- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA® driverek topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
masholnap
senior tag
válasz Watto1991 #3238 üzenetére
ha nem színérzékeny programokat használsz (azaz nem vagy se grafikus, se videós, se kutyafüle), akkor elég, ha végigfutsz a Color Management Advanced fülén Calibrate Diplay alkalmazáson.
FHD-hez pl. van profil (nem hivatalos), kipróbáltam, de nálam spec egy szinte tökéletes látványt rontott ramattyá. A nem hivatalos profilokkal pont az gond, hogy a kalibrálást nem a Te készülékeden végezték, így tökéletes a tiéden nem is lehet. A hivatalos profilokban meg persze csak egy jó/jobb minőségű alapbeállítás fér bele.
-
masholnap
senior tag
válasz vizirider #3260 üzenetére
én spec azokat nem értem, akik nem indítják újra hetekig-hónapokig a windowst. nem tapasztaltam még olyan win-t, amelyik ugyanolyan elánnal dolgozott volna akár 2-3 nap múlva is újraindítás nélkül.
egyébként megértem, ha a valakinek nincs ideje épp pöcsölni a telepítéssel. nekem spec 2 napot szokott igénybe venni, mivel irdatlan mennyiségű szoftvert kell felraknom és mindig változtatok az összetételen az aktualitásnak megfelelően
-
masholnap
senior tag
válasz Jackal2 #3265 üzenetére
hehehhh, munkahelyi gépemen van xp is a win7 mellett, de nem biztonságból, hanem mert a win7 hajlamos egy-két dologban elhasalni, míg az xp röhögve megoldja ha az xp rendesen kihasználná a mai hardvereket, akkor nem használnék win7-et... és még nem láttam a win8-at de az az érzésem, brutálisan testre kell szabnom majd, ha feldobom
-
masholnap
senior tag
válasz Classius #3309 üzenetére
az jutott eszembe, ha a lapiszalonnál veszel gépet és kiszállíttatod, akkor eleve van 14 napos elállási lehetőséged, így tulajdonképpen a 15 napos pixelgaranciának szinte semmi értelme
másrészt 8 MUNKANAPOS az alap elállási jog, azaz "bruttó" 10 nap legtöbbször. ahhoz képest a 14 naptári nap nem sokkal több, de azért hasznos lehet alkalomadtán
-
masholnap
senior tag
válasz MaxxDamage #3321 üzenetére
ha jól emlékszem, Te 1 éveset vettél. ha a biztonságérzetedet ez növeli, az esetben nem volt kidobott pénz azóta bevezették a 2 és a 3 évest is.
nehéz eldönteni, hogy a hosszútávú pixelgarancia mire lehet jó, mivel ha hosszabb idő után kezd el döglődni a panel, akkor az általában oly mértékű, hogy beleesik a garanciális cserébe. természetesen ha egy ilyen gari megkötése növeli a felhasználó komfortérzetét, az esetben ez nem kidobott pénz
általában véve érdemes járatni a paneleket megvétel után, és baromi gyorsan kijön, ha selejtes
-
masholnap
senior tag
válasz MaxxDamage #3325 üzenetére
bizonyos mennyiségű hibás pixel felett a lenovo garanciájában is benne van:
http://lenovo.hu/tudas/tudas_pp.htm[ Szerkesztve ]
-
masholnap
senior tag
válasz donkisc #3432 üzenetére
legjobb, ha kicserélteted a gépet amíg lehet, nekem ennél sokkal durvább értékekre azt mondta lenovo szerviz, hogy nem melegszik túl, ami persze nem igaz. nem feltétlenül a pasztázás rossz, lehet a venti is gyenge, azt pedig semelyik viszonteladó nem fog Neked cserélni, max a lenovo szervize, amitől inkább isten mentsen meg Téged. de komolyan
-
masholnap
senior tag
akit esetleg érdekel: nagyon közel járok, hogy a gépkálváriám ügyében a fogyasztóvédelemhez és a nyilvánossághoz/sajtóhoz/médiához forduljak egy igen erőteljesen dokumentált anyaggal. a legutóbbi slusszpoén az volt, hogy a selejtes gépem helyett felajánlottak egy gyengébb konfigurációt. no comment
-
masholnap
senior tag
mert jóhiszemű és kedves vagyok, és mert hüje voltam, mert elhittem mindent, amit mondtak. kb egy hetet adok még az ügyem lerendezésére, ha nem lesz pénz, akkor jön a fogyasztóvédelem és a média. semmiképp sem hagynám ki a nyilvánosságot, ez már nem egy olyan történet. odáig jutottam, hogy elszorul a szívem, ha valakit Lenovo gépet vásárolni látok
-
masholnap
senior tag
válasz MaxxDamage #3455 üzenetére
köszi szépen, Neked is, rolaz-nak is
-
masholnap
senior tag
a laptopszalontól vettem
a lenovo-shop-ot is a laptopszalon viszi, az ebből a szempontból egy cég.
a laptopszalon nem 8 munkanap, hanem 14 nap elállási lehetőséget ad,
és nem kér szállítási díjat. ez a két dolog lehet benne a 4-5eFt-os különbségben(egyébként nekem 100°C fölé is felment a CPU könnyedén, és egy ilyen gépre mondta
a lenovo szerviz, hogy rendben van. szintén no comment)szerintem nagyjából mindegy honnan veszed, de amit ajánlok lenovo gép esetére:
1. megbízható helyről vedd
2. ha boltban veszed, akkor nyüstöld/teszteld, ahogy csak tudod, és ha 3 napon belül a legkisebb gond is van vele, azonnal cseréltesd
3. ha kiszállíttatod (és ez a lenovonál talán fokozottan ajánlott az én véleményem szerint), akkor határidőn belül nyüstöld (8 munkanap / laptopszalonnál 14 nap), és ha bármi problem van, akkor vagy próbáld meg a kicseréltetést, vagy ha nincs csere, inkább állj el a vásárlástólaz én véleményem, hogy én nem vennék lenovót, se y580-t, se másmilyet.
az imént említett óvintézkedéssel egyébként csökkentheted a rizikót, mely óvintézkedés természetesen más gyártó esetén is hasznosnak bizonyulhat, hisz rizikó minden vásárlásban van
természetesen Te döntöd el, hogy mit, hol és mikor veszel. a fenti csupán infó az alapján, amit én tapasztaltam
(csak még egy kis infó általánosan: ha nem tájékoztatnak netes vásárláskor semmilyen módon az elállási jogodról, akkor 3 hónapon belül bármikor elállhatsz, vagy ha mégis tájékoztatnak, onnantól indul a 8 nap.
egy egész jó oldal erről (alul vannak a paragrafusok):
http://www.notebookspecialista.hu/index.php?id=altalanos_uzleti_feltetelek&al_id=1&) -
masholnap
senior tag
1. már jó ideje nem írtam ilyet. mármint hogy nem vennék lenovót. de ettől ez még az én véleményem, és eléggé megalapozott.
2. abban lehet, hogy igazad van, hogy már rég be kellett volna mennem a fogyasztóvédelemhez, de jóhiszeműen azt hittem, hogy amit mond akár a support, akár a viszonteladó, akár a lenovo gépcserés képviselője az ügyemben, annak lesz valós eredménye is. alapvetően egy jóhiszemű ember vagyok, és úgy hittem, ha együttműködöm az említett felekkel, akkor megoldódik a problémám (előző hét keddig így is tűnt), de úgy tűnik, ezt most eléggé megszívtam. a viszonteladó hétfő délutánig kért türelmet, és lehet, hogy hüjeség, de mivel személyesen is beszéltem vele, megtisztelem azzal, hogy ezt még megvárom. elképzelhető, hogy semmi értelme, mindenesetre dokumentálok, hogy egy igen ütős anyagom legyen, ha elindulok jogi úton.
3. egyébként ez a fórum egy lenovo gépről, közte annak problémáiról és azok megoldásairól szól. szerintem nem lóg ki az én ügyem ebből.
ha a lenovo végre rájön, hogy a legjobb amit tehet, hogy visszafizeti a pénzem (melyet egyébként már ki is mondott a lenovo support, de most valamiért mégis visszalépés történt meg), akkor szerintem inkább elfelejtem az egészet, mert így is rengeteg időm, energiám, pénzem ment el erre az egészre, és már baromira elegem van. viszont ha nem lesz pénz, akkor lehetőséged lesz - már ha szeretnéd - elolvasni az egész történetet, melynek fényében valószínűleg nem éreznéd annyira jogosnak az iménti hozzászólásod.
az utóbbi hetekben - mivel erre kértetek többen - kifejezetten visszafogtam magam, hogy ne árasszam el ezt a fórumot a lenovo által engem ért sérelmekkel. az, hogy most megszólaltam ebben az ügyben, annak köszönhető, hogy elfogyott a türelmem
4. ha idegesít, amiket írok, akkor ne olvasd el a hozzászólásaimat. tudom, hogy Neked semmi problémád a gépeddel, ez szuper, ez esetben erősítsd a hozzászólásaiddal azok táborát, akik szívesen vennének lenovót -
masholnap
senior tag
akkor ezek szerint a laptopszalont kéne megszorongatnom?
a helyzet bonyolultságáról:
- a lenovo support múlt hét kedden tájékoztatott, hogy visszaveszik a gépem, kaptam egy eszkalációs számot is, és tájékoztattak, hogy a viszonteladónál jelentkezzek a visszatérítésért- a viszonteladó úgy tudja, egy erre kirendelt szerviz (SmartService) jogosult visszatéríteni
- mivel kavarodás történt, megkérdeztem a lenovo supportot, hogy akkor most mi van. a következőt sikerült kiszednem belőlük nagy nehezen:
> vagy visszaviszem a viszonteladóhoz a gépet és ott levásárolhatom az összeget
> vagy akik felvették velem a kapcsolatot gépcsere ügyben (SmartService), ott tudom elintézni a gépem visszavásárlását is (szóval először félretájékoztattak, de így utólag megerősítették a viszonteladó infóját)- azóta a SmartService kijelentette, hogy csak gépcsere ügyben kompetensek
összefoglalva:
- a lenovo support a maga részéről továbbadottnak érzi az ügyet
- a viszonteladó szerint visszafizetésért a SmartService a felelős
- a SmartService szerint ők csak a gépcserérért felelősekpatthelyzet azok után, hogy már megoldódni látszódott a helyzetem. na ezért vagyok most eléggé ideges. és akárhogy is nézzük, ez a lenovóról szól, a lenovo magyarországról, akik már több levelemet megkapták különböző útvonalakon, a lenovo supportról, amely képtelen tájékoztatni normálisan, és a lenovo szervizről, akiknek a 4 szervizeléssel sikerült elérniük azt, hogy rosszabb lett a gépem, mint mikor megvásároltam
-
masholnap
senior tag
két olyan összetevőt tudnék említeni, amely szintén lenovo, és szintén kifizeted ezeket, mikor ilyen gépet vásárolsz:
- lenovo support
- lenovo szerviza lenovo garantálja neked a fenti kettőt, nem a jóskapista a falu végéről
már volt ahol kifejtettem, hogy igen, a lenovo lehet jó gép, ha nincs vele semmi gondod, viszont ha van, akkor a fenti kettővel találkozol.
csak hogy tiszta legyen:
- tőlem bárki bármilyen gépet vehet, lenovót is
- megtapasztaltam a fenti kettő igen erős hiányosságait, gyakorlati nemlétét, ezért én nem veszek többé lenovót -
masholnap
senior tag
attól tartok, ez nem ilyen egyszerű:
- személyes átvételkor három napod van visszavinni a gépet, ha rossz, akkor cserélik (de mint említettem, egy gyengébb konfigurációt ajánlottak fel!!!!!!!, nyilván még akkor se fogadtam volna el, ha emellett döntök)
- úgy vélem, a cseregép kiszállítás esetén sem új vásárlás, mivel már ismerem a terméket -
masholnap
senior tag
hát lehet, hogy Te megengedheted ezt Magadnak, ez tök jó, de nem azért veszi az ember garanciával a gépét, hogy máshol javíttassa. nekem ennél a gépnél kijelzőt kellett volna cserétlenem, billentyűzetet, hűtőventit, és nyilván pasztáztatni is, ha nem gariba küldöm vissza. ez sztem egy csinos 80-100e ruppó lenne kb. egy új gép esetén (08.29-én vettem, tulajdonképpen érdemileg még nem is használtam).
csak egy kis off: kollegám egyik haverjának szoftverhibás lett a Sony telefonja. két szerviz és három hét után felajánlott neki a Sony egy jobbat
nekem a lenovo négy szerviz és majdhogynem két hónap után felajánlott egy rosszabb gépet. ismételten no comment -
-
masholnap
senior tag
mivel egyébként van mivel melóznom, ezért nem volt észvesztően sürgős, inkább észvesztően idegesítő és időpazarló. mondhatni: alapvetően az utóbbi hónapok szabadideje ment rá, de ugye a futármajomság és egyéb nyalánkságok miatt a munkaidőmet is érintette.
jaigen: van olyan is, ha a garanciális szerviz nem tudja megoldani a problémád, akkor elviheted máshová, és a számlát kötelesek kifizetni
-
masholnap
senior tag
válasz donkisc #3481 üzenetére
hali!
általában a következő munkanapon kimegy a futár, ha nem felejtik el beregisztrálni a dolgot, de mivel Te még friss problémás eset vagy, valszeg menni fog nekik. egyébként fogalmuk sincs, hogyan működik a futár, egyszer én próbáltam a call-centeresnek elmagyarázni, de nem biztos, hogy megértette.
az, hogy jobb lesz-e a géped, ha visszakerül, az ég tudja, ha véletlenül olyan ember kezébe kerül, aki odafigyel, akkor jobb lehet.
nagyon-nagyon röviden:
nekem már négyszer volt szervizben a gépem, ebből háromszor nem végeztek jó munkát, sőt a végére még tovább romlott a minősége (az egyetlen jó teljesítésük is úgy ment, hogy felháborodva felhívtam őket, hogy a selejtes kijelzőm helyett egy ugyanannyira selejteset szereltek bele, így másodjára sikerült a polcról egy minőségben megfelelőt leszedniük és beszerelniük). most nálam van a gép, és amíg nem rakják a kezembe a pénzt, addig tárgyi bizonyítéknak tekintem. miután a call-centeres arról tájékoztatott, hogy visszaadják a pénzem (én kértem a fenti elégtelen szervizelésre való tekintettel), utána kaptam egy csereajánlatot, melyben egy rosszabb konfigurációt ajánlottak fel. eléggé értetlenül állok a dolog előtt, mert a call-center elhajtott, a kiskereskedő úgy tudja, nem neki kell visszaadnia a pénzt, és a lenovo gépek cserefelelőse is így van ezzel.
szóval én nem gondolkozom cseregépben. nagyon türelmes voltam, de nagyon elegem lett. egy ilyen cégtől, ahol ilyen a hozzáállás, és gyakorlatilag nincs értékelhető szerviz, én nem akarok többé semmit, csak azt, hogy lezárjuk az ügyem. lehet, hogy azt hiszik, hogy feladom, de napról napra maguk alatt vágják a fát, és én szisztematikusan viszem az ügyet tovább. -
masholnap
senior tag
sokat töprengtem ezen, és persze tudjuk, hogy a világ olyan, amilyen, de miért evidens sokak számára, hogy a kereskedőket fogyasztóvédelemmel kell fenyegetni? mért evidens, hogy át akarnak baszni, és miért evidens, hogy fenyegetni kell? mért van rendjén az, hogy úgy gondolják az emberek, hogy át akarnak baszni minket a kereskedők, mért tartják ezt elfogadott ténynek? mért van az, hogy jogos követelés esetén is továbbra is át akarnak baszni, és csak akkor válnak jogkövető kezesbáránnyá, ha megijednek attól, hogy rájuk mozdul a fogyasztóvédelem?
-
masholnap
senior tag
pont ezen vagyok, csak bosszant, hogy így megy. közöltem a kereskedővel, hogy meg fogom lépni, mivel nincs más választásom. pár napomba még bele fog telni, hogy összeálljon a számomra vállalható akkurátus, tényszerű és tökéletes beadvány. szeretek korrektül eljárni, ezért szánom rá az időt.
-
masholnap
senior tag
válasz L-e-f-i-e #3486 üzenetére
hidd el, elég sokat beszéltem velük, néha a világukat sem tudták sajnos. nyilván az információhiány nem az ő saruk, de nekem meg velük kell beszélnem. elég megalapozottan tartom pocséknak a call-centert. és azért tartok itt, mert jóhiszeműen folyton arra gondoltam, hogy ők is emberek, ők is hibázhatnak... de ennyit??? mire föl kapok tőlük ellentétes információkat, és mire föl hajtanak el, hogy majd az itthoniak megoldják?
-
masholnap
senior tag
ezzel kapcsolatban az a véleményem, hogy nehogymár egy új gépet szét kelljen szedni, és saját pénzen újrapasztázni, meg egyébként sincs érzéke vagy mersze ehhez mindenkinek. a béna, hogy újra és újra előforul ez az erőteljesebb notebook-oknál. sokszor előforduló probléma, és mégsem tesznek ellene a gyártók.
-
masholnap
senior tag
persze, aki bevállalja a saját pasztázást - főleg egy ilyen szerviz mellett - azt teljesen megértem.
a dell 7720 pl most hasonlóan tré módon van pasztázva, mint ahogy az y570 volt. az y580-annál jóval kevesebb az ilyesfajta gond, de azért még előfordul.egyébként az egész szervizelési hercehurcában a futárszolgálat a legmegbízhatóbb. másrészt szervizbe küldés előtt eleve kérik, hogy mentsd le az adataidat
-
masholnap
senior tag
visszakaptam a pénzt
-
masholnap
senior tag
válasz Dealer95 #3570 üzenetére
hát fogalmam sincs még végigolvasom a Dell 7720-as fórumot, de nagyobb esélye van egy G75-ös Asus-nak. ha kikapom azokat a márkákat, amelyeket szintén nem vennék, akkor elég kevés gép marad ebben a kategóriában. az i7-es hűtése eléggé megterheli a gyártókat. a Sony pl. kikapcsolja a turbo boost-ot bizonyos modelleknél. szóval a Sony bukó a Toshiba mai erőgépe amellé, hogy drága, olyan mint egy fűtőtest, ráadásul gyenge az akkuja. az Alienware nálunk drága, ráadásul az is hátul szelel, és emiatt nem akartam Asus-t sem. pl a Lenovóval is kompromisszumot kötöttem kijelzőméret szinten. tulajdonképpen nem igazán találtam nekem teljesen megfelelő gépet még a mai napig sem.
ami meg az y580-at illeti, számomra nagyon fura volt, hogy annyi baja van (kijelző, hűtés, billentyű, venti), és emellett szintén fura, hogy másoknak meg tökéletesen megy, pedig ha összeáll ez a konfig, akkor tényleg lehet jó a gép. és talán még mindig ilyen gépem lenne, ha - és ez a lényeg a lenovóval kapcsolatban számomra, ezért nem kell nekem ez a márka:
- a call-center kaotikus.
mivel nem magyarországon élnek, ezért nehezebben értik a nyelvet, és ráadásul még át is fordítják angolra a problémád (ezért mellékeltem mindig én is leírást, melyet valószínűleg megnéztek); szakmailag néha nem voltak toppon; időnként a problémát inkább elhárítani akarták, mint orvosolni; a futár működésével nem voltak túlzottan tisztában; volt olyan is, hogy csak a harmadik telefonálásnál regisztrálták be a hibát és küldték a futárt, pedig előtte már kétszer megígérték
- a szerviz munkája elégtelen.
4-ből 3-szor rossz munkát végeztek, ennek köszönhetően lett a gépem még rosszabb a szervizek végére, mint amilyen az elején volt
- a lenovo mo. rendszere fogalmam sincs hogyan képes működni
a gépem helyett egy gyengébb, rosszabb konfigurációt ajánlottak azzal a kijelentéssel, hogy olyan, mint a régi, ráadásul azután, hogy jóváhagyták a pénzvisszatérítést;
- a pénzvisszatérítés elintézése majd 2 hétig tartott
a call-center először jól tájékoztatott, aztán félre, ráadásul azt sem tudták visszakövetni, amit már egyszer kijelentettek, és majd két hétbe telt eljutnia a visszafizetés jóváhagyásának a kereskedőhöz -
masholnap
senior tag
úgy érzem, a fogyasztóvédelem említése begyorsította a folyamatot, hirtelen nem kellett olyan sokáig göngyölíteni az ügyet, és megérkezett a lenovo értesítése a kereskedőhöz. szinte el sem hittem, hogy egyik pillanatról a másikra (péntekről hétfőre) van eredmény
ez az egész eléggé rávilágít arra, hogy mennyire nincs koordinálva a lenovo által az, ha valami jelentősebb gond van, és hogy mennyire nincsenek informálva sem a kereskedők, sem a call-centerfentebb írtam, hogy mi lehet talán, de még fogalmam sincs. van valakinek alternatívája?
-
masholnap
senior tag
túlmelegedés csekkolás:
ezt töltsétek le, elég a standard:
http://www.passmark.com/download/bit_download.htmconfig > test selection menüben legyen bekapcsolva a cpu, ram, 2d graf, 3d graf teszt, és mehet 100-ra, a többi meg off, majd start. 15 perces
HWiNFO64-el (sensor only) vagy más hasonlóval lehet lesni a hőmérsékletet közben, jegyzi a max-ot
egyébként a prime95 is jó, de az alapvetően csak a cpu-t csekkolja.
szintén jók cpu túlmelegedés ellenőrzésre az AIDA lebegőpontos tesztjei,
de egy kemény premiere-es tömörítés is odavág, ha szar a hűtés.
jaigen, aidában is van stressteszt, számomra ez kevésbé jött be: eszközök > rendszer stabilitásteszt -
-
masholnap
senior tag
mondjuk az albacomp sem véletlenül szűnt meg de akkor ezek szerint a 2-3 hónapos vajúdással még jól jártam a gond az, hogy semmi értelme így tennie sem a lenovónak, sem a kereskedőnek, mert előbb utóbb bedühödik az ügyfél, és lehet, hogy nem fenyeget, hanem tényleg bejelent. tudod dühített, hogy javítás helyett rontanak a gépemen, ráadásul akadékoskodnak, ráadásul félretájékoztatnak, ráadásul nem tudok egy igazán illetékessel beszélni, stbstbstb. nomindegy. amihez ilyen szolgáltatás jár, azt simán mondanám nemlétezőnek. nemtom pl. hogyan rontottak jelentőset az utolsó szervizeléskor az aksimon, de sikerült nekik.
-
masholnap
senior tag
válasz MaxxDamage #3587 üzenetére
valamikor még így is megéri ez a vicc. na de ezért igyekeznek sokan barátokkal, ismerősökkel behozatni. az megint másik kérdés, hogy mi van, ha feldobja a talpát az gép
ezzel az erővel megjelenhetne most is
[ Szerkesztve ]
-
masholnap
senior tag
válasz donkisc #3589 üzenetére
tapasztalatom alapján, ha az ember kér valamit a szerviztől, azzal foglalkoznak, aztán vagy sikerül nekik a művelet, vagy nem. ha még gyorsan le tudsz menteni pár képernyőképet a hőmérsékletekről a szerviz előtt, az azért lehet bizonyítékalap arra, hogy mit műveltek a szervizben.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formula-1
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA® driverek topikja
- Linux kezdőknek
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Hisense LCD és LED TV-k
- Politika
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Microsoft Surface Go 3 Wi-Fi - I5, 8GB/128GB SSD Platinum
- Dell Latitude 7320 Intel Core i7-1185G7 16GB memória 512GB SSD 13.3 colos Full HD kijelző
- HP Spectre x360 16-aa0075ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, 32GB
- HP Spectre x360 16-aa0770ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, RTX4050 (6GB)
- Lenovo Legion 5 i510300H, GTX1650TI, 16GB DDR4, 144Hz, HU, RGB bill stb...
- Ingyen elvihető 05.23-ig - Notebook alkatrészek, kijelzők
- Eladó 2017 MacBook Air 13" 128GB SSD, 8GB, 88% akku
- Szupererős Lenovo ThinkPad T470P /i7-7820HQ/16Gb ddr4 ram/256Gb ssd/Nvidia 940MX/14" QHD/
- Panasonic Toughbook CF-54 i5-6300u
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen