Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rmartin94

    aktív tag

    Sziasztok!
    2 Mbps-es ADSL netem van az Inviteltől, eddig idén 4-szer lett modem cseréltetve, mert naponta vagy 15-20-szor megszakadt a net (mind a 4-szer ezt a használhatatlan fehér ZTE-t adták), másmilyet azért nem tudnak, mert állítólag nincs másmilyen nekik raktáron (ezt a szerelő mondta). Előtte egy fekete Zyxelünk volt, azzal semmi gond nem volt az ég világon, csak egy vihar miatt feladta végleg :( . Még hűségnyilatkozat sajnos van jövő áprilisig, és mivel eddig nem született érdemi megoldás a pocsék netkapcsolatra, mivel más modemjük nincs, én meg saját pénzen nem fogok venni, ezért azon gondolkozok, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulok, mert ebből már elegem van, remélem el tudom érni, hogy kötbér nélkül fel tudjam mondani ezt az internetnek nem nevezhető szolgáltatást. Ti mit tennétek a helyemben? A válaszokat előre is köszönöm.

    Mobiltelefonok szoftveres hibáinak elhárítása: http://hardverapro.hu/apro/mobilok_szoftveres_hibainak_szervizeleset_vallalom

Új hozzászólás Aktív témák