Új hozzászólás Aktív témák
-
fesii
aktív tag
Máshol is hajtás van vagy csak nálunk kezdődött el megin az őrület bő egy hónapja ? Csináljak Győrből egy harom lerakos Szombathelyt. Majd csináljak egy Bp Budafoki út; Budakalászt.
Majd ezt már én vetítem előre hogy utánna menjek el egy két napos fuvarra. Aztán ha ezt a holnapi kétfordulóst megcsinálom(nem fogom) akkor orulhetek hogy péntekre haza esek kifacsarva. Ha nem akkor így jártál dolgozz szombaton.
Nem akartam már elmenni szabira gondolván másfél hónap van hatra de ezek kikényszerítik, hogy vagy szabira menjek vagy itt hagyjam az egészet a fa...ba. -
Intruder A 6
aktív tag
Nálunk is hasonló a helyzet, gondoltam én is megnyomom az évet, vírus miatt nemigen mertem nagyokat tervezni. 3napot voltam szabin, meg a többi kolléga sem sokkal többet. Jövőre inkább elmegyek bringázni ha nemis jutok el messzire, nyaralni. De tuti kiveszek 4 hét szabit!
-
KAMELOT
titán
válasz Intruder A 6 #11554 üzenetére
Jövőre én is kiveszek szabit 3-4 hét,mert a házam alsó szintjét fogom komplett felújítani. Aztán csak a felső szint marad.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Zolás
addikt
Semmi extra, másfél hetet otthon voltam, most Hollandiában rakom le a gumit, utána sajtot viszek visszafelé. Szombaton, ha nem lesz semmi, akkor otthon vagyok.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Kezd érződni a mobilitás csomag hatása. A főnök szerint nekünk nem kell 45 -ös.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #11558 üzenetére
Ja abból nem lesz semmi. Éppen néztem itt Köln környékén, megy sok holland kamion. Nézem... Pótkocsi holland a kamion meg LT, RO, BG, SK, PL.
Azt hiszed a holland haza fogja küldeni a kamiont meg a sofőrt??? Brüsszelben az arcok saját magukat köpik majd arcon, ha tényleg ezt akarják. (ez nem lesz, ahogy a hotel sztori is 4 éve van senki nem ellenőrzi, mert lehetetlent kérnek).
Ilyen francia, meg majd éhen hal, mert az ki nem megy az országból. Tessék akkor menjen a francia sofőr bulgárba áruért. Miért nem megy??? ja mert nem éri meg neki???V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #11559 üzenetére
Nem ez a baj. Múlt hét pénteken beszart a pót. Szombat délelőtt szervízben voltam, utána gurultam le a Waldshuti határ parkolójába. 41 óránál indultam hétfőn. Most szombaton meg akarnak futtatni egy Koblenz -> Rheinfelden -nel. Az sem adja ki a 45 -öt hétfő reggelig. Ezt vázoltam az irányítómnak, amire azt válaszolta, hogy a főnök szerint nekünk nem kell 45 -ös. Tény, hogy a mobilitás csomagban van ilyen opció, de azzal a feltétellel, hogy mindkét hétvége külföldön töltendő. A rheinfeldeni vámplacc svájcban van, de a waldshuti németországban, ami a cégnek belföld.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #11560 üzenetére
Ráadásul a 2 egymást követő csökkentett heti pihenővel ott a gond (ami téged nem igazán érint, de én belefutottam), hogy minden 4 hétben kell lennie 2db. 45+ osnak (a pótlással kezdve). Ami, ha úgy veszem, hogy rendszeres (otthon töltött) heti pihenő, csökkentett h.p., cs.h.p., r.h.p., eddig ok. De egy héttel később már megint r.h.p. kell (amit nem tölthetsz kabinban), mert a cs.h.p., cs.h.p., r.h.p., cs.h.p. már megint nem jó.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #11559 üzenetére
Miért ne küldhetné haza a kamiont és a sofőrt? Jól kell forgatni..
Nincs olyan, hogy Brüsszelben felküpnek és aláállnak, mert ezt a csomagot is közösen dolgozták ki és nem titkoltan azzal a céllal, hogy a keleti fuvarozókat visszaszorítsák a saját piacaik védelmében és teljesen igazuk is van.
Baromi nagy pénzek folynak ki a logisztikából azért, mert nagyon nagyon sokan nem tartják magukat a játékszabályokhoz.
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
Akkor miért van holland cégnek román, bulgárban cége és az alatt a kamion? Azért, hogy az alapbér, adó stb kisebb legyen... Spóroljon! Na meg a keleti ott ül hónapokat és lehet küldeni mindenhova. Holland meg max elmegy a határig, pénteken este meg otthon van.
Jól kell forgatni.... Jól fizessenek... Forgatni lehet csak nem mindegy, hogy az adott fuvarból, hogy jösz ki. Ez itt a gond.
Timon vannak fuvarok rengeteg
1. Keveset adnak(ugye ezt viszi a keleti blokk)
2. A fizetési határidő 90 nap... Ez meg senkinek nem éri meg!Somatom: az amit Hotazo írt az vonatkozik. Amúgy 45-45-45-45
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #11563 üzenetére
Gondolkozz kicsit rendszer szinten, és rugaszkodj el a kormánytól.
Van az alap AETR majd 561 > mindent normálisan szabályoztak
A nagy nyugati logisztikai cégek az Eu nyitás után elkezdték keletre szórni a melót, a nagy nyugati fuvarozók elkezdték nyitni a keleti fióktelepeket. Majd a keleti fuvarozók feltörtek és a tömeges megjelenésük miatt lenyomták a fuvardíjakat - de csak azt amit nekik fizetnek ki, rendszerszinten a logisztikai költségek nem csökkentek hanem nőttek,de ebből ki realizál hasznot?Azt kellene látnod, hogy egyik oldalról a szállítmányozásba és logisztikába jelentős lóvé dől be, a másik oldalon meg jóval kevesebb megy ki és a kettő közötti összeg az út közben elvész. Speditőrök, logisztikai cégek, multik.. Brutál mennyíségű pénzt vesznek ki a rendszerből, úgy hogy ezzel a saját országuk fuvarozási ágazatát gyengítik.
Ezt nem tudod máshogy visszafordítani, mit úgy ha bezárod a kiskapukat vagyis gyakorlatilag kiszopatod a kelet európai fuvarozókat - valahol jogosan. Magyarországon is jóval több teherautó és kamion van forgalomban, mint amennyire az országnak szüksége van ( aztán nézz meg egy Litvániát).
Azzal, hogy Kelet-Európa úgy kollektívan szarik az 561-re és az AETR-re azzal már valós problémát jelent a Nyugat-Európai fuvarozásban, arról meg ne is beszéljünk, amikor egy kelet európai kocsi nyugaton belföldezik hetekig, mint haverom csinálta Franciaországban Itt Svájcban is bukott nemrég az egyik legnagyobb szállítmányozó, a külföldi autóival nyomta a kabotázst belföldön - bele is szaladtak egy 2 millió frankos bírságba. Cska gondolj bele mekkora az eltérés: a német sofőr keres mondjuk 3000 eurót, a svájci anyacégnél meg 5000+ frankot havonta. Némi csalással autónként havi majd 2000 eurot kivettek a rendszerből ( és egy egy több száz autós cég.. ).
Ami a timon van az egy nagy vakítás. Ismerősömék Timoznak, mármint raknak fel fuvarokat. Megkapják valakitől, leveszik a hasznot és felrakják pár kattintással. Ha elviszik a fuvart akkor 5 perc alatt megkeresték a hasznot 0 kockázattal és befektetéssel ( mondjuk ők fuvaroznak is saját autókkal ). Ami a timora felkerül az sokszor már 2-3 speditőrön átment.. Ott ahol utoljára dolgoztma bele láttam sok mindenbe, megbízásokba is, anyagiakba is. Voltak olyan fuvarok amiket úgy vállaltunk be, hogy nekünk nettó buló lett volna a 140 000 euros szerelvénnyel, de a főnök lecsípett 100-150 eurot és továbbadta valakinek aki egy euro3-as lommal gurult ( csúcsidőben heti 8-10 fuvart is ). Gondolj bele, ha a másig fuvarozó direktben kapja akkor napi 1 fuvarral 2000+ euro bevétele lett volna a hónapban..
A 90 napos fizetési határidő szintén a keleti fuvarozók sara, addig vállaltak be minden sz@r-szemét feltételt, míg ez maradt. Ha lesz időm, majd megsajnálom őket.Jól forgatni lehet, a megbízói oldalról pedig leveszik a jó pénzt, csak ennek egy része elvész a rendszerben.
Az a baj, hogy ezt a rendszert belülről nem lehet szabályozni, nem lehet felszámolni a láncolatokat. Kívülről meg csak úgy, ha körbeszopatnak mindenkit. Most ez a rész következik az EUban.<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Az 561 -ben nincs olyan, hogy a 45 -ös nem tölthető fülkében. Egyáltalán nem rendelkezik a 45 -ösről. A csökkentettről írja, hogy fülkében is tölthető. Ebbe magyarázták bele, hogy a "jogalkotó úgy gondolta, hogy". Ez nekem kísértetiesen hasonlít az iskolai verselemzésre, amikor a karót nyelt, vénkisasszony irodalomtanárnő magyarázta, hogy mire gondolt 600 évvel korábban Villon, egy kurváról szóló versében.
Nem a sofőrökkel van a gond, hanem azokkal a közbeeső logisztikai cégekkel. Miért ilyen nyakatekert módon akarják kezelni ezt a problémát? A szabály egyszerű lenne. A vállalt munkát nem lehet haszonnal továbbadni. Probléma megoldva.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #11565 üzenetére
Ez nem teljesen igaz. Az 561 arról rendelkezik, hogy mit tarthatsz a fülkében és mivel nem írták bele ezért ebből kifolyólag a rendes heti pihenőidő nem tartható a fülkében.
(8) Ha a járművezető ezt választja, a napi pihenőidők és a csökkentett heti pihenőidők, melyekre a telephelytől távol kerül sor, a járműben is tarthatók, amennyiben az megfelelő háló- vagy fekvőhellyel rendelkezik minden járművezető számára, és a jármű álló helyzetben van.<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Ez nem teljesen igaz. A 45 -ösről azért nem rendelkezett, mert teljesen természetes, hogy fülkében is tölthető. Sztem meg erre gondolt a költő.
Ha nem így van, akkor miért kellet a mobilitás csomagban ezzel külön foglalkozni? Miért csak azóta probléma ez, amióta a nyugatiaknak fájnak a keleti cégek?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #11567 üzenetére
Ugye te is érzed, hogy ez csak ilyen kiforgatás? A jogszabályban leírták mit tarthatsz a fülkében. Amit nem írtak ide bele, azt nem tarthatod a fülkében.
Előtte is foglalkoztak vele, cask nem vették túl komolyan amíg fejükre nem nőtt az egész. Magyarországon is rendszeresen büntettek e miatt már évekkel ez előtt.
#Miért csak azóta probléma ez, amióta a nyugatiaknak fájnak a keleti cégek?#
Az amcsik miért akkor kezdték el basztatni a kínaiakat, amikor azok már a fejükre nőttek? Azért temár büven vagy elég idős ahhoz, hogy tudd hogyan működik a világ. Amíg haszon van belőle addig elmegy, majd miután elkezd visszaütni a dolog utána tűzzel-vassal írtjuk. Minden területen ugyanez megy az egész Földön..
Eddig is lehetett volna máshogy, de gondolom se ember se akarás nem volt hogy máshogy legyen. Gyanítom most sem töltik kevesebben a 45-öst a fülkében, mint korábban
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
Ahogy írod az ok, csak így a kamionok kiesnek és belföldi fuvaros sem lesz. Mint korábban írtam nincs abszolút utánpótlás. Akárhova megyek mindenhol 50-60 éves sofőrök.
Az LT kamionok meg mind orosz milliárdos kezében vannak orosz, ukrán sofőrökkel.
Kérdem én a Girteka is hazaküldi litvánba a több ezer kamiont?Somatom: ezt én is olvastam, tehát nincsen semmiféle hotel írva, azért van a kamionban ágy.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
KAMELOT
titán
válasz sagesz93 #11571 üzenetére
Ja aztán még ott van az, hogy az adott cég sofőrjei mennyire megbízhatóak. Sokszor van, hogy gartneros fuvart viszünk. Azaz hiányzik kamion. Tehát nem adják ki bárkinek. Kenyereket is pár cég viszi. Amikor vírus volt 1-2x láttam ott LT, BG kamiont, de azóta semmi.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Itt vagyok Bremerhaven-ban. Halakat viszem!
Rendszámok.... 3x LT, 2x RO, 3x DE természetesen 50+ sofőrök!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
addikt
Hivatalosan is megkezdődött a karácsonyi szezon. Németo.-ból vittem Belgiumba kisebb fenyőket, ugyanattól a lerakótól viszek másik német címre nagy fenyőket.
Holland tulajok, francia nyelvterületű pici faluban, szláv jobbágyokkal.
Engem zavar ez a rengeteg tenyészfa biznisz.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #11569 üzenetére
Itt Svájcban nincsenek letörve az árak és a bérek, normális körülmények vannak, van is fiatal kamionsofőr..
Ex-munkatársam augusztusban költözött haza Drezdába, most napi 9 órában nyomja a terítést Sprinterrel, a bruttó bére nem sokkal marad el hazajárós/terítős pótos és nyerges bérektől. Szerinted akkor mennyire vonzó a kamionos meló a maga összes nyűgjével?
A fuvar adok-veszeket nem tudod betiltani, nem lehetséges.
"Sokszor van, hogy gartneros fuvart viszünk."
Simán a Gartner alvállalkozói vagytok, nincs ebben semmi extra.<tRucKdriFteR>
-
HoTaZo
addikt
Pedig éppen a "táskás speditőrök" a rákfenéje ennek a szakmának. Akinek nincs hozzá autója, az ne vehessen le munkát!
Amikor fuvarszervező voltam, a napi munka mellé még nyakamba akartak varrni egy ilyet. Napi 1000€ forgalmat kellett volna csinálnom. Nem kértem belőle. A csaj, aki a helyemre jött, csak ezt csinálta, nem volt hajlandó azt csinálni, amit én csináltam. Több pénzért persze. Akivel együtt szerveztünk addig meg szívta a fogát, hogy nem tudja egyedül csinálni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
-
KAMELOT
titán
-
-
HoTaZo
addikt
Pedig meg kéne fékezni őket, mert a mi cégeinktől veszik el a pénzt. Habár, nálunk is 3 ember szervezi a megmaradt (jobban mondva összetákolt /én maradtam egyedül a régi csapatból, egyet átcsalogattak egy másik csoportból, egy pedig új/) nemzetközi sofőr munkáját. Tuti, hogy ők is vesznek és eladnak fuvarokat.
Más ágazatban nem hiszem, hogy ilyen létezik. Nem hiszem, hogy ez szabadpiac ellenes lenne, inkább a gatyábarázása lenne.(#11578) KAMELOT : Van vele stressz, mert gyorsnak kell lenni, de túl sok a TimoCom lovag és ezt szabályozni kell. Sokan úgy esnek bele (mert van némi nyelvtudásuk), hogy a járművek méretével, kapacitásával nincsenek tisztában.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
-
Somatom
veterán
Semmivel sem gyengébb duma, mint az, hogy ez az egész a mi érdekünkben történik. Konkrétan már megint a mi faszunkkal verik a csalánt. Szerintük hétvégén nem tudok pihenni ott, ahol bruttó 9 óra pihenővel 15 óra munkát ki tudok pihenni? Velem együtt, az összes kollégám valamit csinál az otthoni hétvégéken. Ezzel szemben a kamionban mást sem csinálunk, csak döglünk. Miért fogják ránk, miért nem nevezik nevén a gyereküket? Mitől különb ez az álszenteskedés, mint anno a komcsiké? Ráadásul semmilyen infrastruktúrális háttere nincs a szabályzásnak. Ilyen elmebeteg döntéseket az otthoni vezéreink is tudnak. Az EU -tól reméltük, hogy a közösködés majd vmi féket fog jelenteni az otthoni elmebajnak. Ehelyett pluszban szopjuk az ő elmebajukat is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #11587 üzenetére
Ezen röhögök én is! Hogy hogy hétköznap a 9-11ó pihenőt tudom tartani a kabinban, de a 45ó már nem?!? Mi a különbség??
Alszok, főzök, játszok, tv-zek csak éppen hosszabb az idő! Nem lesz ebből semmi, mert nem lesz kamion ami elvigye az árut.
Akkor ennyi erővel azt sem szabadna megengedni, hogy 2 sofőr menjen 1 kamionnal, mert az a hely nem 2 embernek lett tervezve!
Aki meg otthon van utazni is kell vissza munkába, meg otthon dolgozik, ide-oda megy, mi meg kizárólag csak pihenünk a kabinban!!!Itt vannak a feltételek:
1. 100km-ként 3-400 férőhelyes parkoló
2. Hotel minden parkolóba kamerákkal és kerítéssel
3. Megfizethető ár 10€/ éjszaka!
4. Fitness, mozi stb lehetőség!Ja bocs nincs rá pénze az országoknak! Akkor miről hebegnek!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #11588 üzenetére
A szerdai váltást és az ezzel járó két, kabinos hétvégét senki sem kényszerítette rám, én választottam. Sőt! Egyszer a főnök át akart tenni hétvégi váltásba (akkor csak egy hétvégém lenne a fülkében), de megmondtam neki, hogy szó sem lehet róla. Hétvégi váltásban vasárnap reggel kéne elindulnom otthonról és hazafelé nem biztos, hogy pénteken este beérnék a telephelyre, tehát csak szombaton délelőtt indulhatnék haza. Vagyis, csak egy teli hétvégém lenne otthon, míg szerdai váltásban kettő. Ez egy magamfajta, bulizós fiatalnak fontos szempont. Ha elkezdik erőltetni a tiltást, akkor a főnök át kell tegyen mindenkit hétvégi váltásba. Szopás. Ráhúzni sem tudnék, ha kellene a pénz. Dupla szopás. Mindezt úgy, hogy nem is keleti cégnél dolgozom. Akkor most tulképp kinek jó ez?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #11589 üzenetére
Itt vagyok AT benzinkúton. Van itt hotel is (egyik a 2-ből amivel találkoztam AT-ben) 68€/éjszaka
Itt parkol kb 200 kamion, azt hiszed valaki bemegy?
Még kajálni sem látok senkit bent. Kis pizza szelet 5€, ebéd 12€ voltam itt többször, senkit nem láttam bent. Max egy gazdag mercist, az ivott bent kávét!!!Nem lesz semmiféle ellenőrzés, hotelis story 4 éve van, nem szólt senki semmit!
Továbbá, ennek bevezetése után még ennél is kevesebb lesz a sofőr.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #11590 üzenetére
Ehhez még add hozzá az ellenőrzéshez szükséges plusz rendőri kapacitás költségeit! Továbbá sztem a személységi jogi alapjai is vitathatóak.
-Egy hajléktalannak nem lehetnek olyan papírjai, amivel kamionosként munkát vállalhat? Télen kikergetnék a meleg fülkéből a hideg utcára, hogy ott pihenjen hétvégén?
-Miért kell igazolnom azt az időt, aminek semmi köze a munkámhoz? Konkrétan megtörtént, hogy öt napot kellett állnom Madridban, ami alatt átmentem a szöszihez Alicanteba. Három éve Tennenlohe -i hof -ban állt a kamion, amíg én a német motoros cimboráimnál szilvesztereztem. Totál megalázó lenne a barátnőmmel, vagy a barátaimmal igazolást iratni arról, hogy náluk voltam. Már, ha egyáltalán ezt elfogadná a rendőr közjegyzői hitelesítés nélkül. Vagy, akkor ezentúl a szabadidőmben csak haza, vagy számlaképes helyre mehetek? Akkor mi van azzal a szabállyal, hogy a sofőr szabadon rendelkezik az szabadidejével?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #11591 üzenetére
Ez amit írtál eszembe sem jutott!
Akkor ennyi erővel a 9ó pihenő sem tölthető kabinban. 9ó pihenőt is igazoljam hol voltam???
Sehol nincs leírva és jogszabályba foglalva, hogy te a pihenőt hol töltsd. Valójában a rendőrnek nincs semmiféle felhatalmazása arra vonatkozóan, hogy a pihenőt hol töltöttem!!!
