- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
Gaben92 #186090 üzenetére
Soha nem használtam én se. Nincs rá szükség vészhelyzetet kivéve.
Amúgy volt eset a csoportban olyan is, hogy mosóban ment az ember és üresbe rakta, de klíma meg lámpa meg rádió menjen ám, arról nem lehet lemondani. Szerencsére éppen megúszta, de nem tesz jót az aksinak egy ilyen művelet. A másik, hogy a hibridek nagyon nem szeretik ha tologatják őket vagy pörgetik a kereket csak úgy. Pont ezért nem lehet vontatni egyik hibridet sem, csak megemelve. Lényegében jól meg kell jegyezni HSD-nél az "N" fokozat csak vészhelyzet esetén. Húzós mosóban meg úgysem megyünk, mert tönkre teszi a fényezéstP-be vagy D-be meg órákig el van lazán a kocsi. Volt olyan, hogy amikor vettem a kocsit leálltunk vele a próbakör után és P-be raktam, de nem állítottam, le mert akartunk diagot csinálni. Aztán nekiálltunk dumálni vagy 2 órát, a kocsi közben nyomta a klímát (nyár volt). 20 percenként beindult 2-3 percre és ennyi. Baromi jól ki van találva az egész. Amíg van benzin addig ezeket nem lehet lemeríteni. De a GTE is ilyen, csak a nagyobb akku miatt az több óra múlva se merül le.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Gaben92 #186096 üzenetére
nem feltetlenul, itthon is van olyan moso, ahol az auto atgurul a moson, es a moso all
uresbe kell tenni a valtot es a kerek mogott egy gorgo attolja az autot a moson
gyorsabb, mint egy normal moso, mert az elejen mar mehet be a kovetkezo auto, amikor a szaritasi reszen fujja le az autodrol a levegosugar a vizet
sokkal gyorsabban atmegy rajta 10 autos sortöbb drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gaben92 #186101 üzenetére
Jaja azok nagyon szépek az RX400h meg praktikus nagy hombár és még az awd-ről sem kéne lemondanom. Alkudtam is egyre pár hónapja de sajnos még úgyis túl volt a keretemen, pedig jó vétel lett volna ismerőstől.
Ha már álmodunk akkor IS-F. Régebben mikor még aktívabb volt az offline élet az autósban jártunk pár sráccal (legális, szervezett) gyorsulásokra nézőként. Ott az IS-F-ek meg Skyline-ok nagyokat mentek. Volt egy stock Mazda3 G165 (az egyik kereskedés bemutató/tesztautója volt amúgy), azt majdnem kihívtam de nyuszi voltam.
Nem, kb 2,5 éve letette a cigit.
Ezt az áttolós mosót itthon nagyon nyomják (IMO), a Jazz-el kipróbáltam egyszer, jópofa. Bubival nem megyek ilyen helyre már csak azért sem, mert az awd rendszer sem szereti az üresben tologatást.
#nincsbennetarcsi
-
zolee3000
tag
válasz
Gaben92 #186086 üzenetére
Hasznos volt, köszönöm! Viszont akkor jól gondolom, hogy egy diagnosztikával ki lehet olvasni az MCU-ból valami SoH értéket, ami jelzi, h. kb. mennyire van elhasználódva az akkupakk (akár használat/akár sok állás miatt)? Nyilván nem lehet párhuzamba állítani, de pl. HDD esetében is hasznos, ha látom a kondíciót, hibás szektorok számát etc.
Abba nem szeretnék belefutni, hogy fél-egy évvel a vétel után kompletten cserélni kelljen az egész akkut, mert annyira megártott neki a sok állás, a szakszerűtlen tárolás, hogy a kereskedő nem foglalkozott vele, hogy időnként megjárassa, töltöttséget ellenőrizzen. Nyilván ezt bevallani senki sem fogja.@kisza25 (#186087) és Doki16 (#186089): De ha nem lemerülten, hanem 60-70%-os töltöttséggel állítom le a telepen, aztán hónapokig felé se nézek, az ugyanúgy nem tesz jót gondolom. Csak kevésbé "károsodik" miatta az akksi, mintha eleve gyengén tenném el hosszabb távra.
Az N-be rakás jó hogy szóba került, mert az lett olna az egyik következő kérdésem, hogy ti. normál körülmények között mi szükség van rá. :-)
Csak kis off még ezzel kapcsolatban: B-be téve úgy tudom hatékonyabb a visszatáplálás. Akkor nem érdemes mindig abban az állásban használni D helyett? Mikor nem ajánlott/kerülendő a B-ben húzva közlekedés?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gaben92 #186198 üzenetére
Aurisból miért nem ajánlott a FL előtti? Éppen néztem egyet ami felszereltségben eléggé patent (bi-xenon, panoráma tető stb)
Korábban ugye beszéltünk sokat a CT-ről de ugyanazért a pénzért kb 3-4 évvel fiatalabb autót kapok az Auris személyében. Aztán kezdek áthúzni erre a vonalra. Nem tudom mi legyen. Jelenleg egy P2-t nyúzok, kollegám adta kölcsön hogy ne kelljen BKV-zni. Tetszik a rendszer csak ez a forma annyira nem jön be. -
Dare2Live
nagyúr
válasz
Gaben92 #186273 üzenetére
Ezt a fogyi növekedést mire alapozva írod? Mert az energia tartalom tudtommal ennyit nem indokol.
Én most pont próbáltam ezt is azt is de vmi hiba nem lehet hasonlítani mindig becsúszik. Pedig tankolásnál kattanásig mérek. OMV 100assal E5 8.647540984 volt a fogyi átlagom, sima Shell 95el meg 6.762345679. Sajnos nem hasonlítható, az elsőben 30% a város maradék országút a második meg gyakorlatilag országút+pálya 130al.
btw Venga 1.6 első 4020km átlaga 7.559 lett. Túlnyomórészt országut, kissebb rész pálya és kb 10-20% város. Yarissal uez 6-6.5környékén lett volna.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Minden ami hőszivattyú
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nők, nőügyek (18+)
- Nyaralás topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- További aktív témák...