Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221784 üzenetére
szia
én biztos adblue mentes irányba mennék, az euro 6 hdi motoroknál permanens probléma az adblue , nem tudom van e már megoldás a teljes kiíráson kívül de már pár éve is ilyen 400 ezer körüli költsége volt a tartály cserének ha nem sikerült elintézni a garis cserét. Az ilyen 120 lóerő körüli dízel normál közlekedésre elég olyan 80-90-ig elég meggyőzőek de 130 felett azért érződik a lóerő hiány sportossabb vezetéshez sok pályázáshoz én 150 lóerőtől felfelé válogatnék.[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221786 üzenetére
Az ecoblue-s hirdetés már nem jön be de bizonyos évjárat felett már azok is is adblue-sak. Motorikus szempontból jónak számítanak az 1.5 tdci és 2.0 tdci-k is.
200 k km felé közelítve azért már jöhetnek elő költséges dolgok(kuplung, kettőstömegű, turbo, nagynyomású alkatrészek stb)
-
dong86
csendes tag
válasz bigrob #222601 üzenetére
szia, azzal számolj, hogy a VAG manuális klíma hatásfoka csapnivaló, én scala-ban próbáltam ugyanezzel a motorral de már a közepesen meleg tavaszi idővel sem bírt ha egyedül ültem benne akkor sem. nem tudom egy nyári közel 40 fokkal mit kezd, a tesztek is említik szóval valszeg nem egyedi gondról volt szó és a carplay ha ott van a menüben attól még nem biztos hogy aktív de az legkevesebb sacc/kb 15 ezerből megoldja egy román srác online.
-
dong86
csendes tag
válasz Ádám16 #224668 üzenetére
Nekem 508 -as van csak nem hdi hanem 225 lovas puretech gt állítható futóművel. Elég jó vezetni nagyon stabil, jó a kormányzása jól kanyarodik, egyetlen egy baja van hogy nem hátul hajt. Kérdés nélkül Giulia-t 3-as/4-es bömöst vennék használtan e helyett még akkor is ha gyengébb lenne.
-
dong86
csendes tag
válasz oldfabius #224721 üzenetére
Szia,
4-s Fókából is van szívó benzines: [link]
A Mazda 3 lehet még hasonló vezetési élményben abból is van szívó mondjuk azok szeretnek rohadni. Tipoból is van szívó benzines ceedből és i30-ból is még én elengedném. Én nem idegenkednék a turbo benzinesektől ennyire, vannak jól sikerült konstrukciók ennyi pénzért, mondjuk a Focusban pont nem jött össze. De egy Golf,Leon 1.4 tsi, tipo t-jet azért nem rossz. Az octavia 3 méretben simán akkora mint egy kicsit régebbi középkategóriás,ha nem kell akkora hely én elengedném mert szívás lesz vele parkolni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen