Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz
Kornel #86360 üzenetére
Probaltam egyet, motorikusan gyengebb mint a prius, fogyasztasban sem annyira jo viszont olcsobb vagy 10-15%-kal es jol neznek ki, teljesen autoszeru kivul-bellul.
Viszont a prius 5 ajtos nekem melora kellett, jobban pakolhato, azt is vettem es nagyon elegedett vagyok vele.
Dany007: Teljesen igazad van
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
Kornel #86437 üzenetére
Eloszor en is focust akartam venni, de egy sima parkolasnal is tornek mint a ropi igy lett a prius.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Durva altalanositas
En lassan 5 eve itt elek, azert nem egy vilagceg(silicon valley) meg vilaghiru egyetem-foiskola van itt. Es mi Magyarok szoljuk le oket, hogy milyen sotetek bezzeg a Magyar okatatas...hat az igen...
En a KKMF-en voltam muszaki infos amikor nekunk a turing gepek mukodeset oktattak elso evben ok meg a Windows szerver 2000-2003 oprendszerrel nyitottak, pici kulonbseg.
runner 125 Anno 9 evesen vettem az S80-at $2200 dodert ugy,hogy a $2400 dollaros automata valto javitasrol a szamlat meg a garpapirt adta a kezembe.
Elvitte markaszalonba ott mondtak neki $2400-at a kormany szervo rack-re meg $600-at a kozponti zar egysegre, aztan eladta ennyiert alkatresz arba.
En meg megvettem a kormanyszervo rack-et $395-ert es kicsereltem magam az ajtozarat meg 40 dollar volt a bontoba, aztan beleraktam a kocsiba azota 75.000 Km-est es a mai napig szepen megy.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
tomiii. #87189 üzenetére
Aki nem szokott "backyard mechanic"- ot jatszani annak eleg szokatlan latvany, hogy egy teglan egy tusko all, azon meg deszkak es az tartja az autot a kertbe a foldon/fuvon.
En szoktam, de nalam az auto stabil talajon all, az ala vegig teszek osb lapot, hogy ne a fuvon/ foldon kelljen fetrengeni, a leeso szerszamot- csvart is konnyebb megtalani
Rendesen ala szoktam teglanzi es csak egy deszka van a tetejen, hogy ne kozvetlen a teglan uljon a kocsi( ne karcolja ossze az aljat), de van rendes bakom is azt hasznalom ez melle a tegla csak egy extra reteg.Mivel mindig egyedul szerelek ezert nagyon meg kell nezni,hogy mennyire biztonsagos a dolog, mert sok hiba nem lehet ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
neduddki #87495 üzenetére
Amikor vettem a corolla GTi-t es at akartam iratni az okmany irodaban akkor mondtak, hogy hupsz nem engedi a remdszer, mert ezt a rendszamot korozi a nemet rendorseg feltehetoen gyorshajtas miatt.
mondom ez nem az en gondom, keressek ki a rendszerbol a kettovel ezelotti tulajt aki elkovette es adjak ki a nemeteknek. Jaj hat az nagyon maceras, honapokig nem fogom tudni atiratni az autot ez miatt kerjek inkabb uj rendszamot. Igy az lett kifizettem az uj rendszam arat aztan ennyi.
-
gaborbol
őstag
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Szep!
Szerintem jo valasztas volt, sok problemamentes kilometert vele! -
gaborbol
őstag
válasz
Dany007 #87906 üzenetére
255K KM-el vettem a 8 eves priust es ebbe volt majdnem a legkevesebb kilometer.
A nagytobbseg ebben a korban valahol 320K es 480K kozott szokott mozogni, es ez annyival dragabb is volt mint a tobbet futottak.
Prius forumba is irtak paran, hogy 8 eves priust akarnak de 250K Km az mar nagyon sok, hiaba egy gazdas meg szep az auto. Akkor vedd meg a kintrol 350-400K rol 120K-ra visszatekertet aztan good luck!
Becsuletes neppernek volt egy cikke errol, hogy mindenki az almot hajkurassza.
Hat ez van. -
-
gaborbol
őstag
válasz
raczger #88415 üzenetére
6 evig dolgoztam tobb BMW szalonnak is, erdemes volt megnezni a dolgozoi parkolot, hogy hany BMW allt benne. Ezeket nem megvenmni nehez hanem fenntartani.
Es igaza van a sracnak, mert egy problemasabb 1 millas premium kocsiba amire eddig nem nagyon volt koltve es "kezdenek elojonni a gondok" siman 1-2 ev alatt ra lehet kolteni a vetelarat vagy annak a masfelszereset is. Ha csak nincs olcson alkatresz, ha csak nincs hozzaertes-szerelgetes otthon. -
gaborbol
őstag
válasz
bandus #88561 üzenetére
En kb igy szoktam hosszabb utra indulni
Most mar a hutotaskat telepakolva mindennel berakom a hatso ulesre aztan ennyi.
GPS, telefon+tolto, KP az esetleges problemakra, ha valahol bankkartyat nem fogadnanak el, helyszini birsag nem tudom van-e az ut soran.
Kocsi legyen atnezve, gumik, hutoviz, olaj, biztositas,meghatalmazas ha nem sajt az auto, a szokasos szarok amik a kocsiba kellenek horvatba+ ami orszagokon atmentek( nem tudom a hullazsak, kreta, deszka, kukasmelleny, ilyesmi kell-e meg) . 2-3 orankent piheno, vagy akkor ha ugy erzed, hogy faradsz felre kell kicsit allni pihenni, jarkalni, enni, inni.
-
gaborbol
őstag
válasz
parandroid #88638 üzenetére
Nalunk is ez van(USA, MD). Autopalya mindenhol, autouton senki sem eloz pedig van szaggatott-lehetne, 5 ev alatt talan egyszer eloztem akkor is neztek, hogy mi volt ez
Nalunk tartjak a sebesseghatarokat sot otot-tizet ra szoktak dobni es ugy megy a teljes sor. Akkor van gond, ha rendor all az ut szelen akar milyen okbol, allhat az az autopalya masik oldalani is ami el van valasztva korlattal, akkor is dugo van-lesz mindket savban, mert mindenki lelassit, szinte megall a rendor mellett aztan megy tovabb.
Egyszeruen nem ertem miert ilyen kivancsiak, mert mindig ezt csinaljak, es mindenhol, ez nem Maryland sajatossag. A fittipaldikat meg, hamar kiszedi a rendor agressziv vezetes, meg kozuti veszellyeztetes miatt, meg csak nem is kell gyorshajtani hozza, eleg ha bevag masok ele, vagy ha nincs kovetesi tavolsag.Ket hete jottem at New York-kon, pont a csucsforgalomkor ertem be a varosba, azert az egy kicsit mas vilag. Mocskos aggressziv, gyoker modon vezetnek,
-
gaborbol
őstag
Haver szolt, hogy kene neki kis segitseg a koltozesnel a szekrenysort meg a kanapet szallitani.
Van nekik egy 7 eves dodge caravan egyterujuk nincs benne tobb mint 60k km, elinditja es eg az olaj visszajalezo.
Mondom neki gond van, azt mondja csak a jelado tegnap hozta el masodik szervizbol ahol megint kicsereletek mert tevesen jelez. mondom olaj szintet nezted? Jaja rendben van.
mondom akkor okes.
Minden kanyarban meg minden lampanal vilagitott es egyre jobban kerepelt a motor 30 perc mulva mondom bassza meg alljunk mar felre, nem hallod?
Kihuzom a palcat semmi olaj rajta, mikor nezted a szintet?
2 hete mi baja lenne azota?
Atsetaltunk a benzinkuthoz es vegul 4,5 liter ment bele...
5 litert it a kezikonyv.
Most szepen jar, hang alapjan okes, az olaj jeladotol dol az olaj onnan folyt el, holnap alanezek.
erdemes meg ezzel meg foglalkozni vagy ennek mar vajon annyi?[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
Vannak arak nalatok
Most csereltem ezeket a felesegem 2003-as civic-en.
A legdragabb olajszuro a gyari vagy a mobil 1 kerul max 9-10 dollarba, a Bosch, Fram, K&N atlag 4-6 dollar. Ezek boven olyan jok mint a gyari, en ezeket szoktam belerakni.Castrol gtx, Mobil 1 5w20 atlag 30 dollar/ 4.75 liter, de most akcios 25 dollar es adnak melle ingyen Bosch olajszurot.
Fram, K&N legszuro 10-14 dollar.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
hobizoli #89775 üzenetére
Kerdezz itt meg barkit, hogy mikor kell a kocsiba olajat cserelni, mindenki tudja, hogy akkor amikor a szelvedore ragasztott matrica mondja.
Tehat minden 3.000 merfoldenkent vagy 6 havonta csere, akkor is ha full szintetikus olaj van benne, es akkor is ez az ajanlott ha 10-15000 merfoldet is ir a kezikony a kocsiba, de azt meg senki sem olvassa, igy jon a matrica bellure a szelvedo bal oldalara, hogy 3k mulva hozd vissza.Miert? Mert szinte az osszes markaszerviz es az olajcserere szakosodott Amerikat atszelo oriaslancok ilyen matricakat nyomnak az emberek kepebe, hogy egy kis extra bevetlhez jussanak.
Egy kozepes meretu SUV elettartalma alatt atlag 1500 dollar extra bevetelt hoz csak a 3000 merfoldes "ajanlott" olajcserekbol a szervizeknek. De meg csak nem is ebben van a nagy penz, mert behirdetik a 19.99 dollar olajcseret szurovel egyben es annyi is, de kozben megprobalnak radumalni mindenre.
Egyszer voltam naluk telen amikor lusta voltam a volvoba olajat cserelni, mondom kiprobalom.
"Uram! Mikozben csereltuk volna az olajat eszrevette a szerelonk, hogy a futomu teljesen el van allitodva, ami nem biztonsagos.
Valamint beirom az on autojat es a kovetkezo: az on autojanak elettartamat nagyban novelo-megelzo karbantartast javasolja:Olaj-olajszuro, klimaszuro, levegoszuro,futomu allitas, automata valto hutofolyadek OBLITES( nem komplett csere csak oblites) es mivel tel van es az on ablaktolrloje csikosan torol azt is cserelni kene, 474 dollar most meg is tudnak csinalni amig var, TV tavkapcsolo ott, kave, udito, ragcsa, minden igyen fogyasszon batran
Kossz csak egy oljacsere lesz, aztan amig vartam fel orat, haromszor halgattam vegig a lemezt.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Felesegem nagymamaja nem vezethet sajnos tobbet eu okokbol kifolyolag, azt mondta odadja nekem a kocsijat ajandekba nem tud vele mit kezdeni. Persze nem fogatam el, 2-3K dollart meg mindig er, eladom inkabb aztan a penz megy majd neki.
1998-as nincs benne 100K KM atszamitva, tipikus nagyi auto:
A sorhat 2.9-es szivo Volvo S80-am elbujhat mogotte.
Nagyon kellemes meglepetes vezetni: A V8 4.6L-es motor olyan szepen es siman viszi a bodet a gyari Air Ride-on, hogy beszarok, az automata olyan finoman es eszrevetlenul kapcsolgat, hogy ledobbensz tole,nem fogyaszt rosszabbul mint a Volvo. Megkockaztatom, hogy picivel kevesebbel is beeri, de persze oreg, 16 eves, de meglepo tisztesseggel osszeraktak anno.
A kiszakadt hatso vaszon tetot talan meg tudom ragasztani valamennyire, kicserelni mar nem erdemesbar az utangyarott megallna parszaz dollarba. A mohat-peneszt meg amennyira lehet levakarom rola,eleg szepen lejott egy sima torolkozovel, azert nem tett neki jot, hogy 1,5 evig acsorgott egy fa alatt
Ha lenne egy bazi nagy garazsom szivem szerint megtartanam, igy meg csak szetrohadna az udvaron, na meg otodik autonak mar tenyleg tulzas lenne
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
sasa134 #90471 üzenetére
Nekem a 2.9 szivo sorhat van es az is eleg halott.150 kW (204 PS; 201 bhp) 280 N·m pairon, aki arra gondol, hogy 200 lo az mar biztos jo,meg hogy biztos megy az nagyot teved, amekkora tomege van az autonak eppen hogy elfogadhatoan mozgatja a kocsit, nem is agyalasra valo szep nyugisan csendben, nagyon kenyelmesen utazunk benne...
A T6 az mar szepet let, de ha meg egyszer S80-at vagy netan XC90 veszek es megint nyul leszek akkor veszem T5-tel es szep nyugisan eljarkalok vele vagy talalok egy mar javitott motoros V8-at viszont akkor azzal.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
Xmodule #90574 üzenetére
Legjobban akkor jarsz, ha elviszed a kiszemelt autot egy markaszirvizes atvizsgalasra-alapotfelmeresre es ott megnondjak a tutit. Lehet, hogy belekerul partizezerbe nalatok es a vegen meg sem veszed a konkret autot, de nagyon megeri az arat, mert legalabb nem szaladsz be valamibe aminek mar log a bele.
-
gaborbol
őstag
Nem talalom azt a hszt amit egy 16 szelepes 1.4 es 2000-es 0 kilometers m1 rol irtam anno pedig az kizarolag markaszervizbe lett hordva ahol a minimalberes hozza nem erto szerelok gyogyitgattak rendszeresen.
pedig probaltam rakereseni a doglodo trafokra amit nem ismertek eleloszor tipishibanak aztan lejart az 1 ev gar vagy az 1+1 ev gar a taltosrol es 76k-nal elszallt a vezerles, eltort a hatso lengescsillapto es felig atszurta a hatso ulest ugy hogy hatul soha nem ult benne senki a legnagyobb suly amit valaha vitt az egy laptoptaska volt. Kb 1.1 milla lett rakoltve es el sem erte a 100k-t mikor verge eladtak. A fogyasztasa neha kimagasloan jo volt, megcsinalta a Pecs- Esztergom tavot csont nelkul haza mar a treleren jott, kovetkezo heten megint.
Egy autbol nem kell sok kovetkezteztetest levonni, de az enyem hasonlo mint a cikkben irott, kifogtunk egy szart te meg egy jot.
-
gaborbol
őstag
Markaszervizben lett minden csinaltatva, nem emlekszem minden reszletre, mert 2000-tol volt meg a kocsi az az 14 eve, a trafokat nem csereltek meg extra garba az egy vagy ket eves Renault gar viszont mar lejart.
20-30k volt darabja, es jottek egyesevel. A motor javitasara talan a Renault Kaposszegcso adta a legjobb ajanlatot, meg nekik volt a legjobb hiruk anno a kornyeken, valami 500k korul volt.
Volt felso holtponti jelado, lengescsillapto parban, banat tudja mi, semmi olajcsere, vagy gumi vagy ilyesmi, nem volt ebbe benne ez csak a be nem tervezett javitasra ment el.A szijszakadas meg szinten megvolt a 2000-es evjaratu dci Clion 90k-nal ott allitolag a gorgo szorult meg aztan ez miatt mi is attertunk a 80k maximum es vezerlescserere.
Az az igazsag, hogy a Megan sokkal jobb volt mint az 1.4-es Thaliak, azok nem mentek csak ha utotted vagtad oket, be is vertek a 10 litert vegyesbe, billegtek az uton, 90-nel elfogyott az erejuk, szar volt veluk elozni, viszont soha nem szartak be. Abba remenykedtunk ,hogy majd csak szethullanak, es akkor majd lesz masik, de az istennek nem szartak be.
A Megan szepen ment, eljart 9 literrel vegyesbe, egy hatalmas ugras volt a thaleszhez kepest, csak eppen minden beszart rajta, sokat volt trelerezve.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
Kornel #90773 üzenetére
Hello,
Pont ilyenem van, ilyen szinben. Kelles meglepetes volt szamomra, meloba jarok vele minden nap es teljesen rendben van. 220k van benne es egyben van, nezem a hirdeteseket es 300-400k val is akadnak ezek az evjaratok es azok sem bontoszokevenyek.
Az aksi pakk miatt seem kell aggodni meet darabokban cserelheto a hibas resz 8k huf/darab. -
gaborbol
őstag
Volt anno ez a 1991-es Buick Rivieram, akar hanyat lattam azota meg egyrol sem hianyzott a gyari disztarcsa
Olyan disztarcsat csinaltak hozza gyarilag, hogy a hozza valo kulcs nelkul semmit nem tudsz vele kezdni, pedig csak egy szaros disztarcsa. Mondjuk luxus kategoriaju auto volt a maga koraban a tobbi autohoz kepest, es ezzel fgolalkoztak a gyarban a tervezok, hogy nehogy lelopjak mar rola a disztarcsat ami mas autora nem is igen jo
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
raczger #91708 üzenetére
Wikipedia:The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine ranging in displacements from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001, they are the evolution of the cast-iron block F-engine. This engine is designed by Mazda and is also used by Ford as their 1.8L to 2.5L 'Duratec' world engine.
(Mazda fejlesztes amit a ford is hasznalt duratec neven)Ez viszont erdekes:
[link]
Ha beszart a 2.3-as mazda tegyel bele egy ford motort fele annyiert. -
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #92117 üzenetére
Volt egy 2006-os tip-top alkatresz arban $1600 dollaert hirdetve Baltimore-ba, meg kellett volna vennem, most mar nincs meg.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #92122 üzenetére
$5-8k korul megy az atlag motortol felszereltsegtol meg allapottol fuggoen.
Ha valto hibas akkor 3K-t szoktak belole engedni, de van hogy nem kell nekik a penz vagy nem akarnak vele foglalkozni igy eladjak 1-2K-ert. Oreg premium, foleg hibasan nem nagyon kell senkinek iszonyat penzt bele lehet feccolni pillanatok alatt.Itt egy turbo hibas 2003-mas 2k , iranyar ezt 1.5K Kp re siman el lehetne hozni, le kelett volna csapni a 2006-osra 1,5K-ert.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
tboy93 #92131 üzenetére
Nincsen benne semmi kulonos,csak talaomra linkeltem,hogy igy szoktak eladni alkatresznek.
A multokri Lincoln-t miutan nem fogadtam el ajandekba, a nagyi a bontoba akartak leadni, aztan felesegem anyukaja gondolta, hogy majd meghirdeti $1K-ert hata elviszik. Aztan $2400 vittek el tolem egy nap alatt, igy is olcso volt.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
zsoltee10 #92170 üzenetére
Egy szavazat a prius-ra.
Lattam 7 evesen 400K-t megfutott priust, siman vissza lehetett volna 150-re tekernie az orat benne, nem veletlen veszik a taxisok oket a dizel helyett. Aksi pakkban egyesevel cserelheto a meghibasodott cella, egy vagy ketto szokott meghalni benne, 38 dollar darabja. Az enyemet 8 evesen 250K-val vettem es szinte legalacsonyabb futassal rendelkezett a piacon megneztem par 300-350K-t futottat es azok is teljesen vallalhatoak voltak. -
gaborbol
őstag
válasz
parandroid #92878 üzenetére
Aygo-ba nem 1 literes motor van? Abba meg Prius 2-es 1,5-os motorja + vilanymotor is gondolom tul sok lenne a harmasba meg 1.8-as van. Valoszinu igy sem fogyaszt tobbet 4-5 liternel ergo nincs sok ertelme.
-
gaborbol
őstag
válasz
DeFranco #93364 üzenetére
Most ennek a mukinak te mit javasolnal?
"800-900 ezerért jó állapotút is kaphatnánk" VS fiatalabb autók
az általunk preferált VW konszern és japán márkák tekintetében (Mazda3, Toyota Corolla, Skoda Octavia, VW Golf5 stb)már nagyságrendileg drágábbak, leginkább 1,1 millió felett kezdődnek és azok még nem is jól felszerelt, megkímélt példányok. -
gaborbol
őstag
válasz
pető bá' #93446 üzenetére
Valoszinu sms-est irt, vagy keresett valamit.
Ismeros vett a piacon harom almat lerakta az anyos ulesre, az elso kanyarba leesett a padlora, kiszakadt a szatyor. Ures utca, elkezdte felszedni az almat es total telibekapott egy villanyoszlopot a kocsi orraval ment vagy 30-cal. Lett is egy 200K-s kar a kocsin.
-
gaborbol
őstag
válasz
tboy93 #94172 üzenetére
Csak kivancsisagbol rakerestem nalunk, mert a felesegem egy 2003-as 1.7-es civic-et hajt, hogy itt mennyi lenne. A gyari honda $104/db, Monroe meg $71/db.
Mult evben csereltem az S80-ban es akkor en is filoztam, hogy mi menjen bele, de aztan arra jutottam, ha a gyarival elment 13 evet, meg 320K km-t akkor az megy inkabb bele, hiaba adom el a kocsit iden.
A tobbi lett volna kb 20-30%-kal olcsobb, igazabol KYB(kayaba) volt az egyeduli amit beleraktam volna a gyarival ellentetben, mert arra mindenki jokat irt. Az osszes tobbi utangyartottra irtak, hogy jo-jo,de valahogy nem lett olyan a kocsi tartasa, volt par vasarlo akiknel elkezdtek szivarogni 1-2 evesen, igy inkabb lemondtam roluk,aztan maradt amivel gyarilag szereltek.
-
gaborbol
őstag
válasz
Kornel #94185 üzenetére
Megrendeltem 1 napos szallitassal, szertboritottam a kocsit a haz elott, kibontom a dobozt es meg csak nem is hasonlitott arra ami kellett volna, a KYB cikkszam 3-ra vegzodott 4-es helyet, egyszeruen rosszat kuldtek.
Hivtam oket, kuldjem vissza, es majd ha megerkezett akkor kuldenek masikat par napon bellul, bepoccentem, hogy szet van boritva a kocsi, es nincs gatlo, megrendeltam mashonnan a gyarit megint egynapossal azit igy kerult bele az a vegen ezek meg visszakultek a penzt.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Prius jol besfosatott, indulaskor elkezdte dobalni, hogy hiba tortent es uresbe rakta a valtot a a karosodas megelozese erdekeben, Aztan masnap mondta, hogy a hybrid hajtas meghibasodott es nem engedte elinditani a kocsit. Par perc utan aztan elindult, sikerult hazajonni vele ( kb 2 Km) minden gond nelkul, raraktam a muszert, es volt mindenfele hiba viszont a lista aljan volt, hogy a 12 voltos aksi feszultsege alacsony, ramertem 10.2 V.
8 eves gyari aksi ki, uj aksi be es minden hibatlan azota is. Lassan 10.000 Km ment bele miota megvan, nagyon normalis joszag, atlagfogyasztasa ezalatt 5.1L.Qru: S80-al csinaltam Key West, FL -> Washington DC utat 18 ora alatt ugy hogy a tankolasan kivul egyszer alltam meg ebedelni kb 45 percre. Hazaertem ,nem voltam annyira faradt, meg elmentunk moziba meg vacsorazni. A Prius-szal ugyan ez nem lenne megoldhato.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
MunezXBK #94749 üzenetére
Pedig jol mindja bitpork. Exfeleseg nagyfaterja is sofor volt, neki is kint volt az 500K-s, ha jol emlekszem azt mondta meglett volna neki az 1.000.000 is de mire elerte addigra megszuntettek igy nem kapta meg hivatalosan.
O is maga hozta le anno a Merkurtol a "korallpiros" zsigulit azt mondta munkahelyen annyit vezetett, hogy a sajatjaba mar nem volt kedve beleulni, faluba laktak elment a boltba biciklivel vagy, ha bementek a varosba akkor busszal mentek, ingyen utazott.
Meselt sztorikat, azt mondta a kocsi egyszer azott meg amikor a Balatonon nyaraltak ket hetig, mondta melyik evbe, kulonben hoba-esobe, elo nem vette. 25-30 ev utan volt benne 34 Km aztan odaadta aposnak, mert mar csak a biztositast fizette ra, de evek ota nem is hasznaltak. Gondolom itt is hasonlo sorsra jutott a kocsi vagy elhunyt a tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
AmunRa #96353 üzenetére
Van egy ceg akinel besegitek az IT uzemeltetesbe, mondta a tulaj, hogy ki kene mennem vele meg a ceges rendszergazdaval az otthonaba, mert a ceges kapcsolat nem mukodik nala es nem tudjak megoldani, persze menjunk. Mindjart jon hozza a kocsit, majd o vezert, talakozzunk az epulet elott.
Porsche Panamera begordul, nezegetem a hatso bor ulest, megse rakom ra a ketto laptop taskat, meg a szerszamos taskat, mondom nyisd ki a csomagtartot inkabb bepakolnek.
5 percig keresgelte a nyitot aztan feladta, azt monda bocsika, ez igazabol nem az o kocsija, o egy Ferrari-val jar csak abba nem fertunk volna be harman.
Aztan amikor odaertunk es kinyitotta a garazsajtot, aztan ott figyelt egy uj porsche 911 kabrio meg egy Porsche Cayenne is es egyedul lakott a hazba. En is szabadkoznek a Porsche miatt[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
Tankblock #96753 üzenetére
Ket vagy harom eve vezettem szuleim Matiz-at ahol masodik auto volt talan 60K volt benne.
Ment az rendesen semmi gond nem volt vele. Siofok-Pecs-Siofok-Budapest-Siofok tavot mentem vele es teljesen rendben volt, gyorsul az elozni is lehetett vele,sot meglepon jol ment! Fogyasztasa is jo volt.
Lehet talan a tanuloauto volt szar, vagy vissza lett veve, hogy meg kevesebbett fogyasszon, meg talan ami a legfontosabb a rutin hianya. Normalis autozashoz nem kell baszott sok lo, ha van tapasztalat.( nem bantasbol irom)
-
gaborbol
őstag
A gumi vagdosas meg az ujrafutozas kozott azert van nemi kulonbseg
Szerintem nincs ezzel semmi gond, de csak a dragabb gumikat eri meg ujrafutozni, mert azert nem 5 perces eljaras, ha jol tudom csak kb 30-35%-kal kerul kevesebbe mint az uj. Viszont a kamionra 800-1000 dollar a guminak darabja es arra azert kell par darab, ott mar van kulonbseg a vegosszegbnen.
[link][ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
dabadab #99169 üzenetére
Ahogy mondod $3.5K de inkabb $4-5K tol indulnak a normalisabbak meg 6K-tol vagy az felett, kettot talaltam ami 2K koruli, mind a ketto motorhibas.
Ennek ellenere ki lehet fogni. Felesegem nagymuterja 76 eves, mar nem vezethet tobbet, bontoba akarta leadni a Lincoln-t, hogy oreg mar ugysem kell senkinek. Mondom csak hirdessek meg, jo akkor kernek erte $1K-t.
Elhoztam toluk aztan $2.2K-t ment el egy nap alatt. Bontos meg adott volna erte $400-500 dodot.
Sok ilyen van, persze a "mezitlabas" dilerek hamar lecsapnak az ilyenekre.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Eladtuk a 2007-es 3.0L V6-os Outlandert iden tavasszal, most szeretnenk egy 2010-2012-es evjaratu SUV-ot venni ismet.
Megint csak az Outalnder-t nezegetjuk ez melle jott be a Chevrolet Equinox. Chevrolet-bol sokkal nagyobb a valasztek, olcsobb hozza az alkatresz is. Mindket modellbol van V6-os,de sajnos nagyon ritkak,hetek ota nezegetem a hirdeteseket, es nagyon nem jon ossze normalis beloluk, vagy ha van akkor erosen tul van arazva. Igy valoszinu maradna a 2.4L negy hengeres.
Egy Chevy-t probaltam tegnap, ha nincs bekapcsolva rajta az ECO mode akkor eleg normalisan viszi a bodet, amugy teljesen halott, ha be van kapcsolva.
2.4-es ECOTEC-rol lehet tudni valamit? Olvasgatom a forumokat es irjak,hogy van akinel 1 liter olajat bever 1600Km-enkent.
Jobb lehet az outlander 2.4-es bezninese vagy az is ugyan ez a kategoria?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #99384 üzenetére
Az equinox egy izig-verig itteni GM, szerintem egesz pofast kivul-bellul, nem bovli hatast kelt, a muszerfal kinezete "erdekes" egyedul, nekem nagyon rendben tunt, persze vezettem vagy 15 percet.
Pont ilyen szinu volt amit probaltam tegnap, nekem bejott. Rosszat nem nagyon irnak roluk, csak a motor miatt aggodom kicsit, igaz 5 ev /160K Km gart adnak a motorra meg a valtora gyarilag.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #99393 üzenetére
Az outlander is max 2012-ig mehet el, mert onnan mar arban nagyot ugrik, nekem az az evjarat meg tetszik: