- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Amazon Kindle
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz JoolsNOS #56359 üzenetére
Mondjuk nálam nem nagyon volt ilyen "kívülről ráfagy" probléma. Mondjuk én motorindítás előtt jégoldóval le szoktam fújni a teljes szélvédőt, ha lefagyott és le is húzom a keletkezett trutyit ablaklehúzóval. Indulás után, mozgás közben meg ha akar jegesedni, akkor kicsit spriccelek rá téli szélvédő mosóból (amiben asszem van valami jégoldó adalék is).
-
BigBlackDog
veterán
válasz Carvus #56511 üzenetére
Szerintem -de csak tipp- a szélvédő alatti eresz egy darabja lesz.
UFO Civicen hasonló mögött lehetett megtekinteni a beütött alvázszámot.Ok, látom Neked is UFO Civic van. Nyisd fel a motorháztetőt és látni fogod, hogy hova kell visszailleszteni (ha szembe állsz a kocsival, akkor emlékeim szerint közép-bal tájékon lesz a "hiány").[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #56758 üzenetére
Most épp nem (annyira), de mindig keresem az utódot. Viszont a 2.4-es 8gen még a Volvo megvétele előtt jött rövid ideig képbe, aztán ki is szórtam. De még ott lebeg, hogy hátha egyszer, csak egyik motorral sem akarnám bevállalni (kétliteres kicsit kevés a tömeghez, 2.4-essel kapcsolatban drasztikus olajfogyasztásra panaszkodnak elég sokan, 2.2 dízel meg azért nem egy egyszerű szerkezet).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #56876 üzenetére
Klíma be, és nyomd a szélvédőre maxon. Ha leszáradt, akkor meg tedd automatára (vagy ahová szeretnéd) és szükség esetén klímát kapcsold ki. Nálam ez mindig megoldotta.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz dany27 #57051 üzenetére
Huhh, az 5W40 kicsit azért meglepett. Ha jól tudom, akkor ezekbe 0W20 a javasolt. Ha ilyen vastag olajjal használták egy ideje, akkor viszont simán lehet szerintem, hogy már jelentős az olajfogyasztása, csak elfedi a vastag olaj (cserébe ugye nem keni megfelelően a megfelelő alkatrészeket). Számomra különösen nyugtalanító, hogy az első négy évben használt olaj nem ismert, viszont utána meg iszonyat vastag 5W40 ment bele (mintha az olajfogyi elleni harcként választották volna).
Szóval a 1-1.5 dl olaj 1000 kilométerenként tényleg nem annyira sok szerintem sem, csak kérdés, hogy 0W30-ból, vagy 0W20-ból (ami való bele tudomásom szerint) mennyit enne? Méterből mennyi van benne?
De hajlamos vagyok vészmadárkodni, ne legyen igazam! Lényeg, hogy élvezettel használjátok és sok hiba- és balesetmentes kilométert tegyetek bele!A fogyi viszont különösen jó egy ekkora kasztni-motor párosítástól.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BB555BBB #57358 üzenetére
Használt autó vásárlásnál én mindenképpen cserélném a motorolajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt. Amire ránézetnék a szerelővel (és ha nem ismert az utolsó csere ideje, akkor cseréltetném) az a hűtőfolyadék, fékfolyadék, szervófolyadék. Ezen kívül még szelephézag ellenőrzést is csináltatnék rajta. A többiről meg úgyis a szerelő majd nyilatkozik.
Tóth Imrét (Budapest XIV. kerület) szokták ajánlani, illetve én még ajánlanám Higanyt is Budaörsön, vele pozitív tapasztalatom volt (őt CRX fórumon találod meg, "Higany" nevű userként).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #57437 üzenetére
Vizes műgyantán. Pár topikban már volt szó erről. Szerencsére élesben mást mutat a dolog azért.
-
BigBlackDog
veterán
válasz dugynok #57716 üzenetére
Érdekességképpen rákerestem, találtam az oldalukon egy képet egy korábbi alvázvédelmezett autóról. Mennyire természetes, hogy ennyire kapott a rugó és a lengéscsillapító is az anyagból? A lengéscsillapító becsúszószárának gondolom nem tesz jó, ha rákerül egy réteg alvázvédő (megemelt állapotban nem mindig szokta teljes mértékben takarni a porvédő, legalábbis nálam).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #57720 üzenetére
Én az 1.8 UFOnál 205/55 R16-os lemezfelnis téli és 225/45 R17 alufelnis nyárigarnitúrával csapattam. Nyárira váltásnál napokig szitkozódtam, hogy hogyan lehet ilyen lomha ez a szr. Igaz ott azért volt kerekenként 4 kilogram különbség. Viszont a széleseb nyárival jóval nehezebben kapart el és fékezésnél is stabilabb maradt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nálam a Civic is hasonlóan fulladós volt, ott betudtam a motornak. Aztán a Thalia is ilyen volt az elején, de fojtószelep tisztítás (EGR azon nincs) után teljesen megváltozott, megjött alapjárat körül is a nyomaték. Én fojtószelep-EGR tisztítás felé érdeklődnék, szerintem sokat segíthet.
Szerelők közül Tóth Imit szokták ajánlani. Nekem nincs meg az elérhetősége, de szerintem telefonszámát többen is tudják a topikból. Illetve én anno még Higanyhoz vittem a Civicet, Budaörsre, őt is ajánlom, ha esetleg közel van. CRX fórumon Higany néven keresd, ott el tudod érni!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #57892 üzenetére
Egyébként ültem 2.0 Accordba, meg azelőtt Zolynet 2.4-es csodájába is. Én nagyon meglepődtem azon, hogy a kétliteres mennyire tud menni, ha forgatva van, a felokosított 2.4 után sokkal rosszabbra számítottam. Szóval nézd a jó oldalát, legalább nem fogyaszt (olyan nagyon sokat )!
(#57894) zolynet: A 2.4-es is meglepően jó volt, főleg, hogy négy ember is volt "nehezékként" benne!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Clark78 #58131 üzenetére
Én játszanék vele hátha; gyújtás ráad, tükör behajt vagy kinyit egyszer, gyújtás levesz, új tükör lehúz, majd gyújtás ráad, aztán ismét egy nyitás, vagy zárás. Ezt követően gyújtás le és rádug az új tükör (ekkor elvileg szinkronban lesz). Aztán gyújtás ismételt ráadásakor kiderül, hogy segített-e.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #58227 üzenetére
Ha OBI felé jársz, akkor szerintem gyorsabban hozzájutsz (pl. Közvágóhíd mintha Neked útba is esne).
Egyébként krómozott a vége, vagy csak sima kezeletlen? Ha krómozott, akkor előtte próbálnék valami kevésbé durva cuccot is (pl. mosogatószeres víz mikroszálassal), hátha lehozza csak a kormot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest