Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #144547 üzenetére
Aztán ott van a jó öreg Hélicomatic.. Pár éve láttam retrobike-on egy "tool wtd" című topikot, topiknyitó "Leclerc". Ahogy megláttam a nevét, mormoltam, hogy tuti Helicomatichoz keres kulcsot.
Talált-süllyedt. Ezért sem poén a francia.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz samujózsi #144551 üzenetére
Hát egyre több lesz, de, dominansan női dolog. De tényleg úgy rémlik, hogy a legtöbb AI nyavalya férfiaknál gyorsabb és agresszívabb.
Sheldon oldalán amúgy rengeteg hasznos ismeret van, főleg régebbi cuccokrol (menetes fejcsapik, hat, hét sebis rendszerek, uniglide és hasonlók.) &-)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz f4lcon #144559 üzenetére
Dino Skin. A cég honlapján nincs fent a modell, 120tpi. Lusta vagyok feltenni, mert a mostani CST Correre EPS még nagyon jól tartja magát& gyűlölöm a TL felniről lehúzni a gumit. Már egy leszedőt eltörtem vele. (KinLin XR31T, erről kellene írnom, mert egész pofás kereket hoztam ki rá, muszáj voltam fűzetni, mert CSAK két keresztre fűzött 20 küllős első jöhetett szóba, és, a "gyárilag" szállított 20 küllős kerekek sajnos mind sugarasak. Nagyon baba felnik ~480gramm darabjuk, DE kívül 24, belül 19mm szélesek, 31mm magasak, túlépített-merev cuccok. És a 23mm-es gumi laza 27mm-re ugrik szét rajt')
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Napfénysüti #144620 üzenetére
Hát, a régi "mikroklikkes" Campag ergokkal volt 13 pozíció az első váltásnál, ott kb. mindent mindennel is lehetett keverni. De, be lehetett a 10s campag rendszert úgy is állítani, hogy NEM volt szükség trimmelésre, nagytányérról végigváltottad az egész sort, s kistányéron is le tudtad tenni legkisebb lánckerékre ("garázsfokozat"-tároláshoz)
Bár való igaz, nem túl ajánlott a dolog, főleg akkora ugrású soroknál (11-34?). De szerintem tuti h trimmelhető az első váltás. Meglepne, ha nem az lenne.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz bringasisti #144632 üzenetére
hjaja, mikre jó ez a kis szemléletes oldal
érdemes megnézni, mik azok a fokozatok, amik kb. ugyanazt az áttételt adják.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144565 üzenetére
Igazából fogalmam sincs. Bikemagnak küldték őket tesztre, de nem foglalkoztak vele, nem írtak róla, hozzámkerült. Én meg még nem vettem magam rá, hogy a Cseng Sin Correret lecseréljem (ami, szerintem, egy kiváló gumi, főleg, hogy használtan vettem párját 4k-ba, de amúgy kvázi új volt ~ 200km futással.)
Amikor kibontottam a dobozt, rá is írtam az eladóra, hogy biztos jól írta a km-t, mert szemre a tizedét futotta annak, amit ő mondott. Elismerte, benézte, tényleg alig ment.
Én imádok amúgy ezekkel szórakozni. XPedó, Rockbros pedálok, Taya láncok, J&L csapágyak.. Mindegy, csak ne legyen gyakori a cucc. Ezért is járok KinLin XR31T& kézi fűzésű gurigával, és soha nem vennék Fulcrum R4-est v más "tűzre is jut belőle elég" gurigát.
A bowdenszett legyen gyári campag, ott nem éri meg szórakozni. Főleg, hogy a gyári szett olcsóbb, mint a kínai csodák alin.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz wasdffafaaff #144644 üzenetére
hjaj.
ennyiért használtat érdemes venni. Akár merevvillával, "ósdi" stx-rc vagy hasonló középkategóriás szettel. Ezeket a rémségeket betiltanám a 'csába, mert a tulajok előszeretettel garázdálkodnak a járdákon-gyalogosok közt a sonkaszeletelőikkel.
milyen magas vagy, milyen vázméretet szeretnél?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz wasdffafaaff #144657 üzenetére
Nem lesz jó, bár, használhatod.
Néha befigyel ezzel a "legendával" épített Kuwahara aprón DX MT60-as v XT M730-as szettekkel a 90es évek elejéről. NA, azért megéri kiadni a 40-45k-t amikért adni szokták. Ezek tartják az értéküket, sőt, növelik. ~5 éve még 25-30k-ért vágták utánad, aztán "művelődtek" az emberek, s azóta inkább 45k az..
A MÉH-szökevényeket tényleg nem erőltetném. Saját érdek.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz wasdffafaaff #144666 üzenetére
aláírom, nyers volt. Belefutok időről-időre.
Én tényleg nagyon amellett vagyok, hogy ha teheti valaki, használtat vadásszon. Mert Nagyon jó bringát venni 50-60k körül, míg, újonnan. NEM.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz maximilian4 #144678 üzenetére
Mindig csurog a nyálam, ha oda belépek, az egy remek csoport. Az outis megmondócsoportoktól eltérően onnan nem léptem ki. Kiváló közösség.
wasdffafaaff: kerékpárt nem jófogáson meg vaterán keresünk, hanem TESTBIKE BOLHA-n és BIKEMAG APRO-n Senki sem fog 12ezertől többet fizetni az Általad mutatott keróért.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
régebben Wiedemann is 30k körül szórta a jó kis retrómontikat, sajnos, már nem. Ott is körbenéznék.
Ha debreceni vagy, Árpád Burger mellett van egy Neked való hely.
A trekkingek áremelkedéséért meg én a buta döngölt földutas-ösvényes-szántóföldi bicciglizés elterjedését teszem felelőssé. Divatja lett, ezek meg pont jók a feladatra. (plusz a régi 7s shimano rendszerek fékváltókarosra alakíthatóak rejtett kábelezéssel.. Veszel egy 9s poszt-2001 campagnolo ergopowert& bekötöd, kész. Pont annyi bowdent húz, amennyire a hetes shiminek szüksége van& rejtett kábeles, 400 gramm alatt van súlyban, az első váltókar 13 pozíciót kezel, így a három tányér sem gond neki, és 12-13ezerért hozzádvágják aprón.. Ha valaki szeretne régi trekkingből túra-gravelbringát építeni.. )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz zzola #144722 üzenetére
megnyugodhatsz, kategóriájában a legjobb defektvédelme van. Nekem nem sikerült vele ledefektelnem, pedig városban-trekkingen használtam.
Bár én a Bontrager R3-vel sem kaptam egyet sem, pedig megmondta előre egy ismerős, hogy majd hetente lesz egy.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz gabro0 #144729 üzenetére
valójában Silver Label, de semmi jelentősége! Csillagos ötös nomenklatúra: tegye fel a kezét, akinek az első asszociációja az "SL" láttán nem a "superlight"
Amúgy az ilyen árfekvésű gumik (Zaffiro, Lithion2) ilyenek. Spórolós. De normális használat esetén megbízhatóak
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Because #144731 üzenetére
röhejesen túlárazott..
6600-os ultegra? akkor kb. 2007 körüli. A szett. mert a váz még attól is régebbi ~ 1999-2000 körülre tippelem
A felnik macskadobálásra kiválóak. 14mm belső szélesség, box-profil, ez a tipikusan olyan felni, amit hülyeség gyártani, mert kutya nem vesz olyat, csak a nagyonbuta.
A 8ezer ft-os aliexpresszes karbonkormány meg tök jó, de elég hülye hajlítása-formája van, meg életbiztosítás is "érvénytelen", ha meglátják, hogy ezt használod.
A váz igazi matuzsálem, külső csészés fejcsapival..Amúgy ja, a felni nem jó. Értem én, hogy drága, mert tényleg az. DE kb. 25-30 éve volt divat a keskeny&boxprofil. Ma már magasabb profil és jóval nagyobb belső szélesség dukál.
140-145k körül még jó lehet.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144742 üzenetére
Nem szeretem az aeronova formáját. RHM-párti vagyok& FSA.
Nem feltétlenül sz.r, mert két ismerősöm is, 4 kerékpáron használ ilyeneket. De, nem tudom, a QC milyen magas szinten van ezeknél.
NB: mint említettem, szeretem a nevenincs kínai cuccokat, van is pár tucat kormány alis wishlisten, (cyrano fiziik replikák, fsa-replikák). De még lusta voltam rendelni. A probléma az, hogy néhánynak a vásárlói véleményeinél látsz 180-240 gramm közt mindenféle tömegadatot mérve-képpel. Ez felveti nálam, hogy talán a minőségellenőrzés egy kicsit laza.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Massmurderer #144766 üzenetére
aszittem má' rólam van szó.
Nafene, egyébként Campagnolo Dr Csoltmester is használ kínai karbonkormányt & kínai karbonvillát, kínai karbon csövet, de legutóbb két felnit kért (ilyen vicces specifikációkkal h 50mm profil, 32-32 küllő, rejtett küllőanya, fékfelület nélkül.. ). Én csak csövet. DE, pont a csöves tapasztalatok miatt vagyok kicsit szkeptikus: 6 megvásárolt 27.2-es csőből 4 volt 26.9-26.8, egy volt koppra 27.18, ezt használom, meg volt egy tűrhető 27.1 körüli, amit ismerősnek adtam. A többit meg aprón tovább, bár elég gerinctelen húzás volt, de na..
Mondjuk amit használok, az hibátlan, annyira pontosan illeszkedik a nyeregvázcsőhöz, hogy kb. meg sem kell húzni a csavart, nem csúszik be, kenve sem. Elvileg 111kg-ig lehet ezeket terhelni.
A villához adok majd linket, mert én is elgondolkoztam rajt'.. Karbonnyak-karbonszárak-karbon "crown", paxkerek, 340gramm, és ami nekem fontos: COLOS AHEAD. (igen, 2019-ben is lehet colos villanyakkal kerékpározni) Meg igazából mindenhez hivatkozást.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Fall-N #144807 üzenetére
igen. a "29" és a "28" is 622. Csak előbbi extra ballonos gumik esetén "dukál".
Amúgy, mivel már a 21mm belső szélességű felni is országúti méretnek számít, 23-25mm-es külsőhöz, elgondolkoztam, hogy mekkora platform kell egy 2.5" gumihoz
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Mindig dobok egy arcot, mikor belépek, és meglátom, hány új komment van a topikban. Bikemag fórumon meg nagyjából állóvíz van. Dübörög a felület, na!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz zzola #144839 üzenetére
arra figyelj, legyen teljesen passzos "második bőr". Minden kis lifegő-szélfogó rész fölöslegesen pazarol energiát. (oké, én gyenge vagyok, nekem ezért nem jöhet szóba bővebb ruha).
A Beaver nevű arcnak vannak nagyon jó hivatkozásai-olvasnivalói.
Ezt a táblázatot is linkelte, érdekes adatok, szerintem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144926 üzenetére
sajnos ezt tökéletesen leírtad - a hajtásgondot. Még olyan neves gyártók is, mint a Fuji, képesek el...tolni. 50-34 mellé 11-28. Terepen HOVA? vagy 36-46 legyen v akár 30-44. És simán indulhatna a sor 12t-vel.
Amúgy sem szeretem az extra pici lánckerekeket, ott azért már van némi "hatékonyságvesztés" egy 13-14t coghoz képest.
Most néztem árban a merlin& ribble és rose gravel kategóriás cuccait. Miért ennyire drágák?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144929 üzenetére
Ilyesmi lehet jó megoldás. Meg amennyire tudom, ezekben a csapágy külön is cserélhető, ami szintén előny (UT mellett ez a kedvenc érvem: 1500ft volt eddig egy szett csapágy hozzá, bár már 2ezer alatt nem látni )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Csokicsibesz #144938 üzenetére
én azt hittem ~0.4-0.5-nél illik láncot cseréli. Tehát mikor a 0.75 félig beleerőszakolható.
Meg akkor már azért zajosabb-hezitálgat néha.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz bringasisti #144940 üzenetére
Hjaa igen. Én kifejezetten egyenletesen és finoman hajtom az outit, kihasználom, hogy alkatilag a kétfejű combizmom és gluteusok nálam sokkal erősebbek, mint a négyfejű combfeszito . Sokszor inkább húzok, mert jól esik.
Ellenben a trekkinget városban taposom, néha rugdosva, sokszor kiallva. Ráadásul az agyvaltos, mégis kevesebbet bír a lánc. Bár havat, esőt is lát..
A tipikusan "rugdoso " kocabringas tud olyat is, hogy egyes szakaszokon már az 1.0 is beesik, máshol meg a 0.75 sem. Nem egyenletesen koptatjak a láncot.
Mellesleg a hajtastech és pedalozasi szokások finomitasa a hátsó gumik élettartamát is kedvező irányban befolyásolja. Emiatt szerintem megéri odafigyelni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz nmate91 #144971 üzenetére
Igen, nálam két kioldó is van. A féktesten (Promax RC-472) és a fékkaron (Csentaur). én jobb szeretem a campag megoldást: egyszerűbb, kisebb erőt igényel a használata& tuti hogy nem felejted el visszacsukni, de ha mégis, segond, mert nem csökken a fékerő kioldott állapotban sem.
Exage 300 széria megvan? No, ott ugyanez volt a megoldás, annyival kiegészítve, hogyha meghúztad a kart, visszapattant zárt állapotba. (ilyenek voltak az 1993-as campag ergopowerek is: nyitottan behúztad: zárt)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz zzola #144975 üzenetére
városban is tök oké a Kéo-SPDSL. Egy stoplival ~ 20k km-t akkor is megteszel, ha sokat lépsz ki-be& néha sétálsz. És nagyon kényelmes, jól használható rendszer. HA tényleg a talp"hotspottal" van probléma, egyértelműen a 3csavaros outi rendszereket nézegetném.
én kíváncsiságból ezt rendeltem most:
Kuponnal kb 4800 HUFcsak kipróbálom. SPD-m sosem volt, mert, aeszthétikailag nem találtam kellemesnek, így eleve szóba sem került nálam. Arról nem tudok nyilatkozni, de a kisebb kontaktfelület és kevésbé stabil kötés pont nem kívánatos, ha hajlamos vagy talpzsibbadni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz xy.zsolt #144990 üzenetére
linket!
Egyébként nem kell elmebeteg rugóerőt beállítani, nincs gond a keoval sem kezdőnél. Keo easy-flex pedálok 4Nm-esek, a klasszikokon lehet állítani 4-8-ig, és ez egy teljesen felesleges ficsőr. Én első mozdulattal szépen letekerem a legcsirkébbre, s tökéletes. Ha nem ficánkol-kóvályog a lábfej, úgy sem fog oldani. szvl nem érdekel a rugóerő állítás,úgyis minimálra veszem.
Szerk: országúton ez megy így. Terepen nem kockáztatnék ennyire, letitrálnám, mi az a még biztonságos, de már szükséges minimum
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz 6030D #145064 üzenetére
Vannak népi lejendák, hogy a dugóhúzósok nagyon tartós láncokat gyártanak. Igen. DE, az orsósok is, egy 105-'tegra semmivel sem "alávalóbb", mint egy chorus-record. Tudom, ezzel rengetegen nem értenek egyet, de a labortesztek adatait tagadni...
Szerintem a HG701 pl. nagyon jó ár:érték arányú. De 11s láncok közül még a Potenzát hallottam kiválóan sikerültnek.
NB: Campag 11s lánc: 5.5mm széles kívül, sh-kmc-sram meg 5.65. Nem sok, de jó tudni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Massmurderer #145099 üzenetére
én egy szerelőben annyira megbízom, hogy kis túlzással a látásjavító műtétet is rábíznám, szigorúan flex-szel, nem flancos fantázianevű lézerekkel.
Elég egyszerű a képlet: a srác hegesztett extra 2.5cm-t a villanyakamra, kifúrt a villából 2 ahead rózsát (kettő volt benne.. én expanderrel használom, így kell a francnak..). Kiflexelt a hajtókarom hátuljából 1mm-t, hogy jó legyen rá a vastag kovácsolt tányér. Leflexelte az átdobókonzolt, ami terhelés alatti váltáskor többször elhajlott.
Volt, hogy az elferdült-elhajlott kovácsoltvas papucs váltófülét visszahúzta szépen. Volt, hogy a berohadt alu tányércsavarokat fúrta le. De a várositrekkingem első kerekét is helyrehozta, pedig egy teherautó ment át rajt' (taposás, kalapács, csőfogó. szépen kihúzta a behajlott részeket, még hónapokig használtam a cuccot utána.)
Ha flexelni, hegeszteni v szakszerűen kell valamit tákolni, felbecsülhetetlen a megbízható-pontos kéz és térlátás. Én megbízom benne. Hja, meg imádok fizetni SZOLGÁLTATÁSÉRT. Fodrász, benőttkörömkioperálás, ilyesmik.
ja, és van olasz BB-hez menetmetszője& PT hajtókar leszedője..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz dunkel #146597 üzenetére
Évekig jártam felemás gumikkal. És amúgy is, kit érdekel?
Szerintem még rációja is van különböző keverék és szélesség alkalmazasanak.
Ha színben is eltérnek, akkor meg igazán pacsi. Pl első gumi a villa és bandazs színével harmonizál, a hátsó meg a hátsó haromszoggel
Senkit sem érdekel, hogy néz ki. Beauty is in the eye of the beholder. : -)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rétisün #146609 üzenetére
Ezt jó látni! Nagyon helyes, és egyetértek a módszerrel. Évek óta mantrázom, ha a hátsó elkopik, akkor az első megy hátra, előre meg új. Mindig az első legyen "jobb állapotú" és "defektbiztosabb".
Aki kapott már defektet kanyarodó keréken, egyetért.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Szevam #146643 üzenetére
Pl. kisebb szén-dioxid lábnyomod lesz, ha passzos-testre simuló ruházatban tekersz& kevésbé terheled a környezetet a fogyasztásoddal (energiahatékonyabb vagy, ergo kevesebb kajára-kalóriára van szükséged, kevesebbet égetsz-kevesebb szén-dioxidot lélegzel ki). Adott sebességet kisebb erőfeszítéssel elérhetsz.
De ez szigorúan véve csak a saját szervezetedre vonatkozik, az anyag előállítási ktg-re nem.
Beaver blogjában van egész jó-szemléletes ábra. NA, én ezért csodálom azokat, akik nem jó testtartással és 2-3 számmal nagyobb ruhában gyorsak, mert tudom, mennyivel többet kell úgy melózni. Én ahol tehetem, könnyítek a feladaton.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
azért a bringázás utáni "hazavonatozás" v "hazavezetés" szvsz erősen meggondolandó. Nyáron vissza-vissza térő probléma, hogy állandóan gáttájéki szőrtüszőgyulladása van az embernek.
HA nem vedlek le-zuhanyzok le kb. instant biccigli után, akkor körülbelül kötelezően előjön. Szval nekem esszenciális, hogy amint lehet, váltsak.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Szevam #146685 üzenetére
Nekem a klasszikus Csíkszentmihályi flow szokott meglenni, ebben az értelemben szoktam a flow kifejezést használni.
ALoC mozaikkal is jellemezhetném: Altered Level of Consciousness. Ténylegesen megváltozott tudatállapot, kiszakadsz a valóságból, a gondolatok fellazulnak, szárnyalnak a szabad asszociációid, nem veszed észre az idő múlását-megváltozik az időérzékelés, úgy érzed, hogy kiteljesedsz, és "be vagy állva". Emiatt is addiktív a "cucc".
Nekem ez a flow. Amit átéltem már kedvenc szigorlatokon, bringán, edzőteremben, de még büdös tankönyv fölött is.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz samujózsi #146702 üzenetére
Én meg túl fiatal vagyok ezek szerint, bár nem tagadom, Az Amarth relatíve új számomra. Ugyan már 10-en éve is ismertem őket, de 2016 tájékán kezdtem hallgatni, ráadásul nem tudatosan, hanem sabatonozás közben "megakadt rajta a fülem", aztán gyorsan begyűjtöttem az eredetit, meg még sok mást. A Berserker meg kifejezetten jól sikerült. És még Bizánc-témájú szerzemény is van, kérem, kedvelem!
Na de elég ebből. Fémvázakról érdemesebb értekezni itt, inkább majd kerítek annak a témának (Legend of Steel
Hammerfall) valami írást.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Somatom #146739 üzenetére
mobilrol is konnyu linket irni szovegesen.
szögletes zarojel, nagy L betu, kettospont: link url-je odamasol, szogletes zarojel bezar ] ide jon a szoveg, majd a vegere ismet szogletes zarojel per/ es ujra nagy L betu meg zarni a zarojelet. egyszeru, kenyelmes.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #147646 üzenetére
Érdemes egyébként itt kezdeni a keresést, ha EÜ, élettani v hasonló dolog érdekel. Ha nincs ingyen elérhető változat, meg kell próbálni az újság oldaláról a linket ide bemásolni.
jo a google, en rengeteg dolgot azzal lelek meg, de, kell hozza BS szuro, ami nem mindig elerheto az egyennel.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz bringasisti #147761 üzenetére
Felni, külső és tömlő (ha használsz) trion megéri grammozni, illetve cipő -pedal téren is.
Röhej az agy és főleg a gyorszar grammozas (utóbbi csak, ha van az illetőnek) .
Főleg utóbbi tud poén lenni, előre nyíló csuszopapucsos vazaknal hátsó keréken. Majd repül egyszer..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz samujózsi #147889 üzenetére
ált egyszerű probléma: méterhúsz hosszú láncvilla, eszméletlen tengelytáv, sárvédő-csomagtartó SZEMEK (mert azokat mindig leveszik...) = városi, túra, általános felhasználású bringa. Ha, meg a hátsó kerék és nyeregvázcső közé alig fér be valami& agresszívabb homlokcsőszög, kisebb tengelytáv: sanszosan "versenybrinyó".
Hja, meg a lecsupaszított korabeli "trekking-túra" bicajok nagy része jó kis préselt lemez fékhidas-pacskeres.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Hasaggymeg #147891 üzenetére
én a falat kaparom, mikor a helyi diákapróban minden outi kormányos túragép (hátsó kerék és nyeregvázcső közt nagyjából kényelmesen átfér egy kistestű elefánt) lemezpapuccsal, két méter benyúlású préselt biliacél féktestekkel "racing bike" néven van fent.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
qrmány: engem anno jol beszivatott a kompaktra átállás a régi macskadobáló ablaktámasz után. Megvettem a 26.0-os Deda Piega RHM-et, hogy mifaszalesz a 26-os pipastucnimmal, aztán rájöttem, ez így nekem rövid (~2.5 cm-rel rövidebb reach, mint a hulladékkormánnyal volt). Nafene, nem akartam 135mm körüli ezer éves leütött pipát venni, hát jött az adapter& hosszú ahead. Aztán inkább eladtam őket, szereztem colos karbonvillát, a stucni maradt. Majd egy szép napon elkezdett zavarni a 6 fokos stucni a vízszintes felsőcső mellett: 17 fokos kormányszár kellett az "aiszthétika" miatt. Abból meg csak ebayes UNO volt 130-as hosszban megfizethető (5ezer) ft-os áron.
Így, már másfél éve POM-műanyag 31.8-26.0 adapterrel használom a stucnit. Minek cseréljek kormányt, ha, tök jó a mostani? A stucni viszont rövidke, 135mm 6fokhoz szoktam, ez meg, hiába 130mm, a 17 fok miatt effektíve csak 125mm-t "megy előre", így, mikor először átálltam rá, nyakam-kezem zsibbadt, mint a rosseb. Már kb. megszoktam, de, ha valaki tud tuti forrást 140mm 17 fokos ahead stucnira (1.125", 31.8) az nyugodtan ossza meg velem.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz robee19 #148168 üzenetére
igen, valóban. DE én userreview-ra hivatkoztam, hogy ott írta egy vásárló, hogy biz' alumínium a villanyak. És, ha rákeresel google-el a trek émonda 4 2017 steerer tube-ra, ott is több hivatkozás lesz, ahol leírják: a villanyak nem karbon
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz robee19 #148177 üzenetére
2mm-t? HAGYD. Akkor van értelme a villanyakvágdosásnak, HA a stucni fölött 20mm vagy több távtartó van. Plusz az ördög nem alszik. Teszem fel, megcsúszol a lépcsőn, odavered a gerinced, és, ha nagy gond nem is történik, de, pár napig tuti merev-érzékeny lesz a derekad. Plusz a re-sale value szempontjából is előnyösebb a hosszabb villanyak.
Ha mégis vágnál: ésszel. Már nem egy "megduzzadt" villanyakat láttam, ami persze utána szorul, nem jár finoman. Szerelők reszelővel "megoldják", ha kell az anyagon igazítani. De én ehhez nem értek.
Plusz 2mm-ért én nem vagdosnék
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz ivana #148200 üzenetére
A villamossín csak akkor sunyi, ha vizes, és nagyon lapos szögben keresztezi az utadat, v teszem fel, párhuzamosan fut és szeretnél "oldalt váltani".
na, ott 23-25mm-es gumival nem árt figyelni. Láttam már embert esni nedves villamossínen, hát, nem lettem voln' helyében.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs