- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
Aktív témák
-
sb
veterán
válasz dabadab #29132 üzenetére
Na épp ezért kérdeztem. Tehát semmi köze nincs hozzá.
A lényeget megcsillagoztad: Vagyis ha 60Hz-en megy (szigorúan vsync-kel!) a megjelenítés akkor az okoz input lagot és nem a bufferelés...Ha van egy 60Hz-es monitorod, de vsync off-ban hajtod, akkor többszörös fps-el is mehet a megjelenítés, és ahány fps, annyi bufferváltás, tök mindegy tripla vagy dupla...
(De meg is fordíthatjuk a gondolatmenetet: ha pl. 120hz-es monitorod van akkor vsync mellett is fele lesz az input lagod 60hz-hez képest, pedig ugyanúgy bufferelsz)Szóval a buffer összességében annyit késleltet a megjelenítésen, amennyi idő beleírni az egy képnyi adatot. Az meg nulla... mármint maga a konkrét írás, nyilván a renderelés az hosszabb. Az okoz lagot, ha lassú. Lásd irányítás 60fps és 15 mellett...
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- SSD kibeszélő
- Anbernic RG556 kézikonzol teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Call of Duty: Black Ops 6
- Gaming notebook topik
- Külpolitika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest