Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HollyBoni

    veterán

    válasz tatabike #29889 üzenetére

    Én azt szeretem a legjobban a régi főleg outi alkatrészekben hogy tudtak még gyönyörű cuccokat is csinálni, és nem csak a legfelső kategóriában. Pl egy szép muffolt acélvázas outi nagyon szép régi Campa felszereltséggel nekem álombringa kategória.

    + ugye amit említettél sokkal jobban meg voltak csinálva.

  • imyourfriend

    őstag

    válasz tatabike #29889 üzenetére

    Integrált 105-ösről tudok nyilatkozni így 10ezer felett, nem nagyon vettem észre semmi komolyabbat. Igaz acél vázba van szerelve és csak edződtem rajta de nem mondanám sebezhetőnek. Lehet hogy már csapágyat kell benne cserélnem, [link] rábökve egy google linkre ez 5-6ezer forint körül kerül (fogalmam sincs milyen verzióm van, de biztos kompatibilis a cucc). De nem feltétlen a csapágy, úgy maga összességében a szett az ami hosszabb távon kényelmet nyújt és megvan a maga precizitása. De ezt igazán 100km környéki túrán veszem észre amikor nem kell odafigyeljek hogy jól vált e a sor, vagy hogy a nagytányéron kell e feljebb kattintani hogy ne érjen hozzá a terelőhöz a lánc lejtőn lefelé és a társaik. Ezek így beidegződtek hamar és nem terelik el a figyelmet. Carbon maga meg azt adja amit semmi más: bizonyos sebesség felett ami szerintem 30km/h kevesebb erő befektetésével lehet többet elérni. Személy szerint nem hittem el, de most megtapasztaltam hogy milyen 1km-t letekerni úgy hogy 40 felett tekersz végig, ez acél vázzal képtelenség volt számomra pl.. nameg felfelé is más tészta. De rá kellett ülni majd megvenni. Bár drága volt, de megadja azt az élvezetet amire hivatott. Nameg mégsem maradhatok örökké az acél váz megtestesült híveként, pedig még most is jobban szeretem azt a gépet mint az újat.

Új hozzászólás Aktív témák