- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen házat vegyek?
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Steam Deck
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #170903 üzenetére
& Somatom: azóta még mindíg állítgatom, most hagytam abba, mert már fáj a hátam, 5 órát szöszöltem vele (!), mondja azt valaki, hogy türelmetlen vagyok . "Természetesen" nem lett jó, minden fokozatba vált rendesen, de a kisebb lánckerekekre 1-másfél pedálfordulattal dobja le és nagy csattanással . Ha a bovdenfeszességen állítok, hogy szebben váltson a nehezebb fokozatokba, akkor a nagy lánckerekekre nem akar váltani. Sz*r, de legalább használható és nem bírok tovább előtte görnyedni, szal mára ennyi. Én komolyan még mindíg nem értem mi a baja, teljesen vudu. Ki lett amúgy cserélve a fogaskoszorú, lánc, bovden is és nem javult semmit, fölöslegesen cseréltem ki mindent. Fura, hogy az összes alkatrésznek van logikája, amire ha odafigyelek, mindíg mindent sikerül rendesen megcsinálni, kivéve a hátsó váltót, mert ezen csak a szerencse és a varázslat segít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #171186 üzenetére
Ja 60 gr/db nem olyan sok.Kérdés kell-e cserélni időnként.
Nekem...jól ment,ez volt a tegnap. (Kérem ne keressen senki rá a bruttó időre,és ha meg is tette,ne tegye közzé.Köszi! ) Amúgy zasszonyos volt,toltuk is a Merretekerjek "faxa" iránymutatásai miatt,sz@rul ment és mondtam is neki Visegrádon,hogy ennyire már rég nem vonakodtam visszaülni nyeregbe az étterem után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #171225 üzenetére
Igen. A Thule csavarok 20x40-es fejűek, és a Menabo tetőcsomiból is van olyan, aminek 20+-os a sín, de ennek nem.
Sirandrish: szerintem is ilyen 4-500 kcal/órával számolj, ha nem full nyélen nyomod végig. Ha meg igen, ne úgy csináld. Amúgy a szobabringáknak az egyik hátránya pont a nyereg, ráadásul nem is nagyon cserélhető normálisra. Ha hosszú távon tervezed csinálni és van bringád, akkor lehet, hogy jobb lenne beszerezned egy görgőt, és a bringán tekerni, a megfelelő nyereggel. Tovább is bírnád, illetve ha majd kimerészkedsz, akkor sem kell pluszban hozzászokni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #171551 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy meg lehetne e vele húzni rendesen, én úgy képzelném el, hogy a külső rész nyomtatva, és bele csavar szorosan illesztve, ilyesmit úgy csináltam, hogy forrasztópákával nyomtam a csavart, ahogy átmelegedett, szépen a helyére ment.
3x > 2x váltásnál elöl azt csináltam, hogy a rövidebb csavar helyett nyomtattam alátéteket, egész sokáig bírják, de nem lehet rendes nyomatékra húzni. Először egy nyomtatott bash guard-ot raktam fel, igazából annak nem volt elég erős, de legalább nem olajozta össze a lábam. Az hamarabb eltört.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #171714 üzenetére
Amúgy jól írtad,a feltett láncot húzó irányba erőltetve szépen kúszik felfele a fogak hegye irányába,míg új lánc/új sorral meg sem moccan.Persze a lenyúlt lánc/új sor,vagy fordítva is kúszik felfele,főleg fordítva,új lánc/kopott sor.
(#171717) Csokicsibesz ...és akkor ott van a Garmin stoplámpa hetvenezeré'
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #172073 üzenetére
Ez a flatmount fék nem tűnik akkora eresztésnek, a tapered nyak meg gondolom outi fronton nem kap akkora hangsúlyt, mert egy outi villát nem cserélnek újra/jobbra olyan gyakran az emberek, mint egy monti telót és amíg nem akarsz új villát, szinte mindegy, hogy tapered-e vagy sem. Szal ha vesz valaki egy 10 éves outit, gondolom nem lesz annyira lemaradva, mint egy montival, mármint a mai világban szinte senkinek nem kell egy drágább 3x9, 1/8, gyorszáras mtb 71 fokos fejcsővel, ott már mindenki a modernebb szabványokat keresi a jövőbeli alkatrész kompatibilitás miatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #172077 üzenetére
Országútihoz nem értő montisként arra gondolnék, hogy a hátul nagyobb méretű tányér (34-nél nagyobb), már jóval hosszabb váltókanalat igényelhet, amit valószínűleg kerülnek országútinál. Azt viszont nem tudom, hogy milyen az országúti 11-es rendszerek hézagolása és mennyi bennük a tartalék.
De valószínűleg nem kell aggódni, ha mindenki torkán letolták a tárcsafék és szélesebb gumis témát, mindenki új gépet vett, majd akkor lesz országútira is 12-es rendszer, hogy akit érdekel tudnom miért újat venni. -
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #172194 üzenetére
Hasonlót én is érzek a 26-os keréknél, főleg fékezésnél, ehhez mondjuk hozzájön, hogy a villa kotyog kicsit. Gondolkoztam, hogy valami imbuszos tengely kéne, ami végig 9 mm-es, és rendesen meg lehet húzni, de nem is tudom ma még árulnak e ilyet, ebike-on pl nem találtam.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #172198 üzenetére
Igazából most jövök rá, hogy tök új tengely kéne bele, mert nekem ipari csapágyas, és a tengelye ugye 9 mm a végeken, de a gyorszár már nem, csak 5 azt hiszem. Az meg már annyi pénz meg munka lenne, hogy egyszerűbb elengedni a témát, aztán majd átütős bringát veszek legközelebb
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #172397 üzenetére
Emergency kit influencereknek. Vajon mennyi felverődő kavicsot kap ott a belső, ha meg a patron is, akkor jön a tűzijáték. Szerintem ha nagyon vázon kell rögzíteni, még mindig a legjobb hely a felső cső eleje. Ott éri a legkevesebb behatás. De inkább raknám valami övvel a derekamra, és rá a mez (itt ugye baggy shorttal és bő mezzel gondolkodva).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #172397 üzenetére
Odab@szod azt a 2 patront egy sziklához és kész a sugárhajtás.
hl225...ebbőn nem 1értelmű,hogy szervezési hiba,egy szakaszos indításon kívül,ahol a legjobbak elől mehettek volna,nem tudom mi mást tehettek volna a rendezők. Én eddig azt hittem rögtön a rajt után jött a lejtő...aki értelmes és erős is volt csak egy erős kezdést kellett volna produkálnia,aki meg gyengébb hagyta volna menni a mezőnyt és megússza.Ilyen esés benne van a pakliban...szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ggeleven
őstag
válasz ZolkoW #172912 üzenetére
Mi lehet, hogy nem vesszük meg amíg a pénzes divathuszárok viszont igen, addig ez lesz...na meg amíg a marketingosztály meggyőzi a vezetést arról, hogy megkülönböztethetőnek kell lenni, egyediség, felismerhetőség, stb, stb bullshit, addig meg pláne, hogy ez lesz.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #172968 üzenetére
Juj, azt a márkát feltámaszthatnák . Persze szivárványban nekem nem kéne, de voltak szép sárga, kék Kleinek is bőven és nagyon igényesen meg voltak csinálva a vázak. Mi lett velük amúgy, beolvadtak a Trekbe?
Studi: próbáltad a gumi peremét egész körben a felni közepébe benyomni? A felni közepén van egy mélyedés, ha oda benyomod könnyebb leszedni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #172995 üzenetére
Terepen ott van az ujjam, forgalmas helyen szintén, de egy városon kívüli hosszú aszfaltúton nem nyújtogatom az ujjam akár órákon keresztül, az biztos!
Egyébként az MT200 is jól használható egy ujjal, csak a hátsó emelése hiányzik kicsit.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173033 üzenetére
Azt hiszem te írtad, hogy ha közelebb állítom jó lesz és úgy is lett, most (majdnem ) tökéletes és így hagytam, mert úgy tűnik teljesen tökéletesre nekem úgysem sikerül soha, szal örülök, hogy egyáltalán működik . Köszi a tippért!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #173270 üzenetére
Ki is nyomtattam, hogy legyen mit fotózni.
Köszi mindenkinek, csodák nincsenek, én 3 versenyen voltam, a Buzsó meg a Cser Gabi meg kettőn, innentől csak az számított, hogy mennyire csökkennek a pontok a helyezettek között (nem tudtam előre). Kicsit fura (égő is volt), amikor mondták az eredményt (Cser Gabi nem volt ott, készül valamire), Búr Zsolt a második, és elkezdték kiabálni, hogy mi történt, mit csinálsz... Amikor felálltam, kb 2 mp múlva (kép azért legyen ) már mondtam is neki, hogy gyere, és ketten álltunk a tetején. Tisztában vagyok vele, hogyan jött ez össze.Amúgy a mai pálya marha jó volt, végre nem csak a füvön mentünk, hanem erdőben is, de brutál meleg volt, szét égtem, és megittam 3 l folyadékot 2,5 óra alatt. Meg előtte 1,5 l ásványvizet, meg bemelegítésnél 0,5 l-t, meg utána kb 1,5 l izót hazáig.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz ZolkoW #173481 üzenetére
Eddig 25-ös, belsős GP4000-rel mentem, annál előre 7 hátulra 8 bart fújtam. Sokkal kevesebbet nem mertem mert 90 kiló vagyok.
Szóval így értsd azt hogy nekem fura lesz hogy max 6,5 bar mehet bele.Első körben mindenképp műhelypumpával próbálkozom majd, láttam pár Conti GP-s videót ahol azzal tették fel szóval reménykedem. Meg elvileg a DT kerekekre könnyebben fel is szerelhető mint sok más márkára (Huntról, Bontragerről olvastam GP5000-es szívást). Az egyetlen kérdéses dolog hogy a gyári DT sazalag jól van-e feltéve és maradhat vagy cserélni kell, mert abból az új még nem jött meg.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #173503 üzenetére
Nekem MTB keréknél pont fordítva volt, először csak kompresszorral ment fel, de amikor utána töltöttem a folyadékot, akkor hiába jött le a peremről, visszaugrott műhely pumpával. Elsőre viszont lehetetlen lett volna felrakni csak azzal, a hajtogatás miatt nem illeszkedett rendesen.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173769 üzenetére
Bike24-en is ennyi és máshol is 2-3 eur-al drágább, de amúgy eldöntöttem, hogy kipróbálok legközelebb valami mást. A Nobby EVO nagy kedvenc (Performance-nek azért vannak kisebb hibái), de mivel az idei modellt "elcseszték", előbb-utóbb úgyis váltanom kell majd valami más gumira. Eddig is ki akartam próbálni valami más márkát, szal... fogjuk rá, hogy most az új elszúrt Nobby miatt rá is kényszerülök. Tetszik ez az agresszív xc/light trail kategória, eddig a Forekaster és a Goodyear Escape Ultimate esélyes, mivel a Maxxis kopik mint állat, inkább az utóbbi fele hajlok. Kicsit az mondjuk zavar ezeknél a gumiknál, hogy egyik sem szögletes kialakítású, hanem szélek fele lekerekített, szal a szélső bütykök nem sokkal nagyobbak, mint a futófelületen lévők, ezért nyomvájúba könnyen belecsúszik a gumi, ezzel esést eredményezve és hajtűkanyarban sem tapadnak úgy, mint egy szögletes enduro gumi. Erre még kíváncsi lennék, de állítólag nem a legjobb sárban . Na mindegy, ma megvizsgáltam a hátsó kopottabb gumimat és bár ezer lyuk van már rajta, a mintázat talán még ősszel kibírja, addig eldöntöm mi legyen.
SPD: Eggbeateren ha tönkremegy az 520-as, akkor tuti én is elgondolkozok majd, csak egy dologtól félek: hogy vajon milyen érzés és mennyire könnyű kioldani. Mivel azon nincs feszesség állító csavar, lehet, hogy az elején túlságosan feszes lesz, aztán meg ha bekopott, túlságosan laza, ami nem lenne valami jó .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173791 üzenetére
Ja, tudom, hogy jó könnyű. Az mondjuk fura, ha olyan könnyű kicsatolni, a Shimano nálam az elején a legpuhábbra volt állítva, aztán ahogy bekopott, lassan teljesen betekertem a legfeszesebb állásba. Ha kitekerném full lazára, már rizikós lenne, hogy véletlenül kiesik belőle a lábam. Ha valaha egyáltalán tönkremegy az 520-as, akkor valszeg beszerzek egyet én is, aztán remélem beválik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173878 üzenetére
Fejlámpa
Ez a nyuszis lámpád nagyon jó lehet, ha többet tekernék sötétben, tuti vennék egyet, sőt, igazából így sem kizárt. Kicsivel jobbat teríthetne mondjuk. Itt összehasonlítják az S2+-al: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #173884 üzenetére
Ahogy nézem, egy része valószínűleg azon a pályán megy, ahol tavaly piknikeztünk.
Én csak az online nevezést néztem, az akciós, 9990 Ft. Helyszínen nevezni általában drága, Velencére is pár hónappal előtte kellett, úgy volt "csak" 5000 Ft. De legalább kaptunk érte két zacskó tésztát. A dobogósok meg még egy zsák tésztát.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #174117 üzenetére
Itt van pár specifikáció, de kb úgy kell elképzelni, hogy tudja amit a Garminok, csak azoknál modernebb cucc usb-c csatlakozóval és gördülékeny android alapú rendszerrel. Ha meg mégsem tud valamit, azt valszeg a rendszeres frissítések úgyis megoldják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #174163 üzenetére
Ízlések és pofonok, nekem a nexus one óta mániám a szűz android, most egy mi a3-at nyúzok és a következő valszeg pixel lesz. Mindenféle extra felület csak idegesít. Iphone is jó lenne, de lassan olyan, mint fényképezőknél a Leica, ahhoz képest, hogy évekkel le van maradva, nagyon durván túl van árazva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #174194 üzenetére
Szerintem annál balfaszabb halál nincsen, amikor a bukó hiánya, vagy biztonsági öv mellőzése miatt hal meg valaki. Mondjuk az is igaz, hogy ezen nekem nem kell idegeskednem, csak a családjának fog fájni. De virsligumis outival dobogókőn lefele csapatni, ráadásul más bringásokkal körülvéve, ahol még nagyobb az esély a bukásra, szerintem nettó faszság.
Más:
Akik betét nélküli nadrágot hordanak montin, milyen nyereget használtok? A mostanin fáj az ülőcsontom egy idő után, ma speciel 2 óra simán elég volt hozzá. Betétes cicanacit nem akarok, próbáltam, fél óra után zsibbadtam, meg a tüskés növényektől se véd semmit, elég, hogy a kezem széttépi a növényzet. Gondolom a betét hiánya miatt picit párnázottabb kéne, persze nem fotel szerűre gondolok. Tudom, hogy ami másnak jó nyereg, nekem nem feltétlenül lesz jó, de kiindulási alapnak jó.'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
válasz ZolkoW #174198 üzenetére
Van. A héten több mint 100 km-t raktam bele. Mivel aszfaltra vettem, így aszfalton, szerintem terepre nem is ideális, sőt még gravelre sem, arra ott a gravelking sk. Viszont rossz minőségű aszfalt, beton utakra komfortos, a súlya is nagyon jó szerintem a 240g-mal, tekintve hogy nem egy verseny slick gumi. Jó lágy, a gumi alapból barna amúgy, azon van a fekete futófelület. Egyszer volt vele defektem, de mint kiderült csak fake defekt volt. Nekem 23-as felnin van a 26-os gumi (amit mini tolómérővel amúgy 29mm-ig tudtam mérni szélességében, persze ebben benne van a ballonos oldalfal), és nagyjából 15 km-nél levált egy helyen az oldalfal a felniről 7,2 bar-on. Aztán kivettem a kereket, leengedtem a belső gumit, visszapattintottam a külsőt, felfújtam kisebb nyomásra és mentem tovább. Azóta is tartja a nyomást, viszont így 6-6,5 baron használom. Vettem bele ~60 grammos latex belsőket, plusz 66 grammos ashima tárcsákat, így budgetben elég sokat ledobtam kerékről.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ZolkoW #174204 üzenetére
Ha kőkemény gravelre kell, akkor ezt vedd szerintem: [link]
Ez biztos jó lesz, ezen rendes barázdák vannak és tubeless. Az én vékony slick verziómat semmiképp nem ajánlom, van a slick-ből 32-es is, de sztem az is kompromisszumos gravelen, akkor lehet jó igazán ha sokat aszfaltozol mellette, és nem akarod cserélgetni, vagy nincs csere kereked (mint nekem, de majd az is lesz).Szerk.:
Van belőle 32-es is, és tubeless: [link]
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
szimpláncsak
tag
válasz ZolkoW #174313 üzenetére
Azért vizes aszfalton nem rossz ha van rajta minta ami elvezeti a vizet. Nekem a schwalbe big ben sokkal jobb vizes úton mint a conti Race King. Az X-King meg kimondottan rossz volt aszfalton kanyarban, mert ugye nem elég "íves", ezért aszfalton nem nagyon lehetett dönteni.
Engem egyszer esőben a zebra felfestése viccelt meg. Kanyarban rámentem ki is dobta az elejét a Smart Sam. na azóta mindig két felfestés között megyek át még száraz időben is.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #174313 üzenetére
Viszont az aszfalt is "bütykös", mert tükörsima aszfalt ugy-e nincs, apró kavicsot, vagy mit szoktak keverni bele? Gondolom az apró bütykök pl egy cx gumin beleharapnak. Jó lenne erről is egy normális teszt, hogy kiderüljön melyik tapad jobban .
xy.zsolt: olajfolt meg nedves út nélkül is megtörténik, valami magyarázat csak van rá. Ha a sima virsligumik tapadnának a legjobban aszfalton, akkor nem történne meg gondolom. Az biztos, hogy én kezdő outisként eléggé paráznék miatta, felénk rengeteg a lejtő és hajtűkanyar.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #174385 üzenetére
Kezdek lemondani erről a 29er-ről. Újonnan drága, használtan szintén, csak hozzá még nem is szervizelik. Elgondolkodtam ezen is, tudom, deca, de 150k-ért új és azért nem olyan rossz a felszereltsége sem: [link]
Meg nem vagyok benne biztos, hogy a 172 centi mellé olyan jó lenne ilyen nagy kerék. Már ütem 1-2-n, igaz, rövid időre, de kanyarokban nekem nagyon lomhának érződik és kicsit magasnak is érződik.[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz ZolkoW #174606 üzenetére
Köszi a leírást. Akkor ennek a szélmellénynek van értelme, mert olyan vékonynak tűntek . Tehaát akkor pl ez jó is lehet nekem?
Azt még meg tudod mondani esetleg, hogy a bringás kabát miben különbözik (mondjuk a zsebek kialakításától eltekintve) egy ysima softshelltől? A sima ilyen softshell is jó (mert abba átlagban bele szoktam izzadni, így nem tudom, hogy tekeréshez jó-e)?Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs