-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz neduddki #42512 üzenetére
Hali, nem tudod véletlenül, hogy '2000-es (1.6 liftback) Avensis-be a pollenszűrő hol található???
Az egyik fele megvan, egy sima kb. 40x20cm-es négyzet --> vezető oldalon kell kiszedni/berakni a középső box mögé a gázpedál magasságában, a kárpit alatt, egy kupakot kipattintva.
Viszont amit megrendeltem, abban van egy ugyan ilyen méretű kivágott szűrő: [link]
No ez hova megy???
Leszedtem a kesztyűtartót is, mert még azt tippeltem, hogy alatta van valahol, de nem találtam ott semmit...
Illetve a többiekhez is szól a kérdés, ha tudjátok, merre található.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Szplöttyy #42724 üzenetére
Hát, ha találsz valami költséghatékony megoldást, akkor azt megoszthatod velem is.
Nekem tetszene az ötlet, de csak ezek a vákuumtartályos, vezérlő elektronikás cuccok vannak, amiket eddig találtam.
70k-ért meg nem fogom megvenni...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz bigmasterg #44138 üzenetére
Jé, garázsokból ítélve, ez itt van mellettem.
Bár még sosem láttam ezt a bmw-t, legalább is nem emlékszem rá.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Jó ez a kamionról leesett duma, bár akkor ilyen alkatrészekkel a dci is gombokból javítható.
1.5dci legnagyobb csiga új u.gy. 120k, csúcsok komplett felújítása darabonként 20k (a delphi/siemens csúcsok szinte megölhetetlenek), nagynyomású szivattyú szintén újítható (itt is csak bizonyos típusok hajlamosak halni), annak az ára nyilván állapottól függ.
Ezek mind a legerősebbre vonatkoznak, meg már régebbi árak.
Viszont a turbot nem szokás felújítani, mert nincs hozzá normális felújítókészlet, ez mondjuk igaz.Amúgy 1.4 pdtdi-ből mi a legerősebb?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Napfénysüti #48521 üzenetére
Igen jó. (bár gondolom van belőle jobb meg rosszabb is)
Nekem az első pár 3 éve van fent és még mindig jó, az anyós ülés előtti mostanában kevés esőnél már néha húz egy kis vízcsíkot, de még vállalható.Mondjuk ez drága is volt, valami 8k körül volt a pár.
(#48527) Napfénysüti: ami nekem van az kocc ugyan az, mint a bosch aerotwin, árban is hasonlóak voltak, nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz bitpork #50401 üzenetére
Hali, a6-ban, hol talàlhatò fizikailag a gyàri mèlylàda? Elèg korrektül szòl benne a gyàri muzsika.
Ma audiztam egy csomòt, nem volt rossz: 2008, 3.0tdi quattro sline.
Fogyasztàs miskolc-bp tempomat 135 --> 7.7l/100km. Pesten karikàztam egy jò 80-100km-ert, volt dugò is dögivel, ìgy jött ki a vège 9.6l/100km -re, szerintem tök jòl eszik.
Egyèbkènt hiàba van benne 233lovacska, valahogy nem győzött meg, de nem rossz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz kalapacsolok #50499 üzenetére
A 106-ost válaszd, a 86 lovas pàlyàra halàl ès többet is eszik (tapasztalatbòl mondom).
Egyènkènt mèg a 106lovas sem igazàn pàlyàzàsra valò.(#50506) bitpork: az èlvezet ok, de nekem pont ma bizonyìtotta be az audi, hogy az màr a màsik vèglet volt pàlyàzàsra. 1.9-2tàdè az optimàlis megoldàs.
Az a6, 2200körül forgott 135-nèl 6.-ban.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Nem a gyorsasàgon van a hangsùly, hanem ahogy többen ìrtàk a fordulaton. Ha kitartod az adott fordulatot, szèp lassan is berakhatod a következő/előző fokozatba.
Olyan szèpen lehet sebessèget vàltani ha eltalàlod a megfelelő fordulatot, mintha kuplungal vàltanàl.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
A hővédős drágább, de a sima eső/fényszenzoros 15-20 k körül van. pl: [link]
A jégkár javításával meg felesleges foglalkozni, mintha valami 3000ft/horpadás áron csinálták volna annó.
Fateromét is régebben elverte a jég, azóta is úgy van.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
A casco-t most néztem meg, nekem a legolcsóbb ajánlat 10%-os önrésszel 47K/év. Nálad nem tudom, hogy miért jön ki olyan sokra (bár ugye az enyém 2006/2007-es)...
Fateromét is telibe verte; tető, motorháztető, sárvédők. Annyiban különbözik, hogy akkor apróbb jég esett, így apróbbak a gödrök is, de rengeteg van rajta.
Már múltkor írtuk a renault totyikban is, hogy üzemanyagot felesleges beleszámolni...én éves szinten eltankolok 300-400K-t, akkor írhatnám én is, hogy a 3 év alatt, amióta megvan az autó, milliós összeget költöttem rá.
Sőt eddig ami nekem nemvárt kiadás volt, az 100K ft alatti összeg. (pl.: generátor, egr visszavezető cső)
A fék, futómű alkatrészeket nem számolom ide, hiszen azok kopnak, fogynak, azokat minden autónál cserélni kell, ha használva vannak.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Én nemrégiben egy 2009-es 1.4-es Octaviaval mászkáltam.
Nekem tetszene kívül/belül, de valahogy olyan kényelmetlen volt vezetni, nem éreztem benne jól magam. A kormány + futómű is olyan bizonytalan semmilyen volt.
Nekem nagy csalódás volt, bár lehet csak ezzel a konkrét példánnyal volt valami probléma.
(a múltkori a6-os meg 2 perc után olyan volt, mintha örök életemben azt vezettem volna, ki sem akartam szállni belőle)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Ide miért ezt a "sz@rt" linkeled.
Inkább linkelnéd ide is a büntető tuningvasat: ILYET VEGYETEK“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Dr.Zoo #61539 üzenetére
Hát igen mindenre van jó és pozitív példa is...
Mondjuk, amit szerelés közben törtek el, azt nem nevezném hibánakJa a legjobb.
1.5 DCI 10L-100 km... Klímával, vegyesen...
Pörög az a kis nyúlgerinc, abba a nagy bódéban...
Ez is érdekes, az enyémben ugyan ez a motor, 30kg-al nehezebb és 5l körül járok vegyesben.Qashqai, jó 200kg-al nehezebb, ugyan ez a motor és az is el van 6 körüli vegyesből.
(#61544) MMA87:
Nekem a téli 195/65R15 acélon a nyári pedig 205/55R16 alun. Mind a kettő gyári méret a Megane2-re.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz kalapacsolok #61587 üzenetére
Spriccelő fejű flakon + glikolos víz, én ezt használom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz peugeotmate #62593 üzenetére
Benzines megane-ok motorjainak nem szokásuk bedögleni. Max. trafó csere azokban, amikben gyárilag sz@r van, mert azok idővel megadják magukat, de ez nem horror tétel.
Motortartót a 106 lovas dízelek esetében fogyóeszköz.(#62602) giigz: mondjuk a körülményeket, sebességet nem írja, de valóban hihetetlen... 3. alapjáraton olyan 30-al, én is csinálok hasonló fogyit.
(természetesen behajtott tükrökkel, ablaktörlők nélkül és bucira fújt kerekekkel )(#62606) DeFranco: Nekem a renyóba így fest (2006/1.5dci):
olaj: 7500
o. szűrő: 1500
levegő szűrő: 2000
pollen szűrő: 2500
ü.a. szűrő: 11000.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
EZ a honda reklám volt már??
Nagyon jó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz DeFranco #63895 üzenetére
Sajnos én sem családiházban lakom, így kúton.
1, Elviszek itthonról 1-2 vödör meleg, autósamponos vizet meg egy nagy automosó szivacsot.
Kúton beállok egy gőzborotvás boxba, 100-200ft-ért leveretem, majd a szivacsommal és saját mosószeres-habos löttyömmel körbesuvickolom az autót.
Ezután még pár százasból leveretem, ezután szárazra lehuzigálom, esetleg törlöm is a nem hozzáférhető helyeken.2, Van itt nálunk a tesco mellett egy gépi mosó, 1000ft körüli programmal lemosatom. Egészen tiszta és foltmentes lesz. Illetve eddig nem tűnt fel, hogy bántaná a fényezést.
3, Nagy ritkán, van a közelben egy autokozmetika, ahol kézzel dolgoznak: mos, suvickol, öblít, szárazra töröl és hasonló a végeredmény, mint az 1. pontnál. kb. 10-15 perc. Viszont előre kell időpontot foglalni. 1500 körül csinálják.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz fenergie84 #64372 üzenetére
Annó én is gondolkodtam 2.0tdci mondeoban, de mindenki lebeszélt erről a motorról.
Az 1.6 tdci-t viszont dicsérték.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
veterán
-
mycso
veterán
válasz vendingo #66010 üzenetére
Nyilván az igényektől/használattól is függ.
Városban A-->B -be (ha vidékről van szó) éppen megfelelő lehet, esetleg országúti 90-100-as tempóra. (előzgetés felejtős)
Az a 130-150-es utazó, megint csak felejtős. (nyilván így is használható, de nem erre való és itt már eszik is).Csak saját példámból tudok kiindulni, 86lovas 1.5dci-t vezetgettem/vezetgetek sokat, az egy halál. A saját 106lovas 1.5dci, már vállalható, de ha most vennék autót, akkor nem ezzel a motorral, hanem pl.: 2.0dci.
(pl. a 86 lovas pályán rosszabbul eszik, városban szintén, max. országúton hozza a 106lovas fogyastását, viszont ott meg nuku előzés, vagy legalábbis csak nagyon megfontoltan)
Gondolom az opelnél is valami hasonló lehet a helyzet ezzel a motorral.Ezért is fura itt véleményt írni, mert ami neked megfelel, az nekem nem és fordítva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz vendingo #66387 üzenetére
Esetleg sz@rfranciadízel???
Ezekből van kombi, 100ló körüli dízel 2007/8-as 2M alatt.
(lehet butaságot kérdezek, de mennyire félő 200k+ km-el dízelt venni?)
Én 260-al vettem, most járok 330-nál(#66403) kornelka: én erről a km. mizériáról már leszoktam. Nyilván annyival rakja fel, amennyit a "szomszéd műhelyben" beállítanak neki, tehát nem releváns. Inkább meg kell saját szemmel/füllel nézegetni, azután sokminden kiderül, még a valós futás is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz szőröscica #66407 üzenetére
Ez a jönni fognak kifejezés erős azért.
Egyébként a kolléga keres 5-6 éves dízelt, így nem tudok a korukkal mit kezdeni, ezek pont azok.
Egyébként mesélni én is tudnék pro és kontra, meg sokan mások is, de ez nem változtat semmin.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz szőröscica #66540 üzenetére
Én meg most nézem KÖBE-nél vagyok pár éve, valami 25K körül fizettem idén, most 40K-t ír (netrisk)
Groupama 17K, meg a lakásbizti miatt, még lejön belőle 15%....nem voltam ilyen nagy vándorlós, főleg, hogy az előző években ilyen párezer difi volt a köbétől olcsóbbakra, de most ez durva.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz bandus #68019 üzenetére
Ne is mondd, mostanában Miskolcon szoktam látni egy fehér kombimG astrát, na abban van valami olyan kínaikszenon, hogy ha szembe jön vagy mögötted jön, sőt bárhol jön nem látsz tőle semmit.
Az ilyeneket szedegethetnék ki a rendőrök, azt támogatnám.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest