- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64542 üzenetére
szembe hugyozni a szellel sosem jo
az a baj ezzel, hogy a piac egy jo reszen ccm hatar van az adozasnal, pont pl japanban is... pont ezert is lettek anno azok a kis ccm-s porgos qrva eros motorjaik is
a masik reszem meg loero hatar van
na most ennek a nagyobb ccm-s motor sehogy sem jo
mert ha ccm-re adozol akkor tobbet fizetsz, mint a kisebb, de erosebb kis ccm-s turbos autos
ha meg loerore, akkor meg meg tokmind1, nem nyersz vele semmit, egy kis ccm-s turboshoz kepest, mert 120lo mindkettode tokmind1 mert a benzinmotor a dizellel ellenteteben csak jo AFR arannyal mukodik jol, szoval ha van ccm, akkor kell az uzemanyag mennyiseg is melle ccm aranyosan
a kis ccm-s tubos meg a lampanal dekkolva csak egy kis ccm-s motorkent eszik, az csak akkor ker enni, ha tolod neki, kruzolva nem
a nagyobb ccm-s szivo meg mindig keri a naftat, mert a ccm-t etetni kella masik meg, hogy egyre nehezebbek az autok, es egy 1300-1500kg-s bodet nem lehet kis nyomatekkal alulrol inditva megloditani....vagyis meg lehet, csak max zabalni fog, mert porgetni kell, ezert is jobb valasztas a nagyobb autokba mar egy dizel motor
a kis ccm-s turbos meg lejjebb ad 30-50%-l tobb nyomatekot a loeroben hasonlo, de nagyobb ccm-s szivonal
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64551 üzenetére
ja, szavakban probaljak megb@szni a fizikat kb
meg parasztvakitos szovegekkel eladni vmit 3-4x annyiert, ami ezert jo ha 10-15%-l eszik kevesebbetnagy biznisz -nekik-, de nem a vevonek
persze le lehet szegenyiteni az AFR-t ijen 16-17:1 aranyra kruzolashoz, csak olyan fosgyenge lesz az auto tole, hogy egy emelkedo mar kesz kihivas egy papiron 100LE-s autonak is
aztan nezel, hogy fúúúúúúúúúúú, 100loero, de érzetre mégis alig megy... igaz enni se ker annyit, mint egy másik 100loeros negyedannyiba kerulo akarmi, de ilyen aron a nem_menést b@sszak meg kbamugy meg a mai hibridtechnika, csak egy mestersegesen fenntartott penzszivattyu, mert gyakorlatilag az egy kesz elektromos auto, csak kisebb akkuval, mert a benzinmotor miatt nem fer bele hova, ha utaster meg csomagter is kell
csak hat el kell adni ezt is, mert elotte vagy 15 evig toltak bele a lovekat, es vhogy vissza kell termelnie az arat
utana majd jon a elektrmos auto, benzinmotor kificcen, a helyrere megtobb akku beficcen, es eloaloadjak vmi iszonyu nagy fejleszteskenta Tesla a Model S-l ezt a hibrid lepest hagyta ki, es csinalt egybol elektromos autot
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Bati0501
őstag
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
És az újságírók h szokták használni a tesztautót?Ha ilyen fogyasztás mérésről van szó,akkor gondolom visszább vesznek,de akkor is...ha meg egy honlapon 100 ember hasonló számokat ír,akkor sztem eldőlt,h melyik az igaz.
Kigyorsítani meg kell,anélkül nincs közlekedés.Max. ha síneken járnánk vízszintes helyeken és úgy,h soha ne kelljen fékezni,kivéve,amikor megérkeztünk a célállomásra. -
!Overdose!
őstag
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
Már megint kezded ezt a kihegyezett témát? Sosem fogod már belátni, hogy a mai downsized turbo motorok messze-messze nincsenek kihegyezve? Ha egyik-másik széria megbízhatatlan az nem azért van, mert teljesítmény szempontból kihegyezettek, hanem mert elspórolták, amit ugyanúgy megtesznek egy szívómotorral is.
A spritmonitoros eszmefuttatásod pedig egyenes nevetséges.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
ReSeTer #64571 üzenetére
"Tudod mi a parasztvakítás? A downsizing."
Egyrészt ld spritmonitor. Nem is kicsit jobban fogyasztanak a kis ccmes motorok.
Másrészt a downsizing fő képvislői a japánok. A mostani 1.3as 101les, de a 2szfe is 87le volt. 30éve ugyanehez 2Les moci volt Toyotanal egy akkor 1.3as pl Es motor tudott 52Let.
És itt meg is érkeztünk az élettartamhoz, ezek az új downsizing mocik uis simán elfutnak 300-400.000kmet, de ha vigyázol rájuk ennél is sokkal, sokkal többet.
Szóval ne a downsizingot kéne szidni hanem a gyártót amely azt szarul oldotta meg. btw japóknál is előfordul, hogy az első szériák "nem" tökéletesek.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zoo8800
veterán
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
Ezt most nem értem.
Közel 300.000 ember írkálja ide a fogyasztását, amik közt elég szépen le lehet szűrni, hogy egy gyakoribb típus mennyit fogyaszt átlagban. A felhasználók közt pedig ott van az átlagember, a racsingarc, és a poroszkáló is. Szvsz átlagemberből van a legtöbb.Két kedvenc példám a Golf6 1.6 vs. 1.2 TSi, és a Focus 2010- 1.6 benzin vs 1.0 Ecoboost. Mindkét példán látszik, hogy az újabb motor legalább 1 literrel kevesebbet eszik átlagban. Ez túlmutat a statisztikai hibahatáron. És ami a lényeg, itt nem 1-2 ember véleménye, hanem egy nagyságrendekkel nagyobb statisztikai sokaság alapján tudsz szűrni, és konzekvenciát levonni.
Jut eszembe az új Mazda6 2.5 tesztje, ahol az egyik magazin 7, a másik pedig 11 literes fogyasztást írt
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
kihegyzett turbos alkatresz LOL
turbos F1 ~30 eve 1500ccm-bol volt 1200+ loero, 5.5bar toltonyomason, es utcai auto blokkja volt benne ehhez
ennek mai F1-ben urtechnikat felvonultatva tudjak a 2/3-t egy 1.5x akkora motorbol, 1.5x akkora fordulaton, olyan motorral, amit kulon erre terveztek, es sehol mashol nem talalkozhatsz vele amugy
több drón kell ;P
-
-
Laraxior
titán
válasz
ReSeTer #67174 üzenetére
jamm,akkor csak okoskodtak a fiúk a facebookon, onnan másoltam, valamelyik agytröszt haverom írta
A V10nek jobban kellene visítani
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
-v-
addikt
válasz
ReSeTer #81460 üzenetére
Jelenleg 17 sec-essel próbálkozok, de nagyon dühít.
Mi az, sdi?
(#81466) ReSeTer: ahhoz képest egy 1.6-os valami is nagy előrelépés dinamikában
11s körül már teljesen el lehet lenni, az akkor kevés ha többen ülnek benne, csomagok... akkor már valami 9s körüli gép ami elég oda is.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
ReSeTer #81460 üzenetére
Hát jó kérdés. Nyilván minél alacsonyabbat, kompromisszumokkal.
Nálam az 1.8-as 115 lovas Mondeo-ra a katalógus 11.3 másodpercet ír és én eléggé lomhának találom.
Ezért is keresek 2.0-s 136 lovas változatot. Azért még se egy V6-os, de jobban megy, mint az 1.8-as.
Katalógus alapján 9,9 alatt van meg a száz. Ez már talán jobb lesz. -
válasz
ReSeTer #81460 üzenetére
12 alatt legyen
de az is jellemző ha tömeget elosztod a lóerők számával
pl 1000kg az autó +40 liter beletankolva + 120kg te mega cuccaid, akkor 1150kg / 92lóerő = 12,5egy lóerőre 12,5 kg jut
ez a minimum országúton, ha 13 vagy több jön ki, akkor már lomha lehet
de ez csak elmélet, és sok mindentől függ a gyorsulás
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Kornel
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz
ReSeTer #81460 üzenetére
HI!
nem veleentulvolt regebben rugalmassag 60-100 /4./ es 80-120 /5./ azzal tobbetersz
udv
neduddki
mod: Dluinet: a gyaritomegtobbnyioremex saccometerrelkeszu:- (((
Mr.Grincs: akkor mia peknekeladni??? mostkomojjan,szaeed, jo nincsvelgondnemfizetnekertesemmit akkor miapeknek??? komojjannemertem
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz
ReSeTer #81917 üzenetére
Na ja. Ráadásul nem árt ha leinformálható az a számla. Mert hallani olyat is, hogy azt is képesek hamisítani az átbaszás érdekében...
Eddig egy olyan Mondeo-t láttam - azt is sok hónapja - ahol odavolt írva, hogy kettőstömegű pár hónapja cserélve és hogy mutatja róla a számlát is. -
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #82606 üzenetére
pedig csinaltak a kozelmultban is olyat, Bravo HGT 2.0 20v 5cyl, Coupé 20v Turbo detto
max nem tudsz rolaami nekem van Marea 2.4 JTD is sor5-s motor es mar a commonrail dizel, meg az Alfa-kban a 2.4-s dizel az most is az, csak mar 3. generacios kozosnyomocsoves befecskendezese van
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85728 üzenetére
"Miért 1.6-ttal akarod venni? Milyen hülyeség ez, hogy arra kell a legkevesebbet költeni? Mi bajod a 2.0 FSI-vel?" Ismerős az agglomerációból jár be fővárosba Octi II 2literes FSI-vel. 9literes átlagfogyasztása van úgy, hogy nem nyomja neki és az út 70% autóút vagy autópálya. M2 > M0 > M3 > Hungária körút, majd este haza még1x ugyanez. Városban küzdenie kell a 12 literes fogyasztásért, nem figyel vagy dinamikusabban vezet a 13-at szemrebbenés nélkül beveri a kocsi és nem normál 95-ből mert azzal kopog a motor. Ha nem lenne céges üzemanyagkártyája a gatyája rámenne az ingázásra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nesa
veterán
válasz
ReSeTer #85728 üzenetére
Ez nem ilyen egyszeru hogy full A4 vagy alap A6,addig egyszeru meg egyesul vagy, ha van feleseged +100 gond, es minden egyes gyerek + helyet foglal... szoval en tuti csak A6 ba gondolkodnek ha ez a 2 tipus kozul kellene valasztanom, de inkabb vettem 7 szemelyest, ami nem 5+2, hanem valodi 7.
-
runner 125
nagyúr
válasz
ReSeTer #85743 üzenetére
Sajnos muszáj lesz megbarátkozni a downsizing motorok generációval... Már klasszikus, csak nagy motorokat gyártó brand-ek is ráálltak az eldobható kis ccm-es turbos motorokra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85743 üzenetére
Na akkor néhány dologba belekötnék, csak mert most ilyenem van.
"Elhiszem, hogy többet fogyaszt, viszont valamennyit visszahoz országúton meg autópályán, ráadásul nincs annyira megterhelve, ergo többet is fog bírni alapesetben."
Miért futna el többet egy 2literes benzines szívómotor mint egy 1.6-os társa? Ez egyáltalán nem törvényszerű. A motor mechanikus kopása mindkettőnél pont ugyanannyira elenyésző. Egy szívóbenzin motort valóságos művészet tönkretenni. Ha újkorától ésszel bánnak vele (kíméletes hideg üzem + minőségi gyári előírásnak megfelelő kenőanyag az is időben cserélve) akkor 600-700ezer kilométerig semmi lényegi baja nem szabadna, hogy legyen egy szívóbenzines motornak. A kisebbik motor a rövidebbre vett váltó miatt autópálya tempónál nem 3500-at forog hanem 4000-et? És aztán? Mi baja lesz tőle? Semmi.
"Én példaként 10-15k futású országutas embert vettem."
Én is országutas ingázó embert írtam. A kilenc literes átlagfogyasztás iszonyatosan sok egy Octavia méretű autótól úgy, hogy az ember csak úszik az árral és nem nyomkodja a kocsinak. Hosszú városon kívüli etapokkal 9liter... ne vicceljünk már. Only város klímázva mennyi lenne? 15liter? A böszme felső-középkategóriás autók esznek annyit a 3literes 6hengeres motorjaikkal vagy még tán azok sem. Az egy dolog, hogy a tdi azonos körülmények között durván fele annyival elgurul mint a 2.0 FSI de még a 30éve reszelgetett alap 1.6-os őskövület is több mint 1literrel kevesebbet kér százon mint a 2.0 FSI. A középkori lelet 1.6MPI-t váltó 1.6FSI pedig még takarékosabban bánik a drága nyállal. Ez nem berögződés kérdése, hanem a józan észé. A 2literes szívóbenzin motor a lehető legrosszabb választás az Octaviához. Egy gazdaságtalan rossz hatásfokú szívóbenzines fos ami leeszi a hajad.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85758 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez lenne a baj. Rendben van műszakilag. Első tulajos kocsi 2006-os talán de ebben nem vagyok biztos. Nehéz autó viszonylag nagy motorral és fsi ide vagy oda bazi sokat fogyaszt. Ahogy elnézem spritmonitor 8,5-es átlagot ír rá. Hát az se kevés. Szerintem az is sok egy ekkora autótól. Egyébként hiába 150ló szerintem tök szarul megy. Ugyanúgy "vissza kettő padlógáz" ha (nem lendületből) előzni akarsz vele. tulaj saját bevallása szerint ha nem lenne céges benzinkártyája vagy úgy hozza az élet, hogy munkahelyet kellene váltana azonnal eladná mert anyagi csőd vele közlekedni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
!Overdose!
őstag
válasz
ReSeTer #85798 üzenetére
A KGFB díj annyi és annyi dolog függvénye, amiből a teljesítmény csak az egyik tényező. Ráadásul amióta sávos teljesítményszinteket vesz alapul, azóta megesik, hogy nem számít +/- x le. Jelen esetben a 140 és 170 lóerős verzióra is ugyanannyit kell fizetni, mivel mindkettő a 101-180 kW közötti kategóriába esik.
tboy93: Grat hozzá.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz
ReSeTer #86059 üzenetére
Inkább az az idióta aki kirakja a 70-es táblát az M0 meg az ehhez hasonló helyeken, ahol lehetne tépni 110-el. Vagy pl. SzSzm-on 30-as tábla egy 3km-es szakaszon mert régen szar volt az út és olcsóbb volt kirakni a táblát mint megjavíttatni, most meg a tükörsima aszfalton araszolj 30-al... vicc
-
-v-
addikt
válasz
ReSeTer #86059 üzenetére
Egyszerűen nem hiszem el amúgy, hogy van ennyi idióta. Panaszkodik mindenki, hogy ez csak pénzbehajtás, de emberek! Miért adtok rá okot, hogy az legyen? Ha betartjátok a táblákat
Erre még sose gondoltam, köszi!
Amúgy meg induljon a szokásos trafi flame, legalább egy hete nem volt már ...
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
ReSeTer #86630 üzenetére
Ne is mond. Én mikor most pár hónapja kerestem a kocsit láttam egy pár Swiftet és Astrát. Borzadály volt néhány. Mondjuk az én általam látott gépeknél a Swiftek jobban rohadtak. Bár abból többet is megnéztem.
A kérdésedre is válaszolva szerintem az újak közül a J Astra, Focus , Octavia.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Dany007
veterán
válasz
ReSeTer #86868 üzenetére
" Dunántúlon esetleg."
Nehogyazt hidd!
@(#86776) fokukac:
Sorry a késésére. Akkor szerintem nem gáz. Ha nem kekeckedik a leendő vevő... Én 19 évesen adtam el az autót 1db kulccsal, már se pótkulcs, se távcsipogó nem volt meg hozzá... A legvégén mikor átadtam a kulcsot az új tulaj csak megkérdezte hogy ez az egy kulcs van? Én meg mondtam ja. Ő meg hogy ok. Azt ennyi.
Valami kulcsmásolásnál van jelentősége asszem. Hogy ha mittomén milyen kódos a kulcs akkor csak két kulcsal egyszerre? A fene tudja.
Szerintem nem tragédia.
[ Szerkesztve ]