Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzlobiG

    félisten

    válasz brumi1024 #44710 üzenetére

    Kár is vitázni mert akinek japán van úgy is azt fogja mondani, hogy nem így van. :) Tehát veszett fejsze nyele.

  • EQMontoya

    veterán

    válasz brumi1024 #44710 üzenetére

    Belsőben egy Mazda 6 nem említhető egy lapon egy A4-gyel, de a Passattal sem.
    A skyactive M6 szerintem elég korrekt belülről. De oké, lehet, hogy jobb a Passat beltere, ahhoz képest aztán tényleg mit ad az A4?

    Továbbá Torsen Quattro se lesz a Mazdában
    Azért az se egy prémium kiváltság, Passatba is kérhetsz, Bubukban alapból van, de Mazdához is van összkerék, még ha nem is ennyire profi.

    ahogy 3 literes motor se
    Ok, a csúcsverzióban még van tisztességes motor, még ha csak dízelből is. Benzinesből nincs semmilyen hat hengeres.

    Olyan csendes se lesz, mint az A4
    Itt azért nem lesz olyan nagy difi, hidd el. Maximum ésszerűtlenül magas tempónál (170+) lesz érezhetően halkabb az A4.
    Persze ez csak addig igaz, ameddig ki nem nyitod a napfénytetőt vagy le nem ereszted az ablakot, mert a Mazda skyactiv dízel jóval kulturáltabban jár, mint az A4 alap dízelei.

    SzlobiG:
    Ez rohadtul nem a japán vs. német vita, pont azért említettem a Passatot is.
    Ami egy annyira jó autó a maga kategóriájában, hogy szerintem egy A4 nem igazán ad hozzá képest komoly pluszt, viszont sokkal-sokkal drágább.
    A Mazda és a Passat közül szerintem csak azért kérném a Mazdát, mert nekem jobban tetszik a formája és - mivel hosszabb távra terveznék bele - inkább választanám az egyszerűbb szívó technikát. Ettől függetlenül elismerem, hogy jó autó a Passat, nagyon is.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák