Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz chipi-85 #35748 üzenetére

    Mert a telefonossal végig kell menni 5-10 ponton... itt szűrik ki a debileket és a tényleges hibákat.

    Sok level1-es nem is ért a rendszerhez... csak a "next-next"-es kérdéseket olvassa fel és a kapott válaszokból az adott hibára kiadó megoldást mondja el...
    Úgy képzeld el, mint a "Windows beépített hibaelhárítás súgóját"...

    Ezért, vannak a debil kérdések, mint pl "próbálta már kihúzni az adaptert?" agy "próbált már új csatlakozást létrehozni az asztalon"? :DDD

    Én annó mikor havonta meghalt a pirelli csoda router...

    Alapból úgy kezdtem h Szia, légyszi kapcsolj valami értelmes level 3-as hoz, ne húzzuk egymás idejét.... :))

    mondjuk én minden ilyen ügyfélszolgálaton aztmondom, h "valami értelmes - kompetens kollégát kapcsolj"

    [ Szerkesztve ]

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák