Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Most épült az épület, még jó része üres, szóval a régi koszos légkondi nem játszik. Egyszerűen egészségtelen, viszi a port meg a bacikat, utálom... Korábban is mindig kikapcsoltam, eddig mindig meg lehetett oldani.
A gond az, hogy a fűtés is ezzel megy majd télen...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #22373 üzenetére
Bringa hanyagolás még csak menne, mert szinte mindenki autóval jár be , de a felelősségteljes feladatok elkerülése az sajnos lehetetlen... Kizárólag felelősségteljesek vannak, és sokszor túl sok számjegyűek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #22382 üzenetére
Dettó. A forgalom kötöttség, mások hülyeségéből is baj érhet, akárhogy vigyázok, míg az erdőben egyszerűen szabad az ember, jó a levegő, csicseregnek a madarak... Mmmm, ez az igazi...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hmm, hmm, pontosan ez a típus volt, amit láttam gazdijával 24h végén, felfigyeltem a jellegzetes villára. Nem tudom, te voltál-e, a befutó előtt talán fél órával a bal oldali mosóban tisztogatta egy srác nagy gonddal.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #22402 üzenetére
Páromnak elég sok haja van, ezért nagy kerületű a sisakja, Casco Viper, (ennél van jobb színű is, fekete-narancs pl.). Emlékszem, elég sokáig kellett keresni. Ebből tudom, hogy van olyan nagy, ráadásul van egy jó kis alu merevítés is a tetejében, nagyon párnázott kényelmes sisak.
mod: Jáá, nem is olyan nagy, csak 48-52 centis, L-es. És ezt is nehéz volt megtalálni. A 65 cm-es nehéz lesz...
mod2: Az enyém nagyobb. Nagy a feje, búsoljon a ló. 57-60 centis, 270g, Etto on Egde, Zöld Pontban lehetett kapni.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ismerős... Szegeden tanultam vezetni, élénk élmény máig, ahogy az egyik első forgalmi órán nem vettem észre egy bringást a dugó térnél a körforgalomban (jól emlékszem, tényleg van ott?). Egyszer hirtelen ott volt a _bal_ oldalamon... Rémisztő volt, tényleg nem láttam, hogy leszorítottam szegényt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Klemens #22491 üzenetére
Kérdés még, hogy mennyit szánsz rá. Ez a bicaj semmiképp sem lesz jó neked, ez kifejezetten és csak ugrálásra jó. Pár lépcsőfok meg padka az még nem ugrálás, az városi közlekedés... A bikemag apróhirdetéseiben több normálisabb dolgot találsz, nézd meg még ott is.
mod: Na túl sokáig olvasgattam, lemaradtam jól...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Taknyoshal #22510 üzenetére
Decathlon gazdaságos szemcsit tudom megint ajánlani, annak cserélhető a lencséje, van átlátszó és sötét is, és óccsó.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Hát ahogy most ránéztem, a normálisabbak 30-60k-ba kerülnek, és azok is másfél-két kilósak. Nincs az az isten, hogy plusz két kilót rátegyek egy XC bringára, ráadásul ennyiért... Itt viszont találtam pár dolgot róla, de engem ez sem győzött meg.
mod: Városba viszont tökéletes, trekking bringára. De a crossomra megint nem tenném rá, így is van vagy 14 kiló...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #22593 üzenetére
Plusz itt egy táblázat az áttételi tartományokról, érdekes.
mod: Jancsi: Nem rossz, így ahogy összeszámoltad. De a terhelési alatti váltás, bár tudom, nem szabad, de kell. Városiban van unokahúgomnak, majd meggyötröm a bringáját, kipróbálom. Persze neki hiába mondom, nem váltogat... Na majd egyszer elhozom ide a hegyekhez, hátha rájön a dologra.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hú, tanácsot kérnék. Rövidebb útvonalat keresek munkábajáráshoz. Hétvégén megmutattam páromnak is, merre szoktam járni, és úgy tűnik nem csak szerintem idegesítően rengeteg lámpás, időpazarló az az útvonal (Hungária meg Könyves K. körút, meg Lágymányosi pesti oldala, broáf), így nincs sok esélyem javítani a szintidőt.
A kérdés a pesti szakasz, a Lágymányosi híd budai lábától indulva. Cél a Bosnyák tér, szóba jöhet a Petőfi, Szabadság és Erzsébet híd is, mindhez fel tudok tekerni a keróúton és ott még nincs rajta annyi gyalogos, mint beljebb. Kedvelem pl. a Nagymező/Király utca - Liget - Korong utca útvonalat (de addig eljutni?), de nem vagyok hajlandó buszsávos úton menni (Rákóczi, Thököly...), nem vagyok olyan gyors, hogy biztonságos legyen és büdös is nagyon. Megköszönném, ha valakinek lenne ötlete. Főleg az V. kerületen való átvergődés kérdéses, olyan helyes kis mellékutcákat keresek.
Előre is köszi a segítséget.
Egyszer már kérdeztem ilyesmit korábban, de nem találom...
mod: Hmm, Petőfi híd - Ráday - Múzeum krt. és Dob utca vagy Wesselényi - Damjanich esetleg? A kiskörúton legalább nincs hetes busz...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22609 üzenetére
Na párom is ezt mondja, hogy menjek el a Lánchídig. Ha más nem, ez lesz. Csak az a gondom, hogy azon a belső részen már rengeteg a gyalogos a rakparti bringaúton, és a gyalogosszlalom nagyon lelassítja az embert, ráadásul a Lánchídon is a járdán csak lassogva lehet átjutni. Andrássyval elvagyok mondjuk, sokszor kint megyek inkább az úton, ha arra járok, mert az is kevésbé veszélyes, mint a keróút az ajtókkal.
Tudom, egyébként szinte lehetetlen jó útvonalat találnom, amin nincs hetes busz és potenciális életveszély naponta (nem félek a buszoktól, csak utálom, ha közvetlenül az orrom alá pöfögik a benzingőzt). És még kölcsönbringa rendszert akarnak Bp-re, hát mégis hol mennének a turista bringások, meg a tapasztalatlanabb városi közlekedők...
mod: Azért gázos, mert bármikor kicsaphatják eléd az autók ajtaját, és az durván nagy esés a hírek szerint. Emiatt csak gyökkettővel, az autókat folyamatosan figyelve lehet ott haladni. Szervizúton meg nincs elsőbbséged a kis utcákból jövő keresztező forgalommal szemben, macera.
Ööö, kedves bpi városvezetés, kérhetnék egy bringássztrádát háztól házig?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ehh, szépen kinéztem a Wesslényit, egyirányú - a másik irányból. Marad a Dohány, Dob vagy Király utca (eleje szembe egyirányú szintén, de azt ismerem, ott nem gond). Akkor Erzsébet híddal ez lehet jó is lenne, a hídtól a kis utcákon (pl. Gerlóczy) el lehet vergődni a Király elejéig. Alakul.
mod: Podmaniczky-Szondi már elég nagy kitérő lenne, az ideális ív a Rákóczi-Thököly lenne, ehhez legközelebbi legkevésbé forgalmas bringával legjobban járható utcákat keresem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22616 üzenetére
Most okt. 1-tól talán úgy tudom, lehet menni a Lánchídon az úton is hét- és napközben. Járdán eddig is átkommandóztam, ha muszáj volt, de csak ha nagyon muszáj.
Vigyázz nagyon és figyelj erre, mert elég gyakori baleset! Eddig megúsztad, legyen így ezután is, hogy most már tudod is, hogy veszélyes.
mod: Tipp: a bringaút térkép, amit linkeltél, ingyen beszerezhető papíralapon az 5. kerben a Bárczy István utcában, a fővárosi önkori irodájában. Szoktam kupaccal vinni, ha arra járok véletlenül, mert mindig van ismerős, akinek jól jön.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #22619 üzenetére
Szentkereszttől vagy Szentlászlótól ÉK-re? Nem véletlenül Szentlászlótól? Szép nagy meredekek a hegyek arra, szóval azért óvatosan, nehogy elriaszd Anitát. Látom a Szentlászlótól ÉK-re menő erdészeti útnak tűnő utat, de nem jártam rajta, ha addig nem válaszol más, megkérdezem olyantól, aki ismeri környéket.
Emlékszem, pont Tahitól mentünk volna fel a sárgán pár hónapja, amikor elmosott az eső... Ha tényleg lightos és van kedvetek, lehet akár még csatlakoznék is Tahinál.mod: A Szentkereszt felett és Dobogókő alatt menő erdészetit viszont ismerem, az jó kis mászás aszfalton, lezárt erdészeti úton, erőnléti edzésnek jó magamfajta gyengéknek, Szentendre - Dömörkapu felől. Állat jó vagy 15 perces száguldást lehet onnan tenni, a lőtér mellett le Szentendréig, gyakorlatilag végig lejt, saját sebességrekordokat arra döntöttem eddig.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #22658 üzenetére
Lefty a becsületes neve, itt látszik közelebbről. Még New World Disorder videókban ugrálós bringában is láttam ilyet, teljesen strapabíró. Ritka jószág, mert a cannondale-ek azért nem szoktak olcsók lenni, de azért lehet látni belőle egyet-egyet.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Klemens #22686 üzenetére
Ez egy nagyon szép váz. Viszont ráírva, hogy "3 year guarantiee", jáááááj, könyörgöm, angol szótár legalább...
Venni viszont így, hogy egyébként is régebbiek az alkatrészek, és cserére szorulna több dolog is, érdemesebb egyben, sokkal olcsóbb. Most jóárasítanak az üzletek mindenféle új bringát, ilyenkor van a szezonja, érdemes körülnézni. Na meg persze használtak terén is, pl. jó hely erre a bikemag.hu apróhirdetési rovata.
mindenki: Na tegnap akartam menni egy Janihegyet aszfalton, de későn indultam viszonylag és nem vittem első lámpát (de hogy miért, mikor ott a hozé? ), ezért öt körül az Árnyas út - Budakeszi kereszteződésnél úgy kellett döntenem, hogy visszafordulok. Pedig nagyon jól esett, régen ez volt az "edzőköröm", Janihegyre Szilágyi E. fasor - Szépilonka - Árnyas út - Budakeszi mellett jelöletlen balra fent az erdőben - Szépjuhászné - aszfalton/sárga jelzésen fel.
Viszont este 11-kor párom felhívott, hogy nem mennék-e ki a Ligetbe hambizni egyet, ők akkor értek vissza a Pilis mélyebb zugaiból (Királyi út, Visegrád) . No összekaptam magam, és csapattunk egy jót a városban. Egy meztelen hátsójú pasast már a Ligetben sikerült megvilágítanom a Hozé lámpával, épp egy kocsi hátsó üléséről kászálódott ki.Hmm, na majd még ma menni kéne valamerre.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
További tipp: Rogelli? Nagy méretek is vannak, saját példából tudom...
tr00p3r: Wow, jó kis kör lehetett azért, és hát ha jól veszem ki a szavaidból, sikeresen végetért mostanra a felújítás, szóval sokkal több is belefér még idén. Ó, a Börzsöny, mindig meg kell állapítsam, hogy mázlista vagy, hogy ilyen közel laksz oda.
Most hétvégére tervezek pont egy kis 70 km-es aszfaltos kört, az egyik tt távja volt Szobtól fel körbe és Vácig, és olyan szuper volt, hogy meg kell ismételni.
egyéb: Hétvégén meglepő tapasztalatokat szereztem spd pedálok terén. Eddig jó öreg 505-ös pedáljaim voltak, és folyton szenvedtem, hogy nehéz kilépni belőle, sokszor csak második próbálkozásra sikerül. Emiatt sokszor nem is léptem bele, ami meg ugye a hajtási hatékonyságot igencsak csökkenti. A multi release stopli sem segített sokat, fel is adtam. Na de most! Beszereztem egy 520-as pedált, és csodák csodája, még vadiújan is olyan kellemesen puhára, sőt akár túl puhára is lehetett állítani az oldást, hogy egyből tudtam használni hosszú távon is. Nem értem, hogy lehet ekkora különbség a kettő között, ezt eddig senki sem mondta. Mindenesetre ezen felbuzdulva most mindkét bicón 520-ra cserélek, sőőőt a kedvemért idén kijött a shimano fehér 520-as pedállal, jeeee, még a héten meglesz, fehér paripám egy hozzá illő alkatrésszel szebb lesz. Ó, persze egy szép fehér Fox villától lenne csak igazán szép...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #22784 üzenetére
Hát, belátom, gyenge vagyok, ráadásul végigolvastam a bicóba pont ideális róka tesztjét a bikemagban... De egyelőre azzal tudom nyugtatni magam, hogy amúgy is sok minden mást kell még cserélni a bringán, na meg a teljesítményem sem igényel még foxot, finoman szólva sem feszegetem a Recon határait. Sajna.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22798 üzenetére
Lencse + normál bringás napszemcsi nálam. Van egy olyan gyanúm, hogy -7,5-re nem lehet csiszoltatni ezeket az üvegeket, ráadásul bukás esetén ha eltörne a bringás szemcsi, teljesen látásképtelen lennék, míg így max a napszemcsiből kell új és haza tudok jutni. Ezért nem is próbáltam a dioptriásakat, egy hónapos lencséből három pár kb. 12.000 Ft, ez nekem fél évre elég. Meg egy Decás gazdaságos bringás szemcsi, ennyi. Normál szemüvegben én sem tudok bringázni, nagyon befúj a szél...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #22788 üzenetére
Kedvem lenne ezerrel, de tényleg nagyon 0 az erőnlétem, csak nem tudok magamhoz térni... A csapatot hátráltatni meg nem szeretem, meg olyankor én sem araszolok fel a meredekebb emelkedőkön, mint ahogy egyedül teszem, inkább gyorsan feltolom, hogy ne kelljen várni rám. Üdvözölni a társaságot azért elmegyek, ha lesz ilyen találkozó.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #22839 üzenetére
No lehet én is tudok még hozni embert, embereket, mert csapatban tekerni jó.
Kismaros - Királyrét távot ismerem, emelkedik, de hát a hegyek már csak ilyenek. Nyugatiból 8:07-kor indul is egy közvetlen, 8:43-ra ott van Kismaroson, lehet a Nyugati találkahely a vonatozósoknak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22844 üzenetére
Lencseileg tudok tanácsot adni, mintegy 14 éve hordok ilyeneket. Szerintem az egyhónapossal lehet úgy kijönni, hogy relatíve olcsóbb is, de mégis nagy oxigénáteresztő képességű, kényelmes lencse.
Bár azt hiszem, ez érthető is, hát hogy nézne már ki egy kis narancssárga rák szemüvegben.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22857 üzenetére
Egy hónapos = felbontástól egy hónapig él a lencse, elvileg ki kell dobni utána. Gyakorlatban lehet azért tovább hordani pár héttel, egyénileg azon múlik, kinek hogy bírja a szeme. A kibontástól elkezd kicsit száradni, rárakódik a fehérje a szemedből, szóval max. 5-6 hét után tényleg ki kell dobni. De létezik fél éves lencse is, azoknak viszont nem olyan jó az oxigénáteresztő képessége, naponta 8 óránál tovább nem feltétlenül lehet hordani őket. Az egy hónaposakból viszont még olyan is van, amit éjjel is, alvás közben a szemben lehet tartani.
Megfejtés: A rózsa neve.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Meme, privát üzenet ment.
mindenki: Az a süni milyen jó fej, a hatalmas füleivel meg a túlméretes lábaival. Régebben utánakutattam, lehet ma már kapni afrikai hosszúfülű sünt, amit (az itteni sünökkel szemben) legálisan lehet tartani otthon, csak még iszonyú drágák, gondolom mert alig van tenyésztő.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #22998 üzenetére
Ha jól tudom, sehonnantól. A 29-es montik speciális monti vázak, rendes montis kerékkel, csak nagyobb átmérőjűvel, rendes (spéci 29-es) telóval. De szóljatok, ha nem jól tudom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #23008 üzenetére
Hát no nem tudom, up-to-date-e az információ, de úgy hallottam, hogy itt legalábbis nincs szervize a Magura fékeknek, és nehéz hozzá cuccokat szerezni.
Hátha ez segít."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23013 üzenetére
A váz egyszerűen más, mint a crossoké, speciális a geója, és pl. a láncvillák távolsága is más, mivel belefér a széles, montis külső. Egy crossba nem. A 29-es montiknak szerintem semmi közük a crosshoz, a kerék átmérő azonosságát kivéve.
Önmagában a centiket más márkánál összehasonlítva nem hiszem, hogy mérvadó ereményeket kapsz, mert márkánként is eltér azonos típusú bringánál is, hogy hol mi hány centi hosszú, nézz meg egy Kelly's meg egy Speci montit például, fenn vannak a geó adatok mindkettőnél.
Nézegettem egyszer közelről ilyen 29-eseket, ezek tényleg monti vázak (nem mint a cross, ami nem teljesen monti váz), csak nagyobb kerekekre, ennyi. És olyan furák, emlékszem elsőre csak azt vettem észre, hogy valami olyan nagyon furcsa ezeken a montikon, és aztán jöttem csak rá, hogy a 29-esség miatt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #23017 üzenetére
29-es megszállottak bringáját láttam tavaly (Pisztácia néven megy a fórumokon a leggyakorlottabb srác), Börzsönybe menet futottunk össze velük egyszer. Két srácnak is 29-ese volt, jól körbenéztük meg kérdezgettük őket. Imádják és sosem térnének vissza a normál bringához. Mondták, hogy nehezebb lendületbe hozni, tehát erősnek kell lenni hozzá nagyon, de utána a nagyobb tapadási felület miatt puhábban és biztosabban veszi a lefeléket. Felfele viszont azért nehéz. Ennyire emlékszem, de ha a srácot meg tudod találni, biztosan tud mondani sok infót.
mod: Meg is van, ez a srác volt az, iszonyú lelkes, dumás csávó.
mod: Meg olvastam valahol, hogy a nagy kerekek miatt nagyobbak a legkisebb 29er vázak is, és az alacsonyabb emberek nem feltétlenül tudnak ilyennel menni kényelmesen. De ez téged nem fenyeget gondolom. (A cross vázam kicsi egy kicsit, volt szerencsém már ahhoz, hogy a cipőm orra kanyarban hozzáért az első kerékhez (nem voltam belelépve az spdbe), hát kellemetlen...)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23044 üzenetére
Kamu, esetleg lopott cuccok... Szerintem.
mod: Sőt, még ha igaz is lenne, akkor is simán esélyes, hogy jogszabálysértő, mert ha a cuccok a férj különvagyonába tartoznak, akkor nem is a feleségé a cucc, amit elad... De szerintem egészen biztosan kamu.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23046 üzenetére
Persze, ezért a kamu szöveg. Innentől fogva a vatera széttárhatja a karját, hogy hát én nem is tudtam, hogy lopott a cucc, nem is tudhattam... Azt nyilván nem ellenőrzi, hogy valóban van férje az illetőnek és tényleg elutazott Ausztráliába.
mod: De vedd figyelembe, hogy én szakmámnál fogva paranoid vagyok ilyenekben.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #23080 üzenetére
Hóban, meg főleg jégen minden csúszik... Tavaly a Specialized Resolutiont használtam hóban-jégen terepen, jó volt. Ez normál esetben és aszfalton iszonyúan tapad, olyan hangja van, mint egy traktornak, de itt jó volt. Bár a sarat dobhatná kifele gyorsabban is...
Szerintem a jó tapadás mellett fontos, hogy hamar kidobja a sarat, szóval nyíltabb, ritkább mintájú külső jobb, de hátha valakinek többfélével is van tapasztalata.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #23082 üzenetére
Laza földútra szerintem tökéletes a Land Cruiser... Az más kérdés, hogy neked aszfaltgumi kell, de akkor kérj azt. Amit mondtál, az alapján szerintem jogos, hogy ezt adta, mert egy slickkel nem tudsz földúton menni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #23085 üzenetére
Elvileg mennék, ha és amennyiben akkor épp nincs munkám, ami miatt nem tudnék menni.
Addig is szombaton egy kis aszfaltos tt, ha normális lesz az idő? klikk 57 km/645 m szint, szóval nem sok, viszont bringával Verőcétől Magyarkútig, plusz Alsópeténytől Vácig azért még rátesz pár km-t, ha nem esik, lehet megpróbálom.
mod: Hideg nálam nem akadály (na jó, mínuszokban azért már meggondolnám), viszont az eső vagy annak a lehetősége igen, mert nincs rendes esőcuccom még mindig.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jorus, ha már erre jársz, feltennék egy kérdést. Fehér agyat és felnit gyárt más gyártó, mint a syncros és a dt swiss? Jó, a hope-ot nem számolom, mert annyira tökéletes (és költséges) megoldást azért nem szeretnék. És a syncrosról azt hallottam, hogy az árához képest nem olyan jó a minősége, erről tudsz valamit esetleg?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hűha, az azért merész.
Igazából olyan megoldást keresek, ahogy legolcsóbban, de persze strapabíró minőségben lehetnek fehér kerekeim. A mostani gyári Alivio szintű agyak meg a 117-es Mavic felni azért nem igazán egy ilyen helyes kis fullyra való, és a 117-esbe könnyű nyolcast tenni, pedig csak súlyom van, nagyon zúzni viszont nem szoktam lefele...
Egyelőre a dt swisst néztem, arról ahol olvastam (ööö, bikemag kerékteszt ), azt írták, hogy örök élet meg egy nap a tartóssága. Viszont igazán nincs szükségem ilyen magas szintű kerekekre, sajnos annyit nem tudok menni vele egyelőre, hogy igazán kihasználnám. Ez most itt egy dilemma."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Integra #23140 üzenetére
Ha még a cruiserről van szó, azokra nem szoktak tárcsaféket tenni, gyanítom tárcsafékszem sincs rajtuk (mármint a vázon és a merevvillán sem). De javítsatok, ha nem így van. Másrészt a karakterükhöz sem illik, ezek éppen a szép lassú kényelmes "krúzolásra" vannak kitalálva, ahhoz nem kell tárcsafék.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Fóliával letakarnám, mindenhol alaposan bebugyolálva, hogy ne érje a napfény (kiszívja a színét hosszabb idő alatt pl. felninek) és eső, hó sem. Bár ettől még párásodik, ha benne melegebb van, kint meg hideg, de hát ez van... Ja és nem utolsó sorban odalakatolnám valamihez.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát ha ez egy társasházi bringatároló, ott semmiképp nem hagynám huzamosabb ideig, ellopás veszélye miatt. Társasházi tárolóból is nagyon gyakran lopnak, akkor egy szabadon álló tároló semmilyen gondot nem jelent a tolvajnak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #23173 üzenetére
Fullyból mondjuk kisebb váz szokott kelleni, mint városiból, jobban irányítható. Ha megpróbálnál esetleg M és L méretű fully vázat is (igaz más márkát), tudod, merre találsz ilyeneket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nem lehet elég korán kezdeni. A kissrácot az On the Line videóban láttam, rákerestem, mitől is ilyen profi. Ja hát úgy könnyű, ha az ember papája a Whistler Park igazgatója, és egész nap csak bringázhat ott fel s alá... Szédületes a kölyök.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Kupon kunyeráló
- Horgász topik
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Suzuki topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen