- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz rarki72 #152196 üzenetére
Ez sajnos ilyen. Nekem egy noname (talán UNO) olasz acél vázam van, amit az előző tulaj homokfuvatott és festetett át, így azzal nincs gond. Ezenkívül még jó állapotú Shimano SIS 3x6 volt rajta Tourney TY30 hajtással, merev villával és ócska kerekekkel és gumikkal. A váltón kívül minden kukázva lett és szintén Tourney TY váltók vannak rajta 3x7-es. Nagyságrendileg én is hasonlóan jöttem ki, kicsit kevesebbet költöttem (~100E körül) de a kiegészítőkkel azért több. Sajnos építeni mindig drágább, mert a gyártók nagy tételben sokkal olcsóbban kapják meg a komponenseket. Lehet vehettem volna egy Decathlonos Rockridert is de azt nem darabokból lett volna és részletekben.
-
Maximum1
őstag
válasz rarki72 #160287 üzenetére
Vegyél futógatyát, 20 ezerért kapsz 4 et is, valamelyik csak kielégíti a perverziódat.
-
zsocy
őstag
válasz rarki72 #167508 üzenetére
Szerintem sokat segítettél, teljesen jól leírtad a lényeget, sőt még konkrét tipusokat is említettél. A nyereg személyes dolog, de azért mások tapasztalatai is jól jönnek.
Én úgy néz ki megtaláltam amit kerestem, egy Fizik Antares nyeregben. Ez is egy lapos deszka alig párnázva, de nekem úgy néz ki ez kellett. Országúti a bringa, előre dőlök, párnázott a gatyám.
-
X Factor
addikt
válasz rarki72 #167508 üzenetére
Köszi, ezek engem is érdekeltek. Én még azon filóztam a saját esetem kapcsán, h. lehet nem volt szerencsés h. rajtam volt egy hátizsák 15kg cuccal sacc per kábé. Ezt idáig elfelejtettem irni. Lehet plusz suly nelkul teszek majd még 1-2 probat, meg merek egy popsi csont távolságot és akkor egyelőre hagyom a fittinget.
Make things work
-
jjeahh
nagyúr
válasz rarki72 #167579 üzenetére
Nekem inkább hipszter játékbringának tűnik, ezek a színes alkatrészek is arra utalnak, hogy nem annyira célhardver, inkább divatcucc. De ez teljesen ízlés kérdése és ha neked tetszik, akkor nincs amiről beszélni, a váz valószínűleg jó és ha valamelyik alkatrésszel nem vagy elégedett, majd cserélhető... Mondjuk nem tom ezek a fékek milyenek, de elég gagyinak tűnnek és ha jobbra akarnád cserélni, valószínűleg megszívtad, mert manapság nem tudom lehet-e egyáltalán kapni normális felniféket, ami nem outis fékváltókaros fajta és ha jól látom ezen a csepelen sem a váz, sem a villa nem tárcsafék kompatibilis, a kerékszett meg tuti nem.
Hasaggymeg: nekem a Convoy teljesen bevált és ha már elektronika, itthon a laptopokat leszámítva szinte mindenem Xiaomi (gyakorlatilag van vagy 40-50 Xiaomi bizb*sz a házban ), kivéve pár apróságot, mint a Feiyutech gimbal, de hát az is kínai. Sőt ha már így belegondolok a családban laptopok is kínaiak, mert Thinkpad az összes . Persze nem mondom, hogy nem szívtam még gagyibb fajta kínai cuccokkal, de ezt néha márkás drága kütyükről is el lehet mondani, azok sem mindíg válnak be...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Maximum1
őstag
válasz rarki72 #167589 üzenetére
Nekem egysebis acélom van, nagyon szeretem, szerintem nem lehet rossz ez a torpedó, nekem is tetszenek.
csepel inkább túlárazott mint gagyi.
Van nekik a rapid alu Is
többféle verzióban.[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz rarki72 #167573 üzenetére
Szia,
nekem Csepel TorpedAL vázra épített fitness bringám van.
A Torpedo váz nem tetszett, ráadásul nehéz.A vázat a webbiciklitől vettem, de máshol is rendelhető. (beszámították a másik vázamat)
A bringát magam építettem az igényeimnek megfelelő alkatrészekből, de a webbicikli is összerakja neked, rugalmas, jó csapat.A Csepel és Tektro fékek felejtősek (a kettő u.a.), alig van fékhatás, minimum Shimano Sora vagy Claris kell.
Olyan bringát építhetsz ami neked megfelelő.
Nekem Shimano Claris váltás van fent (karok és váltók is). Sokan lenézik, de nekem 17000 km van bennük, és köszönik, minden rendben, jelenleg is jól működnek.
Ráadásul az egyeneskormányra való Claris fékkar bowden felfogatási pontja változtatható, patkó és V fékhez is használható.A TorpedAL vázba max 700x25-ös gumi fér el(legalábbis Conti-ból, mert 700x28-as GP4000SII már nem forog el, beleér a vázba)
Nekem a bringa súlya ~11 kg.A lényeg, én Torpedot nem vennék.
A Csepel is lehet jó, jól használható,amennyiben a neked megfelelő alkatrészek vannak rajta.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz rarki72 #167680 üzenetére
A beült magasságot nézd inkább, ami saccra akkor 46-47 centi lehet. 49 centis aluvillám pont van, de trekking magasságban van rajta a V-fék tüske, tárcsafékkel épp jó is lehetne 26-oshoz, de szerintem ha 49 cm a teljes magasság, akkor oda ez hosszú lenne. (párom bicilijébe vettem, de nagyon furán állt összerakva, ahhoz valami 45 centi körüli passzolna inkább)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szuszinho
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz rarki72 #167855 üzenetére
Nem tudom, mi a pontos oka, de az a megfigyelésem, hogy a merevvillás MINDIG rövidebbek, mint azok a teleszkópok, amiknek a helyére szánják őket (meg persze vannak azok, amiket nem szánják teló kiváltására, tehát eleve mégrövidebbek ennél is). Szóval a 100-as 29er teló helyére való merevvillám pl. 47 (lehet hogy 47,5, nem emlékszem) centis. A 120-as helyére való (olyanom nincs) 49 centi. A 26-os 80-as villák helyére olyan 42-43 centiseket szoktak rakni.. Tényleg nem tudom, miért, lehet, hogy túl rugalmas lenne akkora lábakkal, amit logikusnak gondolnék (tehát még pár centivel magasabbal) , de lehet, hogy inkább valami kompromisszumot próbáltak kötni, hogy kb. ekkorára megy össze, mikor lefelé enyhén fékezel, vagy tényleg nem tudom. A 470-es az nekem faszán működik a 100-as telóval felváltva használva, annak a beülés előtti magassága talán 510 milli (ezt is csak fejből, mérget nem vennék rá). korábban volt 465-ös merevvillám egy acélvázban, nem az 5mm miatt, de ott mindig gondolkodtam, hogy nem kéne-e magasabb (ahhoz nem is volt telóm, így tényleg nem tudom össehasonlítani).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz rarki72 #167865 üzenetére
Akkor 26-os, és V-fékes kell? Ez már eleve nagyban szűkíti a kört, és gondolom végig 1-1/8"-es nyakkal.
Az Exotic ugrik be, bár az is 40 környéke lesz újan, ha kapni.
És nem kapni...
A karbon(os)t kapni, csak az már majdnem 60: [link]
Én tőlük vettem az acélvázasba, de nem kellett V-fék. 3 nap alatt itt volt Angliából, ingyen postával. A papucsa 10mm-es, gondolom mindnek, nem csak az enyémnek, ezzel szívtam egy kicsit, mert eleinte elállítódott benn a gyorszáras kerék, aztán megoldottam, hogy 10mm-es tengely legyen elöl is (annak a Deore agynak belül amúgy is 10-es volt a tengelye, csak a végeken lett lecsípve 9-esre eredetileg).
Érdemes lehet talán tárcsásításban is gondolkodnod, egy olyan aggyal újrafűzetni az első kereket, persze ez mind hozzáad az árhoz. Csak mert akkor válogathatnál a 29-esnek címkézett villák közül is.A Mosso alu ~25e körül talán megjön, de abból a 26-os csak ~420mm. Ilyen is van otthon
szerk: lassú voltam
Még: esetleg ebayen is feltűnik néha Exotic villa, de jellemzően újan szoktam látni, új áron, ami nem akkora megfejtés. Talán még a Kona P2-ből van olyan változat, ami mindent tud, de szerintem az is alacsony lesz.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rarki72
tag
válasz rarki72 #167573 üzenetére
Segítve másokat...
Lezárult az aszfaltosítás project. Igaz pont abban tettem kompromisszumot, amivel elkezdődött az egész sztori, vagyis beleszerettem a Csepel Torpedo retro-modern vegyes látványába, de végül nem bántam meg.
Teljesen véletlenül akadtam bele az áldozatba és egy teszt kör után azonnal megvettem.
Ami a gyors döntést gátolta, az a felső vázcső és támvilla cruiser-es íveltsége. Mindenkinek tetszik, sokan el vannak ájulva tőle, de szerintem undorító... de minimum béna.
Amiben jobb, mint a Torpedo:
- Alu váz
- Alu villa
- Ipari csapágyas kerékagyak
- kazettás lánckerék sor
- Shimano hidraulikus tárcsafék (!!!)
- Selle Royal Mach 2 nyereg
- Altus váltók
A belakás közben derült ki, hogy acél kormányos (ezt most miért...?), ezt cseréltem egy alu kormányra 10 fokos hátrahajlással és 0mm emelkedéssel.
Szerintem még a Zoom alu nyeregcsövet is kukázom majd, mert a nyeregpálca befogószerkezete, hogy úgy mondjam enyhén puritán, de ez legyen a legkevesebb gondom.
Schwalbe Lugano 700-25C köpenyekkel van ellátva, nem egy félmegoldást alkalmaztak a trekking és országúti közötti tartományban.Suhan, mint állat... ráz, mint a disznó persze csak típikusan magyar aszfalton. A közelmúltban alkotott útszakaszokon teljesen élvezhető
A villacső nincs túl passzentosra vágva (3cm-nyi hézagolás, de sportosabb KTM, KLS, stb fejcsővel 3,5cm-nyi) így van lehetőség a sportostól kicsit komfortosabbra emelni, bár én a sportost szeretem.
Végezetül a lényeg. Helyi értékesítési egységben 135 ezerért sózták rám, ami ugye a legelterjedtebb Torpedo árakhoz képest (127 ezer) elenyészően több csak.
Ezen felül, ha már nem a Csepel magyar márkát támogattam a fogyasztással, sikerült mégis csak magyar márkát támogatnom, szóval ez az aprócska és nem túl fontos kritérium is teljesült.A Badbike (Accell Group -> Ghost, Lapierre, Winora, Haibike) csapatának Baddog Pointer 24 HD 2019-es modelljét sikerült levadásznom és bátran ajánlom mindenkinek, aki Csepel Torpedo, Neuzer Courrier és társai által képviselt fílinget és árfekvést keresi és túl tud lépni a cruiser-es görbeségén
Szerintem verhetetlen ár-értéket képvisel[ Szerkesztve ]
-
Kátai
senior tag
válasz rarki72 #169502 üzenetére
Jó választás volt.Nekem már több mint húsz éve van ilyen és használom télen-nyáron.
Igaz én átalakítottam trékingre(versenykormányt,fékkarokat lecseréltem),kapott müa.sárvédőket,csomagtartót).Nagyon szeretem.és most gondolkozok egy teleszkópos,tárcsafékes cross kerékpáron,de lehet,hogy veszek még egy ilyet.Ezt legalább lehet kapni. -
Somatom
veterán
válasz rarki72 #170867 üzenetére
Tudnak ezek a kínai mérnökök. A Toobee által linkelt Sigma 2000Lm -hez külön akkupakkot használ, amivel 2,3 órát világít, ez meg 2db. 18650 -esből kihoz 20000Lm -t, 10 órán át. Lehet, hogy az akkuk mellé még bedugtak vmi hidegfúziós energiaforrást is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
-
G@ben
addikt
válasz rarki72 #170867 üzenetére
5200mAh-val 11 óra világítás? Tegyük fel, hogy igaz az 5200-as érték, ez azt jelenti, hogy a led kicsit kevesebb, mint 0,5A-t kap. Az valahol 200 lumen környéke. Tudom, hogy 3 led van benne, de nagyságrendileg igaznak mondható, hogy 1 led bizonyos áramon ugyanakkora fényt ad, mint 3 led darabonként harmadakkora áramon (legalábbis az alacsonyabb áramerősségeknél). Vagyis kb 200 lumen körül lehet a fényárama, míg a másik 1800 lumen. Szerintem nem összehasonlítható a kettő. Én egy Convoy S2+t használtam bringára 500 lumennel (bemérve) és kicsit keveselltem a fényét, főleg a távolságot, amit megvilágít. De annál is tudtak szembevillogni, de azért, mert úgy állt, hogy az autós rálátott közvetlenül a ledre és úgy vakított. A Nitecorenál ez megoldott, nem vakít, utólag én is raktam a lámpára egy takarót, hogy a felfelé világítást kiszedjem belőle.
Ettől függetlenül baromi drágának tartom a Nitecoret, most én is egy Astrolux EC01-et használok, amire szintén került egy takaró, hogy ne vakítsam el a szembejövőt. Ez valahol 6-700 lumen körül van a használt fokozaton, de messzebb is világít a nagyobb reflektor miatt. Az általad linkeltnek a pici reflektor miatt nem lehet túl sok a hatótávja.
Szerk: most néztem a képeket, a 3 ledhez képest baromi hotspotosan világít, az biciklin kevéssé használható.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
R.U.Z.S.I
tag
válasz rarki72 #172187 üzenetére
Komolyabban felmérve a helyzetet, olyan szinten rossz útszakaszokon kell átmennem, hogy trekkingnél gyorsabb bringában talán nem is érdemes gondolkoznom. Teleszkópok nélkül, fenn áll az agyrázkódás veszélye A megtenni kívánt kör kb 60%-a ahol lehet rendesen hajtani, viszont a másik 40 kínszenvedés lenne egy fitness géppel.
-
ggeleven
őstag
válasz rarki72 #173080 üzenetére
Micsoda ötlet, azt látod nem is néztem. Próbáltam az Alano 27-ből kiindulni, mert hasonló felfogatási pontok vannak és az is tárcsafékes, de természetesen minden kiegészítőnek meg van említve a márkája a tesztben kivéve a csomagtartóé... Nyomozok tovább.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
ggeleven
őstag
válasz rarki72 #173110 üzenetére
Jobban benne vagy a témában, mint amennyire mi pár nap belemászhatunk. Valóban vannak benne kecses darabok, de nem sok infót találok róluk. Vagy már meg is van az új kiszemelt?
Még mindig nem vetném el az ötletet, hogy lehetne írni a bad-bikenak, hátha van tuti tippjük.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
ivana
Ármester
válasz rarki72 #173110 üzenetére
Azok nem országútik voltak, hanem koskormányos libakergetők. Országútin régen sem volt csomagtartó szem. A gyári csepel és ruszki lemez csomagtartók amúgy egyáltalán nem erősek, a mai 3 ezres darabok jobbak. A laposvasból házilag barkácsolt darabok jobbak, de azok meg kb. 4-5kgsak.
-