- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz dom1n0 #292273 üzenetére
Ma nekem is bringa takarítós/kenős nap volt, ha már ott volt menetkészen az Orbea, én is mérlegeltem, 10,1kg lett a verdikt.
Komputerrel, szenzorokkal, lámpákkal, nyeregtáskával, dupla kulacstartóval, szóval tényleg csak a két kulacs kell, sisak, napszemcsi, egy minipumpa, meg telefon a mezzsebbe, és lehet menni.
De nem ma, mert ma pihenőnap van…
Ja, a radarra is megjött a szilikon tok, a komputeren is van egy, aero tartóból majd kéne egy másik, mert ez nem néz ki annyira jól, hiába atomstabil. Ja, és végre felkerült a cateye csengő, a kormány hülye formaja miatt a korábban rendelt knog oi felszerelese sajnos esélytelen. Az is benne van már a mért súlyban, valszeg az a 0,1kg, amivel átléptem a 10-et.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz nepszter1 #292585 üzenetére
Kereshetsz váltóbeállító videókat youtube-on, de a microshift nem egy precíziós műszer, ezzel a problémával én meg még a 105-ön is szívok, szóval fogadd el, és szokd meg, hogy időben váltasz, illetve nem keresztbe.
P
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Huszonéves, topatléta, mégis mennyi legyen a max pulzusa? Simán reális a 220. Másrészt neki nem hüvelykujjszabállyal lőtték be a zónáit, hanem terheléses laborvizsgálattal, folyamatos vérvételekkel figyelve a laktátot.
8-9 óra meg szerintem is kevés, eleinte rendben van, kell a fokozatosság, de ha fejlődni akarsz, akkor egy jó alapozás alkalmanként 1,5-2 óra Z2, és nem heti 3-4, de inkább 5-6 alkalommal. 8-9 óra kb a futással alapozáshoz elég, bicajon a duplája kell kb. Hogy az intervallumokat hogyan keveri bele, az edzés, és célspecifikus, neki nem hagyományosan alapozni kellett most, hanem formába lendülni. Ezt tolja még egy darabig szerintem, egyre fokozódó terheléssel, aztán majd egyszer elkezdi a valódi edzéseket is.
Amúgy meg azok a watt értékek, meg a vo2 max azért elég szépek, pláne, hogy a teljesítmény ugye súlyhoz viszonyul, illetve, hogy nemi sajátosságként jóval kisebb izomtömeget, és alapból nagyobb zsírmennyiséget cipel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Ringman #292646 üzenetére
Mihez képest? Biciklin alapozni, _szerintem_ kevés. Már persze ki mit ért alapozás alatt. Amikor futásnál alapoztam, az volt kb időben ennyi, de ott kb dupla a terhelés időre vetítve (hüvelykujjszabály! ). Görgőn alapozasnál napi 40-50 km-eket toltam, az kb 1,25-1,5 óra, meg nehány naponta hosszút (2-3 órásat), nekem az bevált, annak volt is eredménye. Unalmas amúgy, persze, főleg 6-8 hétig csinálni, de annyit minimum kell, hogy működjön.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz -=RelakS=- #292650 üzenetére
Görgőn kicsit mások a ‘sebességek’.
Ringman: A netflixre szánt idővel szoktam egybekötni, kellemeset a hasznossal (vagy kellemetlent a haszontalannal) alapon…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #292652 üzenetére
CH visszatöltés nélkül az öngyilkosság egy különlegesen perverz formája, ha engem kérdezel. Pláne minden nap letolni. Hosszú távokat (minden hosszú, ami 1-1,5 óránál tovább tart) muszáj visszatölteni, különben megbosszulja magát. CH leürülés nem vicces. Meséljek neked róla, vagy emlékszel már belőle valamire?
Hosszútávfutók sem véletlenül tolják a pasztát, pizzát, meg az alkoholmentes söröket betöltésnek. Na jó, meg közben a gélt, meg az isot (utóbbit más okból ugyan).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz -=RelakS=- #292661 üzenetére
Az nem görgő, hanem valami edzőtermi borzalom szerintem. Kalibrálva sincs, gondolom, meg amúgy is rettenet tekerni őket.
Nekem ez rendes alapozásnál így nézett ki: [link] (60km, 1:57, 116w, 107 bpm average, 125 bpm max). Most ennek a közelében sem vagyok, de akkor 2 hónapon keresztül alapoztam, havi átlag 1750 km-eket, csak görgőn, konkrétan minden nap.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dom1n0 #292675 üzenetére
Nulla szint, nulla szél, tükörsima aszfalt, valamint egyenletes vonalú, egyenletes sebességű mozgás. Ennyi a trükkje. A wattok a gyorsításhoz, meg az ellenállás leküzdéséhez kellenek, amiből a zwift csak a minimum gördülésivel számít, mivel a többi a programban nem létezik. Illetve a szintet szimulálja, de ugye alapozni Tempus Fugiton kell…
Utcán ezek az értékek nem hozhatók. Mármint ugyanaz az alany nem fogja tudni hozni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #292693 üzenetére
Állj rá a mérlegre egy ilyen tekerés előtt/után. Simán vagy 2 kg-val könnyebb leszel, ha 35 fok volt, és ömlött rólad a víz, akkor simán több is lemegy. Ez mind dehidratáltság, ami az összes belső szervedet, és a keringésedet is kikészíti. Pláne, ha összeadódik. És nem, nem olyan egyszerű visszatölteni, hogy ha hazaérek, majd iszok 2 litert, meg bekajálok. De a te életed, nekünk ettől nem lesz se jobb, se rosszabb, csak kicsit fáj nézni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #292718 üzenetére
Ha nekik belefér minden körön a fagyi, kávé, süti, kóla, red bull, akkor te ki vagy, hogy neked nem?
Az egyikük egy profi triatléta, a másik egy 3 gyerekes, többszörös ironman, hobbitriatlonos anyuka, közelebb az 5. ikszhez, minta. negyedikhez, aki ha megindul, igencsak kapaszkodnod kéne, ha tartani akarod a tempót.
Nem mellesleg ők pont leszarják, ha az edzőkör átlaga csak 27 lesz, mert pontosan tudják, hogy az edzésmunkát nem a teljes körön kell csinálni, hanem vagy görgőn, vagy a megszabott szakaszokon, időtartamokban. Az összes többi csak a kötelező km-gyűjtés, levezetés, bemelegítés, átmozgatás, reco, stb. Gyorsabb nem attól leszel, ha minden pillanatban tolod neki, amikor nyeregben ülsz. Sőt…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Nekem volt ez a pedálom, de nem szerettem, nagy, nehéz, csúnya. Ez egy sokkal szimpatikusabb verzió, én teljes megelégedettséggel használom a cross trekkingen: PD-EH500. Amazonon egy tizessel még olcsóbb most, de onnét nem tudok linkelni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz itouchfan #292759 üzenetére
Meg egy titkos tipp a szalámirudacska (aoste stickado, bifi, vagy ami épp van): só, fűszerek, protein, zsiradék, minden egyben, és igen jól tud esni. Vagy ‘diákcsemege’ vegyes mogyorók/diók. Szintén kb minden van benne, amire szükseged van, gyakorlatilag a csomagolásból tudod dönteni a szádba, mezzsebben meg elvan. Ja, és ezek nem is olvadnak meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz nepszter1 #292804 üzenetére
Pontosan. Egyik fele SPD, a másik taposó. Ha előre pöccinted, az spd fele lesz felül, ha hátra, a taposó.
Városban szaladgálni, meg ügyeket intézni ideális, mert ugye nem lehet mindenhova spd-s cipőben menni…
Laby, ez neked is hasznos infó, nekem eltartott pár évig, mire rájöttem.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz nepszter1 #292809 üzenetére
Ez az országútis rendszer, spd-sl. A cipők nem kompatibilisek, arra figyelj! Illetve van pár modell, amire mindkét féle stopli rámegy, de ritka. A kétoldalas spd pedált azért szeretik, mert nem kell figyelni, melyik fele van felül. Illetve az spd-sl meg fixen egyoldalas, de abból nincs is taposós változat, az csak egyféleképpen tud àllni.
Spd-sl amúgy merevebb, jobban tart, meg többnyire könnyebb is, cserébe nem lehet benne járni, míg a sima spd-ben azért igen, csak nagyon kopog a fém stopli.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz nepszter1 #292813 üzenetére
Ahogy nézem, ezt bármelyikhez. A hirdetésben egy look stoplival árulják, de az spd-sl, illetve a sima spd is felmegy rá. Utóbbihoz viszont elvileg kell egy adapterlemez, amit elvileg nem adnak hozzá. Plusz az spd stopli, nyilván… Ezzel a két cuccal megy a kétoldalas, taposó/spd pedállal is a móka, amit korabban linkeltem.
A másik megoldás az spd-sl stopli, ahhoz meg az a pedál megy, amit te említettél. Ehhez nem kell adapter sem a cipőhöz (ez a 3 lyukas megoldas).
A look, ami most rajta van, az meg egy harmadik rendszer, ahhoz is másfajta pedál tartozik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz (ex)Cat #292871 üzenetére
“Amúgy a legrosszabb ilyenkor - nekem - ha beragad vmi dallam a fejembe és az megy végig.”
Ne is mondd, amikor a teljes Balaton-körön az szól a fejedben, hogy “néha úgy hiányzik a hidrós tárcsa…”, meg hogy “ez a Balaton-kör nekem nem a május, örülök, ha valahogy túlélem, ki az az idióta, aki kitalálta, ha elkapom, úgyis kiherélem! ”
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293046 üzenetére
Na ja, a 89 Watton van meg mit dolgozni, de nézd a jó oldalát: innét még gyors a fejlődés. No meg majdnem meglett az 1% szint, önmagaban ezért jár a kudos!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293054 üzenetére
Hülyeséget csinálsz, de ezen is túl kell lenni.
Amit még mindig nem értek, hogy ehhez miért egy terepre való biciklit vettél? Azzal eleve nehezített pályán vagy a szar áttéttel (na jó, az ennél a tempónál még nem akkora gond), a bütykös gumikkal, meg a vitorlarúdnyi kormánnyal.Az egy tök jó bicaj amúgy, csak nem arra való, hogy aszfalton hosszúakat menj vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293067 üzenetére
Az első bicikli az arra való, hogy kitaláld, milyen biciklit akarsz… Ezen mindegyikünk keresztülment, csak van, aki olyan régen, hogy már nem is emlékszik rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293068 üzenetére
Nálam a Contact Speed, meg a gp5000 is tökéletesen teszi a dolgát. Igaz, mind a kettő a teljesen hagyományos modell, nem s tr, meg tl, meg mittoménmi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz ReFleXx #293078 üzenetére
igy átlagban sokat nem mondanak. Egyes szegmensekre vonatkozóan, ha van hozzá pulzus-, és pedálfordulat adat is, akkor nagyjából pontos tud lenni. Persze kirándulós tekerésnél a wattnak amúgy sincs az égegyadta világon semmi jelentősége, ahogy a pulzusnak, meg a pedálfordulatnak sem.
Ha egy-egy activityt kimondottan edzésnek szentelsz, azaz nincs benne junk mile, bemelegítés, levezetés, meg ilyesmik, akkor meglepően pontos tud azért lenni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz A Zéé #293098 üzenetére
Been there, done that. Az első pár túlterheléses sérüles, túledzés, leürülős kör, meg túlvállalt menet majd alázatra tanít. Ezekre mind magadnak kell rájönni, hogy meddig tartanak, és akkor egyszercsak értelme lesz annak, amit a többeik kezdettől fogva mondtak/csináltak. Én is egy nagypofájú pöcs voltam az elején, amikor nekiálltam. Jó, most is az vagyok, de sokat fejlődtem mentalitásban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #293128 üzenetére
Trekkinges szemmel a legnagyobb baj a bubával nem is a szint (hja, kérem, a biciklit tekerni is kell), hanem a minősége, meg a vonalvezetése. Tudom, hogy minden döntés kompromisszumos, meg hogy minden szakasznak lehetett volna még ennél is rosszabb alternatívája is, de az én ízlésemnek túl sokat van benne kereszteződés, közútra kivitt szakasz, falusi kis utcák, járdázás, elsőbbség(nem)adás, olyan, amileyn mezőgazdasági utak, és fölösleges kanyarok, kunkorok. Hogy a burkolat mennyit fog bírni (ahol egyáltalán kapott újat, ès nem a kátyús, falusi utcákon, vagy a traktornyomos, kavicsos-földes tsz-úton vezetik), az meg a másik kérdés. És az igazán kritikus biatorbágyi részen én még nem is jártam. Őszintén szólva nem is szeretnék, szóval örülök, hogy nem pesti vagyok. Már amúgy is, de emiatt meg pláne.
Az autópálya melletti tekerés engem speciel nem zavar, ez egy A-B eljutást segítő céleszköz, ha védetten tudsz közlekedni, már ok, aki sok zöldet szeretne, meg madárcsicsergést, az menjen az erdőbe. Amíg nem lesznek túl sokan, mert akkor az is egy nagy parkoló lesz, meg egy csomó retardált turista.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz szuszinho #293196 üzenetére
Nyitott ablak, plusz padlóventilátor nekem mindig elég volt, bár nyáron nagyon keveset használtam a görgőt. Venti minősége, milyensége sokat számít, a sztenderd, bóvli állóventilátorok lófaszt nem érnek. Nekem ez vált be: [link] , de ebből is érdemes a nagyobb átmérőjűt venni, mert nagyon sokat számít a legszállítás mennyiségileg. Volt szrencsém a tacx saját ventijét is próbálni, nem sok jóra számítottam ránézésre, éppen ezert hatalmas meglepetés volt. Valószínű, hogy az ultimate megoldás a wahoo szélgépe, de elég borsos áron megy…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293213 üzenetére
Mind mások vagyunk. Én meg gyakorlatilag fitnesst csináltam a trekkingből, mire rájöttem, hogy a legjobban az egyenes kormány zavar, amin egy szarvacskával lehetett kicsit segíteni, de jobb lenne egy kos. A montira meg 2 éve rá sem ültem, el kéne adni a picsába, kicsit visszaterepesíteni a cross trekkinget (aztán rájönni, hogy úgysem megyek terepre, és azt is eladni), városban szaladgálásra meg venni egy gravelt. Amit addig fogok országútíssá mutálni, hogy a végén két országútim lesz. Illetve négy, mert van egy a görgőn is, meg van egy anyámnál Zalában is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #293223 üzenetére
Van olyan is, akit a pulzus sem érdekel, csak sebességmérőnek használja, meg hogy lássa az időt. Mondjuk ezt egy 10 eurós sigma is tudja, az kb olcsóbb, mint ez a tartó, és nem kell aggódni, hogy rajta felejted, meg felpakolni indulás előtt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz axlfsi #293225 üzenetére
Ja, bocs, nem láttam mobilon az eredeti hozzászólást, azt hittem, valami vicces facebook posztot linkelt a kolléga.
Simán lehet amúgy szar, decathlon is ezer beszállítóval dolgozik, meg mindig váltogatják őket, ha valaki aláígér, lehet, hogy valamelyik beszerző benézett valamit, mielőtt lesajátmárkázták a cuccot, vagy csak franciásan lazára vették a QC-t.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #293227 üzenetére
Te nem ezt a quickfit bike adaptert keresed?
Amúgy neked azok alapján, amit írsz, egy edge-re van szükséged. Nagyon szívesen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293236 üzenetére
Azért ne essünk túlzásokba, egy full gyári, alap tiagrás országútit most is meg lehet csípni 1000 euróból, arra már csak akkor kell költened, hogy neked nem 'elég' az a váltás, vagy kell egy jobb kerékszett, vagy ilyesmi. Használtan meg gombokért mennek a felnifékes, tiagra/105 gépek, nem mai darabok, de őszintén... Nekem is a 3 országútiból kettő felnifékes (jó, mondjuk a görgőn olyan mindegy), egy tiagra, kettő 105, és csak az egyik karbonvázas. Nem mondom, hogy nem érzem a különbséget, de hogy megért-e 3x annyi pénzt új áron, azt csak azért mondom, hogy igen, mert ilyet akartam, és kész, szóval nekem megérte. De tekerés közben hogyan lenne már valami 3x jobb? Ok, erősebb, határozottabb, jobban adagolható a fék, ez talán a legfontosabb különbség, másodiknak hoznám azt, hogy a karbon váz azért komfortosabb, harmadiknak meg ott a súly, ami a mi szintünkön olyan mindegy, amikor a teljes rendszer 10,1 kg, vagy 11,3. Ilyen apróságok meg, mint geo, szín, vagy menőségi faktor meg luxusprobléma, lássuk be.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #293280 üzenetére
Én hagynám a futást, egyrészt a rázkódás nem biztos, hogy jót fesz neki, másrészt milyen szar már futni rögzített karral? Inkább hosszú séták, tudom, hogy uncsi.
A rögzített kart rendbe tenni 6 hét után szarabb lesz, nekem ahhoz nincs sose türelmem/kedvem.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #293283 üzenetére
Dehogy éri meg, nettó ráfizetés, de ha szívesen csinálod, akkor ez is egy hobbi, azzal nincs semmi baj. Legyen ez elég önigazolásnak, ne akard a matekot is megerőszakolni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Maximum1 #293332 üzenetére
Szélgépet is vettél hozzá?
Amúgy jelentem, a 1030-cal még nem volt fagyás problémám. Néha a szinkronizálás lassú, ami olyankor kicsit bosszant. De néha meg ok, szóval sose értem, hogy épp mi okozza.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293337 üzenetére
Állapottól függően ok az ár. Már úgy értem, ha jó állapotban van. Azért a 60-as vázméret már eléggé zsiráf lépték, szerintem 180 centihez mindenképpen nagy, 190-hez közeledve már nyilván ok. Meg kell nézni, ki kell próbálni, aztán lehet esetleg alkudozni, ha ok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293351 üzenetére
Próbáld ki, ha gondolod, de ez bizosan nagy neki is. Vagy a végtagjai hosszabbak a normálisnál, vagy csak nem érzékeny a nyújtózkodós pózra. A leengedett ülés alapján inkább az utóbbi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Olyannyira nem fölösleges a teleszkóp, hogy az az egyetlen érv, ami kiatt még mindig kitartok a cross trekking mellett, és még nem adtam el a picsába. Pedig gyakorlatilag csak aszfalton használom (ezekkel a gumikkal meg is hal terepen). Csak egyszerűen urbánus környéken olyan az aszfalt minősége, hogy nagyon jól tud jönni. Gravelben viszont nem hiszem, hogy szeetném… Fene tudja, mi lenne a jó ego,dás, nekem is dilemma jó ideje.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293383 üzenetére
Én rc520 alatt nem nagyon nézelődnék, most úgyis akcijós. Microshift, sora azért elég fapad váltás. És ezen az 520-ason is még drótos a tárcsa…
Inkább legyen használt, de minimum tiagra, de inkább 105, meg azért én tendálnék a hidrós tárcsa felé, ha már ennyi pénzt kiadok. Felniféket csak akkor, ha valami nagyon kihagyhatatlan áron jön szembe, a bovdenes tárcsaféket meg kerülném.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MC Pite #293406 üzenetére
Nyilván olyan telóm van, ami működik is, mert nem egypálcás, illetve karban van tartva.
Ezzel együtt is valósi terepre, meg downhillre nyilván egy kalap fos lenne, mert nem arra való.Ha meg elárulom, mennyiért vettem az egész gépet, sírva fakadsz. Kicsit más világ volt még akkoriban. Még úgy is szinte ingyen volt, hogy a teljes fékrendszer kuka, és ahelyett került rá egy MT400 szett. Mondjuk ez sem sztenderd trekkingben, ahogy az 1x12-es Deore sem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293504 üzenetére
A gianten kevesebbet buksz, ha később cserélnéd. A triban eleve nehezebben eladható, ráadásul az új->használt ertékvesztést is te bukod.
En új bringát csak akkor vennék, ha valami minősegi drága cuccot keresnek hosszú tavra, amiről pontosan tudom, hogy ilyet akarok mar régóta.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293549 üzenetére
Én ha Mo-n rontom a levegőt, egy lassan nagykorú, 105-ös, felnifékes, alu vázas, de karbonvillás Boardman Team országútit hajtok, és imádom. Én is használtan vettem, ilyeneket kb a kereted feléért lehet találni némi utánajárással, és évekig kiszolgál. Vagy amíg rá nem jössz, hogy mit is akarsz pontosan. Utána meg kb bukó nélkül tudsz kiszállni belőle.
Ja, még annyi, hogy itthon egy szintén 105-ös, de jóval modernebb, hidrós fékes, karbon országútit hajtok, szóval nem az van, hogy nem láttam még ennél jobbat, és azért vagyok elájulva tőle.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz DonThomasino #293565 üzenetére
A Tektro nem egy Shimano fajta, hanem egy külön gyártó. Van nekik is jobb fékük, meg rosszabb, de általában inkább rosszabb...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Roland861010 #293571 üzenetére
Angliából tömegével hozták be, ottani helyi piacos cucc. Kevesen ismerik, pedig tényleg jók. Arra figyelj, hogy melyik fék melyik oldalon van, a briteknél alapból fordítva szerelik fel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz dom1n0 #293577 üzenetére
Amióta megvetted, azóta motoszkál a fejemben a gondolat, hogy kéne nekem is venni egy újat, elektromos váltással, meg egy jobb kerékszettel, a mostanit meg kicsit gravelesíteni munkába járáshoz. Nagyon nem spiláznám túl, feltennék rá egy 32, vagy 37-es contact speedet, meg egy hibrid spd pedált az spd-sl helyett. Kicsit ugyan túllövés erre a célra, de eladni hülyeség lenne, mert nem kapnék érte annyit, amennyiből egy alu gravel kijön, ez meg mégiscsak full karbon… Mondjuk bárhol nem merném otthagyni, szóval mindenképpen maradnia kell a cross trekkingnek is, de az tényleg csak bevásárlósnak. A montit meg eladom, most már tényleg, vagy 3 éve nem ültem rajta, van benne vagy 500 km.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz ReFleXx #293581 üzenetére
Főleg azt, hogy a világ végén van. Ghost Nirvana Tour SF 2021, újszerű, M-es méret (nekem a 175 centihez kicsit nagy is), Sram SX szettel, levegős suntour telóval, átütőengellyel, MT200 fékekkel. El nem viszem/küldöm Mo-ra, el kell jönnöd érte Frankfurtba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.