- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
noorbertt #77825 üzenetére
Mihez képest nem macerás?
Általában ezek nem gyorszárasak, hanem vinned kell egy 15 vagy 17-es villáskulcsot. Nekem is volt egy agymotoros montim, ahhoz még kábelkötegelő is kellett ha kivettem a hátsó kereket. Mint mondtam, jó minőségű útfelületen semmi baj nincs ezekkel az agymotorokkal, pláne nem egy bionx-el. Terepen is tudod használni, mert a motor faék egyszerűségű szerkezet, brutális méretű csapággyal, ami teljesen zárt. Bírja, nem fog szétesni. Itt csak az irányítással lehetnek gondok, ezért nem ideális. Egy 3-4kg-os kerékkel ha rámész egy kőre, kicsit gyorsabban, egészen máshogy pattan meg mint egy normál, mondjuk 1kg-os kerék. Ez nagyon zavaró tud lenni, de csak sportosabb terephasználat mellett. Nyugodtan nézd végig a mai pedelec kínálatot, agymotort montiban nem is fogsz látni, csak az ilyen nagyon alap cuccokban. Ez nem véletlenül van így, mivel rájöttek a gyártók, hogy csak középmotorosból tudnak kihozni olyan súlyelosztást amit tökéletesen tudsz használni terepen, és nem tér el irányításban a hagyományos kerékpároktól. Régebben meg szinte csak agymotoros montik voltak. Ha annyira okés lett volna az agymotor, erre a felhasználásra, akkor nem állnak át egy jóval bonyolultabb, drágább középmotorra.
A középmotor a mérések szerint kb 30%-al kevesebbet is fogyaszt mint egy agymotor.
Persze az agymotornak is vannak előnyei, épp ezért van még ma is a piacon. Teljesen hangtalan a működése, tud visszatölteni, és mivel nincs benne annyi mozgó alkatrész, az élettartama is nagyobb mint egy középmotornak. Viszont egy-két kivételtől eltekintve visszaszorult inkább csak az olcsóbb szegmensbe, illetve az ilyen nem szabványos, 40-50 kilós szörnyekbe.[ Szerkesztve ]