Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Sonja #326 üzenetére

    Itt:

    " Egy adott engine-t Xbox 360/PS3-ra fejlesztenek és aszerint "lövik be" az erőforrás igényt. Utána ezt ültetik át PC-re, ahol már nem optimalizálják külön a PC nagyobb erőforrására"

    Ez az engine egyátalán nem konzolra készült, mivel a Stalker egy exkluzív PC-s game. Amit látsz dx9ben az nem más mit a SoC alatt lévő xray 1.0 ( talán valami gyúrtak rajta, de még az is lehet hogy abszolút semmit ). Ehhez adták hozzá a dx10-et, meg a dx11-et meg a physix-et. A konzolos engine az vagy ennek a lebutítot változata, vagy eleve egy új motort csináltak, de mindenesetre biztos, hogy nem a konzolra optimalizált változatból készült a PC-s verzió. Ha így lenne, akkor ugyanakkora erőforrásigénye lenne, mint a konzolosnak, és 20 nem FPSekkel futkorászna. Szűkösebb erőforráskeretből nem kell optimalizálni bővebbre, csak fordítva.

Új hozzászólás Aktív témák