Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
Onnan szerintem csak úgy érdemes rendelni, ha raktáron van és utána megnézed melyik boltjukban is van valójából. Ha nincs egyik boltban sem, akkor hiába van kiírva, hogy raktáron. Az átszállítás is csak akkor működik, ha legalább 1 helyen van készleten.
Szóval mélyebbre kell ásni, ha raktáron is van valami.
"becsült szállítási idő" ilyenkor nem szabad rendelni, pláne nem előre fizetni. szvsz.Ahogy ezeket a sztorikat olvasom kezdem magam szerencsésnek érezni, mert se a kockabolygóval, se az edigivel, se az emaggal eddig nem volt gondom....de résen kell lennem
-
sb
veterán
Ez nagyon laza értelmezése a vállalásoknak. Elárazás is ez a kategória meg a van-nincs-mikor kapod ill. jár-e még mellé más is (de ha közben törlésre kerül elveszik - és bármi miatt törölhető) ez a kategória.
Fentebb írtam, én most az emagnál futok köröket mert szerintem igencsak szabadon értelmezik amit vállalnak. De pont ez Edigihez is írtam, hogy még évekkel ezelőtt is hasonló volt az ÁSZF-ük. Egyik mondatban leírva, hogy a gomb megnyomásával te csak rendelést adtál le, hogy mikor lesz, lesz-e, olyan áron, elárazás, stb... semmilyen felelősséget nem vállalnak. Köv. mondatban pedig, hogy neked fizetési kötelezettséged van és már nem táncolhatsz vissza.
@hami85:
Én 3-4x írtam nekik mire visszautalták a pénzt. Addig semmitmondó pár válaszlevél jött, hogy erősísem meg a mailcímem, vmi mást erősítsek meg a folyamatban, keressek mailt a spamben meg telefonon beszéljük meg a részleteket...
Finoman 2-3x jeleztem, hogy spamet nem kaptam. A mailcímemről közben már 3 levélváltást megtettünk de amúgy is irreleváns. Ha pedig mégis jött volna, szerintem azon sincs mit megbeszélni és megerősíteni, hogy ŐK törlik a rendelésem és közlik, hogy nincs más megoldás... én pedig akkor csak a pénzt várnám vissza. Viszonylag egyszerű ügy.
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...