Keresés

Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz dabadab #29132 üzenetére

    Na épp ezért kérdeztem. Tehát semmi köze nincs hozzá. :)
    A lényeget megcsillagoztad: Vagyis ha 60Hz-en megy (szigorúan vsync-kel!) a megjelenítés akkor az okoz input lagot és nem a bufferelés...

    Ha van egy 60Hz-es monitorod, de vsync off-ban hajtod, akkor többszörös fps-el is mehet a megjelenítés, és ahány fps, annyi bufferváltás, tök mindegy tripla vagy dupla...
    (De meg is fordíthatjuk a gondolatmenetet: ha pl. 120hz-es monitorod van akkor vsync mellett is fele lesz az input lagod 60hz-hez képest, pedig ugyanúgy bufferelsz)

    Szóval a buffer összességében annyit késleltet a megjelenítésen, amennyi idő beleírni az egy képnyi adatot. Az meg nulla... mármint maga a konkrét írás, nyilván a renderelés az hosszabb. Az okoz lagot, ha lassú. Lásd irányítás 60fps és 15 mellett...

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák