Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    őstag

    válasz Hasaggymeg #148598 üzenetére

    Egy márkás aksi évek alatt merül önkisülés okán 10% -ot.

    BENEFON DELTA--------N8

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #148598 üzenetére

    Új videó az őrült bringástól: [Wibmer's Law - Fabio Wibmer]

    -

    Te voltál valami versenyen a hétvégén? Láttam róla valamit, de nem találok beszámolót, csak annyit hogy te felfele voltál erős az ellenfelek meg lefele :DDD

    -
    Az hogy szegecselt mit kéne jelentsen? Kevésbé strapabíró, hamarabb 8as kerülhet bele a gyökeres, rázós terepen?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #148598 üzenetére

    Szerintem felesleges az aggodalom, mivel van visszajelzése a merülésnek, tehát látod ha tölteni kell. A hátsó váltón visszajelző led mutatja a töltöttséget, de telefonnal is rá tudsz csatlakozni, az is mutatja a töltöttséget. A váltókart nem kell tölteni, CR2032-es elemmel évekig működik. A váltó egy töltéssel 25 órát tud működni és 1 óra a töltési ideje. A váltóban az akku cserélhető, tehát ha arról van szó tartalék aksit is tudsz hozzá venni. Nyilván ebből a szempontból más mint a bowdenes, még egy akku amivel azért foglalkozni kell, de nekem ennyit megér ez a szabadság, hogy nincs kábel, csak mindig tökéletes váltás. Azt megértem, hogy egy merev xc bringa esetén még nem érzed azt, hogy mennyire jó lenne egy elektromos váltás, valószínűleg én sem foglalkoznék vele. De egy olyan bringa esetében, ahol végig a vázban fut a váltó bovdenház, ráadásul a forgáspontnál folyamatosan hajladozik, dörzsölődik, tehát hamarabb használódik, figyelni kell rá, na itt azért más a helyzet. Ha cserélnem kell egy bovdenházat, akkor nem csak a vázba kell befűznöm az újat, hanem konkrétan a középmotort is le kell venni, máskülönben kb lehetetlen egy újat behúzni. Ennyi macera ellenében 1 órát tölteni egy akkut, 25 óra használat után, úgy gondolom jóval kisebb probléma. :)

    Az ára valóban magas, de szerintem ez a technológia is lejjebb fog kúszni. Ugyan az mint a 12 sebességes Eagle. Először csak XX1-ben volt, aranyáron, aztán most már elérhető a belépő kategóriában is. AXS is így lesz, nem kizárt, hogy jövőre lesz Sarm GX AXS, elérhetőbb áron, nekem az is megfelelne. Kérdés a Shimano válasza. Ha pl csinál vezeték nélküli megoldást az újabb 12 sebességes M7100/M8100 szettekhez is, akkor biztos a Sram felől is hamar jön a válasz. Elég régóta a Sram előtte jár MTB váltásban. Ha kijönne a Shimano egy olcsóbb, vezeték nélküli 12-es MTB váltással, azzal előrébb tudna kerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák