Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kbalage2

    aktív tag

    válasz RapaNui1 #53522 üzenetére

    Szerintem a Sián volt a legkiegyensúlyozottabb eddig a supercar vonalon. Kiforrott (bár szerintem továbbra is felesleges) váltó, jó felfüggesztés, könnyen használható és mechanikailag érdekes extra funkciók (ajtónyitás és spoiler). A Ferrari ehhez képest semmit se adott hozzá, sőt. Kevesebb és nehezen használható funkció (eldugott ajtónyitás, nincs spoiler), ugyanaz a váltó, sokkal több System elem ami miatt az eleje és a hátulja is kevésbé stabil. Persze több lett így rajta a részlet, de ez tovább erősíti a "guruló szobor" képet amibe aztán teljesen felesleges a mechanika.

    Ha ezeket a kocsikat továbbra is Technic-ként akarják kiadni akkor jobb lenne a funkciókra fókuszálni. Én személy szerint örülnék ha a következő kocsi valami elektromos modell lenne mert így megszabadulnának a tervezők a kényszeres óriási váltótól és helyette lehetne pl. realisztikusabb futóműfelépítés akár állítható magassággal, akív aero elemek, vagy egyben levehető kasztni hogy meg tudd vizsgálni a beltartalmat, ilyesmi.

    Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

Új hozzászólás Aktív témák