Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz gulupeti #227191 üzenetére

    Első körben féktisztító mindenképp és jó alaposan pucold meg őket. A betéteket (főleg ha olajat kapott esetleg) ki lehet venni és esetleg finom csiszolópapíron megcsiszolni picit, hogy lejöjjön a szennyezett felső réteg. Én rendelnék MT401 vagy M4100 karokat (nem látom okát miért ne működne az M395 féknyergekkel) és mivel nem tudom jár-e hozzá alapból, 2 roppantógyűrűt is. Ezen felül bleed kit-et és Shimano olajat a feltöltéshez. Maga a csere és a feltöltés (szerintem) elég minimális tudást igényel, ha tudsz követni instrukciókat leírás vagy videó alapján akkor nem lesz gond.

    Innentől rád van bízva, hogy mennyire akarod költséghatékonyan a dolgot de én cserélném a nyergeket is a biztonság kedvéért MT410-re minimum de inkább MT500-ra. Leginkább amiatt mert a kompatibilitásban csak "bízom" de nem merem biztosra mondani, meg ha már úgy is szét kell bontani az egészet akkor ez amúgy is egy jó alkalom. Általában amúgy lehet kapni kart és nyerget szettben (MT401 és M4100 általában MT410-al van párosítva) azok kicsit olcsóbbak. Tárcsa részemről maradhat és ha a fékcső is rendben van akkor az is. Azért ezeket írtam amúgy mert ezekhez nem kell fékcsövet cserélned ami váztól függően kicsit macerás is lehet.

    ZolkoW: Shimano nem DOT olajat használ szóval azt kizárnám.

    FeRRaR1: Kötelező csengőt adni sok országban. Viccesen is néznek ki a bltban a DH gépek ugyanezzel a csengővel de hát a szabály az szabály. :DDD

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák