Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fjudors #38738 üzenetére
Nyilván valamit segít a folyadék, de a defekt az abszolút kiszámíthatatlan. Én folyadék nélkül, durva terep használat mellett volt, hogy 1 évig se kaptam defektet. Volt olyan, hogy 1 hét alatt 3 szor.
Illetve sokszor szereltem már slime-al töltött kerekeket, utálom is, mert tiszta ragacs az egész.
Gyerek bicóba azt mondom okés, teljesen érthető, de azzal nagyon nem értek egyet, hogy hosszabb tekerésnél ne vigyünk magunkkal pótbelsőt, kispumpát, gumileszedőt, csak mert benne van a slájm a belsőbe.
Persze ha nem mész messzire akkor okés, de ha mondjuk 30km-re vagy az otthonodtól, vasárnap, amikor bringás boltot se találsz nyitva, vagy épp olyan helyen vagy ahol amúgy sincs bringás bolt, akkor 30km-t tolod inkább mert nem vittél magaddal egy 40 dekás csomagot? Azért ezt te se gondolhatod komolyan.A súly dologról még pár szó, sokan azt hiszik, hogy minek a könnyű bringa, inkább fogyok 5 kilót azt jól van. Vagy ha belepakolok 3 kilót a hátiszákba akkor hazavágom a könyű bringa nyújtotta előnyt. Nagy tévedés!
Nagyon nem mindegy, hogy a súlytöbblet hol van. Ha a bringa súlyát növeled, azzal a gyorsíthatóságát, mozgathatóságát rontod. A pilóta súlya ettől független. Ráadásul a kerék tipikusan az a pont, ahol 100-200g súlytöbbletet is nagyon meg lehet érzeni ha gyorsíthatóságról van szó. Tehát nagyon nem mindegy hogy egy 40 dekás csomag a hátizsákodban van, vagy van plusz 20-30 deka a kerekekben folyadék formájában. Persze egy 16kilós trekkingen épp nem oszt vagy szoroz, de egy pehely könnyű országútin vagy xc montin már bizony megérzed.inifini: Teljesen mindegy, hogy milyen ponyva, ha a kerékpárt hosszútávon a szabad ég alatt akarod tárolni, az gyors amortizációhoz vezet. A pára lecsapódik még egy nyári estén is és kikezdi a csapágyakat, elöregíti a műanyagokat, berohasztja a bovdenezést, berozsdásodik a hajtás stb. Ha nem akarod, hogy 1-2 év múlva egy rakás trágya legyen a kerékpárodból, akikor javaslom, hogy fűtött, száraz helyen tárold.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fjudors #38738 üzenetére
Még valami, a felni felőli defekt adódhat abból is, hogy alacsony a gumi nyomás és kapsz egy felütéses defektet egy padkánál vagy kátyúnál. Illetve a felniszalag elcsúszhat és a felnifuratok vagy szimpla falúnál közvetlenül a küllőanyák kezdik ki a belsődet. Olyat is láttam már, hogy gyárilag túl hosszú küllő volt fűzve egy kerékbe és szimpla falú felninél még felniszalagon keresztül is defektet csinált, de a nem az adott felnihez való, túl széles felniszalag széle is csinálhat defektet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen