Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
Jancsi
aktív tag
Ha nem akarsz túl drágt akkor ilyenböl Bővebben: link fűzess kereket fűzéssel és erős küllőkkel nekem kijött 6E-böl egy kerék és tényleg elég erős. Vársban tuti nem tudod tönkretenni ha csak nem vagy 150kiló.
Szerk.: maga a felni kb 2E
[Szerkesztve] -
Jancsi
aktív tag
Hülyén fogalmaztam; a 6E-ben benne vana felni is igy a két kerék 12E lenne. Én csak 55kilo vagyok igy nem nagyon tudtam komolyabban meggyötörni (kb 1000-1500km van benne és nem kellett centirozni sem), igaz volt benne egy pár félméteres ugrás meg pár keményebb patkának csapódás (az előző felnimet ugy felütöttem hogy még a szervizben is alig tudták kideriteni miért is jár olyan furcsán). Hát nem tudom mi számit erős külőnek (ami nekem van az kb 50-60Ft max 65 lehetett egy db).
-
Jancsi
aktív tag
Egy kis segítségre lenne szükséem a Polaris Alivio már fix, de a telóval kicsit bajban vagyok, nem tudom meréig-e a 10E többlet a Rock Shox Pilot XC, vagy vegyem az olcsobb Rock Shox Judy XC-et, mind a kettőröl jokat hallottam, de a Pilot XC már csak nagyon szűkösen férne bele a költségvetésbe.
Tuib, én jófornán gondolkodás nélkül a Polaris-t választottam, elég sokan ajánlották.
Csak egy indok hogy miért azt vedd -> Bővebben: link (mert szép ) egyébként 112E a Judy TT-vel és Deore váltoval szerelt, az RST-s Alivio-s 95E (teló nélkül aszem 70E) -
Jancsi
aktív tag
Én úgy csinálom, mert találtam egy helyet ahol van teló jó áron Bővebben: link
-
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #2478 üzenetére
70E-t megér az a gép csak ne távolodj el vele a földtöl Az a gép inkább elmegyek a boltba, elmegyek melózni, a hétvégén meg kimegyek az erdőbe egy kis frisslevegőért kategória.
Ugrándozásra min ehez hasonló gép kellene -> Bővebben: link
Az oldalrol amit mutattál ezt ajánlanám ugribugrira-> Bővebben: link -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2480 üzenetére
Gyártanak alu vázzal hydrát, de nem tudom mennyivel lehet könyebb mint az acél amilyen heggesztések vannak azon... (olyan varratok vannak rajta hogy 6 másik kijönne az ottmaradt anyagbol és szereitnem nem erős hanem inkább gányolt).
ugye nem Sharker 95 kilója alá akarsz te egy hídrát tenni?! , az én vasággyal 60 kilóm is sok volt neki néha és még nem is durvultam vele, csak városban mászkáltam és túráztam -
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #2487 üzenetére
Szeritnem akkor kicsit várj még a dologgal. Mert többe lessz ha veszel valamit és azt javítgatod fel mint ha valami komolyabbat veszek, drágábban.
Ezeket a gépeket találtam amik szerintem megérik az árukat:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Árszerint raktam őket sorba, az első szerintem felejtős, a második kicsit leharcoltnak néz ki, de meg kellene nézni közelebbröl, a harmadik szeritnem nem az igazi ugrálásra, a teló nem a legjobb benne, a hajtóműröl meg nem írnak semmit. Hát az utolsó már mindent kibirna szerintem, csak kicsit dárágcska (kis alkuval a keretednek csak a kétszerese ) -
Jancsi
aktív tag
Ne olajozd, vannak kimondottan a loncok ápolására kitalált szerek, pl a Weldtite TF2, lemossa a retket, a láncrol és ápolja. Kb 1500Ft egy nagyfalkon (450ml) de nekem három és féliévig kaitartott egy.(pedig kb 3 hetente takarítottam a láncot).
Szeritntem minden kerékpárboltban árulják egyetleg barkácsáruházban. -
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #2495 üzenetére
Sajnos azt kell mondjam hogy igen, a freeride gépeket ezel még meg sem közelítik, megkockáztatom CC-re sem az igaziak.
Szerintem várj inkább még a dologgal. Nagyon összetörheted magad ha eltörik alattad valami.
Kiindulásnak talán ez a gép lenne ideális Bővebben: link habár te jóval nagyobbdarab avgy mint én és a gyári monoblokk alattam is meghajlott kicsit. Egy ilyen gép egy merev villával 80E. és szépen lehet fejlesztgetni. Esetleg még azt kellene megtudakolni hogy Polar-X-et lehet-e merevvillával rendelni, az ugy kb 100-110E körül lehet és az tényleg jó már.
Egyébként nekem az a bringa van amit belinkeltem (itt van rolla kép Bővebben: link ), SR Suntour XCP 75-LO villával 110E-re jött ki, de kb még 50E mire olyan lessz hogy már be lehet vele vállalni 1 méter fölötti ugrálást is.
Ha ugrálni szeretnél akkor mindenképpen kell láncfeszítő, monoblokkbol ISIS-is, iparis agyak és valami durva felni (pl.: DM24, Single Track). -
Jancsi
aktív tag
Nem, olyat kaptam kölcsön
Fogalmam sincs mennyit bírhat ki egy jó felni. Attol függ mire használod, mert lehet bele 1 nap alatt is akkora 8-ast csinálni hogy a villába sem megy bele.
Nekem még nem sikerült a leggagyibb B+ felnit sem elkoptatni, igaz csak 3000km-t futott azt is elöl, a hátsót meg felütöttem 200 km után. Szerintem mind1 milyen felni de 5000km után érdemes lecserélni.
Egyébként mennyit tekersz hogy 25000km-t vársz el egy felnitöl? -
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #2500 üzenetére
Nem túl nagy ugrástol olyan 5-6 lépcsőtöl (max 60cm).
Ha olcsón szeretnéd megúszni akkor marad a használt gép, csak azt nagyon hozzáértő ismerőssel kell átnézetni. De még azt sem lehet 100E alatt megúszni.
Ha nem harcolod le nagyon akkor minimális bukással tovább lehet adni, kis szerencsével még némi haszon is lehet rajta.
Sajnos ez olyan sport hogy nem nagyon lehet egyszerű géppel elkezdeni mert összetörödmagad(persze fél mp-vel előbb a gépet de az mellékes ). -
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #2503 üzenetére
Fékböl ezt ajánlom 1400Ft-ért Bővebben: link , fékkarnak meg megteszi ez Bővebben: link 1900Ft-ért.
Teló helyett nézz inkább egy merevvillát Bővebben: link 8E-ért.
Hajtómű Bővebben: link 14,5E
Monoblokk Bővebben: link 9E
Váznak meg megteszi szerintem egy Magellan Polar-X Bővebben: link 42,5E
Csak már ezek is összesen 78E és még se kerék se kormány...
Agyakbol én csak iparisat néznék a Novatec-ek elég jó árban vannak az első 5,5E a hátsó 10-12E, de 12,5E-ért már van FUNN Huru Guru is amiröl elég jókat írnak.
Szerintem egyesbességes nem lenne annyival olcsóbb mint ami szenvedét tud okozni egyetlen áttétel. Egy Acera-X 4,5E + hózzá 3E egy váltókar és mégis van 8 sebességed ami azért elég városban egy 32-38as első tányérral. -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2506 üzenetére
Szerintem inkább törik mint hajlik. A BikePositive gyárt nagyon olcsón kormányt (1500-2000Ft) szerintem vásárolj be egyet, később meg átpakolod a Hydrára.
Nem tudom te hogy vagy vele de én nem szívesen használok ségült alatérszeket, ha kell inkább nem tekerek 2 napot, de nem ér meg 2 hónap gipszet, vagy egy jókora heget. -
-
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2511 üzenetére
Bővebben: link
Ezen Shimano EZ Fire váltókar van, az fix hogy nem markolatváltó, de nem tudom pontosan hogy milyen. Ha minden igaz ilyen Bővebben: link
Szerintem felesleges Hydrábol aluvázast venni, nekem acélvázas volt szép vékony, kultúrált heggesztésekkel, az alut megnéztem mikor a Polaris-t vettem...hát olyan heggesztéseket nem minden nap lát az ember, nagyon csúnyák a varratok, de van benne anyag bőven.
Egyébként csak óvatosan a Hydárval nem nagyon szeret elrugaszkodni az úttol, de amig az úton van jól megy, nekem 3000km-rt futott. Gond szinte nem is volt vele, ill. csak egy de az rohadtul fájt 45km/óránál félreváltott, beakadt a lánc én meg felnyaltam egy parkolót. -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2516 üzenetére
40-45E közzé saccolom az árát teló nélkül. Annó nekem 54E-be volt telóval és akkoriban votlak a telónélküliek 45-46E-ért.
Szeritnem erősségben szinte semmi különbésg sincs az acél és az alu váz között talán még tömegre sem. Azt vedd amilyk olcsóbb és szebb a színe
Én már mindenkinek Jancsika leszek?! -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2521 üzenetére
Ha jól látom ez egy alu hidra Bővebben: link
Nekem a fölsőhöz hasonló volt csak ezüst grafit festéssel (kicsit sötétebb) Bővebben: link
Mondjuk jobb és hogy nem telóval veszed. Nem tudom az idei és a tavaji modellekbe milyen telót pakolnak, de a 2001-esben az RST 321CL-t egyszer vitte el fater a 85 kilójával egy körre, de utánna kb ugy nézett ki a teló mint ha félbevágtál volna benne a rugót, de 2 hét alatt kipihizte magát és rugózott rendesen.
Semmi baj a nevemmel, csak megjegyeztem, minden ismerősöm így hív, csak még a fórumon nem hívott így senkit -
Jancsi
aktív tag
válasz Starsky72 #2534 üzenetére
Én ezt ajánlanám Bővebben: link a legtöbb helyen oylan 4500Ft körül lehet + 200-300 hogy felrakják, eléggé masszív darab. Készülj fel rá hogy a cípőd talpát elégszépen szétszedi, de az tuti hogy nem csúszik a lábad rolla. Az már más kérdés hogy a lábadon elész szép csíkokat hogy ha nem vigyázol. Jahh és egy kicsit nehéz, de szerintem elnyűhetetlen darab.
Ilyen pedát semmiféleképpen ne vegyél Bővebben: link a 60 kilóm alatt elhajlott miközben majdnem 4000Ft. -
Jancsi
aktív tag
válasz Starsky72 #2536 üzenetére
A kona jackshit ill, a truvativ hussefelt nem póbáltam még nem is hallottam roluk.
A tüskéket ki lehet szedni, de akkor nagyon csúszik a pedál. Még nem szedtem ki ilyen tüsékt, de imbuszkulcsal lehet kihajtani őket igy szemre talán 2-essel.
Ha nem szimpítikus a tüskés pedál van itt sokféle ->Bővebben: link
Fél órája értem haza kb 50km-es tekerésböl és van a lábamon egy pár szép seb amit a tüskék csináltak....jobban kéne vigyáznom -
Jancsi
aktív tag
válasz Qorthral #2583 üzenetére
Szerintem ha csak egy kis mozgásra szánod a gépet nem kell feltételnül 100E-t szánni rá.
Az oldalon amit -NoVa- linklet be ott van Magellan Crater '05 56E-töl, az szeritnem már nem rossz.
Vázméretböl szerintem 18-as lessz neked jó.
Leírom mi van a Magellan Crater-en:
Váz : : 6061 alu
Vázméret : : 16''/18''/20''
Teleszkóp : : RST Capa T5 1 1/8'' ahead
Felni : : BikePositive Acrobat Comp 36H
Küllô : : BikePositive 2 mm
Elsô agy : : BikePositive
Hátsó agy : : BikePositive
Gumi külsô : : WTB All Terrainsaurus 1,95
Tömlô : : Rubena 26 x 2,1
Kormánycsapágy : : WTB Momentum Comp ST 1 1/8'' acél
Váltókar : : Shimano EF35/8 EZFire
Fék : : BikePositive alu „V” fék
Nyereg : : BikePositive Comfort
Hajtómû : : Truvativ X-Flow 170 mm
Elsô váltó : : Shimano Acera
Hátsó váltó : : Shimano Alivio
Súly : : 13,5 kg
De ha csak mászkálni akarsz akkor a Hydra sem roszs megoldás, csak talán kicsit gyengébb minőség, de jól beállítva jól lehet vele száguldozni. Még ha pár dolgot le is cserélsz rajta akkor is kijössz 50E-re.
A Polaris-t akkor ajánlanám ha kicsit durvulni is szeretnél (igaza akkor a gatyádat is rá kellene költeni mire jól fog menni ) -
Jancsi
aktív tag
válasz Qorthral #2605 üzenetére
Szerintem a Crater Alivio nem rossz választás. Nekem 2004-es Polaris-em van ami a napi mozgásigényet bőven ki tudja elégíteni és még bőven sok is hozzá. Vasárnap voltam vele Tokajba, esett az eső, de lejutottam vele egybe a hegyröl Az már máskérdés hogy eléggé salakmotor stílusba az 1,95-ös külsők miadt, de csak sárban nem az igaziak, minden már körülmények között viszonylag jól tapadnak.
Maga a váz elég erős, haverom DH-ra használta (nem kell 5méteres letörésekre gondolni, de a Kopaszrol igencsak jótempóba jön le) és semmi baja nem lett, a számtalan karcolát leszámítva.
Nekem a kopmlett géppen akadt néhány kissebb gondom:
- elhajlott alattam a pedál -csere-> 4,5E
- elpattant a láncban a gyosszem (nem volt benne gyárilag, de szervízben rakták bele) és megcsavarodott a lánc, egyébként rozsdásodott már 1 hónaposan -csere-> 3,1E
- a küllők elég gyengécskék, törni nem fognak, de intenzív használat közben olyan 2 havonta meg kell húzni őket -> kb1E
- az első agy sz@rakodik valamit tengelycsere volt már benne de a testet is kell majd
Egyébként nem lehúzni akartam a Polaris-t mivel ezt venném most is ha választanom kellene, csak arra akartam kilyukadni hogy rá kell majd költeni egy kicsit (mint minden komplett bringára). Szerintem ugy számolj hogy maradjon kb 10E-d ha nem lenne kényelmes a nyereg vagy hasonló cserékre.
Szeritnem majdnem mind1 melyket veszed mind a kettővel nagyon jól jársz, amit a leírásaikbol sikerült kiderítenem rolluk azokbol csak a külsőket és a hajtóművet tartom fontosabb különbségnek, de mivel te erdei túzárni szeretnél vele maximum ezért lehet neked inkább a nyereg különbésge tünne fel csak. -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2625 üzenetére
Vannak külön kerékpáros kesztűk is
pl.: Bővebben: link vagy Bővebben: link
Csak egy probláma van ezekkel hogy elég drágák, olyan 2-3E töl 10E-ig vannak. Nekem egy Answer Impact Full-om van ami 6,5E volt, de szeritnem nagyon megérte. Mielőtt megvettem 3 évig tekertem kesztyű nélkül, hát mit mondjak voltak szép vízhólyagjaim, mostmár szinte nem is tudok nélküle tekerni. Olyan szinten kényelmes hogy már itthon felveszem és minden erölködés nélkül be tudok vele zárni két zárat is. Gépelni kicsit azért húzós bvenne, de nem lehetetlen (most próbálom ki).
Vásárlásnál póbálj fel többfélét és szerintem érdemesebb több boltban is megnézni mert egy jobb kesztyűt az ember nem egy nyárra vesz (kicsit dárga is lenne ).
Alapbol lehet keménynek fognak tünni de nagyon jol betörnek. Nem tudom neked melyk szimpibb a hosszú vagy a rövid ujjú, de a hosszú ujjúba már 20 fokon bele izzad az ember keze.
Ha mindenáron vagdosni akarsz akkor szerintem valami nagyon kézreálló börkesztyűnek ess neki, semmiféleképpen kötöttnek mivel az nagyon nyúlik és csavarodik. -
Jancsi
aktív tag
Biztos én vagyok a tudatlan de szerintem a Shimano nem gyárt iparis agyat.
Egyébként a BikePositive sem gyárt (cimkéz) rossz agyakat, főleg ami az oldal tetején van Bővebben: link valamelyk nap nézegettem meg őket a kedvenc boltomba, hát mitmondjak igencsak elcsodálkoztam mekkorák, és milyen vastagok, sokkal szimpibbek voltak mint bármeik Shimano már csak a 2 vagy 4 iparicsapágy miadt is. -
Jancsi
aktív tag
Qorthral: Örömteli és balasetmentes kerékpározást kivánok Ugye vettél bukót a bringa mellé (a Polisport-nek vannak jó bukói hihetetelnü olcsón, én 2700Ft-ért vettem a Boost-ot Bővebben: link )
Egyébként a telóért ne nagyon aggódj ugy is vinni kell majd félévente kitakarítani akkor szépen hozzád lehet állítani és az sokkal többet számít majd mint ha drágább lenne 10E-vel.
Az elsőváltó meg jóformán mind1 milyen mivel alig van használva(legalábbis nállam)
K.Viktor16: Ritchey Z-Max szerintem jó választás lessz, akárilyen terepen is használod. Egyedül a nagydagonyát és a nyálkás utat nem szereti és természetesen a havat
Én az 1,95''-ossal voltam a Kopasz-hegyen esőben, hát oda nem ajánlom az tuti, ha csak nem szeretsz salakmotorsítlusban közlekedni.
Nekem elöl hátul ilyen külső van, hátul nem csúzskál szépen megy jól lehet vele gyorsulni . Elöl kiválóan fékezhető. Itt van sok külsőröl vélemény és sok másik alkatrészröl is Bővebben: link -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #2679 üzenetére
Az oldaluk címe nagyon cseles http://sixsixone.hu/ Bővebben: link A legolcsóbb FF bukó 21E
Nem tudom neked most mire kellene bringa de ha már fullface bukó kell hozzá semmiféleképpen se 50E körül gondolkodj (ás ne is 150E körül ). Ha merevvillával kell valami gép és már akarsz egy keveset durvulni polaris-nál alább ne add, az merevvillával 80E körül van ( legalábbis tavaj annyi volt). -
Jancsi
aktív tag
Debrecenben is volt felvonulás Csak nem volt bejelentve , kb 200-300an megindultunk át a vásroson kb 100 méteres sorban. A Bem tértöl a Nagyállomásig és utánna az az egyetemig ahol már vártak a rendőrök, szerencsére a tömeg nagyrésze már lelépett mire megkezett a rendörség nagyrésze (4 személyautó, és 4 dugigtömött mikrobusz) befutott.
Kissé fura volt hogy az autósok nagyrésze egész toleráns volt velülnk, integettek és tapsoltak nekünk, egy szem duda nem szólalt meg szerintem.
Sajons voltak olyan állatok akik 60-70el előztek minket a villamossinen és hajtottak át a tömegen, ( de nekik szívemböl kívánom hogy egy nállük 20-30 szor nehezebb és 5-6szor gyorsabb tárgyon talája meg őket a végzet ).
Igy a fórumon keresztül is elnézést kérnék azoktol akiket feltartottunk fontos teendőikben, de rá szerettünk volna világítani hogy elég sokan járnak biciglivel és minket is hazavárnak, sajnos a hazjutásunk nagyrészben az autósokon mulik.
Szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt és az autósoknak, a gyalogosoknak a türelmet. Akik esetleg nem voltak annyira türelmesek azoknak meg üzenném hogy az ŐN fia/lány is fog biciglizni és szerintem nem örülne neki ha a balesetisebészeten látnám viszont legközelebb, vagy esetleg még kellemetlenebb helyen.
ha minden igaz szeptember 22.én ujra felvonulás -
Jancsi
aktív tag
válasz Lászlófi #3075 üzenetére
Pontosan milyen Suntour-od van?
Nekem XCP 75-LO van Bővebben: link szeritnem komondottan kellemes, igaz át lett kicsit alakítva mivel gyárilag elég kemény, de mostmár nagyon kellemes a mozgása és kivállóan állítható a rugó előfeszítés, az olajcsilapítás is kellemes benne nagyon.
Havernak MG91-ese van, abban nincs csilapítás, de van 13cm-es rugóút, haver eléggé durván zúz vele de már vagy 3 éve meg van neki és nagyon jól szolgál. Jahh... és Sram 9.0 tárcsa van neki rajta.
Másik havernak XC 60-asa van az viszont nem az igaz, igaz 90-95 kiló a srác és ugrált vele. Az majdnem annyit mozgott oldalra is mint fel és le.
Egybéként milyen teló és milyen gépben van? -
Jancsi
aktív tag
válasz Lászlófi #3077 üzenetére
Azon XC60-M van azt nem nagyon ismerem, de ha olyan mint az XC60as akkor szerintem nem tul sokat lehet azzal tenni
De mindenféleképpen sokat dob a telón ha beviszed egy szervízbe és kitakaríttatod.
Szombatra majd kérek neked valami ötleted a telóddal kapcsolatban mivel én nem értek a tuningoláshoz, de ha minden igaz pénteken találkozok szervizes ismerőssel. -
Jancsi
aktív tag
Ha gyári a gép akkor mégnézed milyen évjárat és milyen felszereltségű változad majd kikeresed a forgalmazó oldalárol Bővebben: link
Ha nem gyári akkor keresel valami feliratot a hajtókaron és megkeresed annak a gyártóját.
Igy pofára szerintem négyszög tengelyes lehet. -
Jancsi
aktív tag
Négyszögtengelyes Bővebben: link
-
Jancsi
aktív tag
http://csekert.hu/ Bővebben: link
TRUVATIV
TRUVATIV Hajtóművek 2004
és ott klikk a képére (ő lessz a legfölső) -
Jancsi
aktív tag
válasz sharker #3439 üzenetére
Mielőtt döntessz ezt olvasd el szerintem Bővebben: link amit a képen is láccik lehet igazuk van azzal hogy ebbe elég hülyén fest egy teló majd Bővebben: link (a képen nem tudom mi az a 15990, gondlom az ára de nem Ft-ban van)
A Polarx-et nem nagyon ismerem, de van errefelé egy sárc aki ugrott 3-3,5 méteres letörést vele és még egyben van a váz is és a srác is, igaz az 2003-as modell volt aszem.
A vázméret csak akkor számít ha túrázni is akarsz a géppel vagy hosszabb távot megetnni, de ezeket nem arra találták ki, mind a kettőn kénylemetlen lenne szerintem. -
Jancsi
aktív tag
Megpróbáltam lerajzolni hogy is nyilik (legalábis én igy nyitom )
Az a lényeg jó nagy erővel kell nyomni.
Bővebben: link
Írtam egy e-mail-t is neked ugyan ezzel a képpel mert nem tudtam feltölteni. -
Jancsi
aktív tag
Nézz be a Pótkerékbe (Pesti út 29). Ott van Hydra, de ha nem lenne pont neked teccő darab tudnak rendelni, ha más teló kell bele akkor megrendeled merevvillával és külön veszel valami telót bele, ha mind a kettőt ott veszed ingyen be is pakolják. (legalábbis nekem bepakolták )
Ha telót külön szeretnél venni akkor ajánlom a Suntour XCP 75-öst, 80mm a rugóútja, szeritnem a mozgása kellemes főleg ha vagy kb 70-74kiló, különben lehet kicsit kemény lessz, de kis tuning után mozog 12cm-ert akár elég puhán is.
A Hydra egyébként nagyon jól szolgál ha vigyáz rá az ember, nekem 3000km-ert kibirt és csak láncot és fogaskoszorút kellett volna cserélni, de eladtam (polaris-ra váltás miadt ). Csak az urgálást nagyon nem szereti, az enyém egyszer látott egy 3-as lépcsót és össze vissza tekeredett a kormány, a végén a fékkar felfelé állt.
Szeritnem ez sem rossz megoldás, megrendeled teló nélkül az kb -10-12E és később pakolsz bele valamit -> Magellan Crater 3x8 Acera Shimano +Mozo Vibe 26'' 65.000.
Ha a későbbiekben lessz keret akkor egy Crater köré komolyabb gépet is lehet építeni, de a Hydra nem lessz fejleszthető, max túragépnek
De szerintem komolyan érdemes elgondolkozni egy használt gépen is, egy jobbállapotú Polaris is már 50-55E körül van és az végkép nem hagy cserben sehol. (lánc és pedál csere után )
Jahh. a Pótkerékben is rá lehet kérdezni hazsnált gépre, ami ott van azzal tuti nem lessz baj mivel csak megbizható forrásbol vesznek be néha egy két kiváló állatotú gépet. -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #4417 üzenetére
Szerintem ha az ugrálást komolyan gondolod vedd be a képbe a SR Suntour XCP75-DJ-t Bővebben: link Bővebben: link
Személyes tapasztalatom nincs vele nekem egy XCP75-LO-m van, de az elég kellemes, amit linkeltem abban nincs olajcsilapítás és csak tárcsafékes, de annyira rossz nem lehet, elvileg olyan 25E körül lehet, mozog 12centit és a HARDY 3 DISC-hoz is ilyet adnak.
Reméllem ebben jobb lehet a szimering mint a 2004-es XCP75-LO-ban, mert ha nem azt mindenképpen cserélni kell egy év után, vagy tenni rá egy gumiharangot. -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #4423 üzenetére
Ha inkább CC-re kell akkor az XCP75-Lo-t tudom ajánlani, a Lock out nagyon kellemes hegynek felfelé A rugóerőt elég jól lehet álíltani onnantol kezdve hogy 4-5 centit mozog egy patkán odaáig hogy ha ráállok akkor megy le 1-2centit.
Csak a szimering elég rossz rajta, de viszont a súlya nagyon kellemes 1800grammot írnak mindenhol. A külsőszára magnézium a válla alu és 30 milisek a bcsúszók. Jahh majd elfelejtttem kissebb urgásokat elég jol birja olyan 1,5 méterig (nekem fel van puhítva és még ugy is csak feléig kell tekerni a rugóerőt hogy olyan 6-7 centire mennyen be, igaz én csak 60 kiló vagyok)
Bővebben: link
Ha mindenféleképpen ezekkörrül akarsz választani akkor az RST Gila Plus SL a befutó szerintem, az olajcsilapítás és a lock out miadt. A judy xc-t el lehet felejteni ha durvulni is akarsz.
Mod:
Válasz (#4424) illusiON hozászólására:
Egy 12 éves gyereket szerintem nem engednek ki tul durva pályára és 12évesen az ember lehet max 50 kilo, annyival valami egyszerűbb pályán nem lehet komoly kárt tenni még egy axel comp-ban sem.
Nem tudom te milyen idős vagy és milyen súlyban, de mindenképpen valami erősebb villa kell alád ha ugrálni is akarsz. Itt sok telórol találhatsz véleményt ami megkönnyíti a döntést Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Jancsi
aktív tag
válasz illusiON #4426 üzenetére
Ami fontos:
Megvan ->-_jó_ legyen
Megvan (8cm) ->-mozogjon legalább 80mm-t, de nem is kell igazán több...
Megvan ->-legyen rajta v-fék szem
Megvan (ha nem vagy 80 kiló fölött szerintem nem fog) ->-ne vágódjon már szét attól hogy bunnyzok, elsőre hátsóra kiállok, streetelek vele
Megvan(elég tág határok között, ha kicsit kezelésbeveszi egy jobb szerelő) ->-keménység állítási lehetőség se ártana
Megvan ->-nem hátránya ha van csillapítása bár nem fontos annyira
Megvan ->-nem akarok használtat!
Na ez nincs mivel 27-30 között lehet amit írtam XCP75-LO) ->-hogy 23ezer alatt legyen
Ami nem fontos:
Megvan ->-Lockout
Megvan ->-csillapítás (báááááár.... nebaj ha van benne )
Megvan ->-rugóút állítás (bár ez se okozna gondot )
Ez relatív -a márka (felőlem lehet zokes is, csak _jó_ legyen)
Ez nem teljesül->-hogy 23ezer fölött legyen
Itt eléggé lehúzták az RST-t Bővebben: link
Amelyk RST-röl jókat írnak az RST Omega TL, de az nem tudom milyen árban van.
Az XCP75-LO-ban szerintem nem csalódnál, max első alkalommal mivel gyárlag elég kemény, de ha minden igaz azt egy olajcsere orvosolja. -
Jancsi
aktív tag
Szeritnem felesleges 12E-t egy bukóra kiadni, nekem egy 2500Ft-os Polisport bukóm van és egész kényelmes, biztos jobb lehet egy drága, de arra a 4-5 órára amit egy nap max rajtam van elég ez is. Gondolom ezeket is valami minőségi előírás szerint csinálhatják és csak nem adnak el szemetet. 1-2 nagyobb esés után ugy is ki kell dobni a bukót.
Szerintem nézz itt is szét Bővebben: link a Boost Chaos Apocalypse modellek nem néznek ki olyan rosszol, de nem is olyan brutálisak mint amit az ember a nevükböl gondolná