Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Dare2Live #29446 üzenetére

    Nyilván ez a két verzió létezik, ha nem felel meg az összeg, mondhatsz nagyobbat, anmire esetleg nem bólintanak és akkor ha akarják, hozzák össze ennyi pénzből, de akkor dokumentálva kéred, mit, honnan, milyen autóból, milyen állapotban, mennyi futott km után vettek meg, és természetesen mindennek meg kell egyeznie az eredetileg a kocsiban lévővel, vagy jobb lehet, ha gyári festés volt, akkor nem fújkálhatnának össze vissza, meg egyeznie kell a többi elemmel színben, festési minőségben, hiszen leellenőrizetőnek kell lennie, hogy szabályszerűen jártak el. Az már csak a károsult balfaszságán múlik, hogy a kocsi javítását követeli-e a biztosítótól, vagy teljes kártérítést, ugyanis utóbbi még a kiszakadt zsebkendőre is vonatkozik, meg a BKV bérletre, taxira, eltelefonált pénzre vonatkozik.. A biztosítóban az ügyfélszolgálatosokat azért tartják, hogy minél kevesebb pénzt kellnej a biztosítónak kifizetni. Még szerintem jutalékrendszer is van. De minden gond nélkül lehet függelten kárszakértői véleményt kérni, és emellé csatolni a márkaszerviz javítási ajánlatát, hiszen ugye egy elemet "gyári technológiával" csak egy márkaszerviz tud igazán jól kicserélni.
    Persze fele kamu, de erre a biztosító nem igazán tud mit mondani... A kötelező célja a teljes kártalanítás, és az eredeti állapot visszaállítása, ennyi.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Aktív témák