- 3D nyomtatás
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
ph A gyártó pozicionálható kijelzővel szállított üdvöskéjét variálható világítással vagy anélkül egyaránt választhatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
őstag
Srácok!
Hétvégére Lipcse és Drezda között jó hétvégi hely?
Vagy jobb megállni Lipcse előtt, alatt?Remélem, nem gyulladok ki, robbanok fel ezen a hétvégén! UN3501
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
-
Qtya123
őstag
válasz HoTaZo #18751 üzenetére
Nem a google maps, hanem a google earth programból van a kép. Gondolom másik időpontban készült műholdképet használ.
Amúgy ja, utána gondolkodtam és rájöttem, hogy egyszerűbb lett volna betolatni.Tüzi: Nekem eddig csak egyszer volt olyan, hogy eső és full sötét, kivilágítatlan rész. Gyakorlatilag semmit nem láttam. A pót végén lévő szélességjelző ugye hátra pirosan, előrefelé fehéren világít. Na fehéren belevilágított a tükörbe, az esőcseppek meg szétszórták a fényt. 0 dolgot láttam, ki is szálltam inkább.
Amúgy érdekes ez a forgasd meg magad parkolás. Üresen oké, de nehéz rakott cuccal gondolom még a gumit is le tudja szedni a felniről.[ Szerkesztve ]
-
capafog23
őstag
Nekem 4 hónapja van meg 1x akart teljesen megszivatni, de szerencsére résen voltam. (autópálya le volt zárva építkezés miatt és ő kitalálta hogy akkor bevisz egy faluba és onnan egy ilyen 1 sávos szervíz úton felvisz a lezárt pályára)
Amúgy csak annyi bajom van vele hogy nem mutat egy csomó parkolót az oldalsávon pedig szerintem jól van beállítva.Már eszembe is jutott hogy elcserélném másra de mire?
IGO-t nem akarok akkor meg még a garmin van ami 200k és nem igazán találtam európai tesztet róla, annyiba jó hogy van egybe épített nav+dashcam-je.
Csak már annyi elmentett helyem van a Tomiba.csibe1: Szerencsére én "csak" 100ért vettem mert karcos a hátulja.
HoTaZo: Igen én is így csináltam google maps-on meg utcanézetbe megnéztem hogy van e valami oka hogy nem mehet arra kamion (pl olyan szűk az autópálya kivezető hogy nem fér el) de nem volt semmi ilyen úgyhogy "lementem a tilosba" de úgymond célforgalom volt szóval szabad
Mcrazy: ilyet még nem is láttam
-
HoTaZo
őstag
válasz capafog23 #18755 üzenetére
Teljesen jól és szabályosan csináltad.
Mcrazy tábláját Linz, Traun környékén látni gyakran.
De inkább ez, mint beszorulni egy szűk falusi utcába, amit senki se tudja, miért nem tábláztak ki soha.Qtya123 : Látod, most elgondolkodtál. Ahogy szeded össze a tapasztalatot, úgy villan be egyre hamarabb, hogy melyik megoldást válaszd egy adott szituációban.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz Freiherr #18762 üzenetére
Igen. Úgy lenne igazi, ha valami hangfogó lenne a parkoló és a pálya között. Filóztam egy darabig, hogy a pálya felé vagy a másik irányba álljak, de arról többet sütné a nap a kabint.
De tényleg, hova rohansz ilyenkor? Hűtővel vagy?
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
headhunter
addikt
Truckers working conditions - BEST PRACTICE Iwona Blecharczyk & TLP
"...Working conditions for professional drivers in Europe very often insult human dignity. Very rarely cleaned showers, no access to toilets or showers on loading/unloading locations, a huge lack of parking spaces on Europe's main routes, widespread theft of fuel or cutting of trailer tarpaulins... This is what Europe's professional drivers face on a daily basis. The complete opposite of the situation in America. I would like to invite you to watch this video, which gives a very brief overview of the situation on both continents. Transport & Logistics Poland is a partner of the film..." -
HoTaZo
őstag
válasz headhunter #18767 üzenetére
Végre valami megmozdult!
Hosszú folyamat lesz.
A lengyelek nagyon bevetették magukat, rengeteg nyugati munka kerül szétosztásra rajtuk keresztül. De, ha ez az ára, hogy erőt tudjanak képviselni, hogy valamikor jobb legyen, akkor én nem bánom.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz headhunter #18767 üzenetére
Ez ott bukik meg, hogy az usaban nincs keleteurópai (román, bolgár, szerb, magyar) akiknek az első dolguk az újonnan épült zuhanyból kilopni a fogast, a zuhanyfejet, csapot, fűtőtestet, lámpát, bojlert, csövet, ablak/ajtózsanért, összeszarni a wct, és akkor ezt még takarítsam is. A takarítónőnek is van önbecsülése, nem azért van, hogy a részeg buzik összeszart/hugyozott wcjét vakarja ki a mocsokból, hogy másnap megint...
Pont transmarktban néztem, hogy már bekamerázták a wct is a rongálások miatt, és kiírták,.hogy további vandalizmus esetén bezárják a picsába az egészet.
És őszintén szólva, igazuk van.
Ha egy benzinkútat/hofot üzemeltető vállalkozó lennék, én ezek miatt folyamatosan folyna ki a zsebemből a lóvé, én is elengedném a dolgot, vizesblokk bezár, csap lekapcs, elég a parkolóhelyből befolyó lóvé.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
Wörth -ben, a Palm papírgyár parkolójában full rozsdamentes a WC. Igaz, hogy nincs papír, meg WC deszka, viszont nincs mit tönkretenni és ipari módszerrel takarítható. Megáll az épület előtt a tartályos tisztító kocsi, oszt beküldik az ipari slagot.
Thayngenben már kb. két éve működik a modern WC sor és most is olyan, mint újkorában. Ott a WC -kben vannak tisztító spricnik. A német autópályás kutakon is jók a WC -k. Igaz, 1 Euro, de nekem megéri, hogy normális WC -n szarjak. Szóval, meg lehetne ezt oldani. Nemrég építették át az A6 -ot, most dúlják az A3 -at. Nem látok új parkolókat. Az, hogy csinálnak plusz 50 kamionnak helyet annyit ér, mint halottnak a beöntés. Tízezres nagyságrenben kéne növelni a parkolóhelyek számát ahhoz, hogy ki lehessen vezetni az időt úgy, hogy para nélkül meg lehessen állni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #18773 üzenetére
Erre egyszer valamelyik okos azt nyilatkozta, hogy azért nem bővül a parkolók száma, mert ha jön az önvezetés, akkor már felesleges lesz és ezért nem ruháznak be rá.
Na az ilyennek (miután adok neki 2 pofont) a házáig vezető utat feltörném és azt mondanám neki, hogy mi a baj báttya? Nem kell ide út, mert mi van ha 2876-ban már nem kerekeken gurulnak az autók, szóval minek fejlesztészteni, javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #18774 üzenetére
Nem értem, hogy az önvezetéssel miért csökkenne a szükséges parkolóhelyek száma. Attól, hogy a kamion éjjel-nappal mehet, a rakodóhelyek nem lesznek háromműszakosak. Stau nem csak baleset miatt lehet, tehát az önvezető kamion is lekésheti az időablakát és akkor valahol várakoznia kell. A svájci éjszakai tilalom sem a humán sofőrök miatt van, tehát az sem szűnik meg az önvezetéssel.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #18771 üzenetére
Ha ezzel a hasonlattal élünk, akkor ez még csak a farok legvége mozdult meg.
De a lengyelek az Unióban is jelentős szavazattal rendelkeznek.Tüzi : A nagy eltérés, hogy ezek az amerikai állomások a német Hofokhoz hasonlíthatóak, csak jóval nagyobb területen. Ennek megfelelően ellátott személyzettel, akik minden tusolás után mennek takarítani. Így nem sok esélyt hagynak a lopásoknak, vandalizmusnak.
Ahol a wc-hez is van jelenlévő személyzet ott is megőrizhető a megfelelő állapot. Vagy marad a Somatom által leírt rendszer.
Első körben a szándék a lényeg. Ha egy angol képes ilyen parkolót fenntartani, akkor máshol is megoldható. A spanyolok is csináltak, az iruni oldalon nagy, fizetős kényelmes parkolókat.
A franciák elengedték a TransMarckot, hibásan. Máshol viszont tök jó a parkolási, tisztálkodási lehetőség. Viszont a közbiztonság romlik.
Az olaszoknál se ideális a helyzet. Kicsik a parkolók és az se jó, szerintem, hogy egy helyen osztozunk a "civil" úthasználókkal. Ha befut egy-két busz, máris tömegnyomor van.
Egy szó, mint száz, én az ú.n. HOF-okban látom a megoldást + a cégeket kötelezni megfelelő parkoló és szaniter helyek kialakítására.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #18775 üzenetére
Ezeket a kérdéseket hiába teszed fel ezeknek az embereknek. Elintézik annyival, hogy nem jól látod.
Meg ahogy írod a raktárak. Az egy dolog, hogy hány műszak van. Van-e bent hely. Vártam én is már azért órákat, mert közölték, hogy fizikálisan nincs hely a raktárban, ahova le tudnák szedni az árut.
Ezek az emberek azt hiszik, hogy az egész élet minden területen automatizálható és tökéletes összhangban klappol minden mindennel, hogy probléma nélkül menjen.
[ Szerkesztve ]
-
[kép]
Ezen már 20 éve is röhögtem, de most kb 3millió kmerrel a p1csámban még jobban.Visszatérve a pihenőhelyekre.
A megoldást én az elektronikus személyiben látom.
Bemész a hofba, kidobja a helyet hova álljál (itt már lehetne szortírozni a hűtőst/többit)
Belépni a wcbe/zuhanyba személyivel lehet.
Rongálás észlelése esetén gombot megnyomod, tényleg? tényleg... ember parkolókból kitilt.
Szevasz.
Egyből tisztulna a brigád, gyökerek nem kellenek.
Hiány van sofőrből? Azok a sz@rf@szúak ki lennének gyomlálva, lenne helyettük normálisabb, kulturáltabb.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #18777 üzenetére
A németek erre tipikus példa. Minden le van írva, meg van tanítva, hogy hogyan kell csinálni. De, ha homokszem kerül a fogaskerekek közé, akkor csak fejvakarás van.
A héten egy nagy forgalmú cégnél beszart a kifelé mérleg. A bemenőn ment az oda-vissza forgalom. Sorbanállás, káosz. Egy óra sorbanállás után kerültem mérlegre kifelé, üresen és közöltem, hogy eddig értem a megoldást, csakhogy nekem itt vissza is kéne raknom. Mérlegelnem már nem kell, de hogyan fordulok meg és hogyan jövök vissza? Mögöttem kamion, szemből kamion. Azt a tanácstalan fejvakarást![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
kzolisajnos
csendes tag
Erről jut eszembe: az elmúlt hetekben kaptunk vezetéstechnikai oktatást. Telepen beült az oktató, 30km-rel arrébb kiraktam egy buszmegállóban. Ezalatt elmondta, hogy ez egy uniós projekt, ha mindenki elvégzi a képzést nem kell a cégnek környezetvédelmi büntetést fizetni.
Aztán szerveztek egy tantermi oktatást is, ahol 2 oktató és egy állományban levő alezredes (aki végez tacho ellenőrzéseket) tartott előadást.
Kb azzal kezdték, hogy az a jó amit ők mondanak, úgyhogy fogadjuk csak el, de azért lehet kérdezni.
Szóba került a mobilitási csomag is, nekünk heti szinten csak a meghosszabbítható munkaidő/vezetési idő számít. Miután volt egy kis ti vagytok a hülye sofőrök, mi vagyunk a hatóság meg az oktatók íze az egésznek, nem kezdtem firtatni, de azt láttam, hogy a rendeletben a “kivételes esetben” szavakat figyelmen kívül hagyták, szerintük 900km-ről simán haza lehet vezetni, ha utána heti pihenőt tartunk.
Én alapból nem így értelmezem, mégha néha alkalmazom is, mert 20 percre a teleptől nem veszek ki napi pihenőt, de az 2 havonta 1 alkalom, és eddig is megcsináltam, nem kellett hozza a mobilitási csomag.Szóval ennek az uniós agymenésnek is csak annyi értelme van, hogy mindegy mit, csak valamit csinálni kell, hogy be lehessen mutatni egy paksaméta papírt, ha kérik.
-
Zolás
addikt
válasz HoTaZo #18776 üzenetére
Ameddig a toi toi megfelelő szaniternek hosszabb távon is, addig ezt felesleges felhozni. Covid alatt rengeteg cég kirakott egyet, és azóta is az van, hiába volt előtte zuhanyzó meg rendes wc. Nem nyitja meg újra, mert a toi toi elég. Neki nem kell használni, te meg elégedj meg vele.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz kzolisajnos #18781 üzenetére
Azért azzal a hazavezetéssel csínnyán' bánjál, mert csak erősen indokolt esetben lehet 2*1 órát ráhúzni, és simán ráhúznak a brére, ha meglátják és nem tudod igazolni az igazad.
De amúgy nálunk tűzoltóságon dettó ez volt.
Lejött megyéről a KOK-ról frissen kikerült hadnagy, akkora arccal, hogy a szertár ajtaján is oldalazva kellett bejönnie, aztán nagyon okosnak akart tűnni azokkal a kérdésekkel amiket kérdezett.
Kár, hogy az étkező ablakából látták, hogy a megérkezése után, még az autójában a szerelési szabályzatot olvassa, mert memorizálta, hogy mi a hármas hurok, és hogyan kell megkötni...
Gyász az egész.
Tudás nincs, arc van, ego van, közben hülyék mint a f@sz.
Ezek dettó ugyanazok.Itt ez a GKI is. Minek? Százsokezerbe fog fájni, egy olyan kártya ami teljesen felesleges, értékelhető tudást nem ad, mert a kérdező is javarészt hülye ahhoz amiről kérdez, ezért bonyolultabb dolgokba bele sem mennek.
Ezért vannak az egészséges reggeli típusú kérdések.
Nem tudom külföldön mennyi az újítása a 95nek, de gondolom nem 200 euró.
Az meg, hogy ha van buszos meg kamionos jogsid, arra kombinált GKI kell, még több pénzért, az meg egyenesen vicc.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
válasz kzolisajnos #18781 üzenetére
Főleg, hogy haza szeretnél érni, az nem elég indok. Ha látszik, hogy úgy lett tervezve a meló, hogy kellett a plusz két óra, simán megvágnak.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz Avicularia #18786 üzenetére
Jó, de Te a rothadó nyugaton csilliókat keresel hozzám, csóró keleteurópai rabszolgához képest
amugy most nezem a megbizast, ezek tenyleg komolyan gondoltak, hogy pentek esti indulassal, nemet tranzittal, francia bundesszel leerek kedd reggel kilence Spanyolorszag eszaknyugati csucskebe Coruna-ba xD
nem fogom banni ha vege lesz mar ennek a magyar szurreal-shownak.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
HoTaZo
őstag
válasz Avicularia #18786 üzenetére
Elképesztő áraitok vannak!
Mostanában gondolkodtam el rajta, hogy mennyire nem hoznak lázba az autók. Pedig nézek TC híradót, s egyéb programjaikat. De nincs előttem egy márka, típus sem, amit szeretnék. Még a Ford Mustang GT is csak azt a mércét üti meg, hogy igen, erre költenék. De aztán eszembe jut, hogy ott állna a telephelyen közel két hetet, a por lepné be. Mindez azért, hogy két hetente menjek 300km-t, s félévente ezen felül belekerüljön még max. 200km. Erre teljesen megfelel a huszon éves Swift is.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Avicularia
veterán
válasz HoTaZo #18792 üzenetére
És ebben még a vizsgadíj benne sincs a weboldal szerint. Nem véletlenül van magyar GKI-m. Hazautazással együtt is sokkal olcsóbb és legalább találkozok a testvéreimmel is.
Én kb 30K km-t megyek évente. 110K km-el adtam le a régit és 2 hónap híján 4 éves volt. A megszokott útvonalon a régi 5.8-at fogyasztott. Az új beéri 4.5-el is és még erősebb is. -
válasz Avicularia #18791 üzenetére
2.3, 20v, turbó az élet kevesebbet az sem fog érni, én még nagyon bespejzolnék egyet a Lancia kupém mellé, és fogok is...
Volt egy sima t5öm, böszme jó autó, 186 centimmel elfeküdtem hátul, megy rendesen, és svéd acél érzés azért átjön
És amúgy el lehet vele gurulni 8 körül. De 25 sem problémaHoTaZo
Ilyet azért tart az ember, mert feeling. Hétvégén előveszed, mész egy kört, eljárni évi egy talira, vagy kettőre, és ha jó autót veszel, bukni biztos nem fogsz rajta.
Letűnt kor emléke, amikor nem számított más csak a sebesség, és a gép érzése, hogy ott van alattad, kézi váltós, hörög fúj prüszköl...
Feeling... Főleg egy sor5-6 vagy v6-8...
Elég ha csak annyit mondok, hogy speciel ez a 850 akkor a svédek legdrágább ipari fejlesztése volt, 10 évig tervezték, faragták, vitték sarkkörre, Death Valley-be, ide oda, és a végén lett egy kocka, ami aztán egy véletlen folytán (nem volt sedan raktáron) a Btcc-be is bekerült, az akkori legsikeresebb marketing kampányt összehozva az autógyártás addigi történtében.És még Clarkson is ezt választotta
[link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Avicularia
veterán
Szomszédnak van egy Saab 9-3 Aero Kombi-Xwd. Egyszer kölcsönkértem tőle, mert le volt robbanva a régi kocsim (nem a Honda, még az előtt) és Stockholmba kellett mennem. V6 280LE, kéziváltó. 600km Stockholm oda vissza. 90-el vezetve tempomattal 10.5 litert evett. De megy mint a disznó
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #18792 üzenetére
Az a baj a Mustang GT -vel, hogy ami kéne, az elérhetetlen. Egyetlen példány készült belőle, ami legutóbb 1,3 millió Dollárért cserélt gazdát.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
őstag
Nekem hiányzik ez a feeling. Barátomnak volt valamelyik BMW-je egyszer mentem vele, ok húz, kényelmes, jó autó. Volt egy Scorpióm, haver vette észre, megvettük, költöttem rá, mert a szervizben mondták. Valószínűleg kellettek is azok az alkatrész cserék. Biztonságosabb volt így -e menni vele, meg még sokat csámborogni utána. Azt szerettem is, de nincs ez a fajta feelingem.
Somatom ekem tetszenek a 2017-es példányok is.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
kzolisajnos
csendes tag
Ebben az egészben az csak az idegesítő, hogy kiáll a 3 díszpinty, új kamiont képen láttak, mert még ha oktat is, az jó eséllyel egy korongos, 20+ éves akármi. De addig el nem jut a rendőr alezredes sem, hogy az ő jogszabály értelmezése kb irreleváns ha heti 180at vezetek Mo-n, több ezret meg külföldön.
Szerencsére viszonylag normálisan áll a cég ehhez a témához, nem úgy szervezik a munkát és nem várják el, hogy 900ról hazaérjünk, ha meg latom előre, hogy necces akkor már 2 nappal korábban úgy csinálom, hogy eszükbe se jusson.
A GKI-nak lenne értelme, ha az 561-et rendesen megtanítanák, de nem érdekel ez senkit valójában. Kamionnal mindenkinek csak útban vagyunk, Németországba már úgy megyek mintha a fogamat húznák, Szlovéniában meg csak 45 percre állok meg, azt is jobbára csak kifelé, jó nekem délen ahol még nem vagyunk mindenhonnan kitiltva
-
Zolás
addikt
2800km? Semmiség, pitiáner vezetési táv! Napi 900km, és simán ott vagy! Bundeszen is padló 90. Nem állunk meg senki kedvéért!
Jó tudni hogy máshol is ilyen hülye az irányítás. Nálunk is ez megy.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest