Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
B-L-A-C-K #53874 üzenetére
Amennyivel a vw drágább, annyival nem jobb. A skoda praktikusabb családi autó. Persze el kell rontani, kicsit gyengébb a zajszigetelése, mint a vw-nek. Ennek is minden fontos részén vw és audi jel van. Mondjuk a legmagasabb felszereltségi szint jobb ebből a szempontból.
kornelka:előítélet, semmi több, meg a mit fognak gondolni a többiek, feleljünk meg az elvárásoknak. Engem ez nem érdekel. Magamnak veszem, nem a szomszédnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54358 üzenetére
Igyál meg valamit, de egyszer tényleg gyere fel. Vannak olyan szakaszok, hogy a civic-nek is bevérzik a szeme. Olyan emelkedők vannak, simán megfogja az autót. A 4.-et nem fogod bírni leforgatni rajta. Majd akkor racer-ezz nekem. 😁
A kis szívókkal az a baj, ha elvesztik a lendületet a kanyarokban( félnek, főleg a magyar túristák)
, gyengék ahhoz hogy komolyabb emelkedőn erőből megoldják.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #54387 üzenetére
Sokan azt hiszik, a motorerő a lámpától való kilövésre van, pedig nem. Arra van, hogy biztonságosan lehessen előzni a tötymörgőket emelkedőn is, szerpentinen is. Itt az emelkedőkön sok helyen csak 3-400 méteren megengedett az előzés a közelgő beláthatatlan kanyar miatt, akinek ez a szakasz kevés, az marad a kamion, busz, kalapos bácsik és nénik mögött. Az meg megint más kérdés, hogy sokan akkor sem előznek, ha tudnának, de tolnak, villognak, dudálnak, a lassan haladókra. Két három ilyen arc a lassú autó mögött máris hosszabb, mint egy kamion, na oda már kevés a három hengeres szuzi. És aztán néznek nagyokat, hogy a teljes sort előzve is befért az autó még a záróvonal előtt. Itt persze vissza kell kapcsolni és hajlítani a lemezt a pedállal.
Nem kell tolni senkit, ha lehet, meg kell előzni és kész, ha meg nincs kraft, bele kell törődni a sorunkba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #54410 üzenetére
A gyárból -40-re keverik, mert nem csak fagyálló, korrozíó gátló is, ha hígabb, nincsenek meg a megfelelő korrozió gátló hatások.
Tök mindegy mennyi az esélye a -40 foknak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #54514 üzenetére
Ha nőni fog az olajszint, akkor a befecskendezőket hamar tedd rendbe, mert becsöpögnek. Ettől átéghet a dugattyú is. Ha szarul lett megcsinálva a szoft, és mégis regenerálni szeretne, arra is rámehet a motor, kigyulladhat az autó.. vagy dugóban leolvasztja a mögötted álló autó első lökösét, meg a tiéden a hátsót.
Cseréltess benne olajat első körben, lehet csak azt falja és túltöltötték, majd meglátod utána.
Mondtam, hogy nem tömít a filter vagy nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54751 üzenetére
Van olyan, hogy karbantartás keretein belül télen 2-3 havonta teljes feltöltés az akksi korától függetlenül. Amikor már nem indul, akkor késő gondolkodni. Amint nehezebben teker, fel kell tölteni, mert a rövid városi utak során mindig kevesebb marad benne, mint indulás előtt volt. Pár ilyen töltés évekkel ki tudja tolni a cserét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54877 üzenetére
Félő, hogy akkor a munkahengerek is cserések lesznek.
Fékfolyadék is 8- éves? Itt elhasalna a műszakin. 1,5 éves folyadék már megbukik.
Hogy lenne már egy munkahenger? Egyik a pedálnál, másik a váltón. A fékfolyadék erősen higroszóp. Megköti a vizet, párát. Ezért két évente csere. Neked is a pára fagyott bele, jól szétnyírja a tömítéseket a munkahengerekben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54882 üzenetére
Na ez gáz. Elvittem az új gumikat felrakatni nyáron, meg nitrogénnel felfújatni, 1,5 órát vártam. Minden folyadék szintet elkenőriztek, fékfolyadékot forrás pontra, fagyállót fagyás pontra ellenőrizték. Betéteket, tárcsákat megmérték. Láttam az üvegen keresztül...
Majd visszaadták, hogy az autó tökéletes, de a klímában cseréltessek médiumot, ha még a sajátja.
Úgy kezdték, hogy levették a 4 kereket, és bevágták a mosóba 20 percre.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #54885 üzenetére
Nem azonos a tartály a fékkel? Olyankor nincs előírt külön csere, mert a fékkel együtt a kuplungot is légtelenítik. Persze a pékek nem tudhatják, mert nem ez a szakmájuk.
Saint_: A kuplungot is légtelenítették? Csak mert nem szokásuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54892 üzenetére
Külön tartály van, de fékfolyadék van benne.
Amúgy 3 évente ír rá cserét a honda, 20 000km-ként szint és minőség ellenőrzést.
A jazz meg a civic karbantartási terve szinte megegyezik a fórumozók szerint.
D Clutch line (manual transmission) Brake Fluid DOT 3 or DOT 4
All fluid levels and condition of fluid
Check levels and check for leaks. If necessary, add
Engine coolant
MTF SPFM manual transmission, SPGM manual transmission
ATF SPCA automatic transmission
Clutch fluid SPFM, SPGM manual transmission
PSF
Brake fluid
Windshield fluid
Battery fluid3 perc keresés alapján.
A pékeket küldjétek vissza kenyeret sütni.
Nálunk kétévente a műszakin csak az új fékfolyadék megy át, mérik a forráspontját, pontosan tudják mennyire új. Ha nem előtte cserélteted, elküldenek a sarokba kukoricára térdelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54901 üzenetére
Értem. Ettől még cserélni kell. Biztosan fekete, ami a 20 000km- ellenőrzésekkor kiderült volna, ha nézte volna valaki. Ha nem honda szervizbe hordod, neked kell ilyenekre figyelni.
Meg ezek a karbantartási tervek csak iránymutatók, sokkal részletesebb az, amit a márkaszerviz kap. Nálam két oldal a user-nek szánt, és 20 oldal az, amit a szerviz kap.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tboy93 #54894 üzenetére
Azért mert soha nem volt cserélve. Ha lett volna cserélve rendszeresen, akkor nincs ilyen veszély. Erre mondtam kornélnak, hogy sanszosan szarok lesznek a munkahengerek is, mivel az a fekete szutyok, ami most van benbe, szétvágta belülről.
Tartályt ki lehet nyitni, attól nemlesz lecegős. Az csak a kiegyenlítő tartály.
Ahol fékjel közös a tartály, ott olyan a kialakítása, hogy nem tud emiatt elfolyni a fékfolyadék is. Kvázi tartály a tartályban.
xcds: annyira nem fontos, mint a féknél, de nem csak a forráspont miatt, a hidraulikus képességei romlanak idővel, amire rámehet a kuplungod, változik a fogáspont, bizonytalan lesz. Inkább 2 évente csere, mint, hogy emiatt kopjon szarra a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #54937 üzenetére
Írták itt, hogy nem lenne jó biznisz, mert azt is cserélném, amit nem kell...
Pedig én csak szeretem rendben tudni a verdát meg betartani a csere intervallumokat, ha értelmesek... a 30 000km olajcserét nem tartom értelmesnek.
A helydben beadnám a hondába, hogy nocsak mutassák meg, a legutóbbi ellenőrzésen ezt hogy nem vették észre... a karbantartásit lobogtatva, ahol benne van a szint és minőség ellenőrzés!!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED TV topic
- Politika
- Synology NAS
- BestBuy topik
- További aktív témák...