Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22918) hsrasus válasza #57689088 (#22810) üzenetére


hsrasus
(tag)

Nos további egy hónap telt el és még mindig nincs megoldva a dolog. A Vodafone tartozás biztos, hogy nem lett kiegyenlítve, mert a telefont még nem oldották fel. Sőt azt az információt kaptam, hogy a Voda csak 3 hónapnyi nemfizetés után kezdeményezi a készülék letiltását. Ami ugye április 12-én történt, tehát ebből logikusan az következik, h januárban már vélhetően nem fizetett Roland.
2 hete azt ígérte elküldi a vételár felét, de természetesen nem kaptam semmit, sőt meg sem nézte az üzeneteimet. Egyébként azóta megtalált valaki más is, aki szintén telefont vett tőle és azt a készüléket is letiltották. Ezek után egyértelmű, h a róla mint ismert csalóról neten található információk sajnos igazak. :((

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.