Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AstraP750i

    csendes tag

    Sziasztok!

    Valaki tudna egy képet küldeni az Y580 touchpadjáról?
    A lényeg az lenne, hogy látni lehessen, hogy körbe a touchpadnál mekkorák a hézagok (előny ha a lapotop még soha nem járt szervízben).

    Az enyémet már több mint 2 hónapja utazik a szervíz és köztem... de akárhányszor került oda csak több sérülése lett...
    1. Alaplapcserére ment...
    touchpad beesett utána és a fedlapot behorpasztották...
    2. touchpad és fedlap csere...
    touchpad illesztése továbbra is érdekes... belső burkolatot valamiért kicserélték a billentyűzet körül... (nem kellett volna mert amire cserélték az karcos volt gyárilag), billentyűzetem a szervizben megsérült, de annyira, hogy hullámos lett... több illesztési hiba a kijelző szélénél...
    3. billentyűzet csere... (ez a művelet 3 hétbe telt nekik)
    A többire közölték, hogy azt én okoztam... és ezért elutasította a szerviz a cserét...

    Magyarországi képviselethez elérhetőséget csak egyet találtam...
    lenovo@lewispr.com, de innen még nem sikerült válaszolniuk semmit sem....
    A legutóbbi Call Centeres bejelentésem óta 2 hét telt el... azóta kivizsgálás alatt van az ügyem... legutóbb annyit mondtak, hogy megsürgetik az ügyet.... (még jó, hogy alapból 3-4 napot mondanak rá...)
    Személy szerint ilyen szervizes háttérrel én egyetlen Lenovo Ideapad terméket se ajánlok és mind e mellett elvárják, hogy az ember legyen megértő, mert ők csak segíteni akarnak, ha segíteni akar akkor ismerje el, hogy a szerviz képtelen szervizelni a készüléket kifogástalanul, cseréljék ki vagy térítsék vissza a vételárát...
    Az már pozitívumként hangzik, hogy januártól Magyarországon lesz a szerviz, hátha itt korrekten állnak majd a dolgokhoz...
    Konfigom: Y580, Windows 8, i7-3630QM, GTX660M 2GB, 16GB RAM, FULL HD, 256GB mSata SSD, 1TB HDD.

  • AstraP750i

    csendes tag

    válasz masholnap #6116 üzenetére

    A vicc, hogy akartam írni az ügyvezető igazgatónak, hogy hátha onnan végre tudnak segíteni...
    A következő címet találtam: anita.lukacs@lenovo.com
    Viszont erre ez jött automatikus válaszként:
    Original-Recipient: <anita.lukacs@lenovo.com>
    Action: failed
    Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 User unknown
    Remote-MTA: 10.128.246.254

    Még jó, hogy ebből a dokumentumból másoltam:
    [link]

    Utána keresgéltem még egy kicsit és máshol meg pont nélkül szerepel a email címe (anitalukacs@lenovo.com)...
    Most elküldtem arra is, onnan még 10 perc alatt nem jött automatikus válasz így bízom benne, hogy végre eltalál a pontos címzetthez.

  • AstraP750i

    csendes tag

    válasz Domike84 #6121 üzenetére

    A husupport@lenovo.teleperformance.com címre írt levelek is a Call Center-nél landolnak...
    És a legjobb, hogy válaszolni se nagyon akarnak rá....
    Én most az ügyvezető igazgatónál próbálkozom, ha ott sikerül valamit elérnem akkor azt ide is leírom.

  • AstraP750i

    csendes tag

    válasz Feenyx #6120 üzenetére

    Sziasztok!

    Nos a Lenovo-s kálváriám úgy néz ki lassan megoldódik, felhívtak telefonon, hogy még egy utolsó alkalommal szervizbe kerül a készülék, ott a kifogásolt problémáimat megjavítják, ha utána se sikerül kijavítaniuk minden hibát akkor küldenek egy új készüléket.
    Számomra ez így közel 3 hónap szenvedés után elfogadhatónak tűnik.

Új hozzászólás Aktív témák