Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrszitya

    senior tag

    válasz blattida #17315 üzenetére

    Egyik-másik cég több száz emberkével dolgozik pár szoftveren, mégse tud/akar előrelépni ilyen tekintetben... Pedig nem olyan nagyon nehéz a felhasználó segítése a tanulásban és döntésben, ez csak akarat, szándék kérdése.

    A (PC Tools) Threatfire-je például, (sajna már önállóan ugye nem él) rendkívül hatékony volt - alapbeállítás mellett is, (addig amíg haladtak előre, fejlesztették), és nagyrészt a felhasználóra bízta a döntést, aki pár kattintással a riasztási ablakon részletes infókat kaphatott a problémáról, ha akarta... Ráadásul sikerült elég jól érthető szövegeket írni, (és még abban is rugalmasak voltak, hogy készíthető volt hozzá nem hivatalos fordítás, így a magyart is megcsinálta valaki.)
    Na ennek a fajta megvalósításnak a mentén kellene továbbmenni, továbbfejlődni.

    Szerintem felesleges azon keseregni, hogy a felhasználók csak használni akarják a cuccot, egyrészt ilyen a mai légkör - ennél jobban nem mennék bele én sem, mert nem is lehet itt, hosszú is a téma :), másrészt meg nem is baj ez. Az volna durva, ha az összes ember csak a PC-je különféle rejtelmeivel, kismilliónyi problémájával foglalkozna minden szabadidejében...

    A cégek rá tudnák erőltetni a tanulást az emberre... ha akarnák.
    Na én is befejeztem, uff. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák