- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen asztali médialejátszót?
- Riasztó topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
Richard! #151088 üzenetére
Tulertekelitek mind a kettőt. Ezek a nem vennék ennyiért kijelentések 2 évvel ezelőtt volt igaz.
Azóta 2 évet öregedett ,ment le az ára stb. Nem érnek már olyan sokat árban. Lehet kifogni jókat már bőven ennyiért. 600ert. G astraert én specko amit ki adnék max 600. E fölött egy fillérrel sem.
Focus ha nagyon patika azt lehet eladni max 750be. Egy astrahoz képest meg ég és föld.
tboy: Mi abba a jó ?
. Amúgy mondta nem azzal van a gond h nincs hanem azzal h nem tetszik az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
#94529552
törölt tag
válasz
Richard! #151424 üzenetére
Nálam ez Not Found
A sokat emlegetett területi képviselős autók: Totalcar Kisdízelek Sajnos nem fehér színű mindegyik.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
Richard! #151861 üzenetére
"2. No comment. Aki bontott cuccot tesz az autójába, az meg is érdemli a sorsát."
ajtóhatároló. Gyári: 34.000Ft. bontott 2.000Ft. Az is megérdemli a sorsát aki megveszi a gyárit.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
a8l
aktív tag
válasz
Richard! #151861 üzenetére
Ezzel nem értek egyet.
Én úgy vagyok vele hogy a bontott alkatrész már bizonyított, miért ne tenném azt bele a bizonytalan sokkal drágább új helyett.
Régi A8-amon ami 2005 forg. hely én állítottam üzembe, 3ezer km-nél felrobbant a klímakompresszor még 2005 szeptemberben. Gariban cserélték újra, de 2 év után az is beszart(mert szarul csinálták meg a mozaikban. Elhajtottak gariban, mondván már lejárt a garancia. Új kompi 240e ft volt, vettem egy bontottat, pohu-nál cserélték, a 4. mosógázas feltöltésnél (ez maradt el a moziakban) lett tiszta a rendszer.
Ez volt 2007 nyarán, a klíma azóta is hibátlan az autóban, még tölteni sem kellett soha.
Navi is beszart 2008-ban, vettem egy bonottat 60-ért, azóta is jó illetve sokáig jó volt, mert 6 évvel később drive mechanikát is cseréltem benne. Bose erősítő 2006-ban dobta be a kulcsot 15e km-nél 1 év után, 250ezer lett volna az új, német ebay-ról vettem egyet 100eur-ért, azóta is jó.
Kulcs nélküli vezérlő is behalt 16e km-nél, ebből a bontott 2 évet bírt 30ezerért, utána vettem újat 2008-ban 87ezer volt ami azóta is jó, az eredeti cikkszámúból mind beszarik, selejtes konstrukció.
Szóval nagyon is jók általában a vag autókhoz a bontott cuccok. Ha pl megsérülne egy elem a mostani 4H a8-on akkor elsőre néznék hozzá egy karcmentes bontottat színazonost, így fényezni se kell, de bármi mást is megvennék bontottban ha megéri az árát, tehát az új töredékéért adják. 3 év 2 hónap alatt még nem romlott el semmi, ez a D4 sokkal megbízhatóbb mint a D3 volt vagy az elődei.[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz
Richard! #153910 üzenetére
Igen ezzel tisztába vagyok, viszont csak érdemesebb egy leinformálhatóbb autót venni, mint egy abszolút ismeretlent. Legalábbis szerintem, de lehet hogy tévedek...
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
Richard! #154322 üzenetére
Ez még nem is durva annyira... Előttünk szokott állni 2 swift, egyiknek fehér az alap és kék ajtó, a másikon ugyanezen kék alapon fehér ajtó. Mindenben teljesen megegyeznek, akár cserélhetnének is.
De céges parkolóban is van mindig pár vegyes színű, eddig a max amit számoltan 4 különböző elem
-
-
Tigi
őstag
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Richard! #155248 üzenetére
Ez eléggé használat függő. A sokat ajánlott 1.9 PDTDI-ből 5db volt a korábbi helyemen, ebből 1db 300k-t sem ment el és átégett az egyik dugattyú, a másik 220k-nál hidrotőkés lett, az egyik viszont már 600k körül jár és még nem volt bontva a motor, mondjuk 3 garnitúra turbót és kettőstömegűt már kért.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Richard! #155251 üzenetére
Te most komolyan ugy gondolod, hogy ezek az agyon hegyezett sz@rok gond nelkul kimennek a vilagbol? Szerintem eleg lenne csak padra rakni az ilyeneket 200-250k km utan, hervadna a mosoly mindenki szajarol. Sem a befecskendezok, sem a turbo nem birna ki, nem beszelve a blokk egyes elemeirol. Kivetelek mindig vannak persze, de szumma ezen motorkk elettartama eleg rovid. Ezeket nem fogjak visszatekerni 400k km-rol 150 -re, mint az itthon kaphato nemet dieseleket, mert egyszeruen nem tudnak annyit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Richard! #155255 üzenetére
Az agyonhegyezett egy dolog, azzal meg nem is lenne baj. De hogy sz@rok, az biztos. Egy zsakutca az eroforrasok fejleszteseben.
Az hogy egy jol fizetett marketinges mit papol, az az O dolga, ezert kapja a gazsijat, hogy hazudjon. Vagyis meg azt sem, mert betanul egy sablon szoveget, es azt ismetelgeti mindenhol.
Az emlitett Ecoboost pedig egyebkent is egy katasztrofa, eleg csak megnezni az autos szakujsagirok reakcioit. Ezeket a motorokat a szigoru emisszios normak szultek. Csak lassan kiderul, hogy jobban szennyezik a kornyezetet, mint a regi szivok, minden a nagy mennyisegben kibocsajtott szilard reszecske miatt. Nem veletlen vezetik be a DPF -t a benzineseknel is.Egy dieselt viszont barmikor megvennek 300-400k km -el is. Azok legalabb bizonyitjak, hogy tenyleg kimennek a vilagbol, igaz kolteni kell ra. Mo. az elo pelda erre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz
Richard! #155248 üzenetére
En ellenorizheto 200, max 250 ezer km felett nem vennek. Es meg nyugodtan beletekernek akar 150-et is.
Jartam mar meg 350 ezer felett futott autoval Del-Spanyolorszagot, de abba az utolso szazast mar mi tekertuk bele. Annyi takolast latnak az autok, hogy szerintem 10-bol 9 idozitett bomba ekkora futasnal.
195 ezerrel vettem a BMW-t tavaly, minden gumi es muanyagcsovet, tomiteseket kicsereltettem, minden tipushibara eselyes alkatreszt gyari ujra csereltettem. Ez meg akkor is auto lesz, mikor 300-350 ezer km kozott valamikor eladom.
De hanyan csinaljak ezt meg? Meg a vegig osztrak markaszervizbe hordott automon is nem egy takolast egy sporolos megoldast talaltam. Akkor szerinted egy Magyarorszagon 350-400 ezret auto milyen allapotban lesz? Lehet, hogy a motor nincs szarrakopva, de minden mas nagyon nagy valoszinuseggel le lesz gatyasodva rajta.
-