Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Because #77458 üzenetére

    Az 1x az alapvetően versenycucc, ahogy Tothgera is írja, valamint olyan gépeken jó, ahol többet mennek lefelé, tehát nem is kap akkora erőt egy keresztben futó lánc+lánckerék.
    Versenycuccnál meg az, hogy meddig bírja, másodlagos szempont. (Talán a WRX STI-nél, vagy az EVO VIII-nál mondták még anno, hogy a motorra a gari 25ekm/2 év... aztán azt is utcára árulták. :) )

    StLui: ez megint érdekes kifogás, mivel tényleg kb 2 cm különbség van két tányér sugarában. Egy 150-et mozgó fullynál többet számít szerintem, hogy egy akadálynál hova helyezed a súlyod, mennyire emeled meg az elejét, mennyire ül össze a gép. Szerintem ha túrára szánod a bringát, akkor ne az első tányérokon múljon a választás. Illetve ne azért dobd el a három tányéros bringát, mert nagyobb rajta a tányér. (amúgy max 4-8 fog az eltérés a 3x meg a 2x nagytányérja között 40 vs 36-32.)

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák