Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
Teasüti #25217 üzenetére
Vinném a Fox-okat
Na, még itt lehet szépen ráfaragni a fenntartásra, ha probléma van a teleszkóppal. A Fox drága újonnan, drága keveset használtan, olcsó agyonhasználtan, de az alkatrész hozzá bármilyen állapotban drága, és nem szervizelik neked akárhol (a forgalmazó magához vonta ezt, és nem ad a boltoknak alkatrészt, hanem hozzá kell vinni).ha meglátok egy hirdetésben vmit, ami alacsonyabb rangban, mint az XT, akkor máris lapozok. SLX, LX, Deore? Next...
Ha azt mondod, hogy azért ugrod a Deore hajtóművet, mert "csak" octalinkes, arra azt mondom, hogy oké, én is így tennék. De a többi érthetetlen sznobság számomra, mert annyit nem hoz az XT, mint amennyit visz: az FC-M580 LX hajtóműhöz 37 euró a tányérkészlet, az FC-M770 XT-hez 74 euró, a régebbi FC-M761 XT-hez 76 euró.XT fékváltókar pótolhatatlan? Húha, akkor ha dual control-t vennék, akkor jobban járnék, ha megtartom a jelenlegit is pótnak? Gondolom azért át lehet építeni hagyományos karokra is.
Nincsen olajos dual control Shimanónál már egy ideje. Átépíteni valószínűleg át lehet, de egy fékváltókartörésből rossz esetben két váltókar és két fékkar vásárlása lesz.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek