- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
Hirdetés
-
Fejlesztői videót kapott a Terminator: Survivors
gp A túlélőjáték elsőként PC-re érkezik, később konzolokra is megkapjuk.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A kérdés jogos. A feleségemnek volt már jogsija, de évekig nem gyakorolt. Vettem neki egy (aránylag klassz) autót, hogy ne kelljen BKV-ra szállni, ő vett ismétlő órákat... Az autó megvolt 11 hónapig, ő összesen vezette 50 (ötven) km-t úgy, hogy mindig mellette ültem, és ezt sem Bp-en, hanem kimentünk néptelen területekre.
(Kényszerből néha megjárattam az autót, aztán eladtam a fenébe.) -
válasz
Lacko32 #194496 üzenetére
Miért nem keresel egy értelmes kombit? Mit nyújt számodra az egyterű amit egy kombi nem tud?
Más.
Visszaolvasva az elmúlt pár napot, kikívánkozik néhány szvsz gondolat.
- A Golf VI beltéri műanyagjainak minősége veri az összes versenytársat, és Trendline-tól R-ig azonos. A Trendline alap műanyag kormánya valóban szégyen, kb. 20-ért kapni bele jó állapotú bontott bőröst.
- Ha felbukkan egy jó vétel egy keresett modellből, akkor arra le kell csapni lehetőleg még aznap.Gratulálok az új vásárlásokhoz!
(Érdekes, azt gondoltam volna, hogy a fritut mindenki fritunak hívja.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Lacko32 #194519 üzenetére
De van egy asszony a háznál
Mindenhol van.
Régebben engedtem, hogy az autó színébe beleszóljon; ezen már túl vagyunk. Az észszerű igényeket magamtól ismerem és figyelembe veszem, de én fizetek mindent (autót, lakást, rezsit, nyaralást, benzint, szervizt, a bevásárlás javát, stb.), én vezetem az autót, így magamtól is tökéletesen tudok dönteni autó-kérdésben.
Neki mindössze annyi dolga van, hogy behelyezze a fenekét az üzembiztos, tiszta, feltankolt autóba. -
válasz
tboldi #194526 üzenetére
Szomorú. Pont ilyenkor? Pfff.
A 3F-ből inkább egy francia, az olcsó Alfakat leélték már a suttyók. Rob210 megmondja, mit szabad venni Renaultból.
Szerk: mondjuk ha csak a vasútállomásig kell, akkor szinte bármi jó lehet. Ha esetleg lerohad, akkor akár biciklivel is oda tud jutni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Lacko32 #194532 üzenetére
Nem biztos, hogy csak ez a jó ahogy nálunk van. De olyanba nem szóljon bele, amihez nem ért.
Autóhoz a nők jó része nem ért, nem érdekli a téma részleteiben, ilyen a feleségem is. Amikor óhajtja, előáll a "limuzin" és a sofőr (=én) leszállítja az óhajtott helyre.És ahogy gzbotii írja, olyan függönyt vesz amilyet akar.
-
-
-
válasz
Veron #196353 üzenetére
Magamnak használt turbós 4 hengerest választanék.
szvsz:
Juke: jópofa, csajos, 3 hengeres
Scala: kelet-európai, 3 henger
i30: nekem tetszik, nem tudom, mennyire akar haladni az 1,5 szívó
Astra: 7 M-ért 3 henger...Leon: ezt venném magamnak
Corolla 1.2T: nem lehet rossz
Corolla hibrid: városba venném, amúgy tatás. -
válasz
molnarpeter #196365 üzenetére
6,5-ért akár kevés kilométeres GTI-t. Ha volna eladó... -
válasz
Citroware #196455 üzenetére
Ha egy héten 1x tudod tölteni, akkor mást keresnék.
Ha tudod minden munkanap tölteni, akkor OK. Csak a sajátomról tudok nyilatkozni: nyáron, klíma nélkül egyszer elment 40 km-t egy feltöltéssel (Balaton-part, országút, max. 110, de inkább 90-es tempó). Télen inkább 25 km-t merek biztosan mondani, tavasszal 30-35 a biztos.
Hiába ír ki 50 km-t teljes feltöltés esetén, indulás után mindjárt lemegy 45-re, nagyobb gázra 40-re.Maximális sebesség elektromos üzemben (Pure) 125 kmh. Tehát ha mindennap töltöd, akkor autópálya-képes elektromosan, a 2x11 km-t tudni fogja. Ha lepadlózod vagy hirtelen gázt adsz, akkor ráindítja a hideg dízelmotort (szokni kell, kb. 2 hét).
Amit írsz az működhet, de nem látom sok értelmét. Ugyanakkor alig drágább a D6, mint egy hasonló D5, azaz mégis lehet benne ráció.
A DPF ne legyen kiherélve: nyúlj bele a kipufogóba, ha kormos, akkor DPF K.O.
-
válasz
molnarpeter #196484 üzenetére
Octavia 2 FL. A futóműve is bénán hangolt, egyszerre billen és ráz.
-
válasz
Saskakas18 #196511 üzenetére
Mivel a családból jön, ezért gondolom nem akarnak megvezetni. Olajfogyasztás és gyengélkedő katalizátor következhet a magas futásteljesítménybôl. A termosztát esetén is előfordulhat, hogy feladja, nem olcsó (2-300 ezer Ft).
-
válasz
BigBlackDog #196541 üzenetére
"...Tavaly januárban egy hároméves benzines autó az új változatok aktuális listaárának 56,4 százalékáért volt kapható Németországban... ..Idén februárban viszont a benzines autók értéke 55,8 százalékon volt..."
Milyen listaáron néz most kedves ismerősünk DSG-s Octavia 1.5 csít? 12 millió? 12*0,558 = 6,696 millió.
Csapjuk fel a hahut, nézzük meg a magyar forgalmis, max. 100 ezret futott, DSG-s 1,4-1,5 TSI Octik árát 2017-2018-ból!
2021.03.27-én 8 db találat kapunk, 4,990 és 6,349 millió Ft között. -
Igen.
Onnét indultunk el, hogy az új autóra alacsonyabb a kamat, ezért jobban megéri.
Zsebszámológépen(telefon) az jött ki nekem, hogy egy 5 milliós használt autóra 3 évre a hasraütésszerűen megállapított 3% kamatfelár havi 6250 Ft. (Nyilván nem hajszál pontos a kalkuláció.)
Ezt a 6250 Ft buktát kell mérlegre állítani az új jármű magasabb értékvesztésével és hitelösszegével, illetve alacsonyabb szervizigényével, stb. amit Veron fórumtárs már elkezdett összegyűjteni.
-
válasz
vzsryl #196839 üzenetére
Zárójelben annyit hozzá, hogy a gyengébb (122 lovas) 1.4 TSI kb. 160-ig érzi jól magát, ott kedvezőbb a fogyasztása egy 2.0 TSI-vel összevetve, kb. 180-nál már a 2.0-ás fogyaszt jobban. (A 122 lovas 1.4 TSI 200-210-nél - utóbbi a vége - 18-20 liter körül hörpint.*)
Német 160 pluszos pályázásra inkább 2.0 TDI /TSI-t javasolnék.*Suhanc koromban sokat autópályáztam 1.6 szívó Astrával, B Vectrával, trepnin taposva megállt 10-11 literből. Itt jön ki az, hogy a turbóbenzines padlógázon zabál.
-
válasz
Yiggdrasil #196953 üzenetére
Esetleg 5 ajtós Golf 5 GTI. Halad is, kanyarodni is tud, hely is akad benne. Gyári kipufogóval nem ordít. Jó a DSG-je.
vzsryl: Gratulálok a család bővüléséhez!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Saskakas18 #196968 üzenetére
Vegyen GTI edition 30-at, az 400 lóig húzható. (másik motorcsalád)
-
válasz
Citroware #197084 üzenetére
A régebbi 1.2 és 1.4-ben volt a leginkább probléma a lánccal. Ezek mára szíjasak.
A 2.0-ban sem örök élet a lánc, de úgy tudom, nem szakad, tehát nem okoz motorkatasztrófát. Ennek a kettős befecskendezés az előnye (FSI + MPI egyszerre).
Ha elég az 1.4, összességében talán az lenne a legjobb választás. (Mínusz a DSG.)
-
válasz
szabonagyur #197627 üzenetére
3/3 fehér Golfra szereltem lakk fekete tükörborítást [kép]. 🤗