Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tatabike

    őstag

    válasz imyourfriend #29887 üzenetére

    Nincs ezzel semmi baj, de nekem ez azért többet ér, mint 10 deka nyereség és egy kis plusz merevség (ami igazából csak karbon váznál jön elő maradéktalanul):

    "A négyszögtengelyt már számtalanszor ostoroztuk a BikeMag hasábjain, de azért a „halottról jót vagy semmit” etikai konvenció azt diktálja, hogy itt és most megjegyezzük: ha nehezebb is volt, ha hajlékonyabb is, de amíg 8-10 ezer kilcsinként kukázni kell egy Octalink középcsapágyat, a Campa 102-es monoblokk csapágya háromszor annyit bír, ezután pedig pár darab ezresből meg lehetett úszni egy komplett csapágycserét, mely újabb tízezrekre megoldja a kérdést."

    :R

    Neked a karbonhoz teljesen jó, azt én sem szerelném fel négyszögtengelyes monoblokkal... :N
    A merevségnek, könnyítésnek ára van, ahol valamit nyersz, máshol hoz elő újabb hibát. Itt a tengely hajlékonyságának elvesztése azzal jár, hogy jobban kopnak a csapágyak. Meg szerintem a vázat is jobban igénybe veszi. De persze versenyzőket ez nem izgatja, valami kikotyogósodik egy tized millimétert, már tolja is a szponzor alá az újat. Hétköznapi/hobbi szinten meg érdemes azért számolni egy kicsit, belekukkantva a bukszánkba... ;)

    [ Szerkesztve ]

    Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Új hozzászólás Aktív témák