Lényeg a migránsok meg hamis papírokkal mászkálhatnak, gyilkolhatnak és még segélyt is kapnak! Van itt az agyban defekt!!!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #11592 üzenetére
Nem egészen. Igazolni azt az időt kell, amikor nem volt kártya a tachográfban. A fülkében töltött napi pihenőnél nem veszed ki a kártyát, tehát a tachográf igazol. Viszont, ha a 45 -öst nem töltheted fülkében, akkor a kártya sem lehet a gépben. Ezt az időszakot kéne külön igazolnod akkor, ha az nem a telephelyen, vagy otthon történt. Csakhogy ha szabadon rendelkezem az időmmel, akkor miért kéne nekem a kamionból haza, vagy a telephelyre mennem? Ha kamionos vagyok, akkor a szabadidőmben nem csövezhetek? Bármelyik EU -s polgár megteheti, hogy kiszedi a kombijából az üléseket és beutazza Európát úgy, hogy utána nem vonják kérdőre a munkahelyén, hogy hol töltötte a hétvégét. Pl. a barátnőm odajön az Espace -ommal a kamionhoz, hétvégén kirándulunk egyet, vasárnap meg visszavisz a kamionhoz. Ha ezt bármely EU -s polgár megteheti, akkor én kamionosként miért nem?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #11587 üzenetére
Nem értem miért akarod mindig újra és újra kiforgatni ezt a dolgot - Kamelot meg lelkesen bólogat, ahelyett hogy az 561-es tanulná mág meg végre - ez nem arról szól hogy kipihened magad vagy sem. Az előd AETRben ez a szabályozás szociális része volt, ami biztosította hogy a sofőr garantáltan hazatakarodik belátható időn belül és nem éli le az életét a kabinban mint a 2-3 hónapot úton lévő románok és bolgárok.
Ma meg már piacvédelmi szerepe is van, mert az eredeti jogszabályt már 30 éve mindenki semmibe veszi.
Ez sosem arról szólt, hogy "kipihend magad" , arra elég 11 óra...
#11593:
Ezen is végigmentünk már legalább egyszer, akkor is ugyanez a mantra volt..Számomra az nem világos, hogy itt vagy pl te. Olyan a munkád, hogy a normál időszakban téged ez semennyiben nem érint. Nem értem miért pörögsz állandóan ezen. Kamelot esete már, mert ő perverz és szeret 5-6 hetezni, nála el tudom fogadni hogy neki szopás ha hazaküldenék minden második hétvégére. Meg akkor ki trágyázná az industriákban a fákat egész évben...
KAMELOT:
"Akkor ennyi erővel a 9ó pihenő sem tölthető kabinban. "
Így igaz, ennyi erővel az sem tölthető a kabinbancsibe1:
öhhh okéé<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Amikor ezen "végigmentünk", akkor nem az 651 -ből mutattál rá paragrafust. A mobilitás csomag világosan leírja, hogy milyen feltételekkel lehet két csökkentett egymás után. Akkor, ha mindkettő a telephelyhez képest külföldön történik. Mivel én német cégnél, 80% -ban német belföldet nyomok, ezért nagyon kicsi a valószínűsége annak, hogy ez a feltétel teljesül. Ergo a 45 -ös tiltás rám is vonatkozik. De, a ráhúzást is említettem problémaképp és én tavasszal, meg ősszel szoktam egy-egy hathetest csinálni. Most tavasszal a vírus miatt tíz hét lett a hatból. Ha ez nincs, az nekem mínusz másfél-két milla per év.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #11596 üzenetére
De akkor is belinkeltem a trace-t és a részletes magyarázatot, hogy a te esetedben miért lehet egymás után két csökkentett és az 561 is rendesen leírja:
(9) Az olyan heti pihenőidőt, mely két hétre oszlik el, bármelyik héthez lehet számítani, de mindkettőhöz nem.
Azért is írtam, hogy átlagos esetben, mert akkor neked ez nem gáz, a vírus miatti káosz meg gyakorlatilag vis maior volt mindenkinek.
<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Ebből nekem nem világos, hogy ez mitől vonatkozik rám.
Ha a szerdai kezdést úgy tekintjük, hogy megvolt a 45 -öm, hat napon belül akkor is heti pihenőt kell tartanom. Ez nyilván nem lesz hétközben, tehát hétvégén pihi. Tehát, héten belül újabb heti pihenőt tartok. Ha viszont ez csökkentett, akkor a következő 45 -ös kell legyen.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest