- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
válasz
Magnum_ #59202 üzenetére
bennem motoszkál már egy kérdés régóta, haosnló a 0-ról nem indulunk kettesből (még ha egy 1,6-os renault rapid dieselnél - meg persze ott sokkal nagyobb a nyomaték, a ccm - ez poén volt annó, a skoda felicianal már nem az)
ha megtaposom 3-asba 60-ig, és onnan tolok egy 5-öst, az sem okés? persze nem poénból van a 4-es, csak van amikor autópályára előttem totymorgás van, 3-asba kanyarodok a felvezetőn, nem tudok 4-est küldni, és amikor egyenesbe érek, akkor meg már túrnának hátulról is, meg előttem is szabad a pálya, és inkább megküldöm 3-asba, majd dzsindzsázok egy 5-öst 70-nél (remélem nem 80-nál) ... fordulatszámfüggő? vagy a motort kimélendő, használni kellene ilyen esetben is mindig a 4-es fokozatot?
nem mondom, hogy máskor nem szoktam lustaságból ugyanezt elkövetni, de igyekszek rendben végiglépdelgetni a fokozatokon ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #59243 üzenetére
Kormiba is "csak" 125k maga a lendkerék. A költség nagy részét a többi adja, az hogy szét kell kapni a váltót a cseréhez ami nem olcsó mulatság. Tehát leszerel, szétszed, kicserél, összeszerel, felszerel. Ez pusztán munkaórában is horror költség.
Hát ami tönkremehet az tönkre is megy. De nálad sokáig húzza mert nem használod alacsony fordulaton és start-stopod sincs (az pl cefet mód gyilkolja a kettőstömegűt).
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz
Magnum_ #59369 üzenetére
Erre írtam, hogy van legalább 5 féle ülés (+Abarth), különböző oldaltartású, tömésű és ülőlapú, állítható combtámaszos, anyagokról nem is beszélve. A sportból nem következik, hogy nem alap ülés volt benne, az valóban egy vicc.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Magnum_ #59663 üzenetére
Már kikormolta a Civicet rendesen, aztán megy is, meg kevesebbet is fogyaszt.
Jut eszembe, utóbbi napokban 6.9 l/100 km a fogyasztás a BC szerint és nem akar visszamenni 7.0-ra! Eddig ilyen még nem volt. És jól láthatóan megy lejjebb a fogyasztás, pedig azért egyszer-kétszer nyomom neki, nem tartok tojást a pedál alatt. Előfordulhat, hogy az előző tulajnál ennyire iszákossá vált volna a motor és tényleg javulna a fogyasztás az aktívabb használat miatt?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #59668 üzenetére
Három liter. Mindegy, hogy dízel, vagy benzin, csak ne ez a pöcsköszörű legyen benne.
Amikor látom az A6-okat szenvedni a 2.0TDI-vel vagy a 2.0TFSI-vel, a röhögőgörcs kerülget. Két tonna üresen az a szar. És azt hiszik, majd a 170-200 ló jól mozgatja, közben meg a HTP fabia szintjén van emelkedőn.
A3.0 is olyan, hogy nincs az a hűbazmegmennyiremegy érzésed. Kényelmesen utazza a 200-at. De lustácska azért.
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #59716 üzenetére
G8 FL tetszik a G9 nekem már túl
bazárieklektikus, főleg ez a TypeR. Bár abban a fehérben amiben Bögrének is volt még számomra is emészthető.Am M3-on minap kocogok laza 150-el, úgy húzott el mellettem egy ilyen fehér új TypeR mintha állnék.
Biztos fb-on akar megosztani vmi k. fontos mentsük meg a földet a csalódízelektől postot. Igazán támogathatnád ebben...
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz
Magnum_ #59750 üzenetére
1x a máriapócsi drift pályán osztogatták kvíz kérdésre válaszolva évekkel ezelőtt.
Kaptam 2-t. Egyik ment a G3 1.6 8v-be, másik fater 1.9 pd tdi-jébe.
Motor csendesebb lett, fogyasztás csökkent valamelyest. 1-2dl.
Pénzért nem vennék. Ingyen jó volt.(#59753) K Norbi
Elhiheted nem használnám ha szar lenne.
Egy szar állapotban lévő gátlóhoz lehet nem a legjobb, de egy 138k-t német utakon futott autónál ez nem probléma.(itthon ezzel a rugóval 20k-t eddig)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #59803 üzenetére
1-1,2 km-ről is bemérnek a lézeressel, fénykép meg akkor készül amikor odaérsz "lőtávolba".
Mennyivel mentél mennyi helyett?
mod:
EQMontoya: S2000-ben meg a Z3-ban is kb a vászontető a legdrágább alkatrész. Azokat tényleg nem olyan nagy költség fenttartani.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #59808 üzenetére
Határeset. 68-ig nincs csekk (csak helyszíni), na most 70-nél már csal az órád legalább 3 km/h-t, szóval szerintem megúsztad.
mod:
Munez tolja a tuit!
"Mindegyik eszköz a 904 nm-es hullámhosszt használja, és akár két kilométeres hatótávval is dolgozhat."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vezetékes FEJhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!