- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Castell
aktív tag
Most mondhatná azt az ember, hogy több éves előkészület ellenére egy ilyen baki azért nem semmi, mert ha ott van, hogy az Invitel is jó hozzá, és kiderül, hogy nem megy a rendszer, majd gyere vissza később. De minden kezdet nehéz, és sokszor az íróasztal mögül (tapasztalat) nem szúrja ki senki az ordító hibákat. Szerintem biztos lesz kártyád, csak kis idő kérdése. Továbbá folyamatosan izzanak azok a fogaskerekek a Digi-nél és minden bakit szerintem orvosolni fognak. Én most várok 1-2 hetet és Invitelesként én is megpróbálok majd SIM-et kérni, remélhetőleg majd sikerrel...
-
-
Anonymus23
veterán
-
leo81
aktív tag
-
tothjozsi96
addikt
Hát igen. Nagyon régóta Fibernet-Invitel és most már DIGI előfizetők is vagyunk, régebben nem volt semmi problémánk a szolgáltatással de mostanában elég sok hibajelenség előjött. Bejelentettem a hibát, és azt nem hittem el hogy a szerelő ki sem jön, csak kapok egy SMS-t hogy a hiba el van hárítva, de nincs elhárítva. Múltkor 4x jelentettem be a hibát, folyton jóváhagyta a szerelő hogy megcsinálta, de nem. Ide be se tette a lábát a házba. Az egyik szerelés alkalmával ami pénteken volt, olyan jó jelszinteket állított be hogy egész hétvégére internet kimaradás lett a vége, de hát kit érdekel nem? Bejelenti hogy meg van oldva a hiba, aztán még internet sem lett, mert olyan jól megszerelte. Elment az internet péntek délután aztán majd csak hétfőn jött vissza mikor újra felmászott a srác az oszlopra. Nevetséges ez a szolgáltató úgy ahogy van. Többször bejelentettem hogy az időszinkronizálás sem működik, mindig elmondták hogy az én belső hálózatomban van a probléma. Elmondtam hogy anyáméknál se jó, meg a keresztanyáméknál sem. Akkor biztos csak nálam van a hiba igaz, itt a topikban is többen írták hogy nem működik. Szóval így mennek itt a dolgok, a TV sem tudja leszinkronizálni az időt, de jó így is... minden jó...
Úgyhogy sajnos ők nem csak a számlázást nem tudták megoldani hanem minden mást sem. Múltkor is kijött a szerelő, szar volt a TV, én szereltem a házban az egész gyengeáram részét, anno elvágtam a padláson a bejövő kábelt és én csináltam újra, így működik lassan 3 éve. Kijött a szerelő, azt mondja mik ezek a csatlakozók (kompressziós csatlakozókat raktam), fogta levágta a pics@'ba, felrakta ezt a filléres krimpelős bordás csatlakozókat, és a hiba ugyanúgy fenn állt, de ő azt hitte a csatlakozó a szar, igaz darabja 150-200 forint, de hát kit érdekel, ő még nem is látott olyant akkor az biztos hogy szar. No komment, de komolyan. Sajnos nem tudtam itthon lenni, levagdosta a hülye gyerek. Nem tudom máshol milyen a szerelők hozzáállása, de meghatározza ez is a szolgáltatást. Úgyhogy nekem tele a hócipőm az egésszel, én váltani fogok, remélem szüleim is rátudom venni. Igazából halott az egész szolgáltatás, nálunk 2015 vagy 2016 óta van 100Mbit-es internetcsomag, azóta abba vagyunk, engem ez is frusztrál hogy semmiféle előrelépés nincs, és tudom sok helyen ekkora internetcsomag sincs, de engem ez nem vigasztal. Telekom optika elérhető nálunk, 2Gbit-es csomag is van, úgyhogy nem kérdés hogy az innovációt ki vezeti. Illetve el nem akarom hinni hogy más szolgáltatóknál is ilyen hozzáállás van hogy 4x kell bejelentenem egy hibát, és még el is cseszi a szolgáltatást, és mindezért semmi kötbér nem jár. Mondtam hogy fizessenek, mondták hogy le lett zárva a hibajegy. Mondom lezárták, de akkor nyissák meg újra, hát azt nem lehet jött a válasz. Mondom akkor miről beszélünk. Meg mikor felhívom az ügyfélszolgálatot és megszakad a hívás, az is mi? Nem is értem én ezt az egészet, be kell adni a szerződés felbontást, aztán el kell felejteni az egészet. Én még kivárok decemberig, addig van hűségem, aztán viszontlátás. -
janaman01
addikt
Nekem se jött számla április óta. Felhívtam őket , mondja a hölgy igen látja probléma van a rendszerben de majd küldik...kb 2 hétre rá jött egy hivatalos levél is tőlük hogy a bejelentésemet rögzítették stb..de azóta se jött számla..
A net szolgáltatás meg baszakodik napok óta...ma pl totál elment a net...ha délutánra nem.lesz jó hívom őket
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Dell Vostro Notebook 3500 i5-1135G7 15,6 FHD 8GB 256 SSD 28 JAN. 2025 garanciális
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen