Hirdetés
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz V.Stryker #180706 üzenetére
Bort csak szelloztetessel vennek mar. 25 fokban is mar ha megsuti a nap, rarohadsz. Gyerek es kutya ala vizzaro ulesvedo a tuti. Mi a kutya miatt gyartattunk egyedit, valami 8-10 ezer ft volt. Ha nagyon profit akarsz, max 20k... es akkor johet a csoki hanyas pisi, csak kimosod az ulesvedot es hello van. Ja es az elso ules hattamlajat is vedi a rugdosastol.
-
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #180714 üzenetére
A vilagos szinu kenyes, megfogja a farmer, stb. A sotet szinu meg instant halal nyaron. Nekem zold-fekete volt, de focvis boros gtije (pedig amikor probaltam mar nem is volt kanikula, estefele volt) es fonok fekete boros jaguarja is horror. De ulesszelloztetessel es futessel egy sotet borost bevallalnek. A vilagos bor nekem tul kenyes. Zavar, hogy nagyon hamar latszik rajta a hasznalat. Nyilvan a sotet pont ugyanolyan koszos adott ido utan, csak azon negyedannyira latszik.
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #180726 üzenetére
sosincs kész
btw mindkét b5.5 passatomban világosszürke alcantara volt, abba is belerohadtam nyáron.
nálam ez a nyári sorrend:
szellőztetős szövet->szellőztetős bőr->minőségi szövet->alcantara->fos szövet->bőr.
de télen is jobban kedvelem általában a szövetet, bár a te Alfádban nagyon szép (és jó minőségű!) a bőr. azzal ki lennék békülve azért -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #180816 üzenetére
Golf6 kombi 2.0tdi, nem szep, de sokat lehet bele cuccolni es mar crtdi, euro5.
A4-bol nem lerugott b8 nem jon ki ennyibol, b7 meg kisebb, pd es oreg es euro4.
volvo v60-ak is mar vagyogatnak ebben az arsavban, 2.0 1984ccm jo motor, euro5. Olajcserenel a szintre erzekeny, amiatt tud hisztizni, mert analog nivo nincs, csak a fedcomp dumal erte. Mondjuk az se egy klasszikus cuccolos auto
ha automata, akkor olajos dsg-s 2.0crtdi vagy volvo geartronic 6gang.juteszembe passat b6fl vagy b7 is jo lehet szinten crtdivel.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Az a baj, hogy nem lehet mindenre optimalizalni ugy egy autot, hogy olcso is legyen. Szoval vagy veszel auris hybridet, ami nagyon jo lesz varosban es hasznalhato palyan vagy veszel 1.4-1.5tsi-t, ami varosban nem fog igazan keveset enni, cserebe eleg eros lesz palyan (a 140-150lovas csak) vagy veszel Passat GTE-t amivel varosban elkolbaszolsz villannyal es netto eros, lehet tolni palyan, cserebe dupla annyi a bekerulesi koltsege a masik kettohoz kepest. De mivel azt irtad, hogy 90% varos, en aurist vennek es turelmesebb lennek palyan
-
rbalint88
addikt
Hat akkor golf kell. Mondjuk en nem vennek varosba kezivaltosat, az 1.4-1.5tsi-hez viszont szarazkuplungos dsg van, olyat meg nem akarok a nevemre venni. Ezert mondtam az aurist, mert az varosban nagyon kenyelmes, palyan meg hasznalhato kompromisszum. C-hr-rel voltunk 4-en, par napnyi csomaggal es tok elheto volt palyan is. Engem igazabol ez a tura meggyozott, kellemes csalodas volt nagyon. Auris ugye ugyanaz a technika, 4-5M kozott lehet ertelmeset venni felszereltsegi igeny fuggvenyeben, igaz 100e+ km futassal, de ezek birjak, en nem felnek tole.
-
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #181280 üzenetére
egyet ne felejts el. ha saját piacra adja el, akkor garanciát kell vállalnia az utolsó kárpitbolhára is, míg a "nur gewerbe/export" típusú hirdetésekben kikötik, hogy garancia nélkül, továbbértékesítésre adják az autót -> általában minimum kishibás állapotban, azt meg itthon olcsóbb megjavítani sokkal, mint kint. szóval almát almával érdemes hasonlítani
plusz ismerek olyan kereskedőt, akinek vannak kinti szerződött partnerei, ott úgy van, hogy csomagokat lehet elhozni, amiben van olyan autó is, ami az itteninek is csak nyűg, de nullában elmegy gyorsan. megvan ennek a szakmának is a "szépsége" -
rbalint88
addikt
válasz Citroware #181285 üzenetére
nem látunk, max sejtünk, de igen.
amúgy nem rossz a dízel, csak helyén kell kezelni (és hosszú utakra használni). én nem bánom, ha kiszorul a városból, bár nehéz olyan adó/behajtási díj/egyéb intézkedés rendszert kitalálni, ami a felhasználás mellé optimális hajtásrendszerű autók felé tereli a usereket. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #181367 üzenetére
és tényleg... mondjuk lassan lehet újra kiadni az elejét, F-ig kb beszánthatnák az eddigi rendszámokat, olyan kevés van már belőlük forgalomban, hogy megérné lecserélni őket a most futókra, hogy kinullázódjon.
+ be lehetne vezetni azt a rendszert, ami pl Svájcban van, hogy személyre szóló rendszám és biztosítás van, aztán szartól a rakétáig felrakhatod bármire. -
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181458 üzenetére
En anno mikor alfat akartam venni, 40 auto tulajat hivtam fel kb. Maradt 10, amit meg is neztem. Ebbol 7 kuka volt, 2 jo, de tularazott es nem kelloen alkudhato, 1-nel stimmelt a fellelesi allapot * es az ar is, aztan persze erre is kellett kolteni boseggel
*
13+ eves autokat neztem 200+ ezer bevallott km-relbtw iden mikor vettunk autot, nem volt szempont a muszaki ervenyessege, de mivel kereskedesbol vettuk, megkertem, hogy intezzek el, mert ket honap mulva lejart. Igy nekem nem kellett vele
futni egy kort. Szoval az eredeti kerdezo helyeben megcsinaltatnam es beepitenem az arba. -
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181464 üzenetére
gyakorlatilag ami motor és felszereltség tekintetében szóba jött a keretből, azt mindet végighívtam. referencia gyanánt elmentem megnézni a két legdrágábbat, abból az egyik nagyon szép volt, de végül pont a feléért vettem autót ( árban a kínálat aljáról, mert az legalább őszinte volt). most tavasszal nagyon szerettem volna akár új, de mindenképp fiatal autót venni, végül a racionális autóért eladósodás helyett vettünk egy 2004-es kabriót YOLO jeligére eddig mondjuk nem bántuk meg.
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181476 üzenetére
garázsban áll, van mellette céges egyébként eléggé télies teteje van, tök jól használható és bírja is alapvetően, de nyilván nem koptatjuk, ha nem muszáj. most voltunk Amszterdamban, az se a száraz időjárásáról híres és abból a kb 10 kabrióból, amit láttunk, 4 ilyen Audi A4 volt és ahhoz képest, hogy "nem is használjuk", beleugrott 6k km március óta
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #181553 üzenetére
Hat 800-bol max g astra, ford fiesta lenne, amit mernek javasolni. Ja es csak benzinest, ha meg egy par evig akar vele jarkalni BP-re.
szerk: vasalo swift is, valoban.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Lassan at lehet nevezni a totyikot “Hivatasos rettegok klubja”-ra
mindenkinek, akinek draga, sokat eszik, sokat kell vele szervizbe jarni, van ket javaslatom:
1. tomegkozlekedes
2. bicikli -
-
rbalint88
addikt
csak valami magasabb felszereltséggel, talán abban nem olyan tejfölőspohár és vídia szerelemgyereke az ajtókáprit műanyagja, mint BBD-ében.
Tin: a háromból a Golfot venném, mert abban a legjobb minőségű a beltér és nem fáj ránézni kombiként se (ötajtósban meg kimondottan pofás). ha csak a szépség dönt, akkor Leon ST. -
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #181714 üzenetére
passat b5.5, golf4 1.8t tiptronic, ha találsz értelmeset. ha nincs is benne tempomat, egy indexkar cserével tehető bele. ülésfűtés elég sokban van és nincs lépcső a csomagtérajtónál, síkban pakolsz be, nem lefele. vagy avensis t25 2.4, mondjuk az elég lutri, inkább 1,5M körül lehet lőni... mást én nem vennék nagyságrendileg ekkora büdzsével, ha benzin-automat-kombi kell.
geckowize: nagyon. nincs nyomaték, dízel után mindig fáj picit a benzines ilyen szempontból, főleg, hogy ha nettó gyengébb
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181878 üzenetére
év elején úgy futottam neki a használt autó keresésnek (miután az s-cross a külsején, a vitara meg a belterén vérzett el), hogy 4 (NÉGY) milláig értelmesen felszerelt, nem betegágy benzines kompakt kombi, na ilyen nincs. vagy fapad vagy 150k+ km vagy minimum két autóból van összerakva. mostani eszemmel már nem bánom, hogy végül nem ebbe az irányba mozdultunk, de ha jönne gyerek vagy átmennék zöldségesbe, akkor valószínűleg egy Auris HSD kombira mennék rá, de abból is egy jól felszerelt az 4,5M+. az meg ugye elég messze van a 3M-tól.
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181899 üzenetére
Jellemzoen flottas, ceges autok voltak akkor es kulfoldrol behozottak. Elobbiek fapad vagy ahhoz kozeli felszereltseggel, ebbol voltak legalabb 100e km alatti peldanyok, de 4M-ert nem szeretnek muanyagkormanyt tekergetni es hokedlin ulni. Az extrak szamaval aranyosan nott a meter is, kedvencem a kvazi fullos leon, 1.4tsi 125lo, kezivalto, 172-re visszatekerve!!! 4,2M, 6 evesen... Ami tenyleg igazan jol felszerelt volt, azok meg olyan arban voltak szinte, amiert mar kozeesen felszerelt ujat lehet venni. Ja es az tok altalanos volt, hogy nincs szervizkonyv, vagy ha megis, csak azt bizonyitja, hogy meg a 30ezrenkenti olajcsere se tortent meg ( biztos jo kondiban van a motor), vagy fruttira volt verve az auto es kerdeses minosegben javitva - en pont nem szarom ossze magam attol, hogy cserelve voltak elemek az auton, ha a szerkezete ep, de itt sokkal komolyabb elozmenyekrol volt szo.
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181914 üzenetére
lehet, nem érdekes már. gyári ülésfűtés, tempomat, legalább tolatóradar és 120+ benzines lóerő volt a kritérium lehetőleg kombi vagy használható csomagterű 5 ajtós kasztniban. nyilván tetszési index szerint kizártam jópár típust, de golf, octavia, leon, astra, a3, focus fent maradt. automatával már nem is álmodtam, a szárazkuplungos dsg-t offoltam már csak működési oldalon is, de költségoldalon főleg nem hiányzik. egy hagyományos automatát bevállaltam volna, de sajnos a j astra alap ülésével nem vagyok kompatibilis (lehet, hogy 4 törött csigolyával háklisabb a testem az átlagnál) és ott nem volt ergo üléssel automata. de azóta próbáltuk ismerősét, kellemes darab amúgy. és ahogy stickermajom is megtapasztalta, a J minőségibb a K-nál
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Ha meg akarod szerettetni vele a vezetest, akkor fiestat. Sogor baratnojenek olyat vettek most, nagyon jo kis gokart. Foni felesegenek is van, ok is elegedettek vele. Corsa elegge kozlekedoedeny, tulszervozott kormany, billegos futomu, plusz a ferfen elore kilatas eleg rossz a nagy oszlopok miatt. Insight hat... nem veletlenul nem tartja az arat hibridkent, igazabol csak plusz nyugnek van benne a villanyos resze. A mercivel csak annyi a baj, hogy pl egy izzot nem tudsz kicserelni benne, mert az egesz csomagter oldalkarpitot le kell szedni hozza. Ugyhogy nem veletlen a sok vakon levo A-B merci.
Emlekeim szerint a fiat 500-ba volt belezugva, az miert esik ki? 1,5-1,8 kozott vannak mar ertelmes darabok es azt tuti imadna. Ugyvezeto felesegenek az van, nincs vele sok gond, csak amikor torik
nekem ebben a varosi kategoriaban az audi a2 van becsipodve, kreten dizajn + alukasztni, alatta meg egyen vw polo technika. De keves belole az 1.4 benzin sajnos, cserebe annak milla korul van a teteje, igaz oregebb is (de nem rozsdasodik ).Neked meg az ampera van? Szereted?
-
rbalint88
addikt
válasz retesz147 #182091 üzenetére
én bedobnék még pár ötletet: ezek azért nem olcsó és nem annyira nagy autók. nézzék meg a toyota c-hr és toyota rav4 hibridet is, ártól és helykínálattól függően, valamint lexus ux, nx sorozatot is.
én városozni plugint vennék, az meg a volvoból van, de rohadt drága, soha nem térül meg. -
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #182097 üzenetére
két embernek keresnek, nem naccccccsaládnak a dácsia dokker helyett. nem ültem még hátul, asszony igen, lenyomott mögöttem egy Bp - Balaton körbe - Bp túrát nyikkanás nélkül. anyóson ültem 1888centivel kényelmesen, ő mögöttem 165 centivel szintén kényelmesen.
nyilván nem egy maybach gls600, de szerintem átlag felhasználásra bőven elég. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #182100 üzenetére
jóvanna, le lehet zizzenni a sérómról, úgy sincs nyilván 188 centi, csak itt tutult már a kutya, hogy le akar menni, aztán siettem
MP: az a baj a phev-vel, hogy rohadt drága igazából a zöldrendszámos előnyök miatt érheti csak meg kb, de használati értéket tekintve egy sima HSD is pon' jó szerintem, ott se fog anyagi romlásba dönteni a fogyasztás, plusz nem kell a villannyal vergődni, ha nincs garázs töltővel.
-
rbalint88
addikt
azért az se mindegy, milyen gyakran jársz akkora távokra, hogy meg kell állni tölteni.
nyilván területi képviselőnek továbbra is a dízel ideális, de annak, aki általában csak városhatáron belül vagy a környékén mozog, tökéletes a villany és arra az évi pár alkalomra, amikor messzebbre megy, nem érdemes másik autót fenntartani - max bérelni, ha olyan irányba megy, ahol nem lehet értelmesen tölteni. nyilván egy nyaralásba bele tudod kalkulálni, hogy lejössz a pályáról, töltesz, addig várost nézel.
jó lesz ez a villany, csak ezt is meg kell tanulni használni, plusz kell hozzá az infrastruktúra. -
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #182131 üzenetére
biztos lesz 15 milla, de az legalább nem romlik el és méretben inkább xc60, mint xc40. és az xc40 plugin 15-ről indul kopaszon, szóval esélyesen drágább lesz azonos felszereltség mellett, mit a plugin rav4, szóval nem nagyon van kérdés, melyiket érdemes választani. mondom ezt úgy, hogy én is imádom a volvokat, az xc40 pedig különösen tetszik
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #182134 üzenetére
Csikós meg az XC40 harmanjától nem volt elájulva nem hiszem, hogy az újságírók túl sok figyelmet fordítanak a hangcuccra, menj el, állítsd be, vigyél rendes zenét magaddal, akkor derül ki igazán, hogy melyik mit tud, amúgy is neked kell tetsszen, ez ugye egy tök szubjektív műfaj
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
dráma! Merkel is mondjon le! ha netán kiég a Corolládban fél-egy évesen egy izzó, akkor megy az atom Tojotára?
ne vicceljünk már, ezekre az esetekre van a garancia. két alkatrész tönkrement benne a 28327-ből, megesik. az elektronikai nyűgökhöz meg sajnos hozzá kell szokni, egyre több lesz belőlük, amióta az az igény, hogy heremasszírozástól az önvezetésig mindent tudjon az autó. mivel ezek az extra funkciók több és bonyolultabb alkatrészeket igényelnek, ezzel potenciálisan nő a hibalehetőség is.
az nagyobb cumi, ami ismerősömmel esett meg, hogy a gari lejárta után két hónappal fosott be a 4-ből 3 injektor, 600k volt a javítás méltányossággal is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest