- TCL LCD és LED TV-k
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csirke
tag
válasz Mr.Grincs #29427 üzenetére
Már ne haragudj, de ha a szerviz nem tapasztalja a hibát, amivel beküldték a cuccot, akkor mit kéne csináljon? Nem tudom, tisztában vagy-e vele, hogy mennyi készülék megy vissza nemlétező hibákra, vagy nem garanciális, vagy csak szoftverhibára visszavezethető problémával. Ha minden ilyen esetben alkatrészcserét hajtanának végre, akkor lehet, hogy csődbe menne a cég. Biztos, hogy nem voltál még szervizes, ezért arról az oldalról nincs rálátásod a témára.
Természetesen előfordul olyan is, hogy hibás a cucc, csak a szervizben töltött idő alatt nem produkálja a hibát. A szervizes rémálma az időszakosan, random jelentkező hiba. Arról neki meg kéne győződnie, hogy tényleg létezik-e, mert ha nem jelentkezik nála, akkor elvileg nem csinálhat alkatrészcserét. Na itt jön a nagy, gyártói háttérrel rendelkező szervizek előnye (már ha a szervizes is partner ebben), hogy annak ellenére megcsinálják az alkatrészcserét, hogy valójában náluk nem is jelentkezett a hiba, lásd GLOCK34 történetét. Ugyan Ő problémázik a nem megfelelő információkon, de szinte biztos vagyok benne, hogy a szervizes cserélte az alkatrészeket, de a szerviztörténetbe nem vezette fel, mert nem jelentkezett a probléma, így nem szabadott volna cserélnie. A leltárt majd helyrehozza, a gyártó nyugodt, mert visszaküldött egy cuccot minimális költséggel, tulaj is nyugodt, mert ténylegesen viszont ki lett cserélve egy halom minden.
Nem törvényszerű, hogy mindig ez történik, na de ezt egy kis bolt-nál biztos nem fogod megkapni.www.solarplan.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs