Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
NeeEEEEEEEE!!!!!!!!
Visszahívtam nagy nehezen a postát, kb 50x (komolyan) próbálkoztam 3 órán keresztül mire felvették.....
Erre közli a futár, hogy majd holnap hozza ki 9 körül.
Még 1 fél napot bírjak ki...
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Még jobb!!
Simán tekerném, tolnám, öööö vagyis úsznám vagy nem is tudom mi a megfelelő kifejezés erre.
Tiszta FUN! Szívesen nyomnám ebben a melegben ott.
undefined
-
ludsimon
veterán
Mark Cavendish nyerte a stage 2.-t!!!
Már csak Ő maradt a favoritok közül akinek szurkolok.undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Chosen #30145 üzenetére
Meleg ellen:
Sisak + minimum 30-as faktorszámú naptej.
Ja, és óránként minimum 1 liter víz!
Többet Mi sem csinálunk.
Szerk.: Ja de, lehetőleg gyorsan megyünk, hogy ne érezzük annyira.
Meg ha nagyon fel vagy hevülve érdemes beönteni a nyakadba egy kis vizet a kulacsból. Jobban fogod tőle érezni magadat.Csabi94:
Nem igazán értem a kirohanásod. Nem volt semmi lekezelő benne amit írtam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #30150 üzenetére
Ha tényleg így volt (lenézőnek tűntem) akkor sajnálom, pedig tényleg nem lenéző modorban írtam.
Pííísz!undefined
-
ludsimon
veterán
"Nagyon osztogatod a tanácsokat"
Próbálok segíteni, amiben tudok."Ha meglesz az a középtányérod, akkor holnaptól nincs mentséged..."
Nem lesz mentség, tekerni kell!
Már amúgy is nagyon nagyon várom. Egész nap a postát hívogattam... Már tényleg 1 hete nem ültem bringán."Mikor is tekersz/tekertél kánikulában 200 km-eket?"
Erről inkább Tommy barátunkat kérdezhetnénk meg!
Ő a nagy ultra távos, nem is olyan rég ment egy hatalmas egész naposat.Szerk.:
Endo-t én már nem nagyon tudom követni mióta vagy 50 embert random hozzáadtam, fél óránként nézegethetném.
De majd nézegetem az ilyen 60 km+ távokat.Még csak a napokban vettem észre, hogy lecserélted a profilképedet is!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #30162 üzenetére
Nem tudom igazából mire gondolsz, mert egyáltalán nem lenézően írok bárkinek is.
Más:
Aki lemaradt volna:
Tour de France: stage 2undefined
-
ludsimon
veterán
"Amúgy nagyon kockulsz Simon! "
Köszi, hogy szóltál!
Teljes mértékben igazad van!"Én pl. 2sebességgel közlekedtem kb. 1hétig, mert szétcsesztem a fékváltókaromat."
Benne van a kulcsszó. "Te".
Én nem vagyok közel sem ennyire, hogy is fogalmazzak...
Szóval én kényelmes outis vagyok, ha valami nem tökéletes akkor hagyom a francba.
Meg 30-as tányér van fent a gépen, délután már szétszedtem a lánctányérokat.undefined
-
ludsimon
veterán
Fiúk lányok!
Remélem látni fogjátok!Tommy!
Kockulásról jut eszembe! 16+ Csak ne ilyen kocka csajt fogjak ki, inkább legyen ennyire kocka, de a biciklizéstől.
Cathfaern:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #30181 üzenetére
Hát igen, azért én is túl nagyot mondtam azzal, hogy 25 óra alatt 570 km...
Szerintem kellene ahhoz legalább egy 30-32 óra.
szki:
Bizisten nem fogtok tőlem hallani ilyeneket.
Nem szeretem az ilyen elvetemült dolgokat, csak:a) Ha nincs ilyen meleg
b) CsapatbanKülön külön is ok, de együtt a legjobb.
Nem a közeljövőbe lesz az tuti!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
SOS help kéne!
Jobb oldali hajtókar, hogy jön le??
Lecsavartam a csavart, csavarni, tépni, vagy mit kell, mert rá van szorulva!!!undefined
-
ludsimon
veterán
Segítsetek!
Szemben állok a jobboldali hajtókarral, becsavartam a leszedőt, imbuszt ráhúztam, merre jön le a hajtókar, merre csavarjam?
undefined
-
ludsimon
veterán
NEEEE!!!!!!!!
Nem jó hozzá!!
undefined
-
ludsimon
veterán
NEEEE!!!!!!!!
Nem jó hozzá!!
undefined
-
ludsimon
veterán
b) megoldás!
Ha valaki lát leharcolt, lánctányér cserére szoruló Ultegra 6703-as hajtóművet szóljon!
Köszi mindenkinek aki megpróbált segíteni!
De sajnos nem jött össze. A kistányérnak a felfogatásai pont oda esnek ahol ennek a fránya Ultegrának van a merevítése.
Ez nagyon rosszul esett, azt gondoltam összedobom és megyek is egy próbakörre.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #30202 üzenetére
Mert az Ultegrában merevítések vannak és a pedál miatt nem ment rá a hajtóműre, ezért hátulról kellett megpróbálni, de ott meg sajnos a kistányér felfogatásai még azt se engedi, hogy közép - nagytányért tegyek fel, mert fel se tudom fogatni a középtányért.
salieri.:
Nem vagyok én kerékpár zseni. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Tommy!
Te milyen hajtóművet vettél?
Közben már beszélek a bike-components-el, hátha találunk rá valami költséghatékony megoldást!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Németországban nem igazán ismert a kölcséghatékony dolog.
Megvettem duplán annyiért mint az Ultegrát a 105-ös 42-es lánctányért, ismét újabb 1 hét várakozás következik, de Neuzerrel eldöntöttem, TEREPEZNI FOGOK csak azért is!Délután feldobom rá a Land Cruiser-eket és este valamikor elmegyek csapatni, mert elegem van most a Scottból, tudom, nem az ő hibája, hanem az én faszságom, de nem baj, most terepezni fogok.
Janihegy aszfalton fel, terepen le. Remélem nem tévedek el.
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha valakit érdekel (lánctányér), jövőhét hétfőig hirdetem, aztán visszaküldöm, ha nem viszik el!
undefined
-
ludsimon
veterán
Ezt próbáltam körbeírni, de sajnos nem igazán tudom.
Ahol a kistányérnak van a felfogatása, van 5 db kiálló anya rész a hajtókarból. Szóval képtelenség bárhová is felcsavarozni az egészet, mivel se a kistányér helyére, se a középtányérhoz nem ér egyszerűen oda, mert a 5 db kiálló anya a kistányérnak nem engedi, mert az Ultegra merevítései pont ott vannak.
Rétisün pedig mondta, hogy tuti jó lesz hozzá, de ezt Ő se gondolhatta, hogy ilyen szar ez.
Nem baj! Az nyugtat, hogy még így IS olcsóbban megúszom, mint ha megvenném az Ultegra integrált szettet, ami 55-60k lenne, ha feladja valamikor a nagytányér, azzal együtt került össz olyan 20k-ba. Ugyan úgy el fog menni még 15-20k kmt ezzel, mint a 60k-s szettel menne, de azzal lehet kevesebbet is, mivel az már 10es rendszer és mint láthatjuk eléggé gyorsan elhasználódik sajnos a 10es rendszer.
Hacsak nem lesz ilyen eső itt. Ez jutott rögtön az eszembe, mert akkor minden ipari csapágyat lehet kukázni a francba.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Montisok!
János-hegy sárgán van valami akadály, vagy lehet neki csapatni?
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem akarok szemétkedni, de azért megnézném, hogy tekersz fel 38-as középtányéron 7%-os emelkedőn...
Nem rövid, hanem hosszúra gondoltam!
Az azt jelentené, hogy 25 km/h-val tekersz 7%-os emelkedőn felfelé (ha ez tényleg valós, akkor minden elismerésem! ). Tudom mi az a 7%-os emelkedő, én nekem ott normál pulzuson 19-22 km/h megy egyelőre.Tommy, Imre tudja, mert középtányéron nyomták ki azt a 8%-os emelkedőt Velence10x-en, de az volt 50 méter hosszú összesen!
Hidd el! Hegyi edzéshez kell az a kistányér aki komolyan tolja, az se fog rögtön középtányéron mászni! Középtányéron 7%-os emelkedőn 50-60-as fordulat hosszú emelkedőn nem egészséges.
Ezért kell a kistányér, hogy menjen az a 65-75-ös fordulat (ekkor fejlődik legjobban izomra a láb ezt olvastam).
Hajtómű ügy:
Felejtsük el! Nem akarok már rá gondolni, úgy ahogy van le is sz#<om most már.. Mérges vagyok magamra.Nem lehet sehogy felfogatni, mert az Ultegra fém részei oda esnek ahová a kistányér felfogatása ezáltal sehogy sem megy fel rá.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
"Idén 5800 km-t tekertem, amiben 25200 m szint volt a Garmin Connect szerint."
Hol szedsz Te ennyi szintet össze? Azért erre kíváncsi lennék, szerintem jó, ha a fele valós.
Én Dobogókőztem, nem 1x, meg volt pár komoly szint idén, és nekem 3600 km alatt (ekkor vettem csak Sigma-t többi adatot nem tudom hozzáadni, mert nem hiteles pl. Garmin Connect.)
14000 m szint.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #30254 üzenetére
Jó jó, csak arrafelé én úgy gondoltam nincsenek hegyek (Zala) .
Ezért lepődtem meg.
Amúgy meg nem is csodálkozom nekem ilyen kevés szint jött össze, elkerültem a dombokat, meg most is el kéne, de nincs outi, ezért hát most rákényszerülök behozni a lemaradást szintbe.undefined
-
ludsimon
veterán
Aztamindenit!
Azon gondolkozok vissza se teszem a jobb oldali hajtókart, mert irdatlan nehéz, 0,5 kg, 500 g pedál nélkül.
Mondjuk a fékváltókar se volt egy pehely súlyú, de az is igaz, aki könnyű bicajt akar az vegyen Ace-t 4x ennyiért.
undefined
-
ludsimon
veterán
Illetve egy kérdés.
Hogy megy vissza a hajtókar?
A leszedő ehhez már nem kell, simán becsavarom a csavart amit onnan kicsavartam?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #30288 üzenetére
Megtörtént!
Köszönöm az online helpet, aki ma segített!
Kissé zavart vagyok emiatt az egész miatt ami történt, (nem megfelelő lánctányér) de majd nemsoká kitekerem magamat, mert 1 hete naggyon hiányzik már a mozgás.undefined
-
ludsimon
veterán
1x nem nézem Tourt és egy hatalmas esés történt... Na majd az összefoglaló.
Kicseréltem már a terep gumira a montin a kerekeket, este irány a hegy!
undefined
-
ludsimon
veterán
Adott egy csavar. Kulacstartó csavar berohadva a vázba.
Vas váz, vas csavar. Mit tehetnék?
Fúrjam át? Ha igen, mekkorával? Csavar lazító nem jött be, csillag csavar és képtelenség kicsavarni, már el van kenve a szája sajnos.
04ahgy:
Köszönöm szépen!
Valaki figyelte a fórumos tevékenységeimet, vagy épp valaki beajánlott.fpeter07:
Ilyet nem lehet csak úgy 'kapni'. Limited.
Felkeresnek, ha alkalmas vagy rá és felkérnek rá.csabi94:
Rögtön nézem!Meg is van.
Akkor azt hiszem szki értem már, hogy jött neked össze annyi.25214 m / 4114 km alatt. (Nem minden utam lett tracklogolva!!!!)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz D.Orion #30305 üzenetére
Megoldódott !
Nagyon korrekt, hosszú leírást írtál! Még én laikus is megértettem volna mit, hogyan kell csinálni. Szuper! Köszi!
Apu merészebb volt.
Én: ' Be van rohadva, ki kéne szedni ezt a csavart'.
Ő: 'Nem, gond'. - Megjelent egy flexel.
Vágott bele egy sliccet és fúró géppel megindult a szemét csavar.
Nem sérült meg a váz, szerencsére semmi baja.
Úgyhogy sikeres volt, 1 liter kulaccsal indulok nemsoká útnak.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Chosen #30306 üzenetére
Úgy csináltam 1 órával ezelőtt az én szintén Land Cruiseremmel, hogy ráköptem a végére és simán felcsúszott.
Régen szappanoztam, de aztán rájöttem mi a fenét kezdek magammal ha a semmi közepén kapok defektet, hát így jött az ötlet, nyál tökéletes síkosításra.
D.Orion:
Nyomással nincs gond! Én is a max határon használom a gumijaimat, bár most ha kiértem terepre akkor eresztek belőle, nem akarok pattogni mint egy nikkelbolha.
Hazafelé meg valami benzinkútnál visszafújom 4,5 bárra.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Hmmm, hol is kezdjem...
2010 október környéként montiztam utoljára, tehát majdnem 2 éve nem.
Gondoltam megyek egy lightos Janihegy aszfalton fel, sárgán le.Namost, ez szokás szerint (nálam szokás) nem jött össze, hanem egy űber brutál mega durva, talán a lehető legdurvábbat sikerült a Budai-hegységben összeszednem!
Sajnos előbb jöttem le, elnéztem a Janihegy aszfaltos felvezetését, ha meg már eljöttem arra, akkor meg megyek, megnézem mi van ott. Na most kérem szépen!
Sikerült megtalálnom a zöld jelzést a libegő alatt (aki nem ismeri a környéket: DH pálya!!), ekkor már tudtam, hogy valami irtózatosan durva fog következni.
Hát legyen! Simán megvolt ott a 20%-os meredekség! 28 / 28-as áttételben éppenhogy sikerült kitekerni, de amikor jöttek ezek a kb 50 cm magas hatalmas palló szerűségek, ott leszálltam és szabály szerűen majdnem megfulladtam!
Olyan érzés volt, mint ha valami asztma lett volna!
Szerintetek mi lehetett? (Dokim mindig azt mondta, csak pozitívan álljak a dolgokhoz, nincs semmi bajom akkor nem is lesz. Hiszem is.)
2x jött ez elő, mindkettő a libegő alatt. Ott csak úgy múlt el, ha leguggoltam akkor már kaptam levegőt.Arra tudok gondolni, hogy a nagy meleg miatt nem igazán jár szél az erdő mélyebb pontjaiba és alul több oxigén érhető el, mint 1,5 méter magasban.
Jól gondolom?Persze felelőtlen dolog volt 2 év után tovább próbálkozni, de mentem ameddig vezetett a zöld jelzés, aztán eltűnt és ismerős lett az az aszfaltos környék és visszagurultam.
Egy autós lefelé aszfalton nagyon lassított és rontott az átlagomon, mivel egy outis tökölt előtte, én kivágódtam mellé, de mire meg tudtam volna előzni észleltem egy buszt szemből, satufék, be vissza autó mögé.....
Amúgy teljesen a megérzéseimre hagyatkoztam, hazafelé amerre jöttem és pont eltaláltam a lánchíd alagútját! Nagyon durva volt, pedig csak tipp-mixeltem, na akkor ez szimpi, menjünk erre, csak kilukadunk valahol és sikerült kilukadni ott, ahol szerettem volna eredetileg.Endosoknak írom miért montiztam:
Scottomhoz (országúti) ma jött meg a lánctányér és inkompatibilis sajnos vele (eladó!) és berendeltem az eredeti original hozzávaló lánctányért ami 1 hét még és addig csinálni kell valamit! 1 hét kihagyás még ok, de 2 hét után elkezdi a szervezet csökkenteni az izomzatot, amit egyáltalán nem szeretnék.Végül adatok: TRACK
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #30323 üzenetére
Nem szeretnék amatőrnek nézni Titeket, de azért hátha nincs rendesen beállítva.
Próbáljatok rajta feszíteni a bovdenen azzal a végállítóval, vagy a váltókarnál az állítóval?Felfelé akkor vált iszonyú pengén ha laza a bovden, lefelé meg 2-t kell váltani, hogy 1-et ugorjon.
De csak óvatosan! Mindig csak 1 'kattanásnyi' fordulatot tekerjetek rajta és mindig próbáljátok ki utána változott e.
undefined
-
ludsimon
veterán
Tour de France: stage 3 - aki lemaradt
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rongyi #30387 üzenetére
Szia!
Első hozzászólást ajánlom figyelmedbe és a felhasználási cél megjelölését!
Aszfalt út, föld, terep stb.
Ha vegyes akkor cross bringa, ha terep mtb, xc, ha aszfalt akkor országúti!Ennyiért használtat érdemes venni, semmiképpen sem újat!
Újba nem fogsz találni jót ennyiért.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Én pedig megúsztam egy Blaha oda vissza utat ebben a forróságban!
Áldom aki kitalálta az ingyenes myfax faxolást!
Aki diákmunkán van, vagy hasonló vagy épp faxolnia kell, ajánlom figyelmébe!
Lefényképezed, lehetőleg jó minőségben, vagy scannerrel bescanneled és pdf-be átkonvertálva elküldöd.undefined
-
ludsimon
veterán
Hmmm, csak az ellenőr meg ne lássa.
undefined
-
ludsimon
veterán
Elég nagy kihívás ezzel a 16,5 kg-os (Land Cruiser atom nehéz) bicajjal hegyet mászni, elég komoly!
De úgy döntöttem ma is elindulok egy montis körre, de ma 20:00-kor és akkor lefelé már tuti sötét lesz. Janihegyet most tényleg megcsinálom aztán sárgán le.
Bár lehet, hogy beteg vagyok, de engem vonz az a zöld jelzés lefelé.
Normafától indul azt hiszem, megkeresem a tracket.
Megpróbálom fék nélkül ahol lehet.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Hát ez nagyszerű!
Régi sports-tracker aki ismeri, tudja, hogy nem lehetett átvinni az adatokat az újba és így nincs is meg a track.
Van valami térkép ahol a turistajelzések vannak? Turistautak számomra értelmezhetetlen, annyira össze vissza van azon minden.
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen