- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #158148 üzenetére
Én nem is mertem feljebb menni a Nobby Nicnél, meg azok súlyban és árban is egész jók voltak (750g körül, pontosabban azt hiszem, egyik 720, másik 760, illetve 33 EUR).Nekem egyelőre tök elég, ez biztos Talán ha valamelyiket elkoptatom, előre lehet hogy 2,8-ast veszek ugyanilyenből .
(#158143) zoli03 : a GX karnál nekem is van egy olyan érzésem, hogy vagy a nagy kar áll pont kézre, vagy a kicsi, de igazából elég jól megtalálható az a hely és szög, ahogy mindkettő jó, csak lehet, hogy nem elsőre sikerül. Én inkább a kicsi kar helyzetére figyelek felrakásnál, és akkor működik a nagy is. Shimanóból volt olyanom, ami mutatóujjal is váltott lefele (bocs, kisebb lánckerék irányába), de ha fogom a kormányt, akkor nekem úgysem állt kézre, szóval nem is igazán használtam. Meg már nagyon fura azt a kart (ez egy 9-es LX) használnom, lányom bicóján van, és hiányzik a határozott kattanás, hogy váltottam
(#158142) rasotamas : ha valaki autóval gyökér, velem szemben, mikor biciklizek, automatikusan azt gondolom, hogy sosem ült biciklin. Tipikusan ilyen, mikor elhúz mellettem 20 centire, akár hosszú utánfutóval (megtörtént) úgy, hogy egy lélek sincs az úton, aki szembe jön.. De ugyanígy gyökérségnek tartom a biciklis részéről, ha pirosnál visszaelőzget, neki tökmindegy, miközben az autósnak újból nehézséget generál. Jó, nem mindegy neki sem, hogy hányadszorra megy át a lámpán, szóval ilyenkor próbálok valami egyensúlyt fenntartani, de ez ilyen. A legtöbb baj szerintem abból van, hogy mindenki csak a saját szempontjait veszi figyelembe, pedig aki rendszeresen autózik is, biciklizik is, arról nem tudom egyszerűen elképzelni, hogy autósként csak autós fejjel, bicósként csak bicós fejjel gondolkodjon..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Mobil flották
- Netfone
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Aliexpress tapasztalatok
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen