- Milyen RAM-ot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
gp Pontos dátumot nem kaptunk a sokak által várt RPG-hez, de egy friss trailert azért megnézhetünk.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmate91
tag
válasz hundai #166178 üzenetére
Hát, ha holnap nem felejtem, amikor rajta a bringa, akkor töltök fel képet.
300-asnál attól féltem hülyén fog állni, mivel a 2B Puntonál nem tudom sehova akasztani a csomagtéren belül (csak ha feltépem a kárpitot), viszont az alvázon van kettő rész ahova tökéletesen beakad. Nekem pont azért tetszett a 320, mert lökhárítóra ül fel, nagyobb terpeszben van így. Egyébként a két oldalsó és a két felső heveder annyira fogja, hogy az alsó nélkül is ellenne bőven.
Hasaggymeg (#166177)
Többnyire persze, de lesz ott bőven unatkozó milliomos is, aki 911-es Porsche mellett fotózott 50 km-t futott kerékpárt árul fele annyiért, mint boltban volt. True story[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz TayRol #166235 üzenetére
Annyira nem jó. Alacsony nyomáson könnyű felütni, esős terepen kicsit jobban csúszik, mint kéne. De emiatt nincs kedvem másikat venni, elkoptatom aztán jön a Panaracer Gravelking.
(#166237) jjeahh
Aha, iPhone 11. Ennek szerintem elviselhető a minősége. Zoomolgatni azért nagyon nem kell, de social mediaba meg bőven jó. -
nmate91
tag
válasz TayRol #166244 üzenetére
Igazából meglátom még, mert ha nem bírok magammal és veszek egy 120-130-as, de nem túl agresszív 29er-t, akkor igazából teljesen jó ez is.
Nyereg WTB Rocket Pro, kedvenc nyergem. A gyári Kelly's el kell égetni, majd 1,5 méter beton alá temetni, nehogy valaki segge alá kerüljön és maradandó károsodást okozzon az illetőnek.
-
nmate91
tag
válasz marel09 #166252 üzenetére
Gondolkoztam a GRX 2x11 rendszere miatt, de jobban tetszett a szín, meg a Shimano dropbarokra szerelt váltórendszere valamiért nem jön be, próbáltam Sorát, GRX-et, Ultegrát...semmi. Országútin nálam Campa verhetetlen, de ez a Sram sem rossz azért.
Na meg, én eladtam a dropper postot, ami még -20k az árából.
De amúgy ja, egy gravel móka simán mehetne
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz manager2220 #166257 üzenetére
Ha csak nem versenyzel, nem éri meg szerintem a felárat. Nagyon jó az az XT, az esetek nagy részében elég a Deore is. A fék, a villa viszont sok mindenre nem elég, lejtőn ne várj csodát. Egyébként ilyen crosscountry túrázgatásra tökéletes.
A vázakról sok mindent nem tudok, de úgy tudom a Ghost az fain cucc.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
Mondom, ah adventure bike, levágom erdőnek Budakeszi felé.
Aha, nem. Ma nem.Konkrétan kijönni alig bírtam. 2 óra tekerés, 20 perc defekt szerelés (felniszalag belsők 3-0, ezúttal az első kerék) 1 óra bringamosás és még nem tiszta, csak már a faszom tele van
Határ út is csoda volt, végig vizes, azon a 400 méteren már 500 méternyit tekertem és még hátra volt a fele.Van köztetek aki 40 körüli szélességű gumit használ tubelessel? Azt hiszem utánajárok, megéri-e nekem. Kényelmesebb is, már a 4.5/5 bar is jó, de egy 3.5 még csodásabb lenne Budapesti utakra <3
-
nmate91
tag
válasz evilskati #166420 üzenetére
Strava kb 2 éve kivette, hogy lehessen csatlakoztatni külső szenzort telefonhoz, mivel annyira pontatlan volt és többször is eldobta (telefonra ezt nem egyszerű feladat megoldani)
Androidon lehet meg lehet valahogy mókolni valami másik appal, de nem vennék rá mérget.
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #166426 üzenetére
Szóval akkor újra nekifutok, mert a mondat kicsit összemosódott a fejemben
"Androidon lehet meg lehet valahogy mókolni valami másik appal, iOS-en nem vennék rá mérget."
De akkor ezek szerint a map my ride iOS-en is működhet. -
nmate91
tag
válasz bringasisti #166445 üzenetére
Stravan sehogy nincs, endomondot nem tudom, de azért még nekem kéne fizetni, hogy használjam.
-
nmate91
tag
válasz Sefter #166454 üzenetére
Csak erről tudtam.
A képből nekem nem derült ki, hogy csak fizetősön lenne.[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
Minden megszokás és egyén kérdése. Aki ügyes, annak mindegy a kormány. Fékezés meg mindig is túlértékelt volt
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
Én írtam, hogy kockázatosabb. De nem a javíthatóság miatt, hanem hogy könnyebben törik -> elméletileg könnyebb a piacon is olyat találni ami esetleg repedt (nekem még nem sikerült).
Illetve én nem érzem úgy, hogy fejlődött volna ebben a kategóriában annyit az országúti kerékpározás, hogy megérné csak azért újabbat venni, mert valamivel kisebb a kockázat. Régiekkel sincs sok rálátásom szerint, ez a 10 év körüli sáv egy aranybánya.
Persze, ez csak az én tapasztalatom és véleményem.
-
nmate91
tag
Amúgy az országútis piac annyira nem is rossz, mint a montis. Egyrészt le van rabolva, másrészt az árak is jobban elszálltak.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz xy.zsolt #166583 üzenetére
Ja, gravel zsebbe nyúlós.
Amúgy én úgy voltam vele, hogy inkább zsebbe nyúlok a hidro tárcsafékért, akkor már legalább minimális értelme van többet fizetni egy gravelért, mint egy országútiért. Mert amikor egy mechanikus tárcsás, négyszögtengelyes, Claris szettes full alu 12 kilós gép 250-300 közé esik, na az tényleg pofátlan. Egyébként itt rejlik a megoldás, a hidraulikus outi fékváltókarok nem voltak kezdetben Ultegra, aztán 105 szint alatt, ezek húzták fel úgy az egész gravel kategóriában az árakat. Aztán így maradt, mert kell az embereknek. Üzlet
Viszont nekem a tetszik gumik nyújtotta plusz kényelem, számít hogy nem kell sakkozni a szar utak miatt és hogy nem rázza szét annyira a belemet.
1x rendszer mellett meg találtam egy jó érvet: könnyebb takarítani
-
nmate91
tag
válasz Mezga Aladár #166707 üzenetére
Cadex CFR 1? Milyen szettel van?
-
nmate91
tag
válasz Mezga Aladár #166724 üzenetére
Huh, az a hátsó papucs rendben van? Vagy csak a kép torzít? Egyébként csinos.
-
nmate91
tag
Ha már Börzsöny, ennek a vége mennyire szopóroller gravellel?
-
nmate91
tag
válasz Maximum1 #166811 üzenetére
Ezeknek a szintrajzoknak ritkán lehet hinni, nem tudni, hogy a Strava kreálta vagy egy Bryton mérte De amúgy úgy néz ki akkor a vége elég meredek.
Szerintem nem szégyen tolni amúgy. Eddig a maxom egy Magas-út amit kitekertem, én saját magammal elégedett vagyok(#166816) Hasaggymeg következő száraz időszak után majd elnézek arra. Sár para csak ezekkel, meg a homok.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz INTELligent #166821 üzenetére
Ennyiből egy NX groupset SLX fékekkel kijön, majdnem a GX is.
-
nmate91
tag
válasz Csokicsibesz #166827 üzenetére
Ja, itt valamit túltoltak.
(#166824) Maximum1 Csillebérc, aszfalt. Ezek ilyen igazi lánctépők, ahol max pulzust lehet generálni pikpakk: Magas út , Határ utca
Terepen persze lehet találni több helyen is, de aszfaltnak is megvan a szépsége -
nmate91
tag
Ez az Apex azért fura szerkezet.
Ma 3. legnagyobb sorrol váltottam a 2. legnagyobbra és csak finomabban toltam meg a kart, mint amennyire egyébként szoktam. Ez azt eredményezte, hogy amíg le nem raktam egy alsóbb állásba, ezen a tartományon teljesen elmászott a váltás valamiért. Utána helyreállt és olyan volt, mint régen, de azért anyáztam egyet a HHH-ra fel.
Így 1 hónap és 650 km után kicsivel több azért a negatív élmény a Soottal, mint amit vártam. A felniszalag, a bénán összerakott kormány és hogy hozzászóljak a tárcsafék - felnifék témához, hát a Sram fékek is elvárásaim alatt teljesítenek. Ráadásul ez gravel szett, nem országúti, elvileg fékben erősebb kellene legyen.
Nem beszélnék le senkit erről, aki ilyesmi adventure bikera vágyik (szándékosan nem gravelt írtam), mert tényleg lehet vele menni mindenfelé és egy HHH-ról lefelé nem sírod el magadat a szar út miatt. Szóval én tartom azt, hogy Magyarországon olyannak, aki nem sportszerűen űzi az országúti kerékpározást, hanem inkább túrázgat és szeret néha forgalomtól távol lenni, ott inkább ennek van létjogosultsága, mint a 25-ös guminak. Viszont ezek mellett a dolgok mellett szó nélkül nehéz elmenni közel fél milliós kerékpár esetén.Ja és hiányoztak a budapesti autósok...
-
nmate91
tag
válasz INTELligent #167134 üzenetére
Lefty alapból triggereli az ocd-met, de ez a fully gravel kategória még rátesz egy lapáttal
-
nmate91
tag
válasz jjeahh #167172 üzenetére
Én 100-120 után minimum hambi + hasáb + sör, 60-70-nél olyan éhes szoktam lenni, hogy elájulok. Ha eszek előtte közvetlen, talán 100-ig kibírom egyben. Ilyen zseléktől, energiaszeletektől hányingerem van sajnos, sajtos pogácsa szokott még bejönni esetleg + sima csoki, gumicukor enyhíteni az éhséget.
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #167181 üzenetére
Enni mindig van idő Nálam szerves része a nagy tekeréseknek, hogy közben / utána zabálok egy nagyot és finomat. Igaz, én nagyon kocabringás vagyok, semmi teljesítménykényszer, hétközben csak azért tekerek rövidebbeket (30 km körül), hogy ne menjen el teljesen a kondim, ha épp hétvégén megyek egy 100-120-as körre.
Más: vettem egy 26-os cromo montit városba, ilyenem még úgysem volt. Kicsit talán áron felül (mostani viszonyokban nem biztos, 37), de láncot kell rajta cserélni mindössze, amúgy fasza. Nagyon meglepett, hogy ez a régi Deore LX váltó milyen jó.
-
nmate91
tag
válasz ivana #167199 üzenetére
Újrabowdenezve vettem, még a bowdenvégeket előttem rakták rá De kösz a tippeket! Lánc van sajnos megnyúlva, 0.75 tisztán beleesik, 1-et is bele tudom erőltetni. Még nem rendeltem meg, esetleg van valami bevált tuti tipp típusra? Elég sok van a kategóriában, még nem néztem ki konkrétat.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen