- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peter76bp
senior tag
válasz orkester #254 üzenetére
Én megnézném a 4px oldalán is a helyedben, nekem is az SG posttal feladott cuccok napokig nem jelentek meg az SG post hivatalos oldalán, itt meg látni lehetett hogy egyik helyről a másikra utazgatott az országon belül :-) Ami azért biztató, mert legalább látod, hogy tényleg történik valami
SG oldalán csak 21-i volt az első info ami megjelent, de most nem jön be
-
peter76bp
senior tag
válasz orkester #266 üzenetére
Biztos van erre valami opció az alin, vagy akkor oda kell ezt leírni valamennyire részletezve, vagy csak nézzék át a levelezést, aztán majd ők eldöntik, de így meg meddig vársz a semmire? Valami határidő ott is van, aztán nehogy az legyen kicsúszol belőle a hitegetés miatt.
-
peter76bp
senior tag
-
peter76bp
senior tag
Egy kollégám rendelt még tavaly Pandawillről és valamiért nem SG hanem HK posttal küldték neki a cuccát egy vagon levél után. Múlt héten kapott tracking numbert, de elég viccesen néz ki a dolog, mivel tegnap jelent meg csak érdemi info ami most így néz ki:
Destination - Ukraine
The item (RC..HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 19-Jan-2013.Ugye nem nagyon szokott tévedni a célt illetőleg egyik posta sem, szóval ha azt írja az oldal hogy Ukrajna a cél, akkor ez a csomag Ukrajnába megy, vagyis nyugodtan kérhet refundot aztán rendelhet máshonnan magának?
Most olvastam vissza, hogy más is járt hasonlóképp ... na mindegy, majd megírom mi lett a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
-
peter76bp
senior tag
65 nap az durva, és akkor ezek szerint már nem is tudsz semmit csinálni. Ennyi ideig semmire nem szabad várni. Én azt mondanám max 2 hét, ha valamennyire hihető a szövegük. De ha 2 héten belül sem tudnak valamit feladni amiért elvették a pénzt, akkor szépen adják vissza aztán menni kell másfelé.
Alapesetben most már ha egy héten belül nincs tracking numberem akkor elkezdem levelekkel bombázni őket és a második hét felénél előhozom hogy ha hét végéig nincs érdemi változás akkor jöhet a refund maguktól vagy intézem PP-n keresztül, de ezt még eddig senki nem várta meg, inkább gyorsan visszaadták a pénzt.
-
peter76bp
senior tag
válasz Mulderpapa #484 üzenetére
Az rendben is lehetne, hogy többször felhasználják. De az egyéb adatok frissek, szóval ha pl tavaly volt ugyanilyen akkor nem idei dátumozással jelenne meg a nyomkövető rendszerben szerintem. És nem egy hét után, hanem rögtön behozta volna a tavalyi küldési adatokat. Most miután elküldték a számot egy hétig semmi nem volt aztán jelent meg amit bemásoltam. Én inkább arra gondolok, hogy elküldtek neki egy akármilyen tracking számot csak hogy addig se kérje vissza a pénzét. Azt hiszem hogy elkérte tőlük a feladási bizonylatot, amin látszik hogy ez a csomag az ő nevére lett elküldve, de arra persze még nem reagáltak neki.
-
peter76bp
senior tag
válasz viralmind #491 üzenetére
De mi értelme lenne Ukrajnába meg Oroszországba küldeni köztes állomásként? Meg nem hiszem, hogy a köztes állomást tüntetnék fel célként, hiszen teljesen káosz lenne akkor. Senkit nem érdekel hol áll meg pihenni a csomagja, az érdekli hová küldte a feladó, vagy hogy hol van éppen. Az aktuális helyszínhez beírhatja hogy Ukrajnában van a reptéren, de nem Ukrajna a cél.
-
peter76bp
senior tag
válasz osztraksajt #505 üzenetére
Persze ha van valami azt nyilván küldik és akkor happy a megrendelő. Csak az a fő gond hogy mondjuk 100 termékből mondjuk 70 nincs nekik de a pénzt az beszedik érte és utána hazudoznak folyamatosan hetekig, hónapokig ... ameddig a user hagyja magát. De úgy vettem észre ez az ottani mentalitás, mert többé-kevésbé ezt eljátssza a legtöbb webshop, csak nem mind ennyire durván.
-
peter76bp
senior tag
válasz osztraksajt #509 üzenetére
Azt kell mondjam első ránézésre tetszik ez az oldal. Alin elvétve találni singpostos lehetőséget vagy DHL TNT stb vagy ChinaPost itt meg hirtelen rákerestem 3 termékre mindegyiknél volt SG post. Látom PP náluk sincs, de mindegy, majd netkártyázunk. Még nem tudom mi lesz a következő áldozatom, de valószínű innen kipróbálok valamit ha jó árban lesz
-
peter76bp
senior tag
Értékelésekkel, review megjelenítéssel máshol is trükköznek. Linkdelight-tól rendeltem GPS-t meg egyéb dolgokat amikkel nem voltam maradéktalanul megelégedve. Mivel külön e-mailt küldtek (bár gondolom ez automata rendszer) hogy írjak értékelést, így írtam, pro és kontra, szóval nem csak a negaítívumokat említettem. Nos azóta sem jelent meg egy sor sem belőlük úgyhogy megérte megírni.
-
peter76bp
senior tag
válasz Arthur997 #1053 üzenetére
Ha PayPal-al fizettél ne görcsölj, max nem kapsz semmit és PP visszaadja a pénzed ha időben indítasz dispute-ot. De legközelebb előre nézelődj, meg érdeklődj ne utólag, mert ha valóban beleugrasz valami hülyeségbe, akkor utólag már hiába ír bárki bármi okosat.
Vannak tablet specifikus fórumok, meg dual-simes telefon fórum, mindkettőben ki vannak tárgyalva az értelmesebb webshopok, ahonnan érdemes rendelni. 1-2 dollárért hülyeség rizikózni ismeretlen oldalakon. Itt van pl a spemallnál a Venus ingyenpostával 139.90 USD.
[ Szerkesztve ]
-
peter76bp
senior tag
Vicceskednek ezek az antelife-osok. 21-én rendeltem telót, mert azt írták egy érdeklődőnek, hogy van készleten. Erre pár nap múlva rájuk írtam és kaptam azt a mailt amit ide is bemásolt valaki, hogy több ezer rendelésük van és csúsznak a postázással. Kérdeztem mennyit csúsznak nulla válasz. Erre ma az eredeti levelemre megint írtak, ezért megkérdeztem mégis mikorra várhatom a postázást. Válaszuk, hogy kint van a marketben hogy március 6-tól postáznak. Aha, persze, mikor rendeltem még nem Presell Product Lead-time:2012-3-8 volt kiírva, plusz itt a levelük meg a honlapjukon egy másik érdeklődő. Azért ahhoz pofa kell, hogy beírják oda valakinek, hogy 3 napon belül postázzák és közben kiteszik piros keretbe hogy 03-08-ig várni kell minimum.
-
peter76bp
senior tag
válasz norbi_22 #1110 üzenetére
Nem kell feltétlen dispute indítás. Én eddig mindig az adott webshopnak írtam, ha már sokadik fölösleges kört futottuk mailben, hogy vagy küldik x napig a rendelésem vagy kérem vissza a pénzem ha nem tudják küldeni amit kifizettem, különben dispute indítást leszek kénytelen alkalmazni és maguktól visszautalták.
Szóval írj nekik, hogy ha péntekig nem tudják postára adni akkor kéred a refundot különben dispute-ot indítasz. Refundról kapsz mailt a PayPal-tól, a teljes levont összeget kapod vissza (a fizetett valutanemben, szóval max a váltáson bukhatsz kicsit) ami pár napon belül a számládon is megjelenik. De ha már PP mailt megkapod akkor nem kell aggódnod meg fog érkezni a pénz is.
-
peter76bp
senior tag
válasz #40993792 #1115 üzenetére
Mindent meg lehet érteni. Sajnálhatjuk is őket milyen rossz nekik, hogy ennyi ideig nem kellett melózni, most meg kell(ene). Még el is lehetne nézni a csúszást, ha nem hazudoznának és saját maguknak ellentmondó kijelentéseket tennének. Minek írják le egy adatlapra feltett kérdésre, hogy három napon belül postázni fogják a telefont, ha nincs is nekik belőle, meg el is vannak havazva. Szerencsétlen direkt azért kérdezte, mert nem akar heteket-hónapokat várni. Gondolom meg is rendelte és majd húsvét után valamikor megkapja. Mindegy, igazából az a baj, hogy mindegyik ilyen és elvileg ez egy megbízhatóbbnak mondott oldal.
-
peter76bp
senior tag
-
peter76bp
senior tag
Én jól leb..tam őket, hogy talán nem kellene félreinformálni az embereket és beígérni 3 napos szállítást, mikor tudják, hogy 2 hét múlva lesz csak árujuk, erre visszaírtak, hogy ha akarom törlik a rendelésem és 48 órán belül visszakapom a pénzem. Az a bajom, hogy ez lenne az első rendelésem tőlük ha ezt visszamondom akkor nem biztos, hogy újra megpróbálok innen rendelni.
-
peter76bp
senior tag
Kérdés mit rendeltél és meg tudod-e esetleg máshonnan is rendelni hasonló árban, ha nekik nincs. Nekem tavaly novemberben a rendelés utáni 6. napon adták postára amit vettem tőlük és a feladás utáni 15. napon vettem át. Máshonnan októberi rendelésnél 20 nap volt az SG postos kézbesítés. De ha 14 nap alatt nem jutnának előre akkor szerintem visszamondhatod és rendeled máshonnan. Vagy a 44. napon nyitsz a PayPalon hogy még nem kaptad meg az árut, aztán max lezárod ha befut.
-
peter76bp
senior tag
Kicsit visszaolvasva láthatod, hogy a legajánlottabb boltokkal is van akinek meggyűlik a baja. Igazából bármennyire és bármivel is hitegetnek, nem szabad megvárni, hogy kicsússz a 45 napból. 44. napon megkezdeni a reklamációt és ha rendeződnek a dolgok akkor lezárod. 3 hónap után már csak a jóindulatukban bízhatsz, de tenni semmit nem tudsz ilyenkor.
Antelife-ot is sokan ajánlották én most mégis hadilábon állok velük. Még megvárok pár választ más eladóktól, de ha most mástól rendelem meg ugyanezt bukok pár ezer forint kedvezményt amit náluk kaptam volna. Azt kell kisakkoznom, hogy tényleg tudják-e majd küldeni jövő hét után amit rendeltem, vagy majd újabb határidőt kapok megint.
-
peter76bp
senior tag
-
peter76bp
senior tag
válasz BITBOYS #1207 üzenetére
Fogjanak darazsat a mézesmadzagukkal ... valószínűleg én magamnál feketelistára teszem őket és vadászok kupont valahova. Vagy ali vagy DHGate lesz a nyerő úgy érzem. Utóbbi drágább de találtam olyan eladót, aki vállalja hogy ha nem kapok 48 órán belül érvényes tracking számot akkor automatikus full refund és +30 USD kompenzációt kapok. Ez azért jól hangzik bár 15$-al több lenne mint máshol, viszont így akkor nem kell könyörögni a feladásért meg a tracking számért. Csak hát 15$ az nem kevés ...
-
peter76bp
senior tag
válasz Revajzz #1210 üzenetére
Nekem pont azért tetszett meg a DHGate mert választható a legtöbb eladónál a Singapore Post, míg alinál csak CH vagy HK van feltüntetve. Persze hozzá tartozik, hogy azt tapasztaltam az utóbbi időben, hogy a legtöbb ali-s eladó küldi SG-vel is csak az oldal szerkezete nem teszi nekik lehetővé, hogy rendeléskor választhatóan kitegyék.
Valószínűleg az ali mellett döntök. Ha kupont nem is találok minden hétvégén 5$ lejön az árból, ha MasterCarddal fizet a vevő. Az is valami.
-
peter76bp
senior tag
Gyerekek, hogy van ez az alin. Kérdeztem 3 dolgot üzenetben és annyi választ kaptam, hogy yes. Na de mi yes, mind a három kérdésemre igen a válasz? Gondoltam megkérdezem chaten, mert épp volt online Pre-Sale Services emberke. Megkérdem mikor tudnak postázni fekete színben ha ma fizetek a válasz "not sure". Mondom mi nem biztos, hogy van belőle fekete vagy hogy van-e egyáltalán, mert 3 nap processing time van az adatlapon, de akkor se merem megrendelni amíg nem kapok egyértelmű választ. Erre azt mondja kérdezzem meg az eladót. Hát basszus, ő akkor mit csinál ott, a Pre-Sale Services az náluk micsoda? Ja és nem kis eladó Shenzhen RTDC Technology Co., Ltd. 14906 eladással
-
peter76bp
senior tag
-
peter76bp
senior tag
válasz hunaqua #1242 üzenetére
Ezt is boltja válogatja szerintem. Írtam másik eladónak és meglepően korrekt választékos levelet írt vissza mi időnk szerint fél ötkor, ráadásul azt állítja 48 órán belül tudják postázni a készüléket, úgyhogy valószínűleg ők lesznek a nyerők.
Köszi az alibaba vs aliexpress infot. Bele sem gondoltam rendesen, csak megállapítottam, hogy az alibabáról nem rendelek semmit, mert alig találni egy tételes eladót :-)
-
peter76bp
senior tag
Írországból rendeltem egy gyűrűt páromnak ebayen. Igen csak meglepődtem a gyorsaságon IE postával jött.
2013.03.05 05:18, Item information : Célországba elküldve / Item sent abroad
2013.03.06 09:10, Item information : Célországba megérkezett / Arrived in the destination countryÉs most hozta a postás egy ND szűrővel együtt.
LinkDelight viszont nálam megy a feketelistára. Rendeltem múltkor egy GPS-t aminek a hangja nulla volt és nekem az igen fontos. Hosszasan leveleztem velük de nem akartam visszapostázni, mert nagyon variáltak, írjam le nagyon részletesen mi a gondom, hogy kivizsgálhassák. Hát basszus nem szól valami megfelelő hangerőn azt hova cirkalmazzam. Eladtam inkább itthon, olyannak akit nem zavart ez. Ajánlottak 10USD kupont kompenzációnak. Nem örültem, mert csak a posta 18USD volt de benyeltem.
Rendeltem egy ilyen Nicna ND szűrőt a kupont felhasználva, ami nem nagy márka, de mégiscsak az valamennyire. Mivel 2 féle ND szűrő volt náluk és ez a drágább, utánanéztem dicsérték pár helyen ezt a típust. Erre küldtek egy totál noname szűrőt ahelyett ami az oldalukon az adatlapon látható képen van, hát elmennek a p.ba Most megint levelezgethetek velük, hogy mit képzelnek, de ennek már értelme nem lesz, csak legalább kiírom magamból. Ja a GPS-nél azóta sem látható az értékelésem.
Mellesleg ez HK postos volt és viszonylag gyorsan ideért a Célországba elküldve státusztól:
2013.02.25 16:33, (HONG KONG)Item information : Küldemény felvéve / Item accepted
2013.03.01 18:48, Item information : Célországba elküldve / Item sent abroad
2013.03.04 17:45, Item information : Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2013.03.04 17:47, Item information : Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
2013.03.05 14:35, Item information : Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedure -
peter76bp
senior tag
válasz hunaqua #1451 üzenetére
Valaki homályosítson fel, mert nekem kínai ez a china postos tracking rendszer:
Collection 52843300 HU 20130301 0822
Opening 51003100 HU 20130306 1507
Opening 51003100 HU 20130307 0116
Dispatching 51003100 HU 20130307 09180217-én fizettem ki 0220-án kapott shipped státuszt és a fenti infokat látom róla. Most ez 1-én lett elpostázva és 7-én ért magyarországra? Mert ez a Collection - Opening státusz nekem teljesen értelmetlen. A magyar posta szerint 0301 - Küldemény felvéve.
-
peter76bp
senior tag
válasz zsoltocska67 #1455 üzenetére
Köszi. Akkor ezt majd talán a nyuszi hozza ... mindegy, apróság
Aliexpress eladói amúgy simán trükközhetnek a trackinggel. Szóval ez a nem adja fel határidőig semmit nem ér. Én lebeszéltem, hogy SG posttal küldje a rendelésem, azt mondta jó fizetés után 48 órán belül küldi. Beleírtam a rendelésbe is biztos ami biztos. Erre ad egy HK.s trackinget. Rákérdezek, hogy ez mi, mikor lebeszéltük az SG-t. "I already ask our express to send by SG post,sorry about that,later i will give you the tracking number ." és a HK áthúzva módosítva erre: RF100300056SG ami ránézésre kamu és azóta (4 napja) persze nem válaszol egy üzentre sem meg a rendszerekben sem látom ezt a tracking számot. Azt mondjuk nem tudom hogy dispute mikortól nyitható, ennél a rendelésnél még nincs ilyen lehetőség, de ha hétfőn sem jön válasz és a tracking sem tér magához, akkor már nem írogatok neki megy a dispute.
UP: Közben megtaláltam állítólagos postázás után 5 nappal nyitható dispute.
[ Szerkesztve ]
-
peter76bp
senior tag
Egy hét alatt már a második alis eladó szivat meg a postázással. Direkt rákérdezek előre, hogy tudja-e SG postával küldeni. Azt mondja tudja. Rendelek, beleírom a rendelésbe is, hogy SG postával kérem. Erre az egyik HK a másik CN postával küldi. Most én vagyok a hülye, hogy ezen felhúzom magam és ez normális?
Mit csinál ilyenkor az ali, ha nyomok egy dispute-ot "Order sent by incorrect logistics method " indokkal?
-
peter76bp
senior tag
válasz hunaqua #1540 üzenetére
Ennél épp nem volt csak CN TNT meg EMS.
És aki fake számot adott annál mi legyen No tracking information és leírom, hogy kamu SG számot adott ami egy hete nem látszik sehol? Ma írtam neki megint, ha holnapig nem ad rendes számot akkor az tényleg dispute lesz mert már 10. napja lesz hogy kifizettem és 4 nap alatt 3 levelemre nem írt egy betűt se vissza.
-
peter76bp
senior tag
válasz hunaqua #1543 üzenetére
Köszi. Problémás ügyfél vagyok ;-) Azt értettem az előbb is, hogy ha CN van megadva nem reklamálhatok hivatalosan. Nem is akarok, csak írtam az eladónak, hogy nem ezt beszéltük meg.
Reklamálni a kamu tracking miatt akarok majd, mert válaszra se méltat a másik eladó. Ráadásul Ő már a második akitől nem kapom meg ezt a vackot, úgyhogy kereshetek újabbat valószínűleg.
-
peter76bp
senior tag
válasz Dani1988 #1542 üzenetére
Magyar postára szerintem teljesen fölösleges bemenned reklamálni, főleg ha nincs még az országban a csomagod. Ha külföldi rendszerekben (4px, 17track, küldő posta stb) sem látod a nyomát, akkor a Magyar Posta sem tud mit csinálni. De még ha nagyon akarsz is valamit bőven elég telefonálni. Ha tudnak segítenek telefonon is.
-
peter76bp
senior tag
válasz hunaqua #1547 üzenetére
Ok, de ez csak mellébeszélés részükről.
Egyrészt attól, hogy sok a csomag a trackingnek látszódnia kellene akkor is a rendszerben ha már ide tudta adni és valós lenne. Ráadásul 48 órán belüli postázást mondott mikor előre rákérdeztem.
Másrészt február közepe óta 8 leadott rendelésem volt, ebből 1 refund lett 3-at átvettem 2 már az országban van 1 CN postával kering és ez az 1 SG amiről semmi info nincs. SG postra nem jellemző szerintem, hogy 5 napig a rendszerben sem látom hogy bármi történne vagy legalább élő tracking lenne.
Szóval OK, hogy nagy nemzeti karnevál volt, de azért ez nem lehet kifogás mindenre, mikor más eladók rendesen tudnak postázni. Nem hiszem hogy az SG post kivételezne van aki csomagját elküldik, van akiét meg nem ...
De mondjuk a megérkezett csomagokban is van olyan, ami nem az amit rendeltem. Természetesen rossz volt az adatlap a mixeshopnál, így már a második megvett GPS-t fogom eladni, ha találok végre olyat amilyet akarok Mondjuk jó fejek, mert sűrű bocsánatkérések mellett azt írták adnak kedvezményt a következő rendelésemnél, de az adatlap azóta is rossz.
-
peter76bp
senior tag
Aliexpress: Sajnos elveszett a csomagom a postázásnál és sajnos el is fogyott közben így most nem is tudják újra küldeni. Ha akarom töröljem a rendelésem. Kíváncsi leszek az ali reakcióidejére.
-
peter76bp
senior tag
válasz levi.hungary #1577 üzenetére
Ha PayPal vált akkor látod a felületükön mennyit fognak vonni forintban és ha kapsz SMS-t abban is Ft fizetés lesz.
Ha a bankod vált akkor PayPal felületen is az eredeti pénznemet (USD, GBP ...) látod és az SMS-ben is az fog szerepelni nem a Ft összeg. A konkrét Ft összeget a netbankba belépve vagy a számlakivonatodban tudod majd leellenőrizni.
-
peter76bp
senior tag
válasz Orf3usz #1592 üzenetére
If you have any questions about your order please contact us at serviceminideal@gmail.com or call us at +86-0755-82585113 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.
Illetve van egy salesminideal@gmail.com amiről a rendelési visszaigazolást küldik, erre is lehet írni.
[ Szerkesztve ]
-
peter76bp
senior tag
Ja igen, ez a PayPal-on van megadva nekik. Én leveleztem velük és válaszoltak mindig 1 napon belül, mivel többnyire mi időnk szerint du írtam nekik, így reggelre itt volt a válaszuk. Ha kora reggel írtam akkor volt úgy hogy rögtön jött a válasz tőlük a serviceminideal-es címről.
-
peter76bp
senior tag
Mellesleg most nézem van ott kép is levi egyik kommentjében csak fura lett a link, de az is ugyanazt mutatja. Mindegy meglesz duplán.
Egyébként most fizettem az alin és 231.04-el váltotta a bank. Ha valaki most akar ott vásárolni próbálja ki a firstorderreward4 kódot, nálam 4 USD kedvezményt adott.
-
peter76bp
senior tag
-
peter76bp
senior tag
A kézbesítés is megjelenik a 4px-en csak alapértelmezetten késve. Amikor feladják kínában az országon belüli mozgást (raktárak között, reptérre stb.) csak a 4px-en látod, legkésőbb a célországba küldéstől a küldő posta oldalán is láthatóak az infok, és amíg meg nem érkezik magyarországra addig ott jelennek meg hamarabb a mozzanatok. Miután a Magyar Posta átveszi a csomag kezelését onnan a Magyar Posta oldalán jelenik meg előbb az info és előbb a küldő posta aztán a 4px is átveszi ezeket az infokat.
De a 17track nagyon jó abból a szempontból, hogy keres a küldő posta és a cél posta rendszerében is és megjeleníti az infokat. Úgyhogy amikor megkapod a trackinget a 4px-el érdemes kezdeni aztán a 17trackel jól követhető a célországba küldéstől a csomag útja, onnantól a 4px már késésben van, azt olyankor fölösleges nézegetni.
[ Szerkesztve ]
-
peter76bp
senior tag
Aliexpress rendelés--dispute-refund történet, hátha valakinek jól jön majd:
0303 - Termék kifizetve,
0305 - full shipment + HK tracking (SG-t beszéltem le HK-t adott, írtam neki hogy nem ezt beszéltük meg)
0306 - tracking átírva SG-re de nem él
0311 - 4 nap alatt 3 üzenetre sem reagál, ultimátum vagy ad élő trackinget vagy dispute mert ez kamu szám
0311 - Sajnálja a késői választ, eddig kereste a csomagom, de nincs, biztos elveszett, újat meg nem tud küldeni mert épp elfogyott (ez is tuti kamu )
0312 - Dispute indítva reggel 9-kor 12-kor már Dispute Accepted
0314 - Visszaért a pénz a számlámra[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Suzuki topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Projektor topic
- Motoros topic
- Tippmix
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű
- Samsung U28E590D UHD 4K LED monditor
- Monitortartó állvány (4db/32 max) eladó!