Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #127453 üzenetére
En meg s-maxot kiveve fordot nem vennek mondjuk ezeket se annyira erzem magamenak, ha olasz, akkor Alfa (vagy Maserati, de ahhoz meg keves vagyok). A Delta a kozepkonzolt kiveve bejon, eloben sem rossz -a sztenderd kutyasetaltatos utvonalon van egy, azt szoktam nezegetni.
Bitpork: thesis eloben is fancy, a szuk recskaznanak a fabetetre, az olyan. Belulrol nagyon jo, tenyleg igazi luxusauto. Es tenyleg lehet rolleres, de tudsz belole jot is venni. Bravo es delta johogy kicsi, golf meret. Delta kicsit nagyobb. Egyik se arra van kitalalva, hogy betonkeverot vigyenek benne, arra ott a touareg
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #127456 üzenetére
Naponta biztos latok kettot harmat, ra is van allva a szemem lehet azert.
Vissont hatalmas autok, Golfnal jelentosen nagyobb, kb Octavia 2 meret kivulrol, +15 centi a tengelytavba, hatso labteren meg is latszik. +tologathato, dontheto hattamla.Alkatresz van hozza boven, karosszeria elem is, muszakilag pedig megegyezik a Bravoval.
Kozepkonzol a gyengeje, az csak feketeben vagy a borozottben tetszik, navival.
De maga az auto a 2001-es koncepcio ota tetszik, aztan Nissan Murano-n is visszakoszont par reszlete.bitpork: Thesis nagy almom, ezert tavaly nyar korul, beszeltem par Thesis tulajjal, egybehangzoan allitjak, hogy tul van lihegve a megbizhatosagi kerdes veluk kapcsolatban. Van nem egy apro szar elektromos alkatresz ami tonkre mehet. Dezt mondjak, hogy filleres tetel a legtobb, es csak egyszer kell megcsinalni. Pl kesztyutarto motorja 4e ft, csomagtarto gombja 7e es tobbet nem lesz veluk gond.
Muszakilag nincs bajuk.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #127798 üzenetére
Ez addig jo,amig minden szurot csereltek, a turbo elottit is, ha nem, akkor havi egy turboval lehet szamolni.
Faterom munkatarsa most ezzel szivott, kicsereltek a meghalt turbot a C Maxban, majd az uj is megallt. Szurot persze nem csereltek, eltomodott, aztan nem kapott olajat.
Mondani sem kell, hogy ha cserelve lenne 10 ezrenkent az olaj, akkor kevesbe tomodne el a filter."Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #128126 üzenetére
a km meg tök mind1....ha elkerülte az auto az elsö kb gondtalan 90k km-t utanna folyamatosan jo esellyel jönnek a dolgok....tökmind1 melyik szakaszban veszed meg....140-160k nal csererett dolgokat kell fizetned, vagy 300k nal az ott aktualisakat....ha jol karban volt tarva es valos a km ezekkel lehet es kell is kalkulalni es kesz.
(#128127) bmwsan: "Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket"
ezt egesz könnyen orvosolhatja az ember, raadasul talan itt ez mar meg is törtent[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #128126 üzenetére
Vagy lehet nem is olyan sok, egyszeruen csak elfelejtettek visszatekerni. Tudom, hogy a magyar inkabb megveszi azt az autot, amiben ora szerint csak 100 meg 150k km van, egyebkent meg mar lehet tul van a 300k km-en, ami latszik is rajta. Ezek miatt mar ra sem neznek azokra az autokra, ahol nem trukkoztek, hanem kimerik irni a valos futast. Nem veletlenul tekerik otthon az orakat. Ez a vasarlok igenye...
Ha ebben is vissza lenne tekerve a km a felere, mar nem lenne meg. Mert allapotra a kepek alapjan nyugodtan megjatszhato.Az evi 45k km futasteljesitmeny sok autopalyas haladast sejtet, ami a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #128172 üzenetére
ha évi 365 nap elmegy melóba és még ezt felszorzom másféllel, akkor két literes fogyasztáskülönbség és 320-as üzemanyagár mellett havi kerek 8 rugó jön ki. cserébe nincs traktorhang, van fűtés, nincs pár költséges tétel és oké, nincs nyomaték se. de pl 206 1.4 benzin 75 lóval tök használható és 7 literből elketyeg városban, 120-ig van használható ereje is és egy szögegyszerű motor, a legbonyolultabb dolog, ami elromolhat rajta, az a gyújtótrafó.
-
rbalint88
addikt
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #128222 üzenetére
Ennyiert inkabb Stilot neznek, vagy Civic 7-gen. Elobbinek ugyan csunyabb a belseje mint a 307-nek, de tagasabb is, 1.4-gyel az is remek.
307-bol az elso szeriat tobb apro bosszanto hiba erintette. Beazas, folyton kiego tompitott, 1.4 vagy az 1.6 pedig konnyen hengerfejesedik.
Civic pedig Civic."Bad reklám is reklám too"
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #128229 üzenetére
Ez dejo. Kapora jon, hogy ilyen kis varosi cirkalokat keresgelsz. En is mar regota tervezem, hogy veszek Missisnek egyet. Ugralos, kondibajaros, bevasarlos autonak jo lenne, nem kellene mindig a nagy dogot kinoznom ilyenre.
Bar ez mar lehet tul jo lenne...bitpork: Igaz, itt a buszmegallo... Oda vissza a busz £5.4, ami pont 5L gazolaj. Tehat nem eri meg.... A terem 4km -re van. Oda meg elfutok, de vissza mar nem lenne erom. Ha meg esik, akkor kedvem sem. Van meg a bicaj, de ha esik, vagy szimplan nedves az ut, akkor az sem jo. Kell az ugralos auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
TaaT
veterán
válasz SzlobiG #128262 üzenetére
"Tetszenek ez a 307-esek, de félek nagyon sok szopó van velük, ahogy olvasom."
Itt a topikban azt írták azok akik jobban értenek hozzá mint én, hogy a facelift utáni darabok már nem annyira gázosak.
Hogyne ismerném, a város legnagyobb autókereskedése. Én is voltam már náluk régebben.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #128262 üzenetére
Becs.nepper mondandóját idézve: A piac áraz, nem véletlenül kapsz occsóbban franciát, mint mást.
Valami köztes megoldás, mint pl. Kia, Hyundai?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #128411 üzenetére
A másik meg amit írtam, hogy csak akkor lehet lekérdezni, ha márka szervizbe vitték az autót végig, ha nem akkor nincs mit lekérdezni.
Miért ? külföldön nincs műszaki vizsga ? vagy lekérdezéskor megáll az internet a magyar határnál és nem megy tovább ? biztosan le lehet kérdezni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz SzlobiG #128411 üzenetére
a szerviztörténethez hozzátartoznak a rendszerben tárolt számlák is!
az hogy valami zugszervízben átírják még elképzelhető, de a központi vw rendszerben biztos nem fognak ilyet csinálniműszaki vizsga adatok-pecsételt szervizkönyv-szerviztörténet-számlák
ha ezek mind stimmelnek akkor nem lesz gond, kivéve ha valaki mondjuk taxis és az autó újkorától kezdve szisztematikusan hamisítja az adatokat, ezzel nem lehet mit kezdeni sajnos
ennek esélye 1-2% max hogy belefut valakicryptot minden termékemért elfogadom
-
gaben1117
aktív tag
válasz SzlobiG #128419 üzenetére
Nálunk most van terítéken az autó vásárlás, Mazda 3-ast szeretnénk 2004-2005 körüli évjáratot. A legtöbb ha.hu-n fellelhető kocsi külföldről behozott, így próbáltam én is utána járni ennek a szervizmúlt vagy bármilyen adat lekérdezésnek.
Mazdáról több helyen is visszapattantam, semmit nem adnak ki.
Német és osztrák ismerősöket is felkerestem, hogy derítsék már ki mi az ottani hasonló oldal, mint a nálunk elindult KEKKH, de senki nem tudott segíteni. Olvastam nemrég Totalcar-on cikket erről, de ott csak a szlovák és talán cseh oldalról írtak.
Szóval osztom a véleményed, majd akkor hiszem, ha valaki belinkeli ide...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest