- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Micro Four Thirds
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191348 üzenetére
Az országban kb 3 helyen chippelnek szívómotort (mmc, atc, rigotech, árban növekvő sorrendben).
A sport módra nem tudom mennyit tudnak rakni, ki kell próbálni. Nálam az alapteszt, hogy pl 4.ben 110re állított tempomattal hogy indul meg, meg gázpedállal is megnézem hogy hogyan. Ha tempomattal sokkal lelkesebb, akkor lesz érezhető eredmény (van ahol óvatos a tempomat, de legtöbb (főleg)szívónál nem az, és nincs olyan lambda(?) korlát.
Megane és Picassonál sokat hozott a vitaminkúra (észreveszik mások is utasként/turbósnak gondolják a Megant) megindulási hajlamban, a C3nál nem sokat.Összkerekest csak padon csipszeltetnék, mert ugyan szívónál kicsi az esélye, de dízeles kollégáknál gond szokott lenni a 2wd programokkal. 120-150be tuti belefog kerülni sztem.
Amit még megpróbálhatsz, hogy a hátsó dobot lekötöd (5-10p), és stoperrel/appal méred a különbséget rugalmasságban. Ha így javul(vannakntípusok ahol sokat fojt, de relatív ritka) egy szolíd forgatott dob, esetleg egy k&n/bmc (ha mindkettő van, előbbit vedd) mosható légszűrő, aztán erről lehet tudatni az ecut is.tboldi: Az meg már szinte kevésnek tűnik. Ráadásul ugyanazzal a paddal vitarát, s crosst és swiftet másra mérnek, vszínű eltér az ecu, meg lehet hogy a turbo terén is nagyobb tűréssel/szórással dolgoznak (nálunk is vannak típusok amire iszonyú nehéz belőni a megengedettbe, meg vannak amiből szinte mind jó állítás nélkül is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Politika
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Synology NAS
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest