Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gambit

    őstag

    Én arra vagyok a legbüszkébb, hogy nálunk tudnak a legjobban reklámötleteket lopni. Illetve ez nem igaz, mert általában tök bénán sikerül lekoppintani a külföldi reklámokat. Sajnos ebben az esetben is pont a lényeg veszett el, ugyanis a "Molson Canadian" sört kicsivel több értelme van az "I'm Canadian" szlogennel reklámozni, mint a koppintott verzióban.

    Szerk: Most látom, hogy már lelőtték ezt a poén korábban. Na mindegy, azért én büszke vagyok továbbra is...

    [ Szerkesztve ]

    ''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

  • Gambit

    őstag

    válasz Kalandor #186 üzenetére

    Ok, de ez a mondanivalóm lényegén nem változtat. Volt egy eredeti reklám, aminek volt egy üzenete, aminek volt értelme. Megpróbálták átültetni, csak éppen a lényeget nem sikerült megfogni szerintem. (Nehéz is lett volna, hiszen az eredeti reklámot kb. a sör nevére írták, ráadásul szerintem sokkal humorosabb, mint a magyar, ami inkább hazafias.) Bár úgy tűnik, a célt még ezzel is sikerült elérni, leereszkedett a piros-fehér-zöld köd a célközönség szemére. Abba most ne is menjünk bele, hogy ki a Soproni célközönsége. De nem ugyanaz, mint a Heineken-nek mondjuk. (Az igazán prémium márkákkal ne is foglalkozzunk.) Meg is lehet nézni a reklámok közötti különbséget.

    Ha véletlenül valaki(k) a topicból sértésnek veszi(k) ezt a hsz-t, az nem a véletlen műve. ;]

    [ Szerkesztve ]

    ''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

Új hozzászólás Aktív témák