- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
dewil666
őstag
Szia!
A hátsó lengővillát illetve annak tengelyét TILOS ütni!
Másik fórumon olvastan hogy speckós szerszámot készítettek hozzá és ki kellett nyomni (talán itt olvastam). Akkor a hátsó teleszkópot sikerölt szétszedned? Tudok képet feltenni hogy hogyan is néz ki pontosan és az alkatrészek hogyan következnek egymás után
Az első teleszkópot úgy tudod szétszedni hogy:
-közepén levő hollandert ami egyben van a szimeringel kicsavarod,
-a teló alján 10-es kulccsal kihajtod a csavart.
És már szét is lehet húzni.
Viszont ha első szimeringet cserélsz akkor a teleszkóp alján lesz két alumínium távtartó gyűrő ezt csak melegítéssel tudod levenni, ha nem így próbálod akkor csak roncsolással jön le!Ja és van hátsó telóhoz speciális olaj lehúzó gumim (külön csináltattam nagyon jó anyag) aminek redős a belső része és jó passzos. Az enyémbe is ilyet tettem és nagyon jól bevált! Ha érdekel keress privátban!
Ha van még kérdés jöhet nyugodtan!
[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
Holnap megnézem milyen képeim vannak!
Az engem is meszívatott kicsit, mert van benne olyan fogaskerék ami egyformának látszik viszont a fogak száma eltérnek.
Holnap írok!KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
A berugó tengelyt úgy tedd be, hogy:
- A fél fogaskereket amin a rugó van azt teszed be tengely nélkül. Úgy hogy a rugó vége ami gömbölyű az a kis hosszúkás kialakításba kerüljön de ne told be teljesen.
- A fél fogaskereket hátrafele-lefele tengely irányba elforgatod addig míg nem tudod betolni az alá ahová a rugót akasztottad. Itt kicsit ügyeskedni kell, mert a kuplung mögé is be kell tenni.
- Ha ez megvan jöhet a berugó tengely amire a kis rugót ráhúztad. Ezt már könnyű lesz betenni kis mozgatással (mert a rugó enyhén feszíti hátrafelé).A főtengely ház részei (főtengely két végétől haladva) bal oldalon:
csapágy, labirint gyűrű, seeger gyűrű, csapágy
jobb oldalon:
seeger gyűrű, szimering, seeger gyűrű, csapágy
Ha szorulást tapasztalsz ha csak az egyik oldalon van berakva a főtengely mint esetedben akkor valószínűnek tartom hogy valami nincs teljesen a helyén (kicsit keresztbe áll) ezt alaposan át kell nézni, mert kézzel is mennie kellene ha teljesen össze is van rakva.
Labirint gyűrű helyett jobb megoldás egy olyan méretű szimering beiktatása mint ami a jobb oldalra is került. Jobb tömítés miatt. Ha ez érdekel leírhatom pontosan mit, hogyan kell.A kuplunggal kapcsolatban egy képet felteszek és ha megtalálod rajta a kimaradt alátétet akkor megoldódott. Ha nem akkor fényképet kérek hogy milyenről is van szó.
Remélem érthetően írtam le
Ha kérdés van szívesen válaszolok!KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
A labirint gyűrűt le kell esztergálni mégpedig azt az oldalát amelyik a kis fogaskerék felől van.
Fontos, hogy a másik oldala sértetlen maradjon mert a belső csapágy felől lesz és úgy van kialakítva a labirint gyűrű sonka felőli oldala hogy az üzemanyag szépen tudjon áramlani a kis lyukon a labirint felett.
Az eszergálás úgy történjen hogy a szimering vastagságát kell le esztergálni. Így a labirint és szimering vastagsága pont olyan vastag lesz, mint az eredeti labirint.
A szimering legyen kintebb azután az esztergált labirint majd csapágy és végül a főtengelyt innen helyezed be. Persze a seeger gyűrűk a megfelelő helyére.
A szimeringeket kicsit be kell olajozni hogy ne szárazon forogjon a főtengely benne.[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Ez nem jó hír Remélem nem lesz sok gond tovább vele.
Várom a fejleményeket.KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
Persze tudok segíteni
Majd délután leszek pc közelében (most telefonról vagyok)
akkor tudok rajzot/képet feltenni.
És nem zavarsz! Örülök ha segíthetek
Üdv LaciKLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
Írni akartam hamarabb is de nem működött rendesen az oldal délután.
Első teleszkóp:
Én csak ezt a képet csináltam az elsőről (nem olyan bonyolult mint a hátsó):
A villára elsőnek a szimeringet húzod rá (ami a menetes résszel egybe van építve). Majd az alu távtartót (könnyen melegítés nélkül rá kell mennie), azután a perselyt amit csak melegítéssel tudod ráhúzni. Azután jön a távtartó cső, majd ismét a persely (amit melegítéssel teszel fel). Azután a legvégére a záró gyűrű kerül a villa szár legvégén található horonyba.
A belseje a harmadik képen látható amit úgy kell betenni ahogy a képen van csak a csövön belül legyen a rudazat. De az első képen szerintem jól kivehető mit hogyan kellTank és váz között nem volt semmi. Csavarral (2db elől, 1db átmenő hátul) simán felfogatod (kormánynál vigyázni kell a csavar hosszúságára nehogy megszorítsa a kormány tengelyét).
Az utolsó kérdésedre ha a hátsó teleszkóp szilentekre gondolsz:
akkor igen lehet venni vadonat újat. És jó feszesen fogja tartani a teleszkópot (kicsit el lehet bajlódni a beszerelésével, mert jó passzos az új).Remélem tudtam segíteni!
És ha valami nem világos lehet kérdezniÜdv Laci
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
Szia!
Nekem az eredeti volt fent és teljesen jól működött.
Esetleg őket hívd fel hátha tudnak segíteni.KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!