Hirdetés
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz hobizoli #110122 üzenetére
a legszebb benne, hogy sleeper.
amig az ember nem nezi kozelebbrol opel omeganak nez ki, az arulkodo jelek meg a tobbsegnek nem tunnek fel. persze, szep a bor, a korabol nezve nagyon jol felszerelt a belter, de kivulrol laikus szemmel nem latszik rajta, hogy ez bizony egy sportkocsi.
egy 850i meg mai napig elegge feltuno jelenseg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
8th
addikt
válasz hobizoli #110122 üzenetére
Ugyan az a kategória mint az Audi V8. Abba is hiába raktak puccos belsőt meg véényolcat meg összkerékhajtást akkor is csak egy 100-as Audi. Ez is csak egy Omega erős motorral nagy kerekekkel. Váci útra járt ki anno egy LO tulaj az ő szájából hallottam, hogy annyira hoki a gyári futómű alatta, hogy ez az autó csak egyenesen tud menni amint kanyarodni kell elvérzik leveri bármi ami egy picit is sportosabb egy átlag autónál. Cink.
Meg az a szenzációhajhász kattintásgeneráló TC alcím: Az Omega 270-nél még gyorsít. Az lehet csak az nem mindegy, hogy hogyan . Mert ~200ig valóban jól szalad köszönhető az elmebeteg hosszú váltónak és a kevés váltásnak de 250-260felett már vért pisál, hogy még tovább gyorsuljon. Jópofa autó ez ritkaság meg minden de nem ájultam el tőle. Van fent róla videó is: JST-433[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #110300 üzenetére
A citoenembe is ott van, kenyelmes, sot annyira hogy ha felalok hatratudok menni a ket ulles kozt kiosztani a bandat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #110343 üzenetére
A fiat is tehet róla, nincs egy rendes, modern személyautójuk. Csak az 500-ast nyomatját, még fel is fújták, akkor sem kell senkinek.
Mivel akarnak versenyre kelni a konkurenciával? Régen lefedték az összes szegmenst, most meg a ducato-ból próbálnak megélni.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz hobizoli #110346 üzenetére
"megsem VAG PD rendszere lett az iparagi szabvany, hanem az a digo retek"
A hajukra kenhetik...
Aki feltalálta a coca-cola-t az drogosan, nincstelenül halt meg...
"a VAG is azt a konkurrens digo rendszert hasznalja"
A számokat elnézve sokkal-sokkal jobban.
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #111758 üzenetére
Vegyes használat mellett megvan a 2 liter különbség, de csak városban a kézi is benyal 10-et. Pont ezért írtam h a 10,5 nagyon jó az automatától.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #112142 üzenetére
Van persze, de amig "normalisan" allnak hozza addig en sem esem nekik. Elismerik , hogy balfaszok, de ez mellett megtesznek mindent, ezert adtak fel es viszik at a Mitsu markaszervizbe.
Kifizettem a vetelarat, adtak ra egy egy honapos belso gart, csak az elmult heten beleraktak sajat zsebbol Kb $1000 dollart, meg adtak par napra egy uj 2015-os Camry-t kolcsonautonak szinten ingyen amibe tankolni is ok tankoltak. Most hoznak-visznek haztol hazig, ha kell menni vagy vinni a kocsit, remelem mar nem sokaig.
Ha tenyleg az a gondja amire gondolok az megint $1100 korul lesz amit szinten ok fizetnek majd a Mitshubitshi markaszerviznek a javitasert. Mar csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon a Mitsu szervizben is annyit ertenek-e majd a kocsihoz mint ezek, mert akkor tenyleg meg leszek love.
Kulonben szopas, hogy egy hete ki van fizetve a kocsi es eddig mentem vele kb vagy 70 kilometer. Most itt all az udvarban mint egy szobor jovo het hetfoig es talan a het vege fele lesz belole valami.
Amig foglalkoznak vele addig van remeny, hogy lesz auto belole. Ha ezt maganszemellytol vettem volna ahogy szoktak "sold as is" kent ( veszed ahogy veszed) akkor most borithatnam bele a penzt sajat zsebbol.
HA vege a mokanak akkor ujra indittatom veluk a gart, vagy addig hosszabbitjak ami fedezi a kiesett 3 hetet.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #112452 üzenetére
Tudom, csak az Opel 1.6-os dízelét úgy mutatták be, hogy önálló fejlesztés, túrtak a vezérlésen, sőt valószínűleg kapott egy másik hengerfejet is és a többi sallangot is átfésülték, de a származása Fiat, ahogy a 2.0-nak is, amit pl a Totalcaron először szintén Opel sajátnak írtak, aztán rájöttek, hogy marhára nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Remekelek28
őstag
-
Dio111
tag
válasz hobizoli #112556 üzenetére
Tévedsz, mindbe van viszafolyó ág, régebben fordult elő, hogy nem volt.
A mostani rendszerekben az üzemanyag is hüttési szerepeket játszik igy folyamatos az áramlása.
A karburátoros rendszerekben régen volt alapjárati elektromos szelep az volt képes ara, hogy motorfék üzemmódba is azaz bizonyos fordulat szám felet kb 1500 lezárt és ot nem ment át üzemanyag. -
-
válasz hobizoli #112601 üzenetére
Bár szerintem több az. Viszont ez is olyan dolog mint amit a légrugókkal kapcsolatban szokás mondani: úúú meg íííí fáj. Na de ha ki van cserélve megint 10 évig teszi a dolgát. Szerintem megéri. Domi sem csörög még, és szerintem amennyire és ahogy használom, nem is fog egyhamar mocorogni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #112669 üzenetére
Közveszélyes idióta. Megy előre mint a lovak és fel sem fogja mi zajlik körülötte. Bázzeg ha már vele egyvonalban van az autó ami őt előzi akkor már minek fékez. Tükör dísznek van mi? Már akkor finoman fékeznie kellett volna amikor a kettővel mögötte lévő autó mögül kivágódott a szervdonor kolléga. A másodperc tört része alatt már a pcsában sem volt a másik autó a beszarikám meg kétlábbal beleállt a fékbe mert bokáig összehugyozta magát és nem tudta megfelelően lereagálni a helyzetet. Tipikus fogalmatlan hétvégi mazsolás amolyan kalapos skodás reakció. Bazmeg, belénk jöttek... LOOOL. Mekkora fasz (író, költő, riporter) dzsízusz... . Mennyire ostobán bőg az az 1.8T na és persze mennyire szánalmasan nem megy.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #112923 üzenetére
Aha, koszi.
Akkor az 1.6 ami a Bravo/Brava/Marea/Lybra az nem egyezik meg a Stilo motorjaval.
A Lamperdivel kepben vagyok, volt ket 1.6-os Prismank es egy 2.0 Dedrank is, ugyan az a blokk mas lokettel. (ehhez van meg par alkatreszunk, uj gyuruk, dugok, tomitesek, fotengely, ajanlottam neked korabban,harha tudod hasznositani.)A Lamperdi motorok nagyon jol sikerultek, porgos, eros motorok. Megfelelo karbantartassal elnyuhetetlenek a Prismat 460e km-rel adtuk el. 108 le sem volt kutyafasza akkoriban egy 1.6-tol.
Az 1.4-es meg ugyan az ami nekem a 145-ben van, csak 16 v, itt nem panaszkodnak az olajfuratokra es hasonlo hibakra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #113112 üzenetére
Sztem a vb-t meg a Mo-i autotartast ne emlegessuk egy hozzaszolasban
Igen gyari csapat tudja szerelni a sajat autojat ezt soha nem vontam ketsegbe de annak semmi koze az utcai autokhoz.
Citroen is nyert vb-t aztan megis egy kalap fos az utcai verzio.A lancia elott leborulok a mai napig a legszebb rallye autok egyiket sikerult megalkotniuk
Lehet Mo-i tapasztalatok miatt alakult ki itthon a rossz hire de amelyik peldanyokat en lattam az mind kotvany volt sajnos.
Ha meg nem akkor meg olyan ara van hogy abbol egy japan belpiacos sti-t vagy evo-t lehet venni ami keresztben ugorja at a Lanciat tudasban es megbizhatosagban is.
Tipikus allatkerti ritkazsiraf a lancia. Szep meg uberfasza de otthonra nem keneNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
8th
addikt
válasz hobizoli #113110 üzenetére
Qrvanagy +1
Két konkrét példát tudnék mondani egy iszonyat nagyképű lehúzós olasz autós "sztárszerelőre" aki az általa is forgalmazott bilincset is dupla áron számolja fel a haveroknak! (és akiről nemrég kiderült, hogy emberileg is egy nagy nulla) de szerintem név nélkül is tudod kire gondolok.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Lacy6
senior tag
válasz hobizoli #113406 üzenetére
Szeritem meg nincs igazad.
Akkor nem tudja senki h miért olyan kevés a sedan?
Mennyire jó autó ez a 2.0 dCi megan amit linkeltem?
Adódna egy lehetőség h ismerős eladná 1,6 millióért 80 ezer km-el.
Szerintetek megéri, nincs ezeknél vmi típus hiba?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #113463 üzenetére
A beidegződéssel nem lehet mit tenni Sokszor veszem ki üresbe ha pl mögöttem nincs senki, és látom hogy ott a kereszteződés/bekötő út stb. ami miatt úgyis lassítani kell, de hiába gurulok üresben, ha fékeznem kell akkor is kinyomom a kuplungot
A Lacetti szerintetek milyen autó? Elég fiatal van belőle elég olcsón. Ültem 1x egy ilyenben rövid távon, kényelmes és csendesnek tűnt. Amit leszűrtem eddig, az az hogy ez egy megbízható, de semmi extra autó kicsit nagy fogyasztással, és kevés dinamizmussal. Mondjuk az 1,4/1,6 ra gondolok itt, annyira nem is vészes az a 11,6/10,7-es 0-100, nem tudom milyen karakterisztikájú a motor.
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #113468 üzenetére
ez ugye kocsitól is függ, ültem már olyanba, ahol csak 1200 körül adta vissza a befecskendezést, érezni, hogy mikor.
apámnak nem lehet megmagyarázni, hogy használja a motorféket, mindenhol kigurul üresben, mert szerinte úgy fogyaszt a kevesebbet.
saját tapasztalat, több kocsin is, hogy aktívan használva a motorféket, nem csak a fékkel spórolsz, de simán lehet hozni vegyes fogyasztásban a gyár által megadott értéket.
persze nem kizárólag a motorfékkel, hanem ésszerű, előrelátó, dinamikus vezetéssel. -
Land
veterán
válasz hobizoli #113562 üzenetére
Valami sárga 75W90-es olaj volt benne, most Tutela 75W85-ös tettünk bele. Ezzel talán nem lett lett volna baj, de a sárga olaj lehet közrejátszott az egész kialakulásában.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
válasz hobizoli #113733 üzenetére
Hat ebben azert nem lennek biztos Amikor egy nyomi nyelestengely csapagy cserere mondanak 70k-t akkor ez lehet meg tobbe is kerulne. Egy lokos, legalabbis az en automra, hasznaltan kb. 25-35k, +15-20k fenyezes, de nem is csak a penz ami szamit, hanem az hogy lokos nelkul meg tudom hasznalni az autot, szar valtoval meg akar hetekig nem Persze ha szerelo az ember, akkor a munkadij lejon es maris 50k+ megmarad a csaladi kasszaban a valtojavitasnal Igy valoban kijohet olcsobbra mint egy lokos csere.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #113743 üzenetére
Nemtudom nekem nem szokott lehet az is szamit hogy napi szinten van hasznalva jut eszembe neha ahol napkozben is parkolok ott is kell, szoval hegyvideken ez altalanos.
Most jutott eszembe jo poen van pecsen egy utca ahol nem tudtam felmenni a Tipoval vizes volt es elforgott a kerek, mondom majd tolatva, ugy is elforgott: buzi egy hely, jart mar igy valaki?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